BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaarten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 07:47   quote  deeplink  
veel gedoe om de verhoging,iedereen klaagt steen en been maar komt niet met oplossing,ik denk,in alle bescheidenheid,een oplossing gevonden te hebben.
het idee is om een fonds op te richten,daar in storten de mensen die wat beter bij kas zitten een bijdrage.
voor die mensen waar voor het financieel lastig gaat worden om de kaart te betalen doen dan een beroep op dat fonds.
het zou toch van de gekke zijn dat die mensen hun club niet kunnen steunen.
op deze manier helpen we de club en de trouwe aanhangers,
het is toch,,hand in hand kameraden,, kom op mensen laat eens weten wat jullie hier van vinden.
qwerto
 qwerto - maandag 15 maart 2010 - 07:50   quote  deeplink  
leuk idee maar denk je nou echt dat er mensen zijn die zoveel geld hebben ook zeker nu tijdens de crisis die gaan betalen voor anderen

het idee is top de uitvoering gaat hem niet worden
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 07:56   quote  deeplink  
het gaat ook niet over grote bedragen,ik ben uitgegaan van plm 10000 mensen die wel wat kunnen missen,als die een bijdrage geven van 10 euro heb je een aardig potje
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 08:01   quote  deeplink  
leuk idee, maar je gaat ermee voorbij aan de oorzaak van het probleem, namelijk het zooitje dieven die in het maasgebouw zitten.
Behalve de gebruikelijke seizoenskaart- en horeca- inkomsten heeft Feyenoord, dankzij haar supporters, ruim 8 ton bij kunnen schrijven op haar rekening. (fsv actie en sponsor loterij opbrengsten). Als bedankje hiervoor krijg je als supporter een mes in je rug in de vorm van een belachelijke verhoging van de seizoenskaart tarieven.
Ik twijfel nog of ik mijn kaart verleng, niet omdat ik het geld niet heb, maar omdat ik het uit principe lekker wil vinden als ik genaaid wordt. en dat is het maar hoogst zelden in de Kuip de laatste jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door hotjumper --
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 08:08   quote  deeplink  
maar het gaat er toch over dat we onze club blijven steunen,dit zou een actie zijn vooe en door de aanhang
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:08 schreef bram het volgende:
maar het gaat er toch over dat we onze club blijven steunen,dit zou een actie zijn vooe en door de aanhang
maar helpen we onze medesupporters juist niet meer als we er voor zorgen dat de prijzen minder stijgen? Want reken er maar op dat als er een nieuw stadion staat de prijzen nog een keer met zo'n bedrag omhoog gaan.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 08:14   quote  deeplink  
wat heeft de fsv gedaan dan in deze zaak,geen klote
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:14 schreef bram het volgende:
wat heeft de fsv gedaan dan in deze zaak,geen klote
nee inderdaad, zoals gewoonlijk, maar dat neemt niet weg dat het bestuur achterbaks bezig is. Ik vraag me overigens af of de automatische verlenging wel geldig is bij zo'n prijsstijging.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 08:17   quote  deeplink  
samen maken we feyenoord sterker,als ik daar aan kan bijdragen door mijn kameraden ,,,echt,,,te helpen dan doe ik dat met heel veel plezier,ook heb ik geen bijbedoelingen zoals sommige mediageile mensen van de fsv.
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:17 schreef bram het volgende:
samen maken we feyenoord sterker,als ik daar aan kan bijdragen door mijn kameraden ,,,echt,,,te helpen dan doe ik dat met heel veel plezier,ook heb ik geen bijbedoelingen zoals sommige mediageile mensen van de fsv.
Ik weet ook dat jij geen bijbedoelingen hebt in deze en ik vind het ook een nobel streven, er zouden meer mensen moeten zijn met een instelling zoals jij. (en daar zit voor de verandering eens, geen letter sarcasme bij)

