BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker in Zweden op zoek naar spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 15 maart 2010 - 10:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Beenhakker in Zweden op zoek naar spits (FeyenoordTime)

Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 15 maart 2010 - 10:40   quote  deeplink  
In de zoektocht naar versterkingen voor de aanvalslinie van Feyenoord is Leo Beenhakker in Zweden. De technisch directeur van de Rotterdammers bezoekt enkele duels in de hoop een nieuw en goedkoop talent te ontdekken. Don Leo bezocht zondag het duel tussen Hacken en Djurgardens IF, zo meldt het Algemeen Dagblad. Maandag gaat Beenhakker kijken bij een oude bekende. In Stockholm bezoekt hij het duel tussen GAIS-Malmö FF, waar hij Wanderson zal zien.

De Braziliaanse spits stond afgelopen winter voor een overgang naar Feyenoord, maar die transfer ketste op het laatste moment af door het ontbreken van een bankgarantie. De aanvaller van GAIS komt tijdens het duel waar Beenhakker aanwezig is, voor de eerste keer sinds het afketsen van zijn transfer naar Nederland, binnen de lijnen.

Bron: VoetbalPrimeur.nl

Zou ie alsnog komen..?
Nils
 Nils - maandag 15 maart 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Er is toch geen geld, dus verwacht er maar helemaal niets van !!!!
Nils
 Nils - maandag 15 maart 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Ze hebben notabene > € 40.000.000 schuld. Laat ze eerst de financiële huishouding maar eens op orde brengen alvorens opnieuw te investeren in nieuwe spelers.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 11:01   quote  deeplink  
nutteloze actie van leo,maar wel een leuk reisje op kosten van feyenoord
Nils
 Nils - maandag 15 maart 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 11:01 schreef bram het volgende:
nutteloze actie van leo,maar wel een leuk reisje op kosten van feyenoord
Mee eens ! Wij kunnen ook geen boodschappen doen als het geld op is. Misschien dat er interessante spelers op huurbasis voor volgend seizoen gehaald kunnen worden. Na het vertrek van Makaay en Landzaat en de salarisaanpassing bij andere spelers, blijft er misschien iets over voor de huur van enige nieuwe spelers.
don44
 don44 - maandag 15 maart 2010 - 11:21   quote  deeplink  
niks huren sls dat goed gaat moet je later de hoofdprijs betalen
maartje
 maartje - maandag 15 maart 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Als je slimt bent spreek je vantevoren af wat je gaat betalen als je de speler wil kopen na een huurperiode.
Dus niet als de speler goed presteerd dat je opeens meer gaat betalen.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 11:49   quote  deeplink  
het scheelt natuurlijk wel in de belkosten
jo3h
 jo3h - maandag 15 maart 2010 - 12:16   quote  deeplink  
ik heb het idee dat je nooit meer van die schuld afkomt omdat je toch de salarissen van de spelers okk volgend jaar moet betalen en waar niks binnen komt en alleen maar uitgaat wordt het alleen maar erger ik vrees voor de club feyenoord
craven
 craven - maandag 15 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 11:12 schreef Nils het volgende:

[..]

Mee eens ! Wij kunnen ook geen boodschappen doen als het geld op is. Misschien dat er interessante spelers op huurbasis voor volgend seizoen gehaald kunnen worden. Na het vertrek van Makaay en Landzaat en de salarisaanpassing bij andere spelers, blijft er misschien iets over voor de huur van enige nieuwe spelers.
flessen inleveren, dan kan je weer boodschappen doen
kiki&pim
 kiki&pim - maandag 15 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Altijd dat gezeur we hebben geen geld.Bijna alle clubs hebben schulden of gemeente subsidies Vorig jaar riep iedereen dat ook en toch kwamen er spelers. Gisteren hebben we toch weer kunnen zien dat we een goed scorende spits nodig hebben. Ik zou zeggen benader nog een keer pim blokland en haal Bas Dost van Heracles Een talentvolle jonge spits Tevens de tranfervrije Everton zou welkom zijn.
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 13:38   quote  deeplink  
of die dost nou wel zo goed is,gisteren kwam hij er tegen vlaar en bahia ook niet aan te pas
Sander
 Sander - maandag 15 maart 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Iedereen heeft er een mening over zo ook ik :-)
Wie heeft deze Wanderson ooit zien spelen ? Ik twee keer en vond het geen hoogvlieger, maar ik ben ook geen scout natuurlijk. Wat me wel opvalt is dat een spits van een Zweedse middenmoter het ineens moet gaan doen.(okè ... wel met een serieus aantal doelpunten achter zijn naam) Natuurlijk moet er een spits bijkomen aangezien Makaay de club moet verlaten. De rest van de aanvallers (op Thomasson na althans) vind ik een stelletje twijfelaars die meer rappen, de kleur van de schoenen en haardracht bezig zijn.
Dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk, vergeet niet dat er op salarissen sowieso al meer dan 4 mil. bespaart gaat worden komend seizoen. Dost vond ik gisteren niet goed spelen, dat kan natuurlijk een keer gebeuren, een gegeven is wel dat veel voetbalanalisten erg van hem zijn gecharmeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door Sander --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Waarom scouten we nou gewoon niet in de Benelux????? Wat moeten we met een Braziliaan die in Zweden een paar goals scoort??? Beenhakker gaat mijn inziens verder op de weg die Bosz ingeslagen is...
bram
 bram - maandag 15 maart 2010 - 13:54   quote  deeplink  
ja hoor,een spits halen uit de luxemburgse competitie,dan ben je goed bezig
Nils
 Nils - maandag 15 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Geef eigen jeugd een kans. We moeten de komende jaren toch bouwen aan een nieuw elftal.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 13:54 schreef bram het volgende:
ja hoor,een spits halen uit de luxemburgse competitie,dan ben je goed bezig
*zucht*
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 15 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Als Feyenoord iets in de EL wil presteren zal er geinvesteerd moeten worden.In de EL valt veel te verdienen (en dus schulden af te lossen) maar dan moet je niet met dat wardenhoofdenelftal dat gisteren op het veld stond aankomen. Er moeten nieuwe (betere) spelers komen. anders raak je nooit uit deze Feyenoord onwaardige situatie. Dat domme bestuur met aan het hoofd nobody Gudde heeft dat nog steeds niet door. Ik kan me indenken dat Leo Beenhakker er soms moedeloos van wordt. Met dit bestuur zakt de club steeds dieper weg. Het onzalige idee de prijzen van de seizoenkaarten drastisch te verhogen zal slechts tegen ze werken; er zullen er veel minder verkocht worden een je ondermijnt de motivatie bij het Legioen. Ik weet wel, als Feyenoord supporters moeten we nu eenmaal lijden, maar het moet geen uitzichtloos en ondraaglijk lijden worden. wanneer wordt de club van dit bestuur verlost?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:13 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als Feyenoord iets in de EL wil presteren zal er geinvesteerd moeten worden.In de EL valt veel te verdienen (en dus schulden af te lossen) maar dan moet je niet met dat wardenhoofdenelftal dat gisteren op het veld stond aankomen. Er moeten nieuwe (betere) spelers komen. anders raak je nooit uit deze Feyenoord onwaardige situatie. Dat domme bestuur met aan het hoofd nobody Gudde heeft dat nog steeds niet door. Ik kan me indenken dat Leo Beenhakker er soms moedeloos van wordt. Met dit bestuur zakt de club steeds dieper weg. Het onzalige idee de prijzen van de seizoenkaarten drastisch te verhogen zal slechts tegen ze werken; er zullen er veel minder verkocht worden een je ondermijnt de motivatie bij het Legioen. Ik weet wel, als Feyenoord supporters moeten we nu eenmaal lijden, maar het moet geen uitzichtloos en ondraaglijk lijden worden. wanneer wordt de club van dit bestuur verlost?
Wat een onzin, dit bestuur moet het vuile werk opknappen van vd Herik en Bosz!!!!! Beenhakker, die is verkeerd bezig met al z'n negenderangsvoetballers uit het buitenland. Ik kan begrijpen dat hij dit elftal wil versterken en met een geval Babovic - helemaal gratis - is dat natuurlijk fantastisch, maar die Wanderson hoeft van mij echt niet te komen! Een speler van buiten de EU en hij zou 7 ton gekost moeten hebben voor een half jaartje... Scout dan in de Jupiler League en zelfs evt. in de hoofdklasse, daar lopen nog genoeg talentjes rond, kijk maar naar die Toornstra van ADO en Bas Dost, was dat niet die onbekende gosert van FC Emmen?? Van Nistelrooy? De Zeeuw?
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Dat leo in zweden op zoek is naar een spits is alleen maar mooi, we zullen spelers moeten verkopen om onze schulden af te lossen, in zweden lopen vast en zeker wel een paar versterkingen rond. Als leo die transfervrij naar Nederland kan loodsen omdat bijv. hun contract bij een "malmo FF" of "djugardens" afloopt dan is dat alleen maar mooi.

Dat Leo in zweden op zoek is naar spelers betekend echt niet dat er weer miljoenen gaan rollen.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:16 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Wat een onzin, dit bestuur moet het vuile werk opknappen van vd Herik en Bosz!!!!! Beenhakker, die is verkeerd bezig met al z'n negenderangsvoetballers uit het buitenland. Ik kan begrijpen dat hij dit elftal wil versterken en met een geval Babovic - helemaal gratis - is dat natuurlijk fantastisch, maar die Wanderson hoeft van mij echt niet te komen! Een speler van buiten de EU en hij zou 7 ton gekost moeten hebben voor een half jaartje... Scout dan in de Jupiler League en zelfs evt. in de hoofdklasse, daar lopen nog genoeg talentjes rond, kijk maar naar die Toornstra van ADO en Bas Dost, was dat niet die onbekende gosert van FC Emmen?? Van Nistelrooy? De Zeeuw?
Er wordt al genoeg gescout in de hoofdklasse, (zie onze fantastische jeug opleiding) Leo zal in het buitenland naar buitenkansjes speuren, precies zoals hij met Auassar bij VVV gedaan heeft.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 15 maart 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:21 schreef moa het volgende:

[..]

Er wordt al genoeg gescout in de hoofdklasse, (zie onze fantastische jeug opleiding) Leo zal in het buitenland naar buitenkansjes speuren, precies zoals hij met Auassar bij VVV gedaan heeft.
Ja een echt buitenkansje, zo'n talent in jaren niet gezien.
En scouting ach wat moet je daarvan zeggen kost alleen geld, als ze echt slim zijn bellen ze die Riemer vd Velde even of hij uit zijn boekje nog buitenkansjes weet.
kierewiet
 kierewiet - maandag 15 maart 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:39 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Ja een echt buitenkansje, zo'n talent in jaren niet gezien.
En scouting ach wat moet je daarvan zeggen kost alleen geld, als ze echt slim zijn bellen ze die Riemer vd Velde even of hij uit zijn boekje nog buitenkansjes weet.
Of M.Wotte kunnen ze ook bellen man...
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 17:58   quote  deeplink  
niet echt een spits. maar rommedahl is wel transfervrij. kastanjes in de spits, makaay als pinchhitter bij laten tekenen voor 2 jaar. maar niet voor meer al 1 miljoen salaris
Milo
 Milo - maandag 15 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
nou laat leo maar de aankomende 10 jaar zoeken. zijn wij verlost van leo.
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 18:52   quote  deeplink  
ik denk dat leo zijn tripje aanzienlijk kan verkorten als hij gewoon even naar nurnberg vliegt. daar loopt nog wel een bekende held
Ronneke
 Ronneke - maandag 15 maart 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Als ze Wanderson nou gewoon part time bij IKEA laten werken dan is ieder geval zijn salaris al deels betaald en voelt hij zich direct thuis. Kortom, de roddels beginnen weer....................... uitzichtloos.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
RedWhite = Obiku = kierewiet?
Nils
 Nils - maandag 15 maart 2010 - 19:41   quote  deeplink  
Fantastisch al die goede ideëen, maar de werkelijkheid is helaas anders. We hebben geen geld, kunnen dus niets kopen, geen kwaliteitsimpuls, geen Coolsingel........
Kortom, we zullen het voorlopig moeten doen met de "talenten" die we hebben en/of nieuwelingen waarvan de contracten aflopen en dus weinig kosten. Helaas, maar waar......................................
MS-13
 MS-13 - maandag 15 maart 2010 - 19:52   quote  deeplink  
lekker blijven zoeken leo................
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 19:58   quote  deeplink  
denk dat harry voor het legioen,en een tegoedbon bij de griek olympia wel komt hoor. zie het probleem niet ms-11

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door FR-Han --
MMM
 MMM - maandag 15 maart 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Wanderson heeft een penalty gemist
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 22:49 schreef MMM het volgende:
Wanderson heeft een penalty gemist
gaat het ook niet worden
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 16 maart 2010 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:59 schreef moa het volgende:
RedWhite = Obiku = kierewiet?
je vergist je

Die andere twee kunnen best een en dezelfde zijn
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - dinsdag 16 maart 2010 - 15:33   quote  deeplink  
Wanderson wil het niet over Feyenoord hebben

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/470247/2010/03/16/Wanderson-wil-het-niet-over-Feyenoord-hebben.dhtml
kaleco
 kaleco - dinsdag 16 maart 2010 - 15:41   quote  deeplink  
ben voor een huis wezen kijken 500.000 euro heb bod gedaan maar verdien maar 12.000 euro op jaarbasis krijg hem niet maar blijf het proberen!

zonde he ticket naar zweden ??

p.s Ik weet nog een melkoe? de fans!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
hij heeft daar een weekend gezeten, anderhalf uur voetbal gekeken, leo en de vrouwelijk bevolking daar in aanmerking genomenen heeft hij zich niet verveeld.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 maart 2010 - 22:52   quote  deeplink  
hahahahaha.............die snoepreisjes ook....
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 20:33   quote  deeplink  
misschien heeft ie wel een tip gekregen over een zweedse spits?

media_xl_11791.jpg

of zo iets?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:33 schreef sevillana het volgende:
misschien heeft ie wel een tip gekregen over een zweedse spits?

[ afbeelding ]

of zo iets?
Die Zweedse spitsen zijn pas echt goed als ze weg zijn bij ons...
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die Zweedse spitsen zijn pas echt goed als ze weg zijn bij ons...
niet helemaal met je eens Leon, heb Henke toch best wel wat goede wedstrijden voor Feyenoord zien spelen en de nodige goals zien maken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

niet helemaal met je eens Leon, heb Henke toch best wel wat goede wedstrijden voor Feyenoord zien spelen en de nodige goals zien maken
Ik zit nu Bremen Valencia te kijken en ik krijg een directe deja vau....
Henke was niet slecht maar top werd hij later...
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zit nu Bremen Valencia te kijken en ik krijg een directe deja vau....
Henke was niet slecht maar top werd hij later...
okay, 7 jaar Celtic zijn de succesvolste jaren geweest, maar vanaf 1989 t/m 2008 totaal 534 wedstrijden betaald voetbal gespeeld en 312 goals gemaakt. is geen slecht gemiddelde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, 7 jaar Celtic zijn de succesvolste jaren geweest, maar vanaf 1989 t/m 2008 totaal 534 wedstrijden betaald voetbal gespeeld en 312 goals gemaakt. is geen slecht gemiddelde.
klopt een wereld spits,37 jaar en hij kon nog overal heen...
Het jochie werdt een beest..
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt een wereld spits,37 jaar en hij kon nog overal heen...
Het jochie werdt een beest..
ach, weet je veel, misschien is Leo er wel zo een op 't spoor?
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Zonder geluk vaart niemand wel.
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 21:00 schreef R()b het volgende:
Zonder geluk vaart niemand wel.
dat zullen ze toch niet alleen maar in het noorden van 't land hebben, dat geluk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 21:00 schreef R()b het volgende:
Zonder geluk vaart niemand wel.
nou idd...(Feyenoord en geluk) het lijkt wel een grappie hahaha
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 21:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat zullen ze toch niet alleen maar in het noorden van 't land hebben, dat geluk?
Nou niet te hopen nee haha.
Mag wel wat overwaaien naar De Kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 21:04 schreef R()b het volgende:

[..]

Nou niet te hopen nee haha.
Mag wel wat overwaaien naar De Kuip.
Toch aardig wat Noordweste wind gehad ...:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker in Zweden op zoek naar spits









0.0063889