|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh (VoetbalZone)
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:46 schreef mmhj het volgende:[..] Ok dus als er op beelden te zien is hoe Suarez naar zijn maag grijpt hoeft er niets te gebeuren. Maar er daarentegen beelden zijn van Afellay die naar zijn maag grijpt, dient zijn tegenstander per direct geschorst te worden? dat eerste was niet serieus bedoelt ff voor de duidelijkheid:P het laatste stukje is serieus |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Je snapt het punt niet. Een speler als Suarez gaat 10 keer per wedstrijd naar de grond terwijl er niets aan de hand is. En als dan bij 1 van die 10 gevallen de beelden niet volledig aantonen dat er niets aan de hand is, moet er dus een speler geschorst worden. Dat is wat jij zegt:
Afellay greep naar zijn buik. Enoh was in de buurt. Op de beelden kan je niet zien dat Enoh niet met zijn elleboog in de buik van Afellay gaat. Toch schorsen want het is voor 70% waar.
Zo kan je toch niet te werk gaan? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 20:54 schreef mmhj het volgende:Je snapt het punt niet. Een speler als Suarez gaat 10 keer per wedstrijd naar de grond terwijl er niets aan de hand is. En als dan bij 1 van die 10 gevallen de beelden niet volledig aantonen dat er niets aan de hand is, moet er dus een speler geschorst worden. Dat is wat jij zegt: Afellay greep naar zijn buik. Enoh was in de buurt. Op de beelden kan je niet zien dat Enoh niet met zijn elleboog in de buik van Afellay gaat. Toch schorsen want het is voor 70% waar. Zo kan je toch niet te werk gaan? 80%. Jawel, want de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg groot. Dus in principe omdat de camera een paar centimeter verkeerd staat wordt enoh niet geschorst. En dat in de wetenschap dat je wel degelijk bijna zeker weet dat enoh afellay in zijn maag heeft geraakt. Dacht je soms dat afellay een schwalbe ging maken en daarna iemand 2 ellebogen in zijn gezicht duwde? Natuurlijk is het provocatie wat enoh doet. En de knvb weet dat DROMMELS goed. En jij weet dat ook, iedereen ziet het duidelijk, alleen wat jij zegt, dat komt erop neer dat er een heel klein beetje bewijs ontbreekt en dat moet volgens jou de doorslag geven om enoh niet te schorsen. Met andere woorden: Enoh stompt afellay in zijn maag en gaat bewust op zijn tenen staan (provoceren), afellay is boos en deelt elleboog stoten uit. Afellay 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) geschorst en enoh 0. ONbegrijpelijk! |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Nogmaals, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote: Hij snapt het echt niet. Heeft het verstand van een garnaal. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja en de 10000 mensen met mij ook... ok.... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
10000 maar, dat zijn er weinig patty |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote: Voetbal vriendjes van jou!!!!! Dat is nog steeds geen rechtspraak. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: er moest nog een 0 achter |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee de officiele PSV-clubsite die haar artikelen op feiten baseert. |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote: En die zij niet gekleurd. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: feiten hebben geen kleuren |
|
|
|
|
ztje
|
|
|
quote: Ik stop hiermee. Want anders moet ik je laten oppakken, omdat je een gevaar bent voor de maatschappij. En dat vinden 80% hierop het forum. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hahaha is goed. We blijven bij onze mening die is gebaseerd op feiten. Prettige avond. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 21:00 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] 80%. Jawel, want de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg groot. Dus in principe omdat de camera een paar centimeter verkeerd staat wordt enoh niet geschorst. En dat in de wetenschap dat je wel degelijk bijna zeker weet dat enoh afellay in zijn maag heeft geraakt. Dacht je soms dat afellay een schwalbe ging maken en daarna iemand 2 ellebogen in zijn gezicht duwde? Natuurlijk is het provocatie wat enoh doet. En de knvb weet dat DROMMELS goed. En jij weet dat ook, iedereen ziet het duidelijk, alleen wat jij zegt, dat komt erop neer dat er een heel klein beetje bewijs ontbreekt en dat moet volgens jou de doorslag geven om enoh niet te schorsen. Met andere woorden: Enoh stompt afellay in zijn maag en gaat bewust op zijn tenen staan (provoceren), afellay is boos en deelt elleboog stoten uit. Afellay 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) geschorst en enoh 0. ONbegrijpelijk! Je zou een "mooie" jurist zijn, Patrick... Alleen omdat er een (grote) kans is?? Schorsen (=straffen) doe je alleen als er 