|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh (VoetbalZone)
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:31 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is onzin. Vorig jaar hebben we een kutseizoen gehad en daar stond hij keer op keer de pers te woord. Dat zal, maar waarom doet hij het dit seizoen dan niet als ze verliezen??????? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] hij past juist niet bij de barcelona stijl, bij Barca hebben ze spelers die met 1 keer raken de bal rondspelen en niet de postbode uithangen zoals de overgewaardeerde Affelay, die nooit de bal in 1 keer doorspeelt maar altijd moet lopen met de bal. Zijn handelingssnelheid is hierdoor lager dan de gemiddelde middenvelder bij Barca en daardoor vertraagd Affelay juist het spel van Barca. In Nederland valt dat niet op omdat alles maar vrij middelmatig is, maar als je tegen een topper al Enoh speelt zoals de tweede helft gister, dan komt Affelay gewoon te kort, daarbij genomen dat hij niet tegen zijn verlies kan en zich dan ook altijd moet afreageren zoals gister wanneer het even niet loopt, zorgt ervoor dat hij dat niveau niet aankan. Een klein beetje voetbalwiskunde voor je, ik hoop dat je het zal begrijpen. Jij sluit bij voorbaat al uit dat hij zich niet zal doorontwikkelen als hij in het buitenland speelt? Ik kijk (te) veel buitenlands voetbal en ik zie niet in waarom hij daar op zijn minst niet mee kan draaien. Maar niemand kan in de toekomst kijken, tijd zal het ons leren.
Even iets anders. Hoe vond je Stekelenburg gisteren? Ik herinner me dat jij hem niet goed genoeg voor Ajax vond, omdat hij volgens jou nooit punten voor Ajax pakt...maar hij was voor mij gisteren de man van de wedstrijd. Souverein in de lucht, had alles klem en een erg knappe redding in de 13de minuut bij de kans van Toivonen, anders stond het vroeg 0-1 en was het een andere wedstrijd geweest. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:23 schreef remco k het volgende:hij zegt dat je 15 bent, wat heeft dat in godsnaam te maken met het feit hoe lang jij je account hier hebt... omdat er een 15 in mijn naam staat. Dus ik zeg dat ik het account al een jaar heb, en dat betekent dat ik 16 ben:P |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:31 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is onzin. Vorig jaar hebben we een kutseizoen gehad en daar stond hij keer op keer de pers te woord. toen ging het om team prestatie nu over zijn eigen prestaties |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] hij past juist niet bij de barcelona stijl, bij Barca hebben ze spelers die met 1 keer raken de bal rondspelen en niet de postbode uithangen zoals de overgewaardeerde Affelay, die nooit de bal in 1 keer doorspeelt maar altijd moet lopen met de bal. Zijn handelingssnelheid is hierdoor lager dan de gemiddelde middenvelder bij Barca en daardoor vertraagd Affelay juist het spel van Barca. In Nederland valt dat niet op omdat alles maar vrij middelmatig is, maar als je tegen een topper al Enoh speelt zoals de tweede helft gister, dan komt Affelay gewoon te kort, daarbij genomen dat hij niet tegen zijn verlies kan en zich dan ook altijd moet afreageren zoals gister wanneer het even niet loopt, zorgt ervoor dat hij dat niveau niet aankan. Een klein beetje voetbalwiskunde voor je, ik hoop dat je het zal begrijpen. gelukkig ben jij niet mijn wiskundeleraar, want iniesta loopt ook vaak met de bal, maar passt de bal ook vaak in 1x. Dat doet afellay ook. Maarja, misschien ben je een beetje jaloers dat psv een speler heeft die bij een geweldige club als barcelona kan voetballen. Geef het nou maar toe, en zo niet, dan hou je het maar voor je ik weet iig zeker dat deze jongen geschikt is voor dat niveau (MITS hij zijn gedrag verbetert/laat verbeteren) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat zal, maar waarom doet hij het dit seizoen dan niet als ze verliezen??????? Gisteren was ik ook niet voor de camera verschenen. Krijg je een vraag over de elleboog en dan moet je reageren wat tegen je gebruikt kan worden door de tuchtcommissie. Was onverstandig geweest. Vorige week bij NAC lag het volgens de spelers aan het verplaatsen van de mixed-zone bij NAC. Ze kwamen geen journalisten tegen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja en dat klopt ook want dat was vernieuwd daar. Zelfs ooijer had dat aangegeven en ik weet zeker dat ooijer gewoon voor de camera verschijnt ondanks slechte prestaties (Heeft hij overigens al bewezen). |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:37 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] gelukkig ben jij niet mijn wiskundeleraar, want iniesta loopt ook vaak met de bal, maar passt de bal ook vaak in 1x. Dat doet afellay ook. Maarja, misschien ben je een beetje jaloers dat psv een speler heeft die bij een geweldige club als barcelona kan voetballen. Geef het nou maar toe, en zo niet, dan hou je het maar voor je ik weet iig zeker dat deze jongen geschikt is voor dat niveau (MITS hij zijn gedrag verbetert/laat verbeteren) Waarom zou Remco het voor zich moeten houden? Als jij het niet wilt lezen donder je maar op. Zijn we gelijk van je af. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Waarom zou Remco het voor zich moeten houden? Als jij het niet wilt lezen donder je maar op. Zijn we gelijk van je af. anders wordt het een wellesnietes spelletje. Hij vindt dat afellay niet bij barca thuis hoort en ik wel. klaar. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:38 schreef PSVMocro het volgende:[..] Gisteren was ik ook niet voor de camera verschenen. Krijg je een vraag over de elleboog en dan moet je reageren wat tegen je gebruikt kan worden door de tuchtcommissie. Was onverstandig geweest. Vorige week bij NAC lag het volgens de spelers aan het verplaatsen van de mixed-zone bij NAC. Ze kwamen geen journalisten tegen. Maar als aanvoerder heb je een voorbeeldfunctie. Ook wanneer je een vraag zou krijgen over de vermeende elleboogstoten. Maar Appelvlaai is te angstig voor dit soort vragen. Kan alleen praten als het goed gaat met het team. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:41 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] anders wordt het een wellesnietes spelletje. Hij vindt dat afellay niet bij barca thuis hoort en ik wel. klaar. Remco is Ajacied, zit op het Ajax-forum, dus heeft het volste recht om alles te zeggen wat hij wil. Ook al is dat negatief over een arrogante klootzak als Appelvlaai. En ik ben het totaal met Remco eens. Appelvlaai past niet bij Barcelona en zal daar ook nooit komen. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
affelay moet maar gaan boksen, kan hij heel de tijd stoten geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:35 schreef PSVMocro het volgende:[..] Jij sluit bij voorbaat al uit dat hij zich niet zal doorontwikkelen als hij in het buitenland speelt? Ik kijk (te) veel buitenlands voetbal en ik zie niet in waarom hij daar op zijn minst niet mee kan draaien. Maar niemand kan in de toekomst kijken, tijd zal het ons leren. Even iets anders. Hoe vond je Stekelenburg gisteren? Ik herinner me dat jij hem niet goed genoeg voor Ajax vond, omdat hij volgens jou nooit punten voor Ajax pakt...maar hij was voor mij gisteren de man van de wedstrijd. Souverein in de lucht, had alles klem en een erg knappe redding in de 13de minuut bij de kans van Toivonen, anders stond het vroeg 0-1 en was het een andere wedstrijd geweest. Stekelenburg maakt de laatste tijd inderdaad een hele goede indruk, en ja gister houd hij inderdaad de punten in de Arena, zeker door die bal die hij pakt op Toivonen (ondanks dat daar wel een beetje geluk bij kwam kijken) was heel erg knap. Speelde inderdaad heel goed en gaat steeds beter spelen. Ik hoop dan ook dat ik mijn woorden over hem in de toekomst zal moeten terugnemen, als dat het geval is ben ik de eerste die dat toe zal geven..
Ik kijk ook zo'n beetje iedere wedstrijd in het buitenland die van een beetje niveau is en Affelay zal het niveau van een club net onder de top best aankunnen, maar de echte top?? Ik denk niet dat hij daarvoor uit het juiste hout is gesneden om de redenen die ik al genoemd heb.
Ik zeg dit over Affelay trouwens absoluut niet als Anti psver, maar als voetbalsupporter.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: suarez moet maar gaan worstelen, kan hij steeds gaan liggen hehe:P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Remco is Ajacied, zit op het Ajax-forum, dus heeft het volste recht om alles te zeggen wat hij wil. Ook al is dat negatief over een arrogante klootzak als Appelvlaai. En ik ben het totaal met Remco eens. Appelvlaai past niet bij Barcelona en zal daar ook nooit komen. ja hoor, ik hou 'm niet tegen... ik discussieer maar al te graag door met 'm. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:41 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] anders wordt het een wellesnietes spelletje. Hij vindt dat afellay niet bij barca thuis hoort en ik wel. klaar. Maar hij speelt bij psv, als hij daar thuis had gehoord, dan had ie er al wel gespeeld. En jij ropet dat Inniesta vaak met de bal loopt?? jij kijkt blijkbaar niet veel Sport 1 anders zou je weten dat hij vrijwel nooit met de bal loopt.
Ik denk dat jij onder lopen met de bal iets anders verstaat als dat er in het voetbal mee bedoeld wordt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik weet niet hoor, maar Suarez doet dit het hele seizoen al niet meer, alleen vorig jaar.. Maar dat is verleden tijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:47 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja hoor, ik hou 'm niet tegen... ik discussieer maar al te graag door met 'm. Normaal gesproken ontwijk je altijd mijn wedervragen.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegt ook dat Affelay eerst een paar jaar buiten nederland moet gaan spelen en dan op redelijk niveau.. Niet gelijk bij de top.. Daar flop je veel te snel als je het niet aankan. Als je het eerst een jaar of 2 bij een subtopper kan redden en je pakt daar weer je eigen spel op dan speelt ie zicht vanzelf wel weer in de kijker.. Hij is nog jong genoeg daarvoor.
En patrick , ook al ben je nog maar 16.. Ik weet dat het niet zo'n makkelijke leeftijd was om toe te geven.. Maar niet alles wat jij zeg moet kloppen he :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk ook zo'n beetje iedere wedstrijd in het buitenland die van een beetje niveau is en Affelay zal het niveau van een club net onder de top best aankunnen, maar de echte top?? Ik denk niet dat hij daarvoor uit het juiste hout is gesneden om de redenen die ik al genoemd heb. Ik zeg dit over Affelay trouwens absoluut niet als Anti psver, maar als voetbalsupporter.. Je bedoelt dus omdat hij zijn gedrag moet veranderen? daar heb je gelijk in. Als hij dat verandert zou hij gerust bij de selectie van barca kunnen zitten. En gedrag veranderen kan, ook suarez heeft dat gedaan, zoals hij zelf al toegaf pas in een interview met de nos dat je wellicht gezien hebt. En misschien is afellay dan een late, maar ook hij zal zijn gedrag gaan verbeteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:51 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Je bedoelt dus omdat hij zijn gedrag moet veranderen? daar heb je gelijk in. Als hij dat verandert zou hij gerust bij de selectie van barca kunnen zitten. En gedrag veranderen kan, ook suarez heeft dat gedaan, zoals hij zelf al toegaf pas in een interview met de nos dat je wellicht gezien hebt. En misschien is afellay dan een late, maar ook hij zal zijn gedrag gaan verbeteren. ik heb andere redenen genoemd dan zijn gedrag, beter lezen dus en dan opnieuw proberen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:50 schreef Pjettr het volgende:Ik denk eerlijk gezegt ook dat Affelay eerst een paar jaar buiten nederland moet gaan spelen en dan op redelijk niveau.. Niet gelijk bij de top.. Daar flop je veel te snel als je het niet aankan. Als je het eerst een jaar of 2 bij een subtopper kan redden en je pakt daar weer je eigen spel op dan speelt ie zicht vanzelf wel weer in de kijker.. Hij is nog jong genoeg daarvoor. En patrick , ook al ben je nog maar 16.. Ik weet dat het niet zo'n makkelijke leeftijd was om toe te geven.. Maar niet alles wat jij zeg moet kloppen he :) Met het eerste gedeelte ben ik het met je eens. Misschien is meteen de grote stap maken iets te veel gevraagd. Net zoals bijv. huntelaar die meteen naar real madrid ging. 2 seizoenen tottenham of zo lijkt me ook een goede optie (of misschien liever een middenmotor uit de spaanse competitie, want de premier league is te hard voor een nogal blessuregevoelige speler)
En over het 2e gedeelte, ik noem geen feiten, ik gebruik meningen en daar valt niks aan te kloppen:P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] ik heb andere redenen genoemd dan zijn gedrag, beter lezen dus en dan opnieuw proberen. hij is te balvast bedoel je? ja maar dat is iniesta ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: te balvast??? daarom werd hij gister keer op keer van de bal gelopen door Enoh en zelfs Anita.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
gister ja... maar gisteren was heel psv slecht in de 2e helft. En we hebben het niet over 1 wedstrijd maar over zijn hele ontwikkeling en kwaliteit. Zo heb je ook het verschil tussen het weer en het klimaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vergelijk hem AUB niet met een goede voetballer als Iniesta, dat niveau zal hij nooit kunnen halen en zal altijd een illusie blijven. Iniesta is 1 van de beste middenvelders van de wereld, en Affelay mag zijn schoenen nog niet poetsen.