BRAM/////HELD!
Milo
 Milo - maandag 15 maart 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Het is idee is leuk, maar hoe kan je het beste toetsen, wie de bijdrage nodig heeft?
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 10:01   quote  deeplink  
het toetsen zou je kunnen doen door het laten zien van je legetimatie en je laatste salaris e/o uitkerings papieren en dan ruimhartig zijn en iedereen die op of rond het minimum zit helpen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:01 schreef bram het volgende:
het toetsen zou je kunnen doen door het laten zien van je legetimatie en je laatste salaris e/o uitkerings papieren en dan ruimhartig zijn en iedereen die op of rond het minimum zit helpen.
tsja, dat wordt lastig, ik ken namelijk mensen die minder verdienen dan ik maar aan het eind van de maand meer overhouden.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 10:33   quote  deeplink  
ik reken ook een beetje op de eerlijkheid van mensen,het is toch voor die mensen de mogelijkheid om naar hun club te gaan,denk ook dat je door middel van dit fonds ook mensen kunt helpen die nog geen seizoenkaart hebben,het zou toch geweldig zijn om ook als absolute minima de mogelijkheid te krijgen om naar je club te gaan
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:33 schreef bram het volgende:
ik reken ook een beetje op de eerlijkheid van mensen,het is toch voor die mensen de mogelijkheid om naar hun club te gaan,denk ook dat je door middel van dit fonds ook mensen kunt helpen die nog geen seizoenkaart hebben,het zou toch geweldig zijn om ook als absolute minima de mogelijkheid te krijgen om naar je club te gaan
de eerlijkheid van de mens heb ik weinig vertrouwen in, helaas.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 13:59   quote  deeplink  
SP ideeën ..
Als je t niet kan betalen moet je niet gaan en gewoon vreten voor je familie op tafel zetten, klaar.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
heel erg kortzichtig
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
hoezo?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 13:59 schreef Stylzz het volgende:
SP ideeën ..
Als je t niet kan betalen moet je niet gaan en gewoon vreten voor je familie op tafel zetten, klaar.
Niet vaak gehoord op dit forum, maar ik ben het wel met je eens!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Ik vind er ook niets kortzichtigs aan.

Tis vervelend voor je hoor, als je t niet kan betalen, maar je moet prioriteiten stellen.
Eredivisie Live is goedkoper, zeg maar.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
medemenselijkheid is denk ik vreemd voor je,jij kiest liever voor jezelf dan dat je andere mensen ook wat plezier gunt,volgens mij ben je ook niet een echte supporter,meer zo een nagemaakte,gelukkig zijn er heel veel andere mensen,heb al tientallen pb gehad van mensen die mij steunen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Ik vind t gewoon een dom idee. Als iemand niet kan betalen om naar Feyenoord te gaan, moet ie t niet doen.

Mensen helpen prima, maar niet met luxe als naar een voetbal wedstrijd gaan, als ie niets te vreten heeft, help ik m graag.

En voor de rest van je opmerkingen kan je voor mij de tering genieten.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 14:31   quote  deeplink  
azijnzeiker dat ben je,bah vervelend irritant mislukt kereltje
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Omdat ik je mening niet deel? En dan noem je mij kortzichtig?
SDK
 SDK - maandag 15 maart 2010 - 14:34   quote  deeplink  
Bram !

Dit is een goed idee ! Je komt teminste met een positief voorstel!
En ja hotjumper! jij beseft volgens mij nog steeds niet dat Feyenoord zwaar zwaar en zwaar in de problemen zit. Neem niet weg dat ik het met je eens ben met wat voor bestuur er zit in het maasgebouw. Eerlijkheid daar moeten ze mee komen!

mazzel
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 14:36   quote  deeplink  
jij bent echt zo een type die anderen niets gunt,zo een boer die als andere mensen plezier hebben zegt van,het kost geld dus ik ben tegen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:36 schreef bram het volgende:
jij bent echt zo een type die anderen niets gunt,zo een boer die als andere mensen plezier hebben zegt van,het kost geld dus ik ben tegen.
Wel nee, maar je moet het wel kunnen financiëren.

Zoals ik al zei, als je niets te eten hebt of andere primaire levens behoefte, dan ben ik de eerste die iemand zal helpen.

Maar een voetbalwedstrijd is luxe en luxe moet je je kunnen permiteren.
Jammer dat sommige mensen dat niet kunnen, maar dat is dan niet anders.

Als ik niet op vakantie kan naar Zuid Frankrijk ga ik toch ook niet met de collecte bus rond? Nee dan ga je naar iets wat wel in je budget past.

