|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Beenhakker in Zweden op zoek naar spits (FeyenoordTime)
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja en als er amper een speler uit die helicopter gaat komen. Dan is er wel een plaatsje voor geluk toch :D |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en daarom ging 't mis, had meer noord-oost moeten zijn |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik denk dat we op het nieuwe stadion , een mega groot hoefijzer moeten bouwen!!! Wel zo dat het geluk er niet uit kan vallen hehehe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: huhhh dan komt het geluk in de noordzee man hahahaha hebben we er nog niks aan hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 maart 2010 - 21:07 schreef R()b het volgende:Ik denk dat we op het nieuwe stadion , een mega groot hoefijzer moeten bouwen!!! Wel zo dat het geluk er niet uit kan vallen hehehe. hahahahaha het hoefijzer stadion..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 18 maart 2010 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] huhhh dan komt het geluk in de noordzee man hahahaha hebben we er nog niks aan hahahaha maar Groningen en Heerenveen liggen toch in 't noord-oosten van NL? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vanuit Groningen kan het goed komen maarrrrrrrr hebben die ook een dozes geluk dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 18 maart 2010 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vanuit Groningen kan het goed komen maarrrrrrrr hebben die ook een dozes geluk dan? misschien dat niet direkt, maar hebben ook wel redelijk goede spelers uit scandinavie gehaald, toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 maart 2010 - 22:00 schreef sevillana het volgende:[..] misschien dat niet direkt, maar hebben ook wel redelijk goede spelers uit scandinavie gehaald, toch? ja zeker ,en van ander verre oorden... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat ik niet begrijp is dat Beenhakker en Been druk bezig zijn met een spits, alleen als ik geen geld mee neem naar de supermarkt krijg ik mijn boodschappen niet mee. Kom ik de volgende dag weer terug zonder geld, dan krijg ik de boodschappen weer niet mee............, wat is het nou? Betaald Beenhakker zelf de reis naar Zweden en evt. ook Wanderson straks? Lijkt mij sterk dat Gudde hem naar Zweden laat vliegen voor een spits die zo niet mogen/kunnen halen ????????? Heel vreemd...........en snap er niets meer van. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Beenhakker zat bij Heerenveen - NEC Vrijdag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja De keeper van Heerenveen bekijken, schijnt een talentje te zijn. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom moeten ze die gasten altijd uit het buitenland halen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: dan is ie voor niks geweest want hij kwam niet in actie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paulo Henrique
Contract tot 2010, optie tot 2012 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leo gaat wel vaker voor niks, misschien kwam hij voor die jonge servier? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij staat ook nog steeds aan te kloppen bij Real |
|
|
|
|
craven
|
|
|
doen ze vast niet open... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Is niet verkeerd, maar Heerenveen zal er een hoofdprijs voor vragen, geen optie dus. |
|
|
|