|
|
gekzat
|
|
|
Wat denken we ervan dit moet toch te doen zijn. Wij hebben eigenlijk nog 2 echt zware wedstrijden die alleen met heel goed voetbal zullen kunnen winnen. De rest moet gewoon te doen zijn voor feyenoord.
VITESSE THUIS NEC UIT NAC BREDA THUIS PSV UIT SPARTA ROTTERDAM THUIS FC TWENTE UIT SC HEERENVEEN THUIS
Ik denk maar ik ben geen jomanda dat AZ nog een heel zwaar programma heeft utrecht twente heracles psv, zijn nou niet echt de makkelijkste wedstrijden.
Sparta Rotterdam - AZ AZ - Heracles Almelo AZ - FC Utrecht NEC - AZ AZ - FC Twente Willem II - AZ AZ - PSV
Voor deze jongens moeten we gaan uitkijken! AZ en 0-20 voor de rest draait dat heracles op goeie zelfvertrouwen en zie ik ze niet snel verliezen van rkc of sparta of Nec, Ado
Heracles Almelo - NAC Breda AZ - Heracles Almelo Heracles Almelo - N.E.C. Sparta Rotterdam - Heracles Almelo Heracles Almelo - RKC Waalwijk Ajax - Heracles Almelo Heracles Almelo - ADO Den Haag
Zoals ik het eruit vind zien, ziet het er niet al te slecht uit. We moeten Gewoon vol aan de bak en in ons eigen hand houden dus winnen winnen winnen. Wat zeggen jullie? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Komt allemaal goed!!! vertouwen in de jongens!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
er zijn genoeg positieve zaken om deze competitie goed af te ronden,ik heb er alle vertrouwen in.FEYENOORD TOT DE DOOD ONS SCHEID |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben 2 potentiƫle puntens verliezen.. De rest moet je winnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik verwacht dat er alleen bij psv en bij twente uit punten gepakt gaan worden. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
AZ gaat flink wat plaatsen zakken denk zo |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
We hebben alles in eigen hand en dat is lang geleden |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja nu nog wel hopen dat het zo blijft. zal ook wel weer eens lekker zijn |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha..........zou wat zijn |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als 020 dan kampioen word watdan?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: het stoort mij en vele anderen enorm als jij op dit forum bezig bent,gisteren waren er al enkele forumleden die aangaven te stoppen hiermee,zolang jij op dit forum zit hebben een aantal mensen besloten om niet meer te reageren. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 18:26 schreef bram het volgende:[..] het stoort mij en vele anderen enorm als jij op dit forum bezig bent,gisteren waren er al enkele forumleden die aangaven te stoppen hiermee,zolang jij op dit forum zit hebben een aantal mensen besloten om niet meer te reageren. godverdomme hee mag ik geen 'hahahaha' meer zeggen? verder ben ik dat gelul van jou helemaal zat en geloof ik er geen reet van wat je zegt, dit gezever had je nl ook bij els toen je zei dat er een paar vrouwen uitgerekend tegen jou hadden gezegd dat ze door els niet meer op dit forum wouden posten.... met succes toppert! Als die mensen die jij noemt echt zo 'groot' waren dat ze dit tegen jou zeiden dan kunnen ze me dat ook in een bericht zeggen, maar blijkbaar is daar geen aanleiding toe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik zou liever antwoord willen |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Als AZ zo blijft voetballen,verliezen ze niks meer. Feyenoord moet eerst eens zorgen dat er weer 3 punten in de kuip blijven. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 18:50 schreef KAA het volgende:Als AZ zo blijft voetballen,verliezen ze niks meer. Feyenoord moet eerst eens zorgen dat er weer 3 punten in de kuip blijven. idd!!! |
|
|
|