|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik vraag me steeds meer af of hier ook mensen onder de vaste bewoners zitten die ook wel eens inhoudelijk reageren. De meesten zitten hier volgens mij alleen maar voor hun sociale contacten. Slap ouwehoeren doe ik ook maar doe ook eens je best om iets te lezen en daar op te reageren! Begint me steeds meer tegen te staan. Als je een dag niet op het forum geweest moet regelmatig je eerst 2 of meer pagina's doorbladeren voordat je een gerelateerd bericht vind. Ik krijg er steeds minder zin in om op dit forum te zitten. En ja mijn PC was echt kapot want anders zei ik het ook wel eerlijk net als nu. Het valt me overigens op dat er al meer van de diehard bewoners bijna niet of helemaal niet meer te zien zijn. Ik hoop dat jullie er wat mee doen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ergens wel met je eens man. meer on topic moet het |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die komt eerdaags toch terug? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
me dunkt dat ik genoeg serieus reageer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voor mijn gevoel zie ik jou toch ook een stuk minder Jumpertje! Jantje 1974???Rovert??? En vergeet er vast nog wel. Ben zo lang weg geweest. Slap ouwehoeren is ook niets mis mee maar soms staan er bijna een volledige pagina's met drie woorden of minder per post. Strontvervelend als je weer even wil bij posten! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
je hebt helemaal gelijk!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dirk kuyt moet gewoon terugkomen!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
godver heb het egt gepost haha...
maar ben het een beetje met je eens, al vind ik het wel lekker om te lopen ouwehoeren hier op dit forum....... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:19 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:godver heb het egt gepost haha... maar ben het een beetje met je eens, al vind ik het wel lekker om te likken aan ouwe hoeren hier op dit forum....... bah man |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
je vind jezelf best wel grappig hé*vraagteken*
het klopt dus dat jij 's avonds alleen thuiskomt*vraagteken* |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:19 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:godver heb het egt gepost haha... maar ben het een beetje met je eens, al vind ik het wel lekker om te lopen ouwehoeren hier op dit forum....... Dit is een goede topic daarvoor. Soms wat over en weer ouwehoeren is ook niet erg maar niet te lang of teveel mensen. Start anders een topic over je ouwehoerderij. Ik ouwehoer ook maar soms moet je even aan de medebewoners denken. Neem nu deze topic! Gaat niet over Feyenoord maar is ook nog steeds niet verwijderd. Zolang het redelijk netjes blijft en de onzintopics niet met bosjes uit de grond schieten heeft boudewijn daar best vrede mee denk ik. Soms even aanvoelen of je in die topic verder moet ouwehoeren of in een secundaire moet doorgaan. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja maar goed, als we offtopic móeten praten dan weet niemand iets meer te melden haha serieus niet
afmelden-aanmelden en HELP ONS plus sportpooler is dan ook het enige... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:Het valt me overigens op dat er al meer van de diehard bewoners bijna niet of helemaal niet meer te zien zijn. Ik hoop dat jullie er wat mee doen. Ik ben er gelukkig nog hoor! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: idd anders zou niemand meer wat te zeiken hebben hahahahahahahaahahahaha:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:37 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] idd anders zou niemand meer wat te zeiken hebben hahahahahahahaahahahaha:) Haha, ik kan wel een zeikerd zijn hoor. Maar ik post ook vaak genoeg positieve dingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ook, hoewel ik af en toe de behoefte voel om weer eens een pauzetje in te lassen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dit is een goede topic daarvoor. Soms wat over en weer ouwehoeren is ook niet erg maar niet te lang of teveel mensen. Start anders een topic over je ouwehoerderij. Ik ouwehoer ook maar soms moet je even aan de medebewoners denken. Neem nu deze topic! Gaat niet over Feyenoord maar is ook nog steeds niet verwijderd. Zolang het redelijk netjes blijft en de onzintopics niet met bosjes uit de grond schieten heeft boudewijn daar best vrede mee denk ik. Soms even aanvoelen of je in die topic verder moet ouwehoeren of in een secundaire moet doorgaan. Ja je heb wel een punt,ik heb zelf oude bewoners een aantal X terug gevraagd zoal Phyxsius en jantje 1974 en ook Els een keer.Maar ik denk dat zij zich ook niet meer thuis voelen...misschien een chattopic?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als het over spelers gaat:
Van Dijk, heeft meer punten gepakt dan clown Henk T. in 2 jaar Stefan de Vrij speelt fantastisch Ron Vlaar, geweldenaar.
El Ahmadi vind ik sinds PSV uit steeds wat beter spelen, had zondag helaas weer een mindere pot. Leroy Fer was in dit seizoen samen met Vlaar één van de betere, nu een klein dipje.