Prima hoor dat jij er anders over denkt en als er andere mensen je steunen, allemaal prima, moeten ze zelf weten, maar ik deel gewoon een andere mening, prima toch?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:36 schreef bram het volgende:
jij bent echt zo een type die anderen niets gunt,zo een boer die als andere mensen plezier hebben zegt van,het kost geld dus ik ben tegen.
jij bent gewoon een zeikwijf, alleen omdat ie je mening niet deelt hem uitmaken voor van alles en nog wat
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 15:10   quote  deeplink  
en wat jij bent..................ach laat maar
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
ik ben een lul die een te grote bek heeft voor zijn leeftijd ja.....................maar wel met een mening!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
Ik vind het een aardig idee maar Stylzz heeft ook zeker gelijk!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 15:13   quote  deeplink  
haha.. jongens rustig... relax :)
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 15 maart 2010 - 15:20   quote  deeplink  
GEWOON BETALEN EN NIET OUWEHOEREN ... Geld kost het toch wel ... en het is wel FEYENOORD he ... geen tram kaartje of nieuwe TV ... Ik geef mijn geld met trots ...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:20 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
GEWOON BETALEN EN NIET OUWEHOEREN ... Geld kost het toch wel ... en het is wel FEYENOORD he ... geen tram kaartje of nieuwe TV ... Ik geef mijn geld met trots ...
Fijn voor je, denk je ook aan mensen die het wat minder breed hebben...?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 15:22   quote  deeplink  
dat heb ik gedaan,sukkel
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:22 schreef bram het volgende:
dat heb ik gedaan,sukkel
had het niet tegen jou... of had jij het niet tegen mij??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 maart 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:20 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
GEWOON BETALEN EN NIET OUWEHOEREN ... Geld kost het toch wel ... en het is wel FEYENOORD he ... geen tram kaartje of nieuwe TV ... Ik geef mijn geld met trots ...
Feyenoord is de club van de werkklasse en niet iedereen heeft het zo breed!!! Ik geef mijn geld ook met trots maar gebruik wel je verstand eens voor dat je wat schrijft. Weleens nagedacht dat er mensen zijn die met tranen in hun ogen nu zien dat ze die 55 euro extra niet kunnen ophoesten!! EERST NADENKEN!!!!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 15 maart 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Sukkel zeg je maar tegen je moeder pik , ben nie 1 van je vriendjes.. IK zal desnoods 24 uur werken voor 1euro per uur om het geld bij elkaar te krijgen, ik heb 2 kids een vrouwtje huisie auto.. alle tering zooi erop en eraan.. en nog zeggen dat het niet breed heb dan moet je maar eredivisie live aanschaffen PIK..

Club in nood die jemoet redden van de ondergang.. SIMPEL TOCH alles geoorloofd
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:31 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
Sukkel zeg je maar tegen je moeder pik , ben nie 1 van je vriendjes.. IK zal desnoods 24 uur werken voor 1euro per uur om het geld bij elkaar te krijgen, ik heb 2 kids een vrouwtje huisie auto.. alle tering zooi erop en eraan.. en nog zeggen dat het niet breed heb dan moet je maar eredivisie live aanschaffen PIK..

Club in nood die jemoet redden van de ondergang.. SIMPEL TOCH alles geoorloofd
Oké dat is jou extreme mening, Feyenoord gaat niet boven alles...
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 15 maart 2010 - 15:32   quote  deeplink  
DOE ik gozer..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 maart 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:32 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
DOE ik gozer..
Als dit voor mij bedoelt was, DANK U!!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 15 maart 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Bij sommige wel .. frustraties kunnen hoog oplopen .. excuses
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 maart 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Is niet erg. Ben er zelf ook zo een!!
kierewiet
 kierewiet - maandag 15 maart 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Zoek gewoon een krantenwijk Bram.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:29 schreef kierewiet het volgende:
Zoek gewoon een krantenwijk Bram.
Hoevaak ga je nog onder een andere log-in naam posten?????
Milo
 Milo - maandag 15 maart 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Ieder zijn mening! er wordt te weinig aan de supporters gedacht. En Bram had een spontaan idee.

Maar we gaan er niet over nadenken om te kijken of dit uberhaubt mogelijk is, we gaan meteen de boel afzeiken! jammer erg jammer! doe maar een slotje!
kierewiet
 kierewiet - maandag 15 maart 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:39 schreef Milo het volgende:
Ieder zijn mening! er wordt te weinig aan de supporters gedacht. En Bram had een spontaan idee.

Maar we gaan er niet over nadenken om te kijken of dit uberhaubt mogelijk is, we gaan meteen de boel afzeiken! jammer erg jammer! doe maar een slotje!
Goed idee. Slechte topic. Slotje erop.
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
ja man slot
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 16:59   quote  deeplink  
wat nou slot dit is toch gewoon een normale discussie ofniet?
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 17:00   quote  deeplink  
vd slot dan....altijd een goeie gevonden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaarten









0.0109400