|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
DE GROTE KALE LEIDER,WAS HET MAAR WAAR |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: samen met erica terpstra |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zoals ik gisteren probeerde aan te geven.. de situatie wordt echt onhoudbaar. die man moet weg voordat leo en of mario opstappen!
Vertongen en emanuelson 10 miljoen en vlaar 5 miljoen .. wie 't weet mag 't zeggen .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: voor jou misschien, ik bewaar alleen maar mooie herinneringen aan hem! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan heb je volgens mij een zeer selectief geheugen.
Maar goed, t lag niet zo zeer meteen aan de man, maar meer de structuur. De dictatuur werkte toen t heel slecht ging, maar daarna had er een goed systeem opgezet moeten worden.
gemiste kans. resultaat nu zichtbaar. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha best duur dan!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't nu wel ietsje minder, dat scheelt weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: maar ze schijnt ook rimpel tax te heffen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, ....................... laat maar zitten dan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jorien for president!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ACTIE,JORIEN TERUG EN SNEL |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Als het aan Gudde ligt hebben we helemaal geen nieuw stadionh nodig, wat moet je als Jupiler-leaque club met een stadion met 80.000 zitplaatsen. De enige manier om uit de schulden te komen is Europees spelen en dan moet er een goed elftal staan. Dat vindt Gudde helemaal niet belangrijk, hij wil een wit voetje halen op het stadhuis door te laten zien hoe goed hij kan saneren. Hij saneert voor zijn eigen belang desnoods heel Feyenoord weg. Is in feite een zielige figuur met de uitstraling van een verdroogde aardappel. Mario en Leo: veel sterkte in de strijd met dit stuk onbenul om Feyenoord te behouden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben beenhakker ZAT!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij is weer in het nieuws geweest, en zegt het volgende: ik maak me zorgen over het niveau van Feyenoord. gvd dat weten we nu gvd wel! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kan best zijn maar die man loopt tegen steeds meer dingen aan waarschijnlijk en ook steeds vaker tegen Gudde. Ik had die vent de eerste keer al op zijn muil gestompt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Beenhakker moet gewoon zijn waffel houden en zijn werk doen! dan maar met 6 19 jarige spelen en Feyenoord van 0 opbouwen. FEYENOORD FOR MOTHERFUCKER EVER! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 09:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:kan best zijn maar die man loppt tegen steeds meer dingen aan waarschijnlijk e3n ook steeds vaker tegen Gudde. Ik had die vent de eerste keer al op zijn muil gestompt. Joh die Gudde heeft geen fuck te vertellen dat is gewoon zo'n trekpop van de rvc en de financiële directie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zoals jij het nu stelt heb je helemaal geen TD meer nodig. Is allemaal weg gegooid geld dan. Hij heeft gewoon gelijk. Hij wist dat er geen geld was maar het word hem ook steeds lastiger gemaakt. Nu roept gudde dat de topspelers al voor 5 miljoen weg mogen. Bij mij zou ook de moed in de schoenen zakken! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 09:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh die Gudde heeft geen fuck te vertellen dat is gewoon zo'n trekpop van de rvc en de financiële directie klopt wat je zegt jumper en om eerlijk te zijn kan ik gudde niet ergens de schuld van geven. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij heeft een kutkop!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ze moeten die media-incontinentie die Feyenoordbreed heerst eens proberen uit te bannen. Iederéén lijkt maar wat te roepen, gek wordt je daar van.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 11:04 schreef hotjumper het volgende:ze moeten die media-incontinentie die Feyenoordbreed heerst eens proberen uit te bannen. Iederéén lijkt maar wat te roepen, gek wordt je daar van.... helemaal mee eens |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Zou Gudde soms in zijn zoon de ideale opvolger van Vlaar zien? Wordt hij helemaal de man in bonus en zal zich helemaal de god van Feyenoord gaan voelen. En dan weten we ook wat het niveau van onze club wordt. Volgens mij denkt die man echt dat hij belangrijker is dan de club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 09:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh die Gudde heeft geen fuck te vertellen dat is gewoon zo'n trekpop van de rvc en de financiële directie Ja dat is 1 ding dat zeker is... Hele rijke ondernemers in de RvC maar zij zullen er zelf geen cent instoppen geloof mij maar... Maar het is wel een kunst dat ze elke cent van jou mij en iedereen uit hun zak kunnen kloppen.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 18:36 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Zou Gudde soms in zijn zoon de ideale opvolger van Vlaar zien? Wordt hij helemaal de man in bonus en zal zich helemaal de god van Feyenoord gaan voelen. En dan weten we ook wat het niveau van onze club wordt. Volgens mij denkt die man echt dat hij belangrijker is dan de club. ik vind hem hoogstens een beetje zouteloos figuur, maar dat schijnt hip te zijn onder voetbalbestuurders. de Gil y Gil's sterven uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
tijd voor een echte anti-Gudde topic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach welnee.. Anders komt er een andere glijer terug. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe UP.
Deze maand Feyenoord naar cat. 2.
Gudde doet z'n werk naar behoren. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Maar waar heb je gehoord dat dit definitief is?
Het zou bets kunnen omdat feyenoor dvoor immers nog een transfersom moet betalen en dta kan alleen in cat 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, je ziet al dat ze een voorschot nemen op de toekomst. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bronvermelding graag... Zo kan ik ook wel wat de wereld in gooien...
Dus beste Henk, waar is dit op gebaseerd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aanname, dat wel.... Mede echter ook n.a.v. aannames in enkele eerdere publicaties. Ook vanuit Feyenoord is die verwachting al uitgesproken. Dat doe je niet zomaar... Sterker: er is vanuit directie gezegd dat ook in cat.2 de hand op de knip blijft, óf er moet zich een exceptionele mogelijkheid aandienen.
En...Zoals Stylzz al schrijft: waarom wel naar Immers kijken als je geen geld uit zou mogen geven? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:En...Zoals Stylzz al schrijft: waarom wel naar Immers kijken als je geen geld uit zou mogen geven? Die kost Immers geld (daar gaan we weer).
Doe mij maar Kuyt, die is Immers veel beter en noodzakelijker dan Immers! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 17:12 schreef JanM het volgende:[..] Die kost Immers geld (daar gaan we weer). Doe mij maar Kuyt, die is Immers veel beter en noodzakelijker dan Immers! Maar Immers is óók een KUYTenbijtert, Jan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dierenliefhebber ... heeft Immers een ooievaar op zijn rug! |
|
|
|