BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie is de rechtsbuiten die ajax zoekt!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
met Eriksen achter hem kan dat een dodelijke combinatie worden..
afcadavid
 afcadavid - maandag 22 maart 2010 - 06:34   quote  deeplink  
gwoon nog een jaartje door met rommedahl en komend seizoen rustig opzoek naar een nieuwe rechtsbuiten want ik vind persoonlijk sarpong te zwak voor ajax
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 maart 2010 - 12:23   quote  deeplink  
misschien heel raar maar de Ceulaar of weet ik veel hoe je het schrijft van rkc is transfer vrij... het is een goede speler maar Ajax waardig?? weet niet hoe oud hij is en hoe en wat..
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 12:25   quote  deeplink  
pantelic????:P:P
Brandje
 Brandje - vrijdag 26 maart 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Suarez is GEEN rechtsbuiten maar een spits. Gisteren zag je het ook weer. Pantelic eruit. Luis naar de spits en hij begon ineens te voetballen en daarvoor raakte hij geen pepernoot. Jol moet gewoon 442 gaan spelen en niet krampachtig vasthouden aan 433 omdat hij daar de spelers niet voor heeft.
robs
 robs - vrijdag 26 maart 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Lens en Dembele halen
Brandje
 Brandje - vrijdag 26 maart 2010 - 12:47   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Brandje --
J.D.
 J.D. - vrijdag 26 maart 2010 - 13:16   quote  deeplink  
we hebben in de a1 de nieuwe rechtsbuiten florian josef zoon
een echte ajax rechts buiten mannetje uitspelen en een goede voorzet of zelf afmaken want dat kan hij ook goed.
maar het is natuurlijk geen overbodige luxe om Rommedahl zijn contract te verlengen want hij is bereid om een heel groot deel van zijn salaris in te leveren om bij ajax te blijven
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
echt waar pantelic rechtsbuiten!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:03 schreef freakie het volgende:
echt waar pantelic rechtsbuiten!!!
die jongen zal nooi tvan zijn leven een stap te veel zetten rommedahl kan voor vaart in de wed.zorgen
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:16 schreef J.D. het volgende:
we hebben in de a1 de nieuwe rechtsbuiten florian josef zoon
een echte ajax rechts buiten mannetje uitspelen en een goede voorzet of zelf afmaken want dat kan hij ook goed.
maar het is natuurlijk geen overbodige luxe om Rommedahl zijn contract te verlengen want hij is bereid om een heel groot deel van zijn salaris in te leveren om bij ajax te blijven
ik ben het met je eens alleen in vind josefzoon zo'n vage naam zometeen breekt die door speelt hij bij man u ofso en hebben ze een RB die josefzoo heet
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 15:06   quote  deeplink  
hahaha sjakiepakie dat had ik gistere ook al door:P
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 maart 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:23 schreef Aaaaight het volgende:
misschien heel raar maar de Ceulaar of weet ik veel hoe je het schrijft van rkc is transfer vrij... het is een goede speler maar Ajax waardig?? weet niet hoe oud hij is en hoe en wat..
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 12:23 schreef Aaaaight het volgende:
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  

Hahahahaa aaaaaaight gaat lkkr met die com vanjou:P
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 27 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
het is meer een vraag die niet beantwoord word... icon_lol.gif
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
schaken voor 5 overnemen? lol kan op beide plekken uit de voeten
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 maart 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 17:33 schreef freakie het volgende:

Hahahahaa aaaaaaight gaat lkkr met die com vanjou:P
de ceulaer. hahaha das een ex feyenoorder. ik zeg doen
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 27 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 15:13 schreef obiku010 het volgende:

[..]

de ceulaer. hahaha das een ex feyenoorder. ik zeg doen
gelijk antwoord op me vraag dus... ONGESCHIKT... danku
robs
 robs - zaterdag 27 maart 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Lens !
AJAXwim
 AJAXwim - zaterdag 27 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Andy v/d Meijde...Kan eerst nog ff herstellen/conditie op peil brengen bij de lampies om vervolgens over te stappen naar z'n grote liefde (kan ie ook z'n tattoo weer laten zien ;-))
V/d Meijde heeft een actie in huis, heeft de skills om op volle snelheid de achterlijn te halen en vervolgens een goede voorzet af te geven én hij kan afmaken.
Rommedahl doet het (dit jaar eindelijk) goed en kan nog zeker 2 jaar mee....en hij heeft CL ervaring
bahbah
 bahbah - zaterdag 27 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 15:48 schreef robs het volgende:
Lens !
lens is niet stabiel genoeg...presteert ver onder de maat bij az dit seizoen.zal bovendien ook veel te duur zijn.
ik zeg rommedahl zowiezo(heeft al aangegeven ook tegen minder salaris te willen blijven en doet het echt heel erg goed!).
en dan denk ik dat Sarpong eens een kans gegunt moet worden op rechtsbuiten.is snel,goed rechterbeen en komt uit de ajax-school..
joey
 joey - zondag 28 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:01 schreef AJAXwim het volgende:
Andy v/d Meijde...Kan eerst nog ff herstellen/conditie op peil brengen bij de lampies om vervolgens over te stappen naar z'n grote liefde (kan ie ook z'n tattoo weer laten zien ;-))
V/d Meijde heeft een actie in huis, heeft de skills om op volle snelheid de achterlijn te halen en vervolgens een goede voorzet af te geven én hij kan afmaken.
Rommedahl doet het (dit jaar eindelijk) goed en kan nog zeker 2 jaar mee....en hij heeft CL ervaring
Jaa was vooral te zien allemaal bij jong psv - jong ajax! XD
Eersteen enige voorzet ging 30 meter de lucht in! Ga weg man..Die moet lekker stoppen!
joey
 joey - zondag 28 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 - 17:03 schreef bahbah het volgende:

[..]

lens is niet stabiel genoeg...presteert ver onder de maat bij az dit seizoen.zal bovendien ook veel te duur zijn.
ik zeg rommedahl zowiezo(heeft al aangegeven ook tegen minder salaris te willen blijven en doet het echt heel erg goed!).
en dan denk ik dat Sarpong eens een kans gegunt moet worden op rechtsbuiten.is snel,goed rechterbeen en komt uit de ajax-school..
Idd! Rommedahl verlengen! Sarpong terughalen! ..
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

EENS
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

EENS
remco k
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 14:09 schreef joey het volgende:

[..]

Jaa was vooral te zien allemaal bij jong psv - jong ajax! XD
Eersteen enige voorzet ging 30 meter de lucht in! Ga weg man..Die moet lekker stoppen!
EENS
remco k
quote:

[..]

EENS
remco k
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 14:09 schreef joey het volgende:

[..]

Idd! Rommedahl verlengen! Sarpong terughalen! ..
EENS
freakie
 freakie - zondag 28 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Hahahahahahaha remco doe normaal gewoon een aantal keer ben je het eens met andere:P:P xD
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 15:27 schreef freakie het volgende:
Hahahahahahaha remco doe normaal gewoon een aantal keer ben je het eens met andere:P:P xD
kan ik weer even vooruit he??
Yordee1
 Yordee1 - zondag 28 maart 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

kan ik weer even vooruit he??
EENS
joey
 joey - zondag 28 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 18:29 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

EENS
EENS!
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 18:36   quote  deeplink  
lol
freakie
 freakie - zondag 28 maart 2010 - 21:31   quote  deeplink  
haha ja inderdaad:P:P
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik ben het hiermee absoluut niet eens, want Lens is in potentie een geweldige voetballer. Het gaat erom dat je 'm goed gebruikt en dat is puur om te aanvallen, wat dat betreft zou hij goed bij Ajax passen.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 29 maart 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 21:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee absoluut niet eens, want Lens is in potentie een geweldige voetballer. Het gaat erom dat je 'm goed gebruikt en dat is puur om te aanvallen, wat dat betreft zou hij goed bij Ajax passen.
ben ik het mee EENS
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 29 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
ajax zoekt lens niet ajax zoekt ook geen speler op die plaats die hebben ze al suk
of een aanvallende eriksen
ajax hoeft ook geen vervanger voor anita/ema volgend jaar hebben we blind
ajax doet geen aankopen er woorden hoogstens wat nuteloze spelers gedumpt
maar als v/d wiel de zeeuw vertongen en de jong zich blijven ont. moeten we wel vervangers hebben maar we hebbe lodeiro en sarpong ook nog dus... het komt allemaal goed
Didier
 Didier - maandag 29 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van Beerens? Denk dat hij wel voor 5 miljoen te halen is...
Yordee1
 Yordee1 - maandag 29 maart 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 16:17 schreef Didier het volgende:
Wat vinden jullie van Beerens? Denk dat hij wel voor 5 miljoen te halen is...
lol... onEENS
mexicaantje
 mexicaantje - maandag 29 maart 2010 - 16:52   quote  deeplink  
NOU ER ZIJN TOCH GENOEG ALTERNATIEFEN .
BV SOTIRIS NINIS PANATHINAIKOS
BOGDAN STANCU UNIA CUREA HONGARIJE OOK TE GEBRUIKEN ALS SPITS.
EN DEZE DAN GREGORY V/D WIEL EN BLIND OP ZIJN PLEK ETC ETC
SanderS
 SanderS - maandag 29 maart 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Sorry.. maar ik vind Beerens geen 5milj waard. Misschien ruilen voor Bakiechoki en een miljoentje erbij....

