|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
zoek een leven man jankerd, als jij nou een keer iets zinnigs zegt geven wij daar wel antwoord op, maar blijkbaar is het een doodzonde als je een keer offtopic zit te lullen...
Vanaf nu maar oh oh wat zijn we serieus topic??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon wachten op de eerste grappen van Randwijk en Jappie.. Ik heb al gelachen maar eigenlijk heb ik nog geen grap gezien? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ook niet, zit ook te wachten maar het komt maar niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA deze is echt goed Jappie hehehe Een goed begin pik :)) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jappie en randwijk lopen door de ferdinand bol..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zegt de een tegen de ander, trek eens aan mn vinger.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mischien is het een idee om contact op te nemen met chari en jozo. die waren altijd wel in voor een gezonde dosis humor. ik mis die gasten wel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 - 08:56 schreef obiku010 het volgende:mischien is het een idee om contact op te nemen met chari en jozo. die waren altijd wel in voor een gezonde dosis humor. ik mis die gasten wel als clou van de mop die door mij gestart was vind ik hem matig |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: waar staat de grap dan? ben aan het zoeken, maar zie hem niet. zo kan chari zijn visie er niet op geven |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zegt jappie tegen randwijk, nooit van me leven zolang jij plakkerige handen heb na het kijken in het topic 'help ons'............ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY