BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stel dat wij supporters de schuld saneren, wat dan????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 19 maart 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Vergeet niet dat als iemand of een bedrijf zich in de schulden steekt door verkeerde beslissingen er niemand is die zo iemand helpt, dus een actie uit het hart, maar feyenoord is en blijft een bedrijf die zelf van zijn schulden af dient te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Ronneke --
vatos
 vatos - zaterdag 20 maart 2010 - 02:06   quote  deeplink  
Hotjumper als je nou eens zelf begint met sos op DHZ
Zien we jou daar, hebbie gelijk geld om mee te doen...toch??
En inderdaad voor de resevespelers kan ook een rol bestaan, helemaal mee eens..maar welke??
Cheers vatos
vatos
 vatos - zaterdag 20 maart 2010 - 02:09   quote  deeplink  
Eigenlijk wel een goede van hotjumper = speel je niet dus reservespeler lever je een x bedrag in...houdt in bewijs je om in feyenoord1 te spelen...anders kost het je geld..(plaka), krijg je tenminste spelers die graag en alles over hebben voor FEYENOORD. Net als ONS
vatos
 vatos - zaterdag 20 maart 2010 - 02:18   quote  deeplink  
PS Rooneke mee eens, maar van deze schuld : 40.000.000 euro komt Feyenoord niet af...tenminste geloof ik niet:
-AAn en verkoopbeleid is al jaren kl*te
-Overname willen ze niet
-Via de postcode en of overstappen van energielevernacier.....kom op zo zijn wij toch niet! Altijd via een omweg, Feyenoord wees direct = face to face zo zijn wij Rotterdammers/Feyenoorders!!!!!!!!!
-Prijzen v/d seizoenskaarten omhoog = weer zijn wij de l"l
-Spelers salarissen omlaag = pleur op wou dat ik dat verdiende..ja toch?

Een ding rest : WIJ supporters...waarom : ze mogen blij zijn met ONS....
Want zonder ons waren en zijn ze helemaal niks.
Welk stadion zit vol, als je niet speelt voor het kampioenschap????
Echter worden wij altijd afgeschilderd als hooligans..
Ja die zijn er , en veel bij Feyenoord = ook de liefde voor je club
Wij kunnnen ook zeggen pleur op met je seizoenskaart...hoeveel zitten er dan volgend jaar in de kuip???
Maar ja schijnbaar niet belangrijk..wel dan??
FEYENOORD ONDERSCHAT NOG ALTIJD HAAR SUPPORTERS!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door vatos --
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 20 maart 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 20:56 schreef crnal het volgende:
Sevillana = snap wat jij zegt over het nemen van beslissingen.
Maar heb toch liever wel een vorm van inspraak.....
Geen charisteas meer .... weet je nog, als supporter werd je gek toen.
Het is meer een idee, maar volgens mij zou het iets kunnen worden...
fijne gozer, ik weet niet wat chari bij jou verkeerd heefd gedaan? maar naar ik weet, scoorde chari in zijn feyenoord seizoen meer als voor zijn beste snavel seizoen. dus als je nog zo,n naam kan krijgen,oet je dat gelijk doen. chari is echt niet minder als makaay of cisse
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 20 maart 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 20:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee jij en ik?:)
oké...........

maar ik ben niet zo goed met cijfertjes, dus het kan zijn dat er een paar ton in zwitserland terecht komt;)
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 20 maart 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Op vrijdag 19 maart 2010 - 18:40 schreef Ronnie W het volgende:
Tuurlijk is het moeilijk om te realiseren.
Maar als wij de supporters niet iets gaan ondernemen kunnen wij nooit aanhaken bij de top. Door de economische recessie zijn bedrijven ook voorzichtig.
Denk zelf aan een storting op een bepaalde rekening. 2,50/5/10 euro per maand.
2.5x12=30/60/120 x100.000 = 3 / 6 / 12 miljoen euro op jaar basis. Goed beleggen in een fonds en na een aantal jaren investeren in de club.
kan beter een klein bedrag maandelijks inleggen dan een groot bedrag ineen keer.
Daarbij een rekening nr openen waar mensen op kunnen doneren en die door een notaris in de gaten wordt gehouden. En niet zoals de supporters vereniging een keer in de zoveel tijd een tussenstand geven.
Mensen moeten per dag kunnen zien wat er in de pot zit.
Denk ook dat zakelieden hier aan mee zullen doen omdat dit belasting aftrekbaar is.

heb je voorstel gelezen,ik heb eentijdje geleden ook al zoiets voor gesteld,ik ga met je mee en zal als eerste 50000 euro storten

Bram is dit menus of zit je ons te stangen.

Er moet gewoon een goed voorstel naar feyenoord gestuurd worden.
Zelf weet ik niet precies hoe dit moet gebeuren. Zijn natuurlijjk veel mogelijkheden net zoals hierboven wordt genoemd. Mensen geven ook voor een loterij dus waarom niet voor ons cluppie. Alle mensen die bekend zijn als Feyenoord supporter moet aangeschreven worden zodat ze de gelegenheid krijgen om aan dit initiatief van de supporter deel te nemen. Laten we nu eens onze koppen bijelkaar steken en onze club zelf uit het slop halen.
Kunnen wij laten zien dat wij de echte supporters van nederland zijn die altijd in voor en tegenspoed achter onze club blijven staan.
Mensen die negatief zijn moeten zelf dan maar eens met een goed voorstel komen. Altijd klagen is makkelijk. Kan ook voorstellen dat er genoeg mensen zijn die al genoeg hebben gegeven voor de club maar denk gewoon dat dit voorstel kan en moet slagen.
bram
 bram - zaterdag 20 maart 2010 - 11:49   quote  deeplink  
als ik wat zeg dan meen ik dat
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 20 maart 2010 - 12:38   quote  deeplink  
ok sorry bram

we moeten hiervoor gaan????????????????
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 maart 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Waar kan ik storten?
Misschien een pagina-grote advertentie in AD?
qwerto
 qwerto - zaterdag 20 maart 2010 - 15:44   quote  deeplink  
ik weet niet hoeveel geld jij op je rekening hebt maar 1000 euro is echt Veel !
trouwens minimaal 20% van alle kuipbezoekers is onder de 18 jaar dus waarschijnlijk niet echt kapitaalkrachtig !
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
1001 euro staat erop...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 20 maart 2010 - 15:52   quote  deeplink  
laatste keer hadden ze net €160.000 opgehaald, waarom zouden ze nu meer ophalen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 20 maart 2010 - 15:52   quote  deeplink  
goeie vraag
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 maart 2010 - 15:53   quote  deeplink  
omdat Bram al 50000 storrrrrt.
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 20 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
2.5 / 5 / 10 /20 euro per maand
alles via een automatische incasso. En een rekening openen voor donaties.
Dit 2 jaar laten lopen en dan zien wat er in kas zit.
er moet gewoon wat gebeuren want hoor vanavond mario weer praten. Dit komt niet goed en straks is het te laat en haken we nooit meer aan bij de top.

Ik leg sowieso maandelijks 2 jaar lang 10 of 20 euro per maand neer?????

Kom met voorstellen want elke seconde telt
De.x
 De.x - zaterdag 20 maart 2010 - 23:11   quote  deeplink  
1000 euro pp is nogal veel, zeker omdat er al minimaal 20 % van de mensen jonger is dan 18 en waarschijnlijk al helemaal geen 1000 heeft c.q. kan missen. Daarbij is er nog steeds geen structurele verbetering in het beleid..

Overigens zijn er toch al tal van initiatieven geweest: actie van ons voor Feyenoord (oid) heeft ook nauwelijks iets opgeleverd. Tel daarbij op dat de prijssteiging van de seizoenkaarten niet in goede aarde is gevallen.. Dat laatste zegt ook meteen iets over de bereidwilligheid van de Feyenoord supporters om Feyenoord substantieel te steunen op financieel gebied. Dat laatste is overigens geen verwijt, persoonlijk vind ik het ook stijlloos om een 25% prijssteiging te vragen om gevolgen van jarenlang wanbeleid uit het verleden weg te werken.

Anyways, hoe het wel moet? Geen idee ;) als ik hoor dat been en beenhakker met pluim van Vitesse om tafel zitten en niet eens weten of ie links of rechtsbenig is, dalen zij ook in mijn aanzien. Slechte voorbereiding lijkt me, en geen knap staalte sociale vaardigheden war been en beenhakker doorgaans om bekent staan.
Milo
 Milo - zondag 21 maart 2010 - 09:27   quote  deeplink  
jongens, jullie zijn allemaal gek! 45.000 supporters storten ieder 1000 euro! 45.000 kapiteinen op 1 schip? of wie het meest betaald, die bepaald? nee jullie zeggen laat been en beenhakker maar zitten. nou dan worden het in ieder geval 44.999 supporters, want dan doe ik niet mee!

jaarvergaderingen, algemene vergaderingen en andere beslissingen, hoe wil je die doen?

wordt wakker en sluit dit topic!
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 07:51   quote  deeplink  
had gedacht dat de bedenker van dit plan contact zou opnemen met mij
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 maart 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 07:51 schreef bram het volgende:
had gedacht dat de bedenker van dit plan contact zou opnemen met mij
ik ook, niks gehoord dus?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stel dat wij supporters de schuld saneren, wat dan????









0.0060489