Maar ik twijfel ook wel of Beerens het niveau van AJAX aankan?
freakie
 freakie - maandag 29 maart 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Ja mexicaantj.. maar een spits moet een echte beer zijn want ajax mist dan.. En dan nog wat er moeten spelers weg.. voordat we hale..
bahbah
 bahbah - maandag 29 maart 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 21:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

in potentie een geweldige voetballer...heeft nu een slecht jaar...kost veel geld.....dus er zijn meer nee's te verzinnen dan ja's.gewoon een groot risico...en Sarpong hoeven we niet meer te kopen,en dient echt niet afgeschreven te worden hoor....
bjorn
 bjorn - maandag 29 maart 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 19:25 schreef bahbah het volgende:

[..]

in potentie een geweldige voetballer...heeft nu een slecht jaar...kost veel geld.....dus er zijn meer nee's te verzinnen dan ja's.gewoon een groot risico...en Sarpong hoeven we niet meer te kopen,en dient echt niet afgeschreven te worden hoor....
hoezo heeft ie nu een slecht jaar.dit is zijn beste seisoen
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 29 maart 2010 - 22:50   quote  deeplink  
ben ik met hem eens dit is zijn beste 'seizoen'
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 30 maart 2010 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 maart 2010 - 17:06 schreef freakie het volgende:
Ja mexicaantj.. maar een spits moet een echte beer zijn want ajax mist dan.. En dan nog wat er moeten spelers weg.. voordat we hale..
Mwoa... Siem is al een behoorlijk sterke speler... die gaat nog kracht erbij kweken...
Eide
 Eide - dinsdag 30 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Ik hoop sowieso dat het contract van Rommedahl verlengd wordt. Ik was zeer negatief over zijn transfer naar Ajax, maar hij heeft zich toch goed laten zien. Dennis is een nuttige speler die wat extra's toevoegt aan de selectie.

Daarnaast hoeft er natuurlijk niet veel te gebeuren zolang Suarez niet vertrekt. Zelfs als Luis wel vertrekt ben ik niet van mening dat er versterking voor de flanken aangetrokken moet worden. We hebben nog mannen als Josefzoon, Zeegelaar en wat verhuurde jongens als Sarpong met wie Ajax voor de flanken toch vooruit moet kunnen.

Ik vind zelf dat de focus moet liggen op de spits. Pantelic lijkt te gaan vertrekken, en mocht Luis weg gaan, moet er toch echt een bijzondere jongen in de spits komen. Bodul doet het leuk, maar lijkt vooralsnog geen veelscorende spits, Suk is een held, maar moet overduidelijk nog wennen aan het voetbal hier en de andere jeugdspelers zitten nog wat verder van het eerste af dan deze twee. Voor de spitspositie zie ik dus voor het aankomende jaar nog geen vervanging voor binnen Ajax. Daarbij denk ik dat Ajax een type El Hamdaoui, die zowel met het rug naar het doel de bal vast kan houden en kan kaatsen (met een jongen als Siem dodelijk!) maar ook creatief en doelgericht is met de neus naar het doel toe.
robs
 robs - dinsdag 30 maart 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahaha, Lens presteert onder maat, die is goed!! Nog gekeken afgelopen weekend?? Hij wordt zelfs als nieuwe international genoemd!
freakie
 freakie - dinsdag 30 maart 2010 - 12:33   quote  deeplink  
robs.. Ik vraag het me af.. lens is goed.. Maar weer een scharminkel.. Daar heeft ajax er genoeg van plus dat er eerst 15 weg moete!!
remco k
 remco k - dinsdag 30 maart 2010 - 12:34   quote  deeplink  
15???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie is de rechtsbuiten die ajax zoekt!?

0.0154109