BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop met oproepen boycot seizoenkaarten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 18 maart 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Ik las vandaag in het AD dat een suppporter oproept om massaal de seizoenkaart op te zeggen om zo voor elkaar te krijgen dat de prijsverhoging niet doorgaat.

Ik mag aannemen dat men bij Feyenoord goed heeft nagedacht over deze drastische prijsverhoging en derhalve niet tot inkeer gaat komen.

Als men dus massaal gaat opzeggen dan kopen deze supporters straks geen kaart meer met als gevolg minder geld dus een minder elftal en nog meer schuld......

Dus mocht je de verhoging niet pikken, da's je goed recht, maar beslis dan zelf wat je doet en jut niet anderen op om ook op te zeggen.....het wordt anders zo stil in de Kuip.......

Ik hoop echt dat we ongeveer op hetzelfde aantal verkochte seizoenkaarten uitkomen al vrees ik van niet.......
we zijn in veel opzichten geen topclub meer.....laten we dat met een groot Legioen nog wel zijn!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 18 maart 2010 - 22:17   quote  deeplink  
joh, dan komen ze toch lekker niet...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Ik neem aan dat je zo`n beslissing zelf neemt en niet omdat 1 of ander het verkondigt op het web...
Nee vol automatisch wordt het weer verlengt....
R()b
 R()b - donderdag 18 maart 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik neem aan dat je zo`n beslissing zelf neemt en niet omdat 1 of ander het verkondigt op het web...
Nee vol automatisch wordt het weer verlengt....
Precies kan wel een 020er zijn!
Boyan
 Boyan - donderdag 18 maart 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Neem verdomme 2 biertjes minder per wedstrijd en is heb je het er weer uit hoevaak jullie mensen wel niet je bier weggooien en dergelijks of vuurwerk kopen terwijl het niet mag :S daar moet je is naar kijken je betaalt 70 cent meer per wedstrijd mensen alsjeblieft

en dan zingen i'm feyenoord till i die?? en we shall not be moved

blijkbaar wel
opa
 opa - donderdag 18 maart 2010 - 23:21   quote  deeplink  
pff 1 dag werken en je hebt t verschil al terugverdien, get a life. en trouwens mensen die oproepen tot boycotten zijn in 1 woord gewoon JOODS.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 maart 2010 - 04:37   quote  deeplink  
1 april opzeggen, 1 augustus weer aanvragen, hebben ze toch ff zitten zweten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 08:10   quote  deeplink  
zolang ik het kan betalen zeg ik niets op. Diegenen die dat soort oproepen plaatsen zit in het verkeerde stadion en heeft waarschijnlijk een grote neus en eet altijd pannekoeken en loopt altijd weg!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - vrijdag 19 maart 2010 - 08:57   quote  deeplink  
punt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 09:01   quote  deeplink  
Nee een ster hoor!!
Milo
 Milo - vrijdag 19 maart 2010 - 09:02   quote  deeplink  
jaja
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 maart 2010 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 08:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
zolang ik het kan betalen zeg ik niets op. Diegenen die dat soort oproepen plaats zit in het verkeerde stadion en heeft waarschijnlijk een grote neus en eet altijd pannekoeken en loopt altijd weg!!!
Denk dat het probleem niet zozeer het geld is maar meer de gebruikelijke tactische manier waarop ze het weten te brengen bij Feyenoord. Tel daarbij op de sigaren uit eigen doos die je krijgt en de irritatie is begrijpelijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Klopt maar dan zal ik nooit roepen dat we de seizoenkaart moeten boycotten. Is jodengedrag!!! Is je club verder naar de klote helpen. Wij kunnen niet veel doen!! Wat we WEL kunnen doen moeten we dan ook zeker niet verzaken. Het beleid kunnen we toch niets aan veranderen tot het weer zo erg is dat we het maasgebouw weer belegeren. Angst is naar mijn mening de enige manier waardoor je ze op andere gedachten brengt en Gudde word er echt niet bang van als een gedeelte geen seizoenskaart meer koopt. Zal hij zeggen dat hij gewoon zijnwerk doet!
bram
 bram - vrijdag 19 maart 2010 - 09:22   quote  deeplink  
degene die dit soort oproepen doet moet maar ff contact opnemen met mij,
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 09:25   quote  deeplink  
En met mij!!
bram
 bram - vrijdag 19 maart 2010 - 09:29   quote  deeplink  
hand in hand kameraden
gekzat
 gekzat - vrijdag 19 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
De mensen die dit roepen. Zijn ook de mensen die in de rust fluiten en in de 80e min alvast weggaan. "anders is het zo druk "

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door gekzat --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 19 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
FEYENOORD TILL I DIE!!! SEIZOENKAART TILL I DIE!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 maart 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 09:33 schreef gekzat het volgende:
De mensen die dit roepen. Zijn ook de mensen die in de rust fluiten en in de 80e min alvast weggaan. "anders is het zo druk "
mensen die over andere supporters zeiken zijn joden....
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 19 maart 2010 - 11:50   quote  deeplink  
er schijn er al aardig wat te zijn opgezegd

we gaan terug naar de jaren 80
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - vrijdag 19 maart 2010 - 12:13   quote  deeplink  
020 gedrag
gekzat
 gekzat - vrijdag 19 maart 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 04:37 schreef hotjumper het volgende:
1 april opzeggen, 1 augustus weer aanvragen, hebben ze toch ff zitten zweten.
nee dit is supergoed idee
kaleco
 kaleco - vrijdag 19 maart 2010 - 12:54   quote  deeplink  
gewoon nemen die kaart wat willen we nou !! club gaat anders kapot ik roep iedereen op een kaart te nemen. wegens het niet eens zijn met het beleid nam ik dit jaar geen s.cc maar juist nu neem ik er 2 voor mij en me zoon.

mijn club onze club jou club mag niet kapot gaan
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 maart 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 11:50 schreef Feijenoord1908 het volgende:
er schijn er al aardig wat te zijn opgezegd

we gaan terug naar de jaren 80
lekker rustig
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 19 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik neem aan dat je zo`n beslissing zelf neemt en niet omdat 1 of ander het verkondigt op het web...
Nee vol automatisch wordt het weer verlengt....
precies
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 19 maart 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Ik verleng zelf mijn seizoenkaart na vele jaren niet meer, maar dat heeft geen financiƫle redenen noch prestatie redenen. Als de kaarten duurder worden en de spelers minder gaan verdienen zal dit de financiƫle problemen waar feyenoord in zit wellcht helpen en dragen zowel de suporters alsmede de spelers er ook aan mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop met oproepen boycot seizoenkaarten









0.0065011