Van Tomasson ben ik altijd al fan geweest, prachtige kerel!
Beleid:
Kan ik niet zo heel positief over zijn. Al ben ik wel blij dat Don Leo hier TD is, die man probeert echt alles. Jammer van z'n 020 verleden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Gelukkig wel. Tenminste iemand die wel de op gerelateerde posts reageerd! hahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:43 schreef MMM het volgende:[..] Als het over spelers gaat: Van Dijk, heeft meer punten gepakt dan clown Henk T. in 2 jaar Stefan de Vrij speelt fantastisch Ron Vlaar, geweldenaar. El Ahmadi vind ik sinds PSV uit steeds wat beter spelen, had zondag helaas weer een mindere pot. Leroy Fer was in dit seizoen samen met Vlaar één van de betere, nu een klein dipje. Van Tomasson ben ik altijd al fan geweest, prachtige kerel! Beleid: Kan ik niet zo heel positief over zijn. Al ben ik wel blij dat Don Leo hier TD is, die man probeert echt alles. Jammer van z'n 020 verleden. gvd nu ben je emile ratelband hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ook!!!
maar je heb wel gelijk FTID, gun me zelf er ook vaak niet de tijd voor om alles goed door te lezen waardoor je zelf ook meegaat in het off topic geleuter........ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:47 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ik ook!!! maar je heb wel gelijk FTID, gun me zelf er ook vaak niet de tijd voor om alles goed door te lezen waardoor je zelf ook meegaat in het off topic geleuter........ als er iemand is die altijd ontopic reageerd ben jij het wel jappie!!!!:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik was me leven al aan het beteren;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja je heb wel een punt,ik heb zelf oude bewoners een aantal X terug gevraagd zoal Phyxsius en jantje 1974 en ook Els een keer.Maar ik denk dat zij zich ook niet meer thuis voelen...misschien een chattopic?? Misschien mijn naam eens noemen. Zijn gewoon naar mij op zoek gegaan!! Wie miste me niet? Moet wel zeggen dat jij me grootste fan bent. Staat die Karin hier ineens aan te bellen. Ik moest bij je langsgaan van Leon:; zei ze er nog bij! Je moest hem berichten anders moest ik je een schop onder je hol geven!! Even tussen ons Leon. IK HOU OOK VAN JOU!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
IK HEB EEN TOPIC VOOR JE GEOPENT FTID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:43 schreef MMM het volgende:[..] .... Beleid: Kan ik niet zo heel positief over zijn. Al ben ik wel blij dat Don Leo hier TD is, die man probeert echt alles. Jammer van z'n 020 verleden. Leo is nog van de oude stempel... wat van buiten komt is lekker.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Dat is jammer Jappie, maar ik respecteer het... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Gelukkig wel. Tenminste iemand die wel de op gerelateerde posts reageerd! hahahahahaha Hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Sorry man!! hoe kon ik dat vergeten!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Richard je hebt gelijk, ik merk ook dat er een aantal personen weg blijven.
Ik merk ook dat ik wat feller reageer op mensen hier op het forum, en zeker mensen als obiku010 kan ik niet uitstaan!
Misschien wordt het wel idd tijd voor een pauze. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
je loopt toch niet weg voor een stel van die etterbakken,als je dat doet hebben ze juist hun zin, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Weglopen nooit! ik ben geen JOOD!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
oke zo ken ik je weer amigo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ah je wordt ook een dagje ouder ahahahahahahahaha |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik zie nu net dat er een '' ouwehoer topic is'' goed initiatief! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
maar verder heeft deze goeie man wel gelijk, ik kan me er ook mateloos aan irriteren, dat je een beetje je best zit te doen om je verhaal kwijt te kunnen of een topic opent aan de hand van een nieuws-bericht, en dan andere gebruikers je topic zitten te verneuken...zou verboden moeten worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ow ik ben trouwens niet de onschuld-zelve ofso..maar ik heb geleerd van mn daden hehehe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja.. elk topic eindigt uiteindelijk in onzin. Lekker boeiend. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: helaas, ja als t binnen 1 pagina is, dan wel ja.
Maar over t algemeen duurt t ff. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
op een gegeven moment ben je er ook wel over uitgeluld. gemiddelde discussie gaat als volgt
- ik vind Cisse goed ~ ik niet - waarom niet ~ daarom niet - van dijk wel ~ jij heb er geen verstand van want ik ga naar australie - Lucius moet terug |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:op een gegeven moment ben je er ook wel over uitgeluld. gemiddelde discussie gaat als volgt - ik vind Cisse goed ~ ik niet - waarom niet ~ daarom niet - van dijk wel ~ jij heb er geen verstand van want ik ga naar australie - Lucius moet terug je vergeet BAAB//HELD hahahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|