BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Directie Feyenoord wil minimaal vijf miljoen voor topspelers'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fredje
 fredje - donderdag 18 maart 2010 - 09:10   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=100402

Ik voorspel dat Gudde en kudde het komend seizoen niet haalt
Ik zie 2 kampen binnen Feyenoord nu. Een verschil in toekomst visie.
Het gaat mis tijdens de komende transfer periode.
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 09:22   quote  deeplink  
terecht! minimaal 5 miljoen veel meer kan je niet vragen. we zijn een noodlijdende club. Dus andere clubs profiteren hiervan, helaas, maar het is niet anders.
Y_A_R
 Y_A_R - donderdag 18 maart 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Hoezo zou het het niet halen?
Directie geeft aan "minimaal" dus het bedrag kan dus ook veel hoger uitvallen!

Ik vind dat hij wel voor zijn beurt heeft gesproken, want Gudde kan een speler niet op waarde inschatten. Dat is meer iets voor Leo en Been die kunnen aangeven wat je voor een speler kunt en mag vragen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 09:45   quote  deeplink  
helaas heeft Feyenoord niet zo'n goede naam in het goed wegzetten van haar spelers. Over het algemeen vangen ze veel te weinig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Ze zijn niet goed!!! Fer, Vlaar of Wijnaldum moeten minimaal 10 miljoen opleveren. Dat vind ik zelfs aan de lage kant voor Fer en Vlaar. Gudde wil volgens mij WEER mensen voor het Maasgebouw. Vijf miljoen kan je helemaal niets mee. Zo duurt het nog 10 jaar of langer voordat we sportief weer wat kunnen maken. En uit de schulden ben je dan ook nog steeds niet als je zulke lage bedragen gaat vragen voor je toptalenten. Houd het dan nooit op. WANBELEID!!! Als ze zo door gaan gooien Mari en Leo straks ook nog de handdoek. Dan kan je netzo goed direct je eigen failliet laten verklaren. Wat een debielen. Je heb geen geld dus mogen je toptalenten alleen voor de hoofdprijs weg. Dat is je enige kans op redding en anders blijf je in het zelfde schuitje zitten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 10:40   quote  deeplink  
ik denk dat ze met hun kloten voor het spreekwoordelijke blok zitten. Andere clubs weten van de ellende bij Feyenoord, zullen dus laag inzetten, je kan dan alleen maar hopen dat er meerdere clubs concrete belangstelling hebben zodat ze tegen elkaar opbieden. Maar voor hetzelfde geld wachten ze tot de speler transfervrij is en halen hem dan pas op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Gini, Fer en Vlaar zullen nooit transfervrij worden. Ik denk dat dat jongens zijn die ook in het belang van Feyenoord denken en dus gewoon verlengen!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 10:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gini, Fer en Vlaar zullen nooit transfervrij worden. Ik denk dat dat jongens zijn die ook in het belang van Feyenoord denken en dus gewoon verlengen!
dat hoop ik dan maar, ik denk dat ze, zelfs met het salaris plafond dat Feyenoord hanteert, na hun carriere een makkelijk leven kunnen leidden. Ik zou dan ook gewoon de rest van mn carriere bij Feyenoord blijven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Als ze maar niet voor minder dan 10 miljoen weg gaan!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 10:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gini, Fer en Vlaar zullen nooit transfervrij worden. Ik denk dat dat jongens zijn die ook in het belang van Feyenoord denken en dus gewoon verlengen!
ja dat dachten we van die Canadees ook en die ajacied uit kralingen.

Tot nu toe heeft slechts ene Dirk uit Katwijk de laatste jaren echt hart voor de club gehad.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2010 - 12:36   quote  deeplink  
hoo wacht even: "Zo meldt Voetbal International. "

Dus.. niets van waar.
mmhj
 mmhj - donderdag 18 maart 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Dat lijkt mij nou niet zo slim om te zeggen. Waarom zou een club nu meer gaan bieden dan 5 miljoen als dat de directie dat minimaal, dus genoeg vindt?
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 18 maart 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Niet slim om te zeggen maar als Feyenoord 5 miljoen voor deze spelers kan vangen: doen!
Denk je nu echt dat spelers als Vlaar, Wijnaldum en Fer onmisbaar zijn voor Feyenoord?
Vlaar doet pas weer een seizoentje mee, Fer doet mee omdat er geen beter alternatief is en Wijnaldum was afgelopen zomer nog bijna verkocht aan AZ. 15 Miljoen in de pot/put? Prima!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 maart 2010 - 13:32   quote  deeplink  
Dat Vlaar pas weer een seizoen meedoet, doet er toch niet toe? Het gaat erom hoe goed hij is en hij is wk-waardig! Nou, dan ben je toch gek als je maar 5 mln. vraag? Daar moet je minimaal het drievoudige voor vragen. En als het kan moet je hem langer aan de club verbinden, tenzij ze voor hem een leuk bedrag willen vragen en dat daarna De Vrij naar het centrum verhuist! Ik zou De Vrij eerst een vol jaar op links laten staan, maar als hij er rijp voor is, wil ik hem wel eens in het centrum zien met Vlaar (Sorry Bahia!). Wanneer loopt het contract van Vlaar eigenlijk ten einde?
BRAYY
 BRAYY - donderdag 18 maart 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 13:25 schreef Marco12345 het volgende:
Fer doet mee omdat er geen beter alternatief is
jij bent gek fer is een topper in spe.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 14:36 schreef BRAYY het volgende:

