|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
inderdaad,complimenten voor de Vrij,geweldig dat Dani er weer is |
|
|
|
|
Sander
|
|
|
Leuk voor hem .. maar ik moet nog maar zien dat Been de Vrij ernaast zet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Y_A_R
|
|
|
Lekker hoor dat hij weer mee traint. Wat mij betreft mag de Vrij het seiz. afmaken en in de voorbereiding op volgend seizoen, als ferri weer helemaal hersteld is, mogen ze beide strijden om de positie op die flank. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als vlaar verkocht wordt,is de Vrij toch een goeie opvolger. Denk dat hij in het centrum ook wel uit de voeten kan. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 16:42 schreef hoogvliet010 het volgende:Als vlaar verkocht wordt,is de Vrij toch een goeie opvolger. Denk dat hij in het centrum ook wel uit de voeten kan. goed gezien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fernandez - Vlaar - De Vrij - Bahia
misschien een optie als laatste linie. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Denk dat Fernandez toch echt zal moeten vechten voor zijn plaats samen met de Vrij!!! Zeker wel goed dat hij terug is. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Uhum hoe heb je em nou, want bahia en Fernandez staan op de verkeerde posities. Bovendien zou de Vrij dan aan de andere kant van Vlaar moeten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 17:37 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Uhum hoe heb je em nou, want bahia en Fernandez staan op de verkeerde posities. Bovendien zou de Vrij dan aan de andere kant van Vlaar moeten ok voor de kijkers op de gele zijde:
Bahia - de Vrij - Vlaar - Fernandez
------------Darley-----------------
snappie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:[..] ok voor de kijkers op de gele zijde: Bahia - de Vrij - Vlaar - Fernandez ------------Darley----------------- snappie Bahia lijkt me geen geschikte linksback. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Heeft wel paar goede eigenschappen van een linksback. Zou niet eens zo gek idee zijn. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
jawel is al eens geprobeerd in 2005 of 2006? ging niet echt lekker |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: weet ik, maar zijn start als centrale verdediger was ook niet overtuigend, maar nu vind eigenlijk alleen antoniorijen hem nog slecht. Denk dat het erg belangrijk is wie er naast hem staat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bahia linksback is een prima oplossing, hij is van origine een linksback. hij heeft alle jeugdelftallen doorlopen van brazillie en speelde altijd linksback. gio was ook ruk in het begin. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram