|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En weet je wie het meest kut is.. Henk..die is zwaar kut.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent zo kut dat dat best wel eens gezegd mag worden vind ik.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou het gaat weer lekker geef de scouting dan ook tips grote kenners allemaal hier zo te lezen. ik zal de eerste maar weer zijn hier Mats Seuntjes de spits van VVV nu nog te betalen voor feyenoord strak weer te laat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja een spits van vvv brengt ons verder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee jij mag er zijn Henk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaja, hier spreekt de echte Grote Kenner! Dat zal die meeuw leren in deze topic. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2016 - 08:09 schreef Dirk1 het volgende:nou het gaat weer lekker geef de scouting dan ook tips grote kenners allemaal hier zo te lezen. ik zal de eerste maar weer zijn hier Mats Seuntjes de spits van VVV nu nog te betalen voor feyenoord strak weer te laat. Te oud helaas! Alweer bijna 30 ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2016 - 09:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jaja, hier spreekt de echte Grote Kenner! Dat zal die meeuw leren in deze topic. ;) Nou met mijn geheugenverlies is de kenner in mij wel een beetje verdwenen Henk haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een beetje maar zegt ie..😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lach er maar om ,iedereen om mij heen denken dat ik al een beetje dementie heb ... En het word steeds erger haha 😢 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was ff scouten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alsjeblieft dan pak de bal, ik ben ff bezig. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door g vieth -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Up
Doet die Bouwmeester ook nog iets voor ons? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien n keer filmpjes op youtube kijken met vlaamse frietjes op het bordje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: + 1 jaar ruim hahaha. 1-0 voor de scouting ;-P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk kan je wel helpen dan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 08:55 schreef Madhopfc het volgende:Er zijn de afgelopen tijd vaak vraagtekens geplaatst bij de scouts van Feyenoord en het lijkt maar niet beter te worden. Feyenoord zat al met Pluim aan de onderhandelingstafel en TOEN PAS bleek dat Pluim RECHTSbenig was ipv LINKSbenig.....en Feyenoord wilde een linksbenige speler!!! Naar verluidt heeft de zaakwaarnemer van Pluim nog geprobeerd om toch een contract te krijgen door te zeggen dat Pluim wel LINKSDRAGEND was maar dat stond gekgenoeg wel in het scoutingrapport!!!! Ik vind het diep triest dat dit allemaal nog kan bij onze club.....In het verleden zochten we een snelle middenvelder en kochten we Bosschaart, wilden we een kopsterke spits kochten we Connoly, wilden we een meedogenloze verdediger ...kochten we Greene, zochten we een veelscorende spits..kochten we Charisteas....ik kan zo nog wel ff doorgaan maar vrolijker word ik er niet van..... Nostalgie , hahaha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie dat ikzelf een prima scout ben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toevalstreffer , ik wil eerst nog een bewijs !!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
8,5 jaar verder en ze zitten er allemaal nog.
Michel Beukers, Mika Lipponen en Aptroot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3 mensen in dienst hebben voor en met z’n resultaat afkomen is vragelijk te noemen, hebben we eigenlijk een idee wat ze effectief uitvoeren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
de focus gaat steeds meer liggen op eigen talent binnenboord proberen te houden. De van persie's zijn ook op, hoop dat t zijn vruchten af gaat werpen. |
|
|
|