|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh (VoetbalZone)
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja fsidevak.. maar je kan het ook zo bekijken als het gelijk spel wordt staan we onzeker op de 2e plek.. en twente moet 2 wedstrijden punten verliezen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:13 schreef freakie het volgende:Ja fsidevak.. maar je kan het ook zo bekijken als het gelijk spel wordt staan we onzeker op de 2e plek.. en twente moet 2 wedstrijden punten verliezen.. a.s. zaterdag de 1ste 2 punten
Dan nog AZ en Feyenoord... dat is ook al 4 punten (denk ik dan) Dan zijn we er op doelsaldo.
Mochten ze verliezen wordt het iets makkelijker maar met PSV moeilijker. Die kunnen 1 punt voorsprong best behouden mochten ze zaterdag winnen. Alhoewel zonder appelvlaai wordt het al stukken minder qua creativiteit...
Maakt eigenlijk niet uit hoe als we gvd maar die 3e ster halen dit jaar... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik denk dat alles zijn voordelen en zijn nadelen heeft.. We kunnen niet verwachten dat twente dan 2 wedstrijden punten gaat verliezen dat is mijn punt.. bij verlies psv heb je grote kans 2e te worden.. en bij verlies twente is de kans groter dat we kampioen kunnen worden.. maar bij gelijk spel moet twente 2 wedstrijden punten verliezen en mogen wij ook helemaal niks verkeert doen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:29 schreef morkanne het volgende:ze hebben beiden net zo veel schuld aan het incident. Een zelfde straf voor beide spelers lijkt mij de enige oplossing. (of geen schorsing) het gaat er niet om over wie meeste schuld heeft. maar wel om het feit dat de overtredingen van affelay duidelijk in beeld kwamen. op de teen trappen kan enoh verdedigen met heb dat niet gemerkt. en over de klap of elleboog in de maag zijn geen televisie beelden van. en op vermoeden maogen ze natuurlijk niet straffen. daarom ook dat nu alleen affelay een voorstel heefd gehad en enoh niet. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:13 schreef freakie het volgende:Ja fsidevak.. maar je kan het ook zo bekijken als het gelijk spel wordt staan we onzeker op de 2e plek.. en twente moet 2 wedstrijden punten verliezen.. ben ik het mee eens freaky. maar persoonlijk weet ik niet wat nou het beste is. twente kan een gelijk spel weer zien als een goede stap naar naar de titel en daar moed uit putten. bij winst van psv kan die weer vleugels krijgen. en bij verlies van psv kunnen wij denk ik de titel wel vergeten. dus ik wacht wel af en blijf hopen op een mooi slot van de competitie. natuurlijk wel in ons voordeel he. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ben het met F side eens.. Gelijkspel is het beste, dan hoeft Twente nog naar 4 punten te verliezen en zijn wij al 2e na winst zondag. Dat moet eerst nog wel gebeuren. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Na intern overleg en juridisch advies heeft PSV besloten de schorsing voor 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) van Ibrahim Afellay te accepteren. De aanklager heeft de schorsing bepaald naar aanleiding van televisiebeelden, verklaringen van Afellay zelf en van de speler van Ajax, Eyong Enoh. De scheidsrechter, de beide assistent-scheidsrechters en de vierde official hadden tijdens de wedstrijd niets waargenomen. De verklaring van Afellay komt overeen met de televisiebeelden, waarin duidelijk waarneembaar is dan de speler Enoh provoceert door bewust en met kracht op de voet van Afellay te gaan staan en hem een stomp in zijn maag te geven. Het is begrijpelijk dat de aanklager de reactie van Afellay bewezen verklaart, maar het is onbegrijpelijk dat hij geen rekening houdt in zijn strafvoorstel met het provocerende gedrag van de speler Enoh. (bron: PSV.nl) gelijk of niet? en op de beelden is duidelijk te zien dat enoh afellay provoceert.... maar nee hoor alleen afellay is geschorst! te belachelijk voor woorden! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
