BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 15 maart 2010 - 15:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh (VoetbalZone)

patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:
Trouwens is dit niet bepaald een krant die het vaak bij het goede eind heeft, maar dat terzijde.
bewijs?
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Later ja. Toekomstgericht. Hij moet zijn gedrag verbeteren.
Als je bijna 24 bent, duurt je toekomst als voetballer niet zo heel lang meer, en moet je er nu dus ook staan..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
ja, daarvoor moet hij z'n gedrag verbeteren;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

knap, aan je reacties te merken zit je toch zwaar aan de hasj:P
Volgens mij ben jij stiekem voor Ajax, maar mag je dat niet kenbaar maken anders krijg je klappen van je papa. Daarom zit je hier maar de hele dag te praten, zodat je nog iets mee krijgt van de grootste club van Nederland. Begrijp gewoon eens dat we je zat zijn en val geen medeforummers (Ajacieden dus) aan. Daar houden wij in Amsterdam niet van.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

bewijs?
Onzinnige vraag van je die geen betrekking heeft op onze discussie. maar er staan daar wel vaker berichten op die nietg waar blijken te zijn. Ik ga dat niet opzoeken want daar heb ik gene zin in, Ook jij weet dat dit soort berichten veel vaker de wereld in worden geholpen door dit soort kranten..

ps: ik ga nu eten maar kom straks terug..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij stiekem voor Ajax, maar mag je dat niet kenbaar maken anders krijg je klappen van je papa. Daarom zit je hier maar de hele dag te praten, zodat je nog iets mee krijgt van de grootste club van Nederland. Begrijp gewoon eens dat we je zat zijn en val geen medeforummers (Ajacieden dus) aan. Daar houden wij in Amsterdam niet van.
ik val geen mensen aan. Ik discussieer over een zinnig onderwerp met remco k en we beargumenteren onze meningen. kun jij er soms niet tegen dat je niet kunt meepraten hierover, of verveel je je soms dat je dit soort onzin uitpraat?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzinnige vraag van je die geen betrekking heeft op onze discussie. maar er staan daar wel vaker berichten op die nietg waar blijken te zijn. Ik ga dat niet opzoeken want daar heb ik gene zin in, Ook jij weet dat dit soort berichten veel vaker de wereld in worden geholpen door dit soort kranten..

ps: ik ga nu eten maar kom straks terug..
smakelijk, ik ga eens wat xboxen heb me lam getypt:P laterz
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik val geen mensen aan. Ik discussieer over een zinnig onderwerp met remco k en we beargumenteren onze meningen. kun jij er soms niet tegen dat je niet kunt meepraten hierover, of verveel je je soms dat je dit soort onzin uitpraat?
Volgens mij viel je Hasjkoph aan. En je bent er gewoon helemaal uitgeluld door Remco. En ik zou niet eens mee willen praten over de zogenaamde kwaliteiten van Appelvlaai want dan zijn we gauw klaar. Maar ga nu maar weer gauw opdonderen, want we zijn je zat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij viel je Hasjkoph aan. En je bent er gewoon helemaal uitgeluld door Remco. En ik zou niet eens mee willen praten over de zogenaamde kwaliteiten van Appelvlaai want dan zijn we gauw klaar. Maar ga nu maar weer gauw opdonderen, want we zijn je zat.
Ik viel hasjkoph niet aan. Dat was natuurlijk een grapje, en dat begreep hij ook, maar blijkbaar leef jij in een rotte omgeving of zo en heb je geen gevoel voor humor. Gelukkig hebben veel andere medesupporters van jou dat wel. Het enige wat jij kunt is appelvlaai roepen en zegge dat ik moet oprotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door patrickpsv15 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik viel hasjkoph niet aan. Dat was natuurlijk een grapje, en dat begreep hij ook, maar blijkbaar leef jij in een rotte omgeving of zo en heb je geen gevoel voor humor. Gelukkig hebben veel andere medesupporters van jou dat wel. Het enige wat jij kunt is appelvlaai roepen en zegge dat ik moet oprotten.
Aangezien ik die kut-naam niet kan uitspreken is het voor mij Appelvlaai. En hij is en blijft arrogant. En nu oprotten naar je x-box en morgenochtend weer terugkomen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Aangezien ik die kut-naam niet kan uitspreken is het voor mij Appelvlaai. En hij is en blijft arrogant. En nu oprotten naar je x-box en morgenochtend weer terugkomen.
hahaha! dat is nou humor!
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

smakelijk, ik ga eens wat xboxen heb me lam getypt:P laterz
welke game speel je, misschien dat m'n zoontje jou daar ook een pak slaag kan geven..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 maart 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Haha!
Yordee1
 Yordee1 - maandag 15 maart 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

welke game speel je, misschien dat m'n zoontje jou daar ook een pak slaag kan geven..
Hello Kitty's Island Adventure
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 15 maart 2010 - 18:37   quote  deeplink  
haha dat is ook humo, Hello kitty lol
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:36 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA. Maar ik meende het nog serieus ook..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 maart 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:36 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Is dat niet te moeilijk of te erg voor hem, qua geweld, want miss voor Hello Kitty beroofd door een enge man :P
Whahaha
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Ik dacht dat hij VIVA PINATA speelde..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 maart 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Hahaha!!!
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Ben wel heel benieuwd, maar als hij een beetje goede games speel dan daag ik PATRICK PSV bij deze uit voor een duel.. HAHAHA. ik denk dat mijn zoontje dat met 4-1 wint ofzo LOL
Pjettr
 Pjettr - maandag 15 maart 2010 - 18:43   quote  deeplink  
zou hij ook een code hebben dat je een naakte hello kitty zie? Haha! :P
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:
'Afellay in verband gebracht met Barcelona'
3 januari 2010 RvN, met dank aan forumlid Funke

Volgens de Spaanse krant Marca zou Ibrahim Afellay in de belangstelling staan van Barcelona. Vanwege de deelname van Seydou Keita en Yaya Toure aan de Afrika Cup zou Josep Guardiola versterking willen voor het middenveld. Naast Afellay zou ook Veloso van Sporting Clube de Portugal kandidaat zijn.

Dit is het stukje dat jij aanbrengt..

Hier staat niks in over de gelimiteerde transfersom, het enige dat hier staat, is dat ze op zoek zijn voor een TIJDELIJKE vervanger van een aantal spelers die op de Afrika cup hebben gespeeld. En hij is niet eens de enige kandidaat geweest.

Trouwens is dit niet bepaald een krant die het vaak bij het goede eind heeft, maar dat terzijde.
urby is ook al in verband gebracht met meerdere clubs.
zo kan ik er nog veel meer noemen.
maar meeste begrijpen vaak niet dat geruchten niet altijd op waarheid berusten.
natuurlijk bekijken clubs spelers hier in nederland maar bekijken zegt niks over antrekken.
ps deze is aan verkeerde bericht gequote was voor patrickpsv bedoeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door bully --
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:50 schreef bully het volgende:

[..]

urby is ook al in verband gebracht met meerdere clubs.
zo kan ik er nog veel meer noemen.
maar meeste begrijpen vaak niet dat geruchten niet altijd op waarheid berusten.
natuurlijk bekijken clubs spelers hier in nederland maar bekijken zegt niks over antrekken.
dat probeer ik hem al tijde aan het verstand te brengen maar hij wil niet luisteren...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 maart 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Lol nee idd :P

K ga trouwens nu weg..
Heb voetbaltraining ;)
Spreek jullie morgen!
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 19:01   quote  deeplink  
maar om terugtekomen op hetgeen dit topic over gaat.
het gaat er niet om wat een speler heefd gedaan.
maar om hetgeen is aantetonen met televisie beelden.
natuurlijk is enoh niet onschuldig maar heefd zijn dingen wel gedaan zodat het via de camera niet tebewijzen valt.
op de tenen trappen kan altijd gebeuren.
en de vermeende elleboogstoot in de maag bij affelay is door geeneen camera tezien.
maar de overtredingen van affelay waren door heel nederland wel heel duidelijk tezien.
dus als enoh bij de tuchtcommisie beweert zich van geen schuld bewust tezijn lijkt het mij heel vreemd als hij word geschorst.
dat is voor affelay heel wat moeilijker.
Tyson
 Tyson - maandag 15 maart 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Het zal een schande zijn als Enoh geschorst zal worden! Wat Enoh deed gebeurt in de Italiaanse competitie elke wedstrijd! Affelay had beter moeten weten met al die camera's om hem heen...Affelay moet (helaas t.o.v. psv-twente) in iedergeval geschorst worden...
alibabba
 alibabba - maandag 15 maart 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Wat Enoh deed noem ik een geval waarvan er velen in een wedstrijd gebeuren. Dit is geoorloofd, maar niet datgeen wat Afellay deed. Dit is zeer onprofessioneel en zeer dom. De laatste tijd doet Afellay wel meer rare dingen en dat heeft ie absoluut niet nodig, want in potentie kan hij de top aan. Ik vind dat Rutten hem verkeerd gebruikt, want zijn kwaliteiten liggen achter de spits of in een vrije rol aan de rechter of linkerkant. Afellay voelt zich gekrenkt door kritiek van andere, maar daar moet hij bovenstaan. Ook dat moet je kunnen onderdrukken of langs je heen leggen om te slagen in het internationale voetbal.
Afcabz
 Afcabz - maandag 15 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
zit hier verdomme heel dit gedeelte een bagger psv logootje voorbij komen
met klink klare onzin , en of off topic weetjes
je mag er wel voor uitkomen dat je liever hier hangt dan op die lampenkap forums
maar ik baal als een stekker dat ik in dit gedeelte dat strontlogo voorbij zie komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door Afcabz --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 15 maart 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Hahaa wist je dat Enoh wordt opgeroepen als getuige!doe jou anti-ajax bril eens af joh?Enoh heeft niks verkeerds gedaan ja op zijn tenen trappen dat doen ze allemaal,en per ongeluk tegen zn buik aanlopen omdat hij achteruit loopt???

Kijk eens goed naar de beelden man....2x elleboog en een klap in het gezicht!! Ik hoop op 4 maal schorsing en dan wegwezen uit nederland en voor Hsv gaan spelen ofzo verder stelt die jongen niks voor!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

PES, alle versies:P
en geloof me, ik ben daar onverslaanbaar in:D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:40 schreef remco k het volgende:
Ik dacht dat hij VIVA PINATA speelde..
nee jungle book
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 23:09   quote  deeplink  
ik dacht dat je misschien cod zou spelen, dan zou je zwaar geowned worden door mijn zoontje van 15

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 23:11   quote  deeplink  
psv dacht ook dat ze onverslaanbaar waren..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 23:09 schreef remco k het volgende:
ik dacht dat je misschien cod zou spelen, dan zou je zwaar geowned worden door mijn zoontje van 15
misschien denk je dat hij goed is omdat hij jou keihard ownt?:P

patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 23:11 schreef remco k het volgende:
psv dacht ook dat ze onverslaanbaar waren..
hahaa!

patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:55 schreef Hasjkoph het volgende:
Lol nee idd :P

K ga trouwens nu weg..
Heb voetbaltraining ;)
Spreek jullie morgen!
smoesje, je moet gewoon naar bed:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 22:15 schreef Afcabz het volgende:
zit hier verdomme heel dit gedeelte een bagger psv logootje voorbij komen
met klink klare onzin , en of off topic weetjes
je mag er wel voor uitkomen dat je liever hier hangt dan op die lampenkap forums
maar ik baal als een stekker dat ik in dit gedeelte dat strontlogo voorbij zie komen.
Ik zou het heerlijk vinden om een ajax-logo te zien als we de dag ervoor van hadden gewonnen, brengt goede tijden ter herinnering:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 22:05 schreef alibabba het volgende:
Wat Enoh deed noem ik een geval waarvan er velen in een wedstrijd gebeuren. Dit is geoorloofd, maar niet datgeen wat Afellay deed. Dit is zeer onprofessioneel en zeer dom. De laatste tijd doet Afellay wel meer rare dingen en dat heeft ie absoluut niet nodig, want in potentie kan hij de top aan. Ik vind dat Rutten hem verkeerd gebruikt, want zijn kwaliteiten liggen achter de spits of in een vrije rol aan de rechter of linkerkant. Afellay voelt zich gekrenkt door kritiek van andere, maar daar moet hij bovenstaan. Ook dat moet je kunnen onderdrukken of langs je heen leggen om te slagen in het internationale voetbal.
precies, zijn mentaliteit moet echt veranderen. Dan mag hij ook pas aanvoerder worden. Eerlijk gezegd ergerde ik me kapot aan zij gedrag de laatste tijd, vooral tegen nac.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 23:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

misschien denk je dat hij goed is omdat hij jou keihard ownt?:P
speel dan met je grote smoel..
robs
 robs - maandag 15 maart 2010 - 23:51   quote  deeplink  
Misselijk ventje die Affelay net als die hele Marokkaanse jeugd die alles verziekt in Nederland
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 maart 2010 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg maakt de laatste tijd inderdaad een hele goede indruk, en ja gister houd hij inderdaad de punten in de Arena, zeker door die bal die hij pakt op Toivonen (ondanks dat daar wel een beetje geluk bij kwam kijken) was heel erg knap. Speelde inderdaad heel goed en gaat steeds beter spelen. Ik hoop dan ook dat ik mijn woorden over hem in de toekomst zal moeten terugnemen, als dat het geval is ben ik de eerste die dat toe zal geven..

Ik kijk ook zo'n beetje iedere wedstrijd in het buitenland die van een beetje niveau is en Affelay zal het niveau van een club net onder de top best aankunnen, maar de echte top?? Ik denk niet dat hij daarvoor uit het juiste hout is gesneden om de redenen die ik al genoemd heb.

Ik zeg dit over Affelay trouwens absoluut niet als Anti psver, maar als voetbalsupporter..
Ok, duidelijk. We zullen zien hoe ver hij het gaat schoppen.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 16 maart 2010 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

speel dan met je grote smoel..
Verlaag je nu niet tot het niveau van een 16-jarige he ;)

En patrick.. Onverslaanbaar is niemand ;)
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 16 maart 2010 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 23:51 schreef robs het volgende:
Misselijk ventje die Affelay net als die hele Marokkaanse jeugd die alles verziekt in Nederland
Affelay is momenteel inderdaad niet bepaald een goed voorbeeld voor de rest , en ja er zijn rotte marokkaanse jeugd bij.. Maar om te zeggen dat de 'hele marokkaanse' jeugd niet deugd , dat vind ik een beetje racistisch en zeer kort door de bocht.. Hou het wel even op voetbal hier en spreek je anti-marokkaanse streken maar een keer op een ander forum..
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 16 maart 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Ik zei het voor de wedstrijd al.. als Ajax voor zou staan dat appelvlaai een pisventje gaat worden ( is hij altijd al.. met ik laat me ellebogen spreken )
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Voorstel is 3 wedstrijden onvoorwaardelijk... + 1 voorwaardelijk

BRON
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 16 maart 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Dikke onzin achteraf iemand schorsen je gaat toch ook een afgekeurde doelpunt na het kijken van de beelden weer goed keuren maja kesler zou Twente wel weer een handje helpen
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 16 maart 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

We zullen zien, ik denk dat als hij naar een grote club verkast dat zijn arrogantie uit z'n lichaam wordt gehaald en dat hij een volwassen speler wordt. Ik denk dat hij nog veel gaat betekenen voor het nederlands elftal in de toekomst.
Nou ik denk het niet hoor hij gaat nog tegenvallen als ie in het buitenland komt,Hsv is een cluppie voor hem maar geen Arsenal daar zal hij het nooit redden.Bij het nederlands elftal zal hij ook nooit een basisplaats krijgen.daar zijn Sneijder en Van der vaart veel beter in.Jammer maar jullie enigste beste opgeleide speler gaat het niet ver schoppen!
remco k
 remco k - dinsdag 16 maart 2010 - 15:50   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/99945_voorstel-drie-duels-afellay-enoh-en-buijs-vrijuit

HAHAHA, en terecht, waarschijnlijk zal psv in beroep gaan waardoor, hij wel tegen twente kan spelen, deze wedstrijd wint psv dan ook, hierna wordt hij alsnog voor 3 wedstrijden geschorst en laat psv alles uit handen glippen zonder hun zogenaamde "ster"..

HAHAHAHAA, eindelijk gerechtigheid voor dat kut ventje...
remco k
 remco k - dinsdag 16 maart 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 15:48 schreef Robertos90 het volgende:
Dikke onzin achteraf iemand schorsen je gaat toch ook een afgekeurde doelpunt na het kijken van de beelden weer goed keuren maja kesler zou Twente wel weer een handje helpen
Heeft niks met twente of kessler te maken, gewoon met gerichtigheid, dit gebeurt overal te wereld dus ook in nl..
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Wat ik wel verontrustend vind is dat ik lees dat men liever heeft dat psv wint dan gelijkspeeld.
Met winst is er nog niks zeker en met verlies of gelijk spel kunnen wij in ieder geval boven psv komen.
Dat hoef je dan alleen maar vast te houden tot het eind van het seizoen.
Twente moet bij gelijkspel nog maar 4 punten verliezen en bij winst alsnog 6.
En bij verlies is het dan misschien maar 3 punten maar dan staat psv 1 punt boven je en zul je net zien dat ze door de winst op Twente vleugels krijgen en de resterende ook winnen...

Gelijkspel dus

FsideVak129 heeft gesproken rocker.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh

0.0072200