Als voorbeeld, van Bommel heeft het niet gered bij Barca, en dat is 10 keer meer voetballer dan dat Affelay ooit zal worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lol, Patrick wordt hier helemaal uitgeluld :P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:59 schreef remco k het volgende:vergelijk hem AUB niet met een goede voetballer als Iniesta, dat niveau zal hij nooit kunnen halen en zal altijd een illusie blijven. Iniesta is 1 van de beste middenvelders van de wereld, en Affelay mag zijn schoenen nog niet poetsen. Als voorbeeld, van Bommel heeft het niet gered bij Barca, en dat is 10 keer meer voetballer dan dat Affelay ooit zal worden. Afellay is idd weinig tegenover iniesta. Maar in de toekomst na 2 jaartjes in een buitenlandse competitie te hebben gespeeld? Ja, dan hoort hij bij de selectie van barcelona thuis. Ook suarez zou deze mijlpaal kunnen bereiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:57 schreef patrickpsv15 het volgende:gister ja... maar gisteren was heel psv slecht in de 2e helft. En we hebben het niet over 1 wedstrijd maar over zijn hele ontwikkeling en kwaliteit. Zo heb je ook het verschil tussen het weer en het klimaat. Ohhhh, dus jij denk omdat hij tegen Rkc leuk kan spelen, dat hij dan bij Barca kan spelen, hij komt op een enkele keer na, altijd te kort in de topwedstrijden. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: LOL jij hebt teveel hasj gebruikt |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Ohhhh, dus jij denk omdat hij tegen Rkc leuk kan spelen, dat hij dan bij Barca kan spelen, hij komt op een enkele keer na, altijd te kort in de topwedstrijden. Barcelona heeft niet voor niets vaker interesse in hem gehad. |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:00 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Afellay is idd weinig tegenover iniesta. Maar in de toekomst na 2 jaartjes in een buitenlandse competitie te hebben gespeeld? Ja, dan hoort hij bij de selectie van barcelona thuis. Ook suarez zou deze mijlpaal kunnen bereiken. Als de aanklager van de KNVB z'n werk goed doet, bestraft hij de aanvoerder voor een elleboog tegen Eyong Enoh. Het enige smetje op een foutloze wedstrijd van arbiter Kevin Blom. Met zijn actie bij een kansloze 3-1 achterstand was Afellay de verpersoonlijking van het ongedisciplineerde gedrag van de PSV'ers. Waarmee Afellay zichzelf een slechte dienst bewees. Europese topclubs kijken bij hun zoektocht naar spelers of iemand topwedstrijden beslist in de eigen kleine competitie, en of zo iemand z'n ploeg op beslissende momenten niet dupeert. Afellay scoorde op beide vlakken een onvoldoende. (bron: Valentijn Driessen). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:00 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Afellay is idd weinig tegenover iniesta. Maar in de toekomst na 2 jaartjes in een buitenlandse competitie te hebben gespeeld? Ja, dan hoort hij bij de selectie van barcelona thuis. Ook suarez zou deze mijlpaal kunnen bereiken. Suarez sluit moeiteloos aan bij een club als Barca, enkel en alleen al door zijn mentaliteit is hij 10 keer verder dan Affelay, Suarez zie je groeine en volwassen worden, dit zie je bij Affelay absoluut niet, die blijt maar denken dat hij een geweldenaar is.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 16:28 schreef Johnqqqq het volgende:laat het maar met een sisser aflopen,, voor ajax is het beter dat enoh erbij is zondag en ook is het voor ajax beter als afelay erbij is een zaterdag ------------------------------------------------------ als ze beiden worden geschorst is het weer een teken dat ome henk kesler een twente supporter is ben ik helemaal met je eens |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] Suarez sluit moeiteloos aan bij een club als Barca, enkel en alleen al door zijn mentaliteit is hij 10 keer verder dan Affelay, Suarez zie je groeine en volwassen worden, dit zie je bij Affelay absoluut niet, die blijt maar denken dat hij een geweldenaar is.. Nogmaals, daarom zei ik dat afellay naar barca kan MITS hij zijn mentaliteit verandert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: heeft hem een aantal keren bekeken, dat is wat anders dan interesse hebben.
En waarom is hij nog nooit gekocht dan, hij heeft een gelimiteerde transfersom van ik dacht 11 miljoen euro, zelfs voor een prikkie willen ze hem dus niet kopen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat is geen correct antwoord.. :P Ben te jong voor Hasj.. Mijn reactie is wel correct.. Jij wordty hier helemaal dor Remco uitgeluld :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
echt triest eigenlijk als je het goed bekijkt...
ik scrolde net even door dit topic een het enige wat ik zie is zo een stom
pisvee logo..
asjeblieft patrick reageren kan geen kwaad maar 100x op 1 dag iets posten
pff, snap je het dan echt niet dat wij je een beetje zat zijn |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:04 schreef remco k het volgende:[..] heeft hem een aantal keren bekeken, dat is wat anders dan interesse hebben. En waarom is hij nog nooit gekocht dan, hij heeft een gelimiteerde transfersom van ik dacht 11 miljoen euro, zelfs voor een prikkie willen ze hem dus niet kopen.. Ze hebben zelfs een bod op hem uitgebracht. Afellay mag voor 15 miljoen + weg heeft reker ooit aangegeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:04 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nogmaals, daarom zei ik dat afellay naar barca kan MITS hij zijn mentaliteit verandert. ik maakte een klein foutje hier, blijkbaar snapte je niet helemaal dat Suarez nu al 10 keer meer voetballer is dan Affelay, een grote aanvoerder bij een goed spelend ajax.. Affelay is een middelmatige aanvoerder bij een goed spelende club. Maar schiet zelfs als aanvoerder nu al te kort.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:05 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat is geen correct antwoord.. :P Ben te jong voor Hasj.. Mijn reactie is wel correct.. Jij wordty hier helemaal dor Remco uitgeluld :P baby's gebruiken tegenwoordig ook hasj:P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] ik maakte een klein foutje hier, blijkbaar snapte je niet helemaal dat Suarez nu al 10 keer meer voetballer is dan Affelay, een grote aanvoerder bij een goed spelend ajax.. Affelay is een middelmatige aanvoerder bij een goed spelende club. Maar schiet zelfs als aanvoerder nu al te kort.. suarez en afellay zijn niet te vergelijken. kijk maar naar de positie en speelstijl. Suarez' mentaliteit is beter, dat zal hem de doorslag geven om eerder een aanbieding van een grote club te krijgen. als afellay later zijn gedrag verbetert krijgt hij ook WEER aanbiedingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tuurlijk.. :P Ben alleen geen baby :P Ben bijna 15.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:08 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] suarez en afellay zijn niet te vergelijken. kijk maar naar de positie en speelstijl. Suarez' mentaliteit is beter, dat zal hem de doorslag geven om eerder een aanbieding van een grote club te krijgen. als afellay later zijn gedrag verbetert krijgt hij ook WEER aanbiedingen. Jij praat constant over later, maar je vergeet dat hij bijna 24 is en geen talent meer is, hij moet er nu staan, maar verzaakt. Er is geen later in het voetbal, hij behoort er met jullie vermeende talent al lang en breed te staan. (beetje vergelijkbaar met het eeuwig talent zijn van Urby). |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: knap, aan je reacties te merken zit je toch zwaar aan de hasj:P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Jij praat constant over later, maar je vergeet dat hij bijna 24 is en geen talent meer is, hij moet er nu staan, maar verzaakt. Er is geen later in het voetbal, hij behoort er met jullie vermeende talent al lang en breed te staan. (beetje vergelijkbaar met het eeuwig talent zijn van Urby). Later ja. Toekomstgericht. Hij moet zijn gedrag verbeteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
'Afellay in verband gebracht met Barcelona' 3 januari 2010 RvN, met dank aan forumlid Funke
Volgens de Spaanse krant Marca zou Ibrahim Afellay in de belangstelling staan van Barcelona. Vanwege de deelname van Seydou Keita en Yaya Toure aan de Afrika Cup zou Josep Guardiola versterking willen voor het middenveld. Naast Afellay zou ook Veloso van Sporting Clube de Portugal kandidaat zijn.
Dit is het stukje dat jij aanbrengt..
Hier staat niks in over de gelimiteerde transfersom, het enige dat hier staat, is dat ze op zoek zijn voor een TIJDELIJKE vervanger van een aantal spelers die op de Afrika cup hebben gespeeld. En hij is niet eens de enige kandidaat geweest.
Trouwens is dit niet bepaald een krant die het vaak bij het goede eind heeft, maar dat terzijde. |
|
|
|