@Patrick: Wat ze Enoh geven hebben we als PSV'ers niks mee te maken. Gewoon naar eigen spelers kijken. Het heeft geen zin om de strafmaat van de KNVB ter discussie te stellen. Niemand die het kan volgen. De charge van bijv. Hadouir afgelopen weekend en Tomasson een tijdje terug tegen Sparta zijn toch van een andere orde. Toch kregen ze slechts 1 wedstrijd meer als straf, terwijl ze hun tegenstander zwaar letsel konden toebrengen. Ik geloof het allemaal wel, maak me er niet meer druk om. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T is leuk je haalt het van een psv site en heeft(logisch) een psv kleur.. enoh zet niet MET KRACHT zijn voet op die van affelay.. En die stomp heeft niemand gezien en ik denk affelay's gedrag t zelfde is als dat van suarez(op somige momenten) dat affelay zich giganitsch aansteld.. daarin tegen 3 overtredingen van affelay zijn duidelijk in beeld en zijn heeel erg onsportief..(dat is door een ajax bril ja) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ik had eerlijk gezegd, 3 wedstrijden(of meer) voor affelai verwacht en voor Enoh 1 wedstrijd. waarom? Enoh voor maagstompen en op 'tenen staan'. en affelay omdat hij al paar wedstrijden zich zoooo on-professioneel gedraagt. (je weet waar ik op doel) |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 16:49 schreef patrickpsv15 het volgende:Na intern overleg en juridisch advies heeft PSV besloten de schorsing voor 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) van Ibrahim Afellay te accepteren. De aanklager heeft de schorsing bepaald naar aanleiding van televisiebeelden, verklaringen van Afellay zelf en van de speler van Ajax, Eyong Enoh. De scheidsrechter, de beide assistent-scheidsrechters en de vierde official hadden tijdens de wedstrijd niets waargenomen. De verklaring van Afellay komt overeen met de televisiebeelden, waarin duidelijk waarneembaar is dan de speler Enoh provoceert door bewust en met kracht op de voet van Afellay te gaan staan en hem een stomp in zijn maag te geven. Het is begrijpelijk dat de aanklager de reactie van Afellay bewezen verklaart, maar het is onbegrijpelijk dat hij geen rekening houdt in zijn strafvoorstel met het provocerende gedrag van de speler Enoh. (bron: PSV.nl) gelijk of niet? en op de beelden is duidelijk te zien dat enoh afellay provoceert.... maar nee hoor alleen afellay is geschorst! te belachelijk voor woorden! patrickpsv15: Bekijk dit filmpje eens goed. http://www.youtube.com/watch?v=QPxTzkeX3To Wie kan zich niet beheersen en wie begint? 2x in het gezicht duwen (Afallay), tenen trappen (Enoh), 2x keer min of meer een elleboog (Afallay). Natuurlijk is er veel meer in de wedstrijd gebeurd, maar dit is zeer kort achter mekaar.
Gisteren niet naar Chelsea-Inter gekeken. In zo'n wedstrijd gaat hij helemaal door het lint. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 17:38 schreef ztje het volgende:[..] patrickpsv15: Bekijk dit filmpje eens goed. http://www.youtube.com/watch?v=QPxTzkeX3ToWie kan zich niet beheersen en wie begint? 2x in het gezicht duwen (Afallay), tenen trappen (Enoh), 2x keer min of meer een elleboog (Afallay). Natuurlijk is er veel meer in de wedstrijd gebeurd, maar dit is zeer kort achter mekaar. Gisteren niet naar Chelsea-Inter gekeken. In zo'n wedstrijd gaat hij helemaal door het lint. ja, daarom wordt afellay ook geschorst. En dat is niet onlogisch. Maar waarom enoh geen schorsing? want bewust op tenen staan en stomp in maag dat is ook gewoon rood. Dus ook een schorsing. Weliswaar een minder zware schorsing dan afellay, maar de knvb geeft GEEN schorsing! dat is wel heel opvallend:O |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 17:11 schreef Johnnyafca het volgende:ik had eerlijk gezegd, 3 wedstrijden(of meer) voor affelai verwacht en voor Enoh 1 wedstrijd. ik ook! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 17:05 schreef freakie het volgende:T is leuk je haalt het van een psv site en heeft(logisch) een psv kleur.. enoh zet niet MET KRACHT zijn voet op die van affelay.. En die stomp heeft niemand gezien en ik denk affelay's gedrag t zelfde is als dat van suarez(op somige momenten) dat affelay zich giganitsch aansteld.. daarin tegen 3 overtredingen van affelay zijn duidelijk in beeld en zijn heeel erg onsportief..(dat is door een ajax bril ja) Heeft niks met psv-kleur te maken... ze hebben gewoon duidelijk een verklaring neergelegd. Overigens het verschil tussen afellay en suarez is dat suarez nooit geschorst wordt en afellay wel... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 16:55 schreef PSVMocro het volgende:@Patrick: Wat ze Enoh geven hebben we als PSV'ers niks mee te maken. Gewoon naar eigen spelers kijken. Het heeft geen zin om de strafmaat van de KNVB ter discussie te stellen. Niemand die het kan volgen. De charge van bijv. Hadouir afgelopen weekend en Tomasson een tijdje terug tegen Sparta zijn toch van een andere orde. Toch kregen ze slechts 1 wedstrijd meer als straf, terwijl ze hun tegenstander zwaar letsel konden toebrengen. Ik geloof het allemaal wel, maak me er niet meer druk om. mwaa zo denk ik ook een beetje... begin er zo langzamerhand wel aan te wennen dat psv-nadelige gedrag. En idd met een elleboog kun je iemand niet voor de rest van zijn carriere uitschakelen. Met overtredingen zoals jij net noemde en bijv. de zeeuw bij isaksson kun je veel grotere schade oplopen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 17:53 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] mwaa zo denk ik ook een beetje... begin er zo langzamerhand wel aan te wennen dat psv-nadelige gedrag. En idd met een elleboog kun je iemand niet voor de rest van zijn carriere uitschakelen. Met overtredingen zoals jij net noemde en bijv. de zeeuw bij isaksson kun je veel grotere schade oplopen. de zeeuw en isakson?ik weet niet of je het in de gaten hebt of had,maar isakson was spontaan genezen toen ze met 1-0 achter kwamen.....comedie noemen ze dat.altijd een grote waffel over suarez iedereen maar voortaan noem ik isakson ook bij de fameuze schwalbes.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:07 schreef bahbah het volgende:[..] de zeeuw en isakson?ik weet niet of je het in de gaten hebt of had,maar isakson was spontaan genezen toen ze met 1-0 achter kwamen.....comedie noemen ze dat.altijd een grote waffel over suarez iedereen maar voortaan noem ik isakson ook bij de fameuze schwalbes.... whaha, nee het gaat natuurlijk om de intentie.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:07 schreef bahbah het volgende:[..] de zeeuw en isakson?ik weet niet of je het in de gaten hebt of had,maar isakson was spontaan genezen toen ze met 1-0 achter kwamen.....comedie noemen ze dat.altijd een grote waffel over suarez iedereen maar voortaan noem ik isakson ook bij de fameuze schwalbes.... Heb jij zelf gevoetbalt? Nooit een tik gehad waardoor je even door moet bijten om de pijn te laten zakken? In eerste instantie het gevoel hebben dat je gewisseld moet worden, maar na een beetje lopen je toch door kan gaan? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ach ik vind dat van affelay te zwaar gestraft ook....1 wedstrijd en 3 voorwaardelijk had ie de boodschap ook begrepen.......zo is suarez ook wel eens genaaid...had je gister moeten zien bij chelsea-inter.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en ik zeg het omdat het wederzijds provoceren was.alleen affelay doet het wel heel erg opzichtig...eerste keer niet goed geraakt dus dan nog maar een keer....tja...als tegenstanders(enoh in dit geval )weten dat je te provoceren bent,dan gebeurt dat dus ook.....en al helemaal in het buitenland... |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
Ik vindt dat hij te veel licht is gestraft. 4x hetzelfde soort vergrijp binnen een heel korte tijd. Dezelfde overtreding (elleboog) ook in de vorige wedstrijd (NAC) gepleegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door ztje -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:26 schreef ztje het volgende:Ik vindt dat hij te veel licht is gestraft. 4x hetzelfde vergrijp binnen een heel korte tijd. Dezelfde overtreding (elleboog) ook in de vorige wedstrijd (NAC) gepleegd. ja maar het gaat zich erom dat enoh ook een (lichtere) schorsing zou moeten hebben krijgen... |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:28 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja maar het gaat zich erom dat enoh ook een (lichtere) schorsing zou moeten hebben krijgen... Hoe wil jij hem veroordelen op het bovenstaande filmpje? Als er geen betere filmpjes aanwezig zijn. Het in de maag slaan zie je niet, de voet staat plat op de grond en bij het op de tenen trappen staat hij omhoog. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:31 schreef ztje het volgende:[..] Hoe wil jij hem veroordelen op het bovenstaande filmpje? Als er geen betere filmpjes aanwezig zijn. Het in de maag slaan zie je niet, de voet staat plat op de grond en bij het op de tenen trappen staat hij omhoog. ja maar het is 80% zeker dat het klopt. Ik denk niet dat afellay zomaar naar zijn buik grijpt en dan boos is en iemand zomaar een elleboog in het gezicht geeft. |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:36 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja maar het is 80% zeker dat het klopt. Ik denk niet dat afellay zomaar naar zijn buik grijpt en dan boos is en iemand zomaar een elleboog in het gezicht geeft. Jij zegt dat je op argumenten discussieert. Iemand straffen kun je alleen op keiharde bewijzen. En niet op jou onderbuikgevoel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door ztje -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:12 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heb jij zelf gevoetbalt? Nooit een tik gehad waardoor je even door moet bijten om de pijn te laten zakken? In eerste instantie het gevoel hebben dat je gewisseld moet worden, maar na een beetje lopen je toch door kan gaan? heb ik nooit gevoetbalt?pffffff..... luister of beter gezegd:LEES nou eens nog een keer wat ik schrijf.... NA!!de 1-0 was het ineens over......als ik pijn heb gaat het niet spontaan over als ik 1-o achterkom he? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 19:33 schreef bahbah het volgende:[..] heb ik nooit gevoetbalt?pffffff..... luister of beter gezegd:LEES nou eens nog een keer wat ik schrijf.... NA!!de 1-0 was het ineens over......als ik pijn heb gaat het niet spontaan over als ik 1-o achterkom he? Ook na de 1-0 zag je dat hij er last van had. Na rust niet meer. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maar goed....het zij allemaal zoals het is,en nu gaan we naar komend weekend.....:)welke ik met steeds meer plezier zie naderen....win-win situatie mits we(natuurlijk,0-2)zelf winnen... 1-1 hoop ik ,of 2-2 zodat we eerst psv voorbij gaan,en dan kijken we weer verder:) |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 18:43 schreef ztje het volgende:[..] Jij zegt dat je op argumenten discussieert. Iemand straffen kun je alleen op keiharde bewijzen. En niet op jou onderbuikgevoel. je denkt toch niet dat enoh niks deed bij afellay? je zag wel duidelijk dat hij op zijn tenen stond... iig bijna duidelijk... en een stomp in de maag... en afellay zei dat sowieso in een interview dat gaat hij echt niet liegen. Dit valt niet te beargumenteren. Dit kun je gewoon zien. Maar de knvb geeft enoh geen schorsing. Echt ongelofelijk eigenlijk! maarja zijn we wel gewend. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:02 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] je denkt toch niet dat enoh niks deed bij afellay? je zag wel duidelijk dat hij op zijn tenen stond... iig bijna duidelijk... en een stomp in de maag... en afellay zei dat sowieso in een interview dat gaat hij echt niet liegen. Dit valt niet te beargumenteren. Dit kun je gewoon zien. Maar de knvb geeft enoh geen schorsing. Echt ongelofelijk eigenlijk! maarja zijn we wel gewend. Kom op zeg: bijna duidelijk? afellay niet liegen? stomp in de maag heb ik ook niet gezien.
Het beeld gaat net naar onder, of zie jij wel letterlijk een elleboog in de maag van afellay verdwijnen?
Objectief antwoorden graag. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:09 schreef mmhj het volgende:[..] Kom op zeg: bijna duidelijk? afellay niet liegen? stomp in de maag heb ik ook niet gezien. Het beeld gaat net naar onder, of zie jij wel letterlijk een elleboog in de maag van afellay verdwijnen? Objectief antwoorden graag. Niet letterlijk, maar de kans is heel groot. En anders zou afellay niet zo hard wraak nemen op enoh. Dat geeft al de geniepigheid van enoh aan. Volgens mij wist hij gewoon dat de camera's maar half op 'm gericht waren... en dan doet afellay wat terug en dan staat het er vol op. Ik vertrouw dat hele personeel daar in zeist voor geen meter |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:02 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] je denkt toch niet dat enoh niks deed bij afellay? je zag wel duidelijk dat hij op zijn tenen stond... iig bijna duidelijk... en een stomp in de maag... en afellay zei dat sowieso in een interview dat gaat hij echt niet liegen. Dit valt niet te beargumenteren. Dit kun je gewoon zien. Maar de knvb geeft enoh geen schorsing. Echt ongelofelijk eigenlijk! maarja zijn we wel gewend. Je leest en kijkt niet. Ik zeg niet dat Enoh niets deed. Ik zeg dat je het niet kunt te bewijzen.
Ik beweer dat Afellay wel liegt en dat hij komedie speelt. Bewijs jij nu maar het tegendeel. Anders is het woord tegen woord en jij hebt geen optische bewijzen.
Alleen eemmoottiiee.
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:15 schreef ztje het volgende:[..] Je leest en kijkt niet. Ik zeg niet dat Enoh niets deed. Ik zeg dat je het niet kunt te bewijzen. Ik beweer dat Afellay wel liegt en dat hij komedie speelt. Bewijs jij nu maar het tegendeel. Anders is het woord tegen woord en jij hebt geen optische bewijzen. Alleen eemmoottiiee. jij hebt ook geen optisch bewijs dat afellay liegt:O |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
yes affelay geschorst en enoh niet!!!!!!!! G-E-W-E-L-D-I-G Fuck fairplay! |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote: Jij wilt Enoh toch straffen. Moet je met bewijzen komen en ik speel de advocaat van de duivel. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:18 schreef ztje het volgende:[..] Jij wilt Enoh toch straffen. Moet je met bewijzen komen en ik speel de advocaat van de duivel. lol, afellay wordt gewoon in zijn maag gestompt. En op zijn tenen getrapt. Dus geprovoceerd. Afellay raakt gefrustreerd en wordt boos en duwt 2x een elleboog in enoh's gezicht. beide spelers schorsingen. Dat 1/10e deel van de beelden toevallig bij enoh ontbreekt maak niet uit. Geen schorsing is erg opvallend. Want normaal zou hij 2 wedstrijden of zo moeten krijgen doe dan minstens 1 wedstrijd omdat je het maar voor 80% zeker weet... |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:21 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] lol, afellay wordt gewoon in zijn maag gestompt. En op zijn tenen getrapt. Dus geprovoceerd. Afellay raakt gefrustreerd en wordt boos en duwt 2x een elleboog in enoh's gezicht. beide spelers schorsingen. Dat 1/10e deel van de beelden toevallig bij enoh ontbreekt maak niet uit. Geen schorsing is erg opvallend. Want normaal zou hij 2 wedstrijden of zo moeten krijgen doe dan minstens 1 wedstrijd omdat je het maar voor 80% zeker weet... Weer reageer je uit emotie. Afellay begin met in het gezicht te slaan, Enoh gaat hem opzoeken en hij reageert weer met 2 ellebogen. Ik wil je alleen in laten zien, dat geen enkele rechtspraak Enoh gaat straffen, zolang er geen echte bewijzen op tafel komen.
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:21 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] lol, afellay wordt gewoon in zijn maag gestompt. En op zijn tenen getrapt. Dus geprovoceerd. Afellay raakt gefrustreerd en wordt boos en duwt 2x een elleboog in enoh's gezicht. beide spelers schorsingen. Dat 1/10e deel van de beelden toevallig bij enoh ontbreekt maak niet uit. Geen schorsing is erg opvallend. Want normaal zou hij 2 wedstrijden of zo moeten krijgen doe dan minstens 1 wedstrijd omdat je het maar voor 80% zeker weet... Jij snapt duidelijk niet hoe deze wereld in elkaar steekt. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Tegendeel niet bewezen? Onschuldig dus. Het is niet de bedoeling dat we mensen gaan schorsen omdat andere spelers doen alsof ze in de buik gestompt worden. Anders waren er door Suarez al heel veel spelers geschorst! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:27 schreef ztje het volgende:[..] Weer reageer je uit emotie. Afellay begin met in het gezicht te slaan, Enoh gaat hem opzoeken en hij reageert weer met 2 ellebogen. Ik wil je alleen in laten zien, dat in geen enkele rechtspraak Enoh gaat straffen, zolang er geen echte bewijzen op tafel komen. emotie? kun je woorden citeren waaruit emotie van zou moeten zijn ontstaan? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:30 schreef mmhj het volgende:[..] Jij snapt duidelijk niet hoe deze wereld in elkaar steekt. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Tegendeel niet bewezen? Onschuldig dus. Het is niet de bedoeling dat we mensen gaan schorsen omdat andere spelers doen alsof ze in de buik gestompt worden. Anders waren er door Suarez al heel veel spelers geschorst! doen alsof haha, in het filmpje zie je afellay toch naar zijn maag grijpen door een aanraking met enoh... |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:34 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] doen alsof haha, in het filmpje zie je afellay toch naar zijn maag grijpen door een aanraking met enoh... Ja je ziet hem naar zijn maag grijpen. En elke keer als Suarez zoiets doet moet die tegenspeler ook geschorst worden dus? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:35 schreef mmhj het volgende:[..] Ja je ziet hem naar zijn maag grijpen. En elke keer als Suarez zoiets doet moet die tegenspeler ook geschorst worden dus? nee suarez is een schwalbekoning dus dat doet er ff niet toe:P
Maar als je toch duidelijk ziet dat suarez of afellay of wie dan ook in zijn maag wordt gestompt en op zijn tenen getrapt, dan moet deze speler gewoon geschorst worden! Het zou toch voor de gekke zijn dat door camera die een paar centimeter ernaast zat een schorsing niet wordt gegeven? |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:34 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] doen alsof haha, in het filmpje zie je afellay toch naar zijn maag grijpen door een aanraking met enoh... Je ziet Enoh naar hem toelopen en zijn voet naast die van hem zetten en geen hand of arm in zijn maag duwen. Echte bewijzen en niet wat je wilt zien. Geloof me nou maar, elke advocaat wint dit op zijn slofjes. En elke aanklager veroordeelt Afellay met het fimpje.
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: dat had vertonghen nog tegoed omdat hij ook iets tegen afellay deed in de arena. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:39 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] nee suarez is een schwalbekoning dus dat doet er ff niet toe:P Maar als je toch duidelijk ziet dat suarez of afellay of wie dan ook in zijn maag wordt gestompt en op zijn tenen getrapt, dan moet deze speler gewoon geschorst worden! Het zou toch voor de gekke zijn dat door camera die een paar centimeter ernaast zat een schorsing niet wordt gegeven? Ok dus als er op beelden te zien is hoe Suarez naar zijn maag grijpt hoeft er niets te gebeuren. Maar er daarentegen beelden zijn van Afellay die naar zijn maag grijpt, dient zijn tegenstander per direct geschorst te worden? |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:44 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] dat had vertonghen nog tegoed omdat hij ook iets tegen afellay deed in de arena. Waar slaat dit nou op. En Willie van de Kerkhof had nog iets tegoed omdat het Sjaak Zwart onderuit haalde. Hahahaha. |
|
|
|