|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Schaken denkt snel gepresenteerd te kunnen worden bij Feyenoord (VoetbalZone)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Schaken zo goed als Feyenoorder |
|
|
|
Royaal
|
|
|
De kans dat Ruben Schaken verdergaat bij Feyenoord wordt steeds groter. De vleugelaanvaller van VVV-Venlo, die over een aflopend contract beschikt, had donderdag een volgend gesprek met de clubleiding van de Rotterdammers. Schaken zegt zelf goede hoop te hebben dat hij eerdaags gepresenteerd zal worden door Feyenoord.
Na zijn ploeggenoot Adil Auassar, die eerder voor twee jaar tekende, zou de 28-jarige Amsterdammer de tweede aanwinst voor volgend seizoen worden. Het gaat nog om een paar details, zei Schaken vrijdag in AD/Sportwereld. Het ziet er goed uit.'' Het is niet bekend voor hoelang de dribbelaar kan gaan tekenen.
Ook Mario Been rekent, na Auassar, op de tweede transfervrije speler van VVV-Venlo. ,,Ik heb een positief gevoel. Volgens mij gaat het in orde komen, zei de trainer van Feyenoord, die weet dat zijn club creatief moet zijn met het halen van versterkingen. Schaken is bezig aan zijn tweede jaar bij VVV en scoorde tien keer in 57 wedstrijden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
waar zijn de oude posts dan?? had je beter andersom kunnen doen Boudewijn!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
suffe moderators hier zeg. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 10:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:waar zijn de oude posts dan?? had je beter andersom kunnen doen Boudewijn!! int andere topic he haha |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Tja.. het zijn ook mensen he? En meestal zijn die oude posts besmet met een hoop onzin Dus goed gedaan Boudewijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 12:38 schreef fredje het volgende:Tja.. het zijn ook mensen he? En meestal zijn die oude posts besmet met een hoop onzin Dus goed gedaan Boudewijn. Eens, ook al ben ik er medeschuldig aan:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, het schaakseizoen is begonnen!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zoals jullie weten ben ik behoorlijk geil op foto's van mezelf en toen ik nóg kleiner was dan nu (kan idd Japie) was ik een heeeleeeeeee goede schaker!!!
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn toen!!
verder kloppen alle cliché's en is het een gaysport!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha..........dus je bent homo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jezus, das een jaar terug? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ben nog even lang, maar heb nu me zaadlozing gehad!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: zolang je het maar niet tegen de dominee zegt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en moest je slikken?
zijn dat nou foto's van de beveiligingscamera, dat je een beker heb gestolen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY