|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Salarispotje Feyenoord omlaag (FeyenoordTime)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goh... Das makkelijk te realiseren. Slory al weg, Makaay straks weg, landzaat, Gio die minder krijgt. Plus een paar anderen waar we afscheid van nemen straks.
Dus zo spannend is dit bericht niet. Wel grappig, we zijn de eersten die het in t nieuws brengen, maar ik denk dat t hele betaalde voetbal de salarishuishouding om laag gaat brengen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
EN WEER IS LEO AAN HET BLUFFEN,WEER BEGINT HIJ OVER SPELERS UIT DE TOPLANDEN,SPELERS DIE OMDAT ZE NOG NIET ZO GOED ZIJN ALS KAKA,RONALDO. LEO HOUD JE MOND NU EENS DICHT EN LAAT DAN EENS WAT ZIEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet zo negatief, hij zegt dat dat de opties is zijn die Feyenoord moet aanboren. Niet dat hij dat allemaal wel ff gaat regelen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
is niet negatief,afgelopen zomer dezelfde verhalen gehoord en wat is er gekomen,,BABBELAAR,,voor de rest 0,0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga er vanuit dat Beenhakker er wel zn best voor gedaan heeft, hij krijgt van mij nog 1 kans. Lukt t dan nog niet, []geschikt [x]ongeschikt |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
babovic heeft niet eens gespeeld man geen eerlijke kans gehad tot nu toe |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb je wel eens gekeken op de training,hij kan nog geen bal goed geven |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ja vindt het wel meevallen hoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als babovic goed was, dan had been hem wel opgesteld. Het kan ook zo zijn, dat hij een clausule heeft, dat hij bij zo veel gespeelde minuten een contract krijgt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
aub weer geen topic over babbelaar |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zeik eens niet zo!!!! Beenhakker boort al zijn eventuele mogelijkheden aan. Dat hij geen respons krijgt is naar mijn mening niet schuld. hij dsoet wel zijn best en wie heeft meer connecties die voor ons haalbaar is? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 10:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:Zeik eens niet zo!!!! Beenhakker boort al zijn eventuele mogelijkheden aan. Dat hij geen respons krijgt is naar mijn mening niet schuld. hij dsoet wel zijn best en wie heeft meer connecties die voor ons haalbaar is? misschien moet hij dan eens proberen het 1 en ander stil te houden voor er daadwerkelijk spijkers met koppen worden geslagen. Op deze manier wordt ie een beetje de babovic van de technische staf. Veel ouwe hoeren, niks laten zien. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 10:00 schreef bram het volgende:EN WEER IS LEO AAN HET BLUFFEN,WEER BEGINT HIJ OVER SPELERS UIT DE TOPLANDEN,SPELERS DIE OMDAT ZE NOG NIET ZO GOED ZIJN ALS KAKA,RONALDO. LEO HOUD JE MOND NU EENS DICHT EN LAAT DAN EENS WAT ZIEN je capslock staat aan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is dat het, ik dacht al, hier is wat mee met die text. |
|
|
|