[..]

jij bent gek fer is een topper in spe.
maar we hebben ook niets beters.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 18 maart 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 14:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar we hebben ook niets beters.
dat is waar maar je doet fer tekort wanneer je zegt dat hij meedoet omdat we niks beters hebben. Mario heeft zelf nog gezegt dat hij de naam fer altijd als eerste op het wedstrijdformulier zet. dat is niet zomaar.
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Hoop op iets meer dan 5 miljoen , vindt 5 miljoen een habbekrats!
We zijn potdomme geen kringloopwinkel
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 18 maart 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Ik vind Fer ook geen slechte speler hoor maar veel beter worden zal hij niet worden in de Nederlandse competitie, dit soort jongens gaan zich pas echt ontwikkelen op een veel hoger niveau. Denk je echt dat als we nu een speler als Bosvelt in de selectie zouden hebben dat Fer zou spelen? 5 Miljoen euro voor een speler als Fer zou fantastisch zijn, als hij dan weer eens verkast naar een (nog) grotere club ontvang je weer opleidingskosten en over en jaar of 10 (dan is ie pas 29) komt ie weer lekker terug om in de nieuwe kuip te spelen: alleen maar winnaars...
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 18 maart 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Ben van mening dat het onvermijdelijk gaat worden ... meer dan 5 a 7,5 miljoen ga je niet krijgen voor die gasten .. Vlaar is een verdediger en de prijs van verdedigers ligt meestal lag (blessure leed speelt ook mee)..

EN HET DOET GVD PIJN AAN MIJN HART

maar alles is geoorlooft voor de redding van de CLUB..
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 18 maart 2010 - 15:58   quote  deeplink  
a
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Inderdaad niet goed voor de onderhandelingspositie... als het daadwerkelijk gezegd is door het bestuur van Feyenoord. Zoals zo vaak staat er geen bron in het VI-bericht.
Wat trouwens niet vergeten moet worden, is dat Fer, Wijnaldum en Vlaar voorzover ik weet in talentpools zijn opgenomen. Vijfentwintig procent van de transfersom gaat dan direct naar de investeerders. 5 miljoen is dan eigenlijk 3,75 miljoen.
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 18 maart 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Dat was ik ook nog ff vergeten .. de talentenpool .. de O zo goed betrouwbare talentenpool van dhr Bosz.. nou dan kunnen ze helemaal fluiten naar een meer en deel van dat geld hahaha

Nou maar zien wie er een FEYENOORD HART heeft ... LEES JE MEE GUZMAN :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Hey, ik denk dat t meerendeel van de mensen die geld in die pool gepompt hebben, wel wisten dat ze er geen rendement uit zouden halen.

Zijn allemaal mensen met een Feyenoord hart.
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
ik heb ook geen rendement van het geld wat ik in de club steek,nou is dat marginaal,
heb het graag over voor mijn club,ik heb een Feyenoord hart
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 16:31   quote  deeplink  
@ Stylzz

Het gaat niet om het krijgen van rendement of niet. De contractuele voorwaarde van de talentpools is dat de investeerders 25% van de transfersom ontvangen. Die zien daar echt niet van af. Ze hebben immers nog niets van hun investering terug ontvangen. Het is maar zeer de vraag of ze wel hun inleg terug kunnen verdienen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Deze levert weinig op voor ze

Erwin Mulder Doel 2 0 Excelsior (verhuurd)
Jonathan de Guzman Middenveld 96 20 Feyenoord
Royston Drenthe Verdediging/Middenveld/Aanval 29 0 Real Madrid (verkocht)
Tim Vincken Aanval 29 1 Feyenoord
Diego Biseswar Aanval 20 7 Feyenoord
Luigi Bruins Middenveld 41 7 Feyenoord
Georginio Wijnaldum Middenveld 30 2 Feyenoord

Ook al zo'n goudmijn

Naam Positie Wedstrijden Goals Huidige club
Ron Vlaar Verdediging 40 2 Feyenoord
Andwélé Slory Aanval 23 2 Feyenoord
Mitchell Schet Verdediging 2 0 Feyenoord
Sherif Ekramy Doel 7 0 Ankaragücü (verhuurd)
Dwight Tiendalli Verdediging 23 0 Feyenoord
Serginho Greene Verdediging 83 1 Feyenoord
Leroy Fer Middenveld 29 6 Feyenoord
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
ik zit ook in een van de pouls,heb daar best veel geld inzitten,jammer dat het nu niets opbrengt,komt later wel
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Talentpool 1 gaat nog. Drenthe is verkocht voor circa 13 miljoen, dus 3,25 voor de investeerders. Hun inleg bedroeg 6 miljoen, dus de pool zou nog minimaal 11 miljoen ((6-3,25)x4)moeten opbrengen. Dat is nog mogelijk, maar wordt lastig. Talentpool 2 zou totaal 22 miljoen moeten opbrengen. Onwaarschijnlijk dat dit gebeurt.
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
beste kerel,voorlopig brengt het niets op
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Nee voorlopig niet. Het punt dat ik eerder probeerde te maken is dat Feyenoord een gedeelte van de transferopbrengst moet afstaan en dat de investeerders daar niet van afzien. Overigens die aandelen kosten 1,5 ton per stuk ofzo, en daar heb jij in geïnvesteerd?
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
ja daar heb ik in geinvesteerd,stort ook ieder jaar 10000 voor de jeugd,koop voor 15 mensen een seizoenkaart
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Wow, een echte fan dat is duidelijk! Misschien ben ik dan niet goed geïnformeerd, maar zouden de investeerders in het belang van Feyenoord afstand doen van hun recht op een deel van het transfergeld? Niet dat ik denk dat ze dat zouden moeten doen, maar zouden ze het doen? Zou jij het doen?
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Halen Europees voetbal is gewoon van levensbelang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiprich9
 kiprich9 - donderdag 18 maart 2010 - 17:20   quote  deeplink  
In deze tijd moeten we een bod van rond de 1 a 2 miljoen accepteren. Maakt niet uit welke speler
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 17:23   quote  deeplink  
@ Kiprich9,

Dan ben je binnen een paar jaar failliet. Nee, dan kun je nog beter je talenten verder laten rijpen. Hun waardevermeerdering zal waarschijnlijk groter zijn, dan je schuld door het rentepercentage en mogelijk toekomstig tekort.
kiprich9
 kiprich9 - donderdag 18 maart 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 17:23 schreef Vanitas het volgende:
@ Kiprich9,

Dan ben je binnen een paar jaar failliet. Nee, dan kun je nog beter je talenten verder laten rijpen. Hun waardevermeerdering zal waarschijnlijk groter zijn, dan je schuld door het rentepercentage en mogelijk toekomstig tekort.
Beter verkopen we jongens als Fer en Vlaar voor een miljoentje of 2 en gaan we verder met spelers als aissati(goedkoop op te halen). En K Perez zou op zijn leeftijd ook nog wat kunnen toevoegen...
Vanitas
 Vanitas - donderdag 18 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Sorry maar dat lijkt me echt een rampzalig plan. Perez komt niet voor 5 ton per jaar en als hij het al deed heeft hij nul restwaarde. Aissati heeft al jaren geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld, heeft nauwelijks de instelling van een prof. Als je daadwerkelijk maar 6 miljoen vangt voor je drie beste spelers, dan heb je geen enkele mogelijkheid je schulden af te lossen. Die zullen alleen maar toenemen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 17:20 schreef kiprich9 het volgende:
In deze tijd moeten we een bod van rond de 1 a 2 miljoen accepteren. Maakt niet uit welke speler
gezellig dat je er ook weer bent
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
BRAM//ECHTE HELD!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
BRAM//ECHTE HELD!!
sevillana
 sevillana - donderdag 18 maart 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 17:20 schreef kiprich9 het volgende:
In deze tijd moeten we een bod van rond de 1 a 2 miljoen accepteren. Maakt niet uit welke speler
JIJ HEBT ECHT VERSTAND VAN ZAKEN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 16:00 schreef Vanitas het volgende:
Inderdaad niet goed voor de onderhandelingspositie... als het daadwerkelijk gezegd is door het bestuur van Feyenoord. Zoals zo vaak staat er geen bron in het VI-bericht.
Wat trouwens niet vergeten moet worden, is dat Fer, Wijnaldum en Vlaar voorzover ik weet in talentpools zijn opgenomen. Vijfentwintig procent van de transfersom gaat dan direct naar de investeerders. 5 miljoen is dan eigenlijk 3,75 miljoen.
Ja en voor Vlaar krijg je maar de helft omdat AZ nog 50% transfer rechten bezit..
Zou mijn niks verbazen of ze hebben hem ook nog in de talentpool gedropt..
En dan hou je maar 1,25 miljoen over...

Gudde is gek en hij heeft nog volgelingen ook hahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en voor Vlaar krijg je maar de helft omdat AZ nog 50% transfer rechten bezit..
Zou mijn niks verbazen of ze hebben hem ook nog in de talentpool gedropt..
En dan hou je maar 1,25 miljoen over...

Gudde is gek en hij heeft nog volgelingen ook hahahahahaha
ik had ergens gelezen dat die constructie met az van de baan was
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik had ergens gelezen dat die constructie met az van de baan was
ohh dat zou mooi zijn,alleen Vlaar moet je zeker niet voor een prikkie wegdoen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 08:25   quote  deeplink  
Kan Kiprich9 zijn nek niet even breken of met zijn vingers ben ik ook tevreden.Stomme gelul word ik helemaal ziek van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Directie Feyenoord wil minimaal vijf miljoen voor topspelers'









0.0084609