|
|
el1986
|
|
|
-wat denk je dat de uitslag word?
-hoe zal het wedstrijd verlopen?
-wie scoren de doelpunten?
misschien tot we zo tot een echte voorbeschouwing kunnen komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
he die heb ik eerder gelezen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
maar die was niet echt van toepassing op de andere topic ik ben trouwens die zelfde persoon alleen een andere login omdat ik van e-mail ben veranderd...ik ben Erwin dus, die ooit is opgepakt vanwege de uitspraak dat ik toen zei haha.. dan weet je wel genoeg |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 11:17 schreef el1986 het volgende:ik snap been zoiezo niet meer laatste weken sorry, bruins, vond ik tot 2 wedstrijden geleden een pisventje die niks kon, nou moet ik eerlijk toegeven dat de vertrouwen van been me beloond..bruins deed het goed, wie tolde weer 100.000x om zich zelf heen???? JUIST, el dramadhi...wie zouden jullie eraf halen?? JUIST!el drahmadi..wie haalt die er uit? bruins... kan iemand mij dat uitleggen!?!?! Bruins was geblesseerd |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 11:32 schreef el1986 het volgende:maar die was niet echt van toepassing op de andere topic ik ben trouwens die zelfde persoon alleen een andere login omdat ik van e-mail ben veranderd...ik ben Erwin dus, die ooit is opgepakt vanwege de uitspraak dat ik toen zei haha.. dan weet je wel genoeg letteboer???????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
elal madi is kampioen terug_pasen_met_een_boog_en_nog_niet_in_de_voeten_ook.com |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: type alsjeblieft gewoon leesbaar man. kan er niets van maken zo. dat lijkt me niet de bedoeling van een forum knul |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
leer gewoon lezen dan obikoe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en spotten met ms is niet cool man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
ga ff janken joh huilebalk,doe ff niet zo druk joh |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gebruikt ie keer geen kanker is het weer niet goed, spijkeroplaagwaterzoekert.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of staat het voor middelbare school? dan mijn exuus ms-11 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nog aan het gangbangen geweest met chari en jozo in de gaycapitol of de world??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6-0
Cissé en Bruins met 3 goals
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
4-0 1 keer bruins 1 keer cissè 2 keer biseswar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
1-0..........meer zit er niet in |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik als echte supporter zit er natuurlijk weer bij (sinds 50 jaar...) in sfeervak KK |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je bent vergeten 1 jodebshirt weg te fotoshoppen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zou het er niet op durven zetten zo!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als jullie goed kijken zien jullie dat er met een zwaard door dat shirt heen word gehaald... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:07 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] letteboer???????????????????????????????????????????????????????????????????????????? de enige echte |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
weetje wie ik mis in de spits?een type mols..en dan tomasson(als die fit is) er om heen.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
weet je wat ik mis,mensen die hun club echt steunen en niet van die kwalleballen als randwijk,begin onderhand ziek van je te worden,al die bijdehante opmerkingen,jongen ga naar sesamstraat |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 17:41 schreef bram het volgende:weet je wat ik mis,mensen die hun club echt steunen en niet van die kwalleballen als randwijk,begin onderhand ziek van je te worden,al die bijdehante opmerkingen,jongen ga naar sesamstraat Nee. Het intresseert me namelijk geen reet wat jij of iemand van mij vind, ik vraag niemand om toestemming om hier te mogen posten, of ga jij hier als een dictator regeren? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wees wijs,denk na en stop met je opmerkingen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik geef toe dat ik soms wat kutopmerkingen maak (gluhwein), maar ik heb me ooit voorgenomen daarmee te stoppen................... ooit... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee joh, ik doe het nooit zó vroeg |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
en weer komen we niet tot het gesprek, waar deze topic voor bedoeld was.. jammer |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als jij iets zinnigs zegt reageren wij daarop:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
trouwens we hebben het over het weer van morgen, dus dat is toch ook voorbeschouwing op de wedstrijd. scheelt nogal of het regent en veel wint, of dat de sterren aan de hemel staan........ |
|
|
|