|
|
robs
|
|
|
Je hebt met dat laatste wel gelijk, het zijn er inderdaad zeker 15, want je moet jongens als Sno enzo ook meetellen. Maar Lens in deze vorm, die op 10-jarige leeftijd al bij Ajax zat (van Elia, Babel en Lens ging er uiteindelijk maar eentje door...) is mits betaalbaar wel een jongen die een man passeert, kansen creert en ze ook afmaakt. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Zie mijn nieuwe topic. Inclusief spelers uit Ajax 2 die al 19 of ouder zijn, zullen het er zomaar 20 kunnen worden die weg moeten of weg gaan! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou vooruit mag ietsje minder.. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
lens (als je pantelic verkoopt en rommedahl ook) maar suarez kan tog ook aan de zijkant dan kan ajax net zo goed een spits halen (el hamdaoui er is uitver koop bij az dus dat kan haalbaar zijn |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajaxboy wat doen we met de salarishuis?! Want die loopt over! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
El hamster naar Ajax?? vieze galbak is dat zie ik liever dembele of Lens komen... |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
Misschien een gekke optie, mertens van utrecht? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
niks.. helemaal niks halen.. Jongens.. Focking niet normaal.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
El Hamdauoi is een Rotterdammert.... dus.... liever ff niet man! Zie ik indd liever Lens. Maar liever ook niet... gewoon doorbouwen met deze groep. We hebben goede spelers zat! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Hamdaoui niet inderdaad, Rotterdamse Marokkaan. Liever Lens, uit onze eigen jeugd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dus omdat het een rotterdamse marrokaan is mag hij niet bij ajax voetballen, beetje hypocryt vind je dat zelf ook niet.
Siem de Jong komt uit Doetichem, dat ligt vlakbij Arnhem, mag hij ook niet bij ons spelen.. Of heb je gewoon wat tegen Marokanen??? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
That's the question
geen aankopen doen... ga eerst maar bezuinigen en eigen jeugd gebruiken... |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Ik denk dat er in Nederland een goede optie loopt bij AZ nl. Jermain Lens. Hij heeft enorme dreiging en scoringsdrift en gaat zich nog ontwikkelen. Als Suarez dit jaar helaas weggaat (en Pantelic hopelijk ook), zijn ook Dembele en El Hamdaoui welkom, dan is de voorhoede compleet en direct inzetbaar en goed voor zo'n 50 doelpunten per jaar. Als dan Urby nog vertrekt ook proberen Schaars te lokken, en Daley Blind op links achter. Verder niets meer aan doen. Kampioensteam 2010-2011 klaar |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
LENS IS ONHAALBAAR TE DUUR, HET IS GEEN 2008 MEER |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 - 12:22 schreef robs het volgende:[..] Hahahaha, Lens presteert onder maat, die is goed!! Nog gekeken afgelopen weekend?? Hij wordt zelfs als nieuwe international genoemd! oja dat is waar...1 wedstrijd en de held..ehm we zijn nu een week verder...al iets gehoord van lens? |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
ik heb het al eerder gemeld hier, maar eerst veel middelmatige spelers verkopen en als ook pantelic vertrekt dan podolski in keulen ophalen. stelt dit jar teleur en kan dan ook nooit te duur zijn, moet alleen wel n goed salaris verdienen natuurlijk. topper met zeer veel kwaliteiten en een goede mentaliteit. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Lens is een topper en de curator van AZ is al blij als ie er 4 miljoen voor krijgt. Een oud-Ajacied bovendien, deze Lens. Ik zeg: doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door robs -- |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Remco hier zei je wat over Marokkanen: dus omdat het een rotterdamse marrokaan is mag hij niet bij ajax voetballen, beetje hypocryt vind je dat zelf ook niet.
Siem de Jong komt uit Doetichem, dat ligt vlakbij Arnhem, mag hij ook niet bij ons spelen.. Of heb je gewoon wat tegen Marokanen??? |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
nou marokkaan is al geen voordeel, en dan ook nog uit rotterdam dan hoort ie niet bij ajax vind ik en daarbij heeft ie trekjes die veel marokkaanse spelers typeren en dat is dat ze behoorlijk over het paard getild zijn en zichzelf wat bijzonders vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 00:23 schreef robs het volgende:Remco hier zei je wat over Marokkanen: dus omdat het een rotterdamse marrokaan is mag hij niet bij ajax voetballen, beetje hypocryt vind je dat zelf ook niet. Siem de Jong komt uit Doetichem, dat ligt vlakbij Arnhem, mag hij ook niet bij ons spelen.. Of heb je gewoon wat tegen Marokanen??? beter lezen sukkel, ik bekritiseer een ander omdat hij dat zegt.
Je moet echt eens beter gaan lezen, want je bent nu mij zwart aan het maken, excuses zouden op zijn plaats zijn... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 00:31 schreef schapio het volgende:nou marokkaan is al geen voordeel, en dan ook nog uit rotterdam dan hoort ie niet bij ajax vind ik en daarbij heeft ie trekjes die veel marokkaanse spelers typeren en dat is dat ze behoorlijk over het paard getild zijn en zichzelf wat bijzonders vinden. Ik krijg nou niet echt de indruk dat hamdoui over het paard is getilt.Het lijkt mij voor ajax een zeer dodelijke spits !!!!hij gedraagt zich bij az gewoon normaal in dienst van het elftal,dus zijn mentaliteit komt denk ik niet ter sprake.en daarbij:cruijff heeft toch ook in rotterdam gevoetbalt? BOEIEN!!!!!hamdoui(het zal nooit gebeuren hoor)is van mij zeer welkom in de spits bij ons ajax..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 12:11 schreef bahbah het volgende:[..] Ik krijg nou niet echt de indruk dat hamdoui over het paard is getilt.Het lijkt mij voor ajax een zeer dodelijke spits !!!!hij gedraagt zich bij az gewoon normaal in dienst van het elftal,dus zijn mentaliteit komt denk ik niet ter sprake.en daarbij:cruijff heeft toch ook in rotterdam gevoetbalt? BOEIEN!!!!!hamdoui(het zal nooit gebeuren hoor)is van mij zeer welkom in de spits bij ons ajax..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
sarpong rechtsbuiten...rommedahl als supersub...bij blessure josefzoon erbij halen... probleem opgelost topic gesloten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:25 schreef bahbah het volgende:sarpong rechtsbuiten...rommedahl als supersub...bij blessure josefzoon erbij halen... probleem opgelost topic gesloten! Suarez rechtsbuiten, Sarpong en Rommedhaal als subs, lijkt mij beter:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Sarpong gaat het niet halen en noem me geen sukkel, sukkel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik noem een sukkel een sukkel als het een sukkel is, en ik vind dat jij een sukkel bent sukkel!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inteligent gesproken... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: valt best mee, ik heb een goede baan... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Er is de laatste tijd wel veel vijandigheid ten opzichte van elkaar op dit forum he.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 21:33 schreef Johnnyafca het volgende:Er is de laatste tijd wel veel vijandigheid ten opzichte van elkaar op dit forum he.. Was het jouw ook al opgevallen. Ach maakt het aan de andere kant ook wel weer gezellig. |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
ach ja als er mensen zijn die echt verstand van zaken hebben zoals amsterdammer113 is er niks aan de hand hoor! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik geef er niks om hoor, zolang we elkaar maar geen vreselijke ziektes toe gaan wensen. Verschil van mening mag en moet er altijd zijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 21:50 schreef robs het volgende:ach ja als er mensen zijn die echt verstand van zaken hebben zoals amsterdammer113 is er niks aan de hand hoor! Robs iedereen heeft op zijn eigen manier kennis van zijn club. Laat elkaar in waarde. We zijn namelijk allemaal fan van dezelfde club en hebben allemaal wel ergens verstand van. Maak er geen persoonlijke ruzie van. Als je het niet met Remco eens bent reageer dan niet of in ieder geval normaal. Maar ga elkaar niet beledigen. |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
De sattelietclub is fluminese |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Gedachte van degene die dacht dat Ajax Hazard wel ff kon halen: 'Is die Robben van Bayern niets voor Ajax?' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Robben,,,,, Robben,,,, wie???? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ajax had hem kunnen hebben als Leo B. zijn moeder destijds geen ''mesisie' had genoemd... Hij had beter Messie kunnen zeggen :-) |
|
|
|
|
mcjc
|
|
|
Ik vind de Jong toch meer een middenvelder dan een echte aanvaller, maar experimenteren kan geen kwaad. Mischien dat Lens een versterking kan zijn voor de rechterkant. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
als er iemand uit NL moet komen die geen spits is zou ik dost zeggen |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: die vat ik niet..:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
oh oeps ik dacht dt hij een flankspeler was want ik denk dat we hem dan niet hadden hoeven kopen maar als spits weet ik het niet hij heeft er 13 in gekregen is niet echt veel |
|
|
|