100% bewijs is. De actie van Enoh (die ik niet goed praat) is niet te bewijzen, omdat beide spelers, Enoh en Afellay, in beweging waren. De vraag is dus wie bewoog er eerst. Dat was absoluut niet te zien. Wat ook niet gezien is, (door niemand !) is de zogenaamde stomp in de maag door Enoh. Afellay staat bekend als een matennaaier, dus wat dat betreft is het prima dat de KNVB daar niet is ingetrapt. Wat wel is geconstateerd, door heel Nederland, is de klap van Afellay in het gezicht van Enoh, gevolgd door een forse elleboog door dezelfde dader aan hetzelfde slachtoffer. De KNVB zal ongetwijld (een beetje) zijn onbestrafte actie (evenees een elleboog) tegen NAC Breda hebben "meegenomen". Niet bijster slim van de PSV-er... Wat jij en geheel PSV zou(den) moeten doen, is Afellay tot de orde roepen. Met zijn onsportieve gedrag doet hij zijn club de das om. Naast de terechte schorsing door de KNVB zou het niet misstaan hebben wanneer PSV hem een forse boete zou hebben opgelegd. Wat jij hier, alsmede op het Feyenoord- en je eigen forum doet getuigt niet van enig realisme of sportiviteit. Jammer... Maar we kennen je hier wel een beetje ;) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en als ie al hier komt dan zonder dat logo...dat hoort hier niet.dat is een provocatie en dient gemeld te worden bij de forum-baas....dankjewel Piet voor jouw toelichting.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 21:25 schreef bahbah het volgende:en als ie al hier komt dan zonder dat logo...dat hoort hier niet.dat is een provocatie en dient gemeld te worden bij de forum-baas....dankjewel Piet voor jouw toelichting.... :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 21:21 schreef Pietje het volgende:[..] Wat jij hier, alsmede op het Feyenoord- en je eigen forum doet getuigt niet van enig realisme of sportiviteit. Jammer... Maar we kennen je hier wel een beetje ;) Ik vind het harstikke terecht dat afellay geschorst is en ik irriteer me natuurlijk ook aan zijn gedrag. Maar het gaat zich erom dat enoh geschorst moet worden. En omdat ik vind dat de bewijzen 90% zeker zijn, en jij vindt dat het 100% zeker moet zijn, dat betekent toch niet dat ik onrealistisch ben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 21:29 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik vind het harstikke terecht dat afellay geschorst is en ik irriteer me natuurlijk ook aan zijn gedrag. Maar het gaat zich erom dat enoh geschorst moet worden. En omdat ik vind dat de bewijzen 90% zeker zijn, en jij vindt dat het 100% zeker moet zijn, dat betekent toch niet dat ik onrealistisch ben? En waarom zou Enoh in vredesnaam geschorst moeten worden? Op basis van iets dat niet te bewijzen is?? Inderdaad, zoals ik al schreef: niet realistisch van je! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 21:29 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ik vind het harstikke terecht dat afellay geschorst is en ik irriteer me natuurlijk ook aan zijn gedrag. Maar het gaat zich erom dat enoh geschorst moet worden. En omdat ik vind dat de bewijzen 90% zeker zijn, en jij vindt dat het 100% zeker moet zijn, dat betekent toch niet dat ik onrealistisch ben? op beelden van dat hij op iemands teen gaat staan kan je hem niet schorsen, hoeveel keer gebeurd dat wel niet in een wedstrijd bewust of onbewust. en op de beelden is niet duidelijk dat hij het bewust doet en van de beelden dat enoh in de maag van affelay slaat zijn helemaal geen beelden. dus jou reactie laat alleen jou teleurstelling zien maar niet jou kennis van de realiteit. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
PSV: Vreemd dat (rol) Enoh onderbelicht is gebleven EINDHOVEN - PSV accepteert de schorsing van Ibrahim Afellay omdat ze door de onvoorspelbare rechtsgang in deze zaak geen vertrouwen meer heeft in een eventuele aanpassing van de opgelegde straf. De Eindhovense club vindt het wel vreemd dat de rol van Ajacied Enoh onderbelicht is gebleven.
Het is volgens de voetbalclub onbegrijpelijk dat de aanklager geen rekening houdt met het provocerende gedrag van Enoh. Uit de televisiebeelden en de verklaring van Afellay blijkt dat Enoh provoceert door bewust op de voet van Afellay te gaan staan en hem een stomp in zijn maag geeft. Afellay gaf hem daarna een elleboogstoot.
------------------------------ stelletje racisten die boeren joh, onderbelicht hoe komen ze erbij :P |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: dankjewel FsideVak129..........geen commentaar....hehehehhe |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
huh? is hier nou een bericht verwijderd van mij waar ik toegaf dat ik er naast zat indien die ene regel klopt? |
|
|
|
|
sarco.2005
|
|
|
Wat een gelul van die pisveeman patrick. iedereen weet dat appelvlaai een naar en vervelend voetballertje is. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq