BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Gelijke spel van Psv - Twente wat betekent dat voor ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - zondag 21 maart 2010 - 00:16   quote  deeplink  
laten we nog niet te vroeg juichen.
de tweede plaats hebben we nu in eigen hand.
en het programma voor de volgende wedstrijden van twente geeft ons genoeg hoop op goede afloop.
dus laat ajax de druk er nog maar goed op staan dan hoop ik dat we eindelijk die derde ster binnenhalen.
maar enige nadeel is dat we het nog steeds niet in eigen hand hebben.
dus het is gewoon afwachten.
alibabba
 alibabba - zondag 21 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:16 schreef bully het volgende:
laten we nog niet te vroeg juichen.
de tweede plaats hebben we nu in eigen hand.
en het programma voor de volgende wedstrijden van twente geeft ons genoeg hoop op goede afloop.
dus laat ajax de druk er nog maar goed op staan dan hoop ik dat we eindelijk die derde ster binnenhalen.
maar enige nadeel is dat we het nog steeds niet in eigen hand hebben.
dus het is gewoon afwachten.
Ik begrijp jou denkwijze wel Bully, maar Twente kan nu een wedstrijd beginnen met de gedachte dat een verlies niet fataal is en dat neemt de druk weg. Bovendien heeft de ploeg nu vertrouwen getankt, omdat het Psv op 1-1 wist te houden.
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 00:26   quote  deeplink  
Ja inderdaad alibabba maar 2e plek vast houden is al mooi.. en twente kan elke wedstrijd ingaan met verlies is niet fataal.. maar 1 keer verliezen of gelijk spelen maakt alles open..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:02 schreef nummer10 het volgende:
ik zeg verlies twente was beter.. nu moet twente zowel nog 1 gelijk + 1 verlies of 2 verlies en dat zie ik niet gebeuren.. 2de plaats is wel mogelijk overgens.. maar we zullen zien...
2 keer gelijk is voor ons voldoende als we zelf alles winnen, ajax kan morgen op 4 punten komen, ajax heeft een veel beter doelsaldo dan twente en gaat dat in geen geval nog goedmaen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 01:05   quote  deeplink  
dit is helaas het perfecte scenario voor ajax. Jammer voor ons dat een ongeslagen status en een prachtige reek dat niemand ooit had verwacht verprutst wordt door 3 wedstrijden op rij niet te winnen. Dit o.a. te danken aan reis en lazovic.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:55 schreef freakie het volgende:
ajaxthebestevannl.. doe normaal....... suarez is geen spits bij ajax.. dat is pantelic.. en dat vind ik ook gen goede speler.. maak alsjeblieft geen vergelijkingen met psv dat kon je de vorige keer met aanloop naar ajax-psv ook niet...
Volgens mij gaat het om het feit dat psv niet zo'n afmaker heeft als Suarez, of hij dan in de spits of rechtsbuiten staat, dat maakt dan niet meer uit.
En Suarez speelt momenteel regelmatig met Pantelic in een 2 spitsen systeem, ook dan is hij dus een spits..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:14 schreef freakie het volgende:
Gast.. lees jij dan eens? staat toch duidelijk spits van kaliber suarez? en als jij op mijn typen let.. prima.. boeit mij eigenlijk niet.. als je t bijzonder vind om in een discussie daar op in te gaan.. triest..
Suarez is ook een spits, als hij met Pantelic in een twee spisten systeem speelt zoals ajax de laatste tijd vaak heeft gespeeld. En Aub vergelijk balzak niet met Suarez!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 01:09   quote  deeplink  
psv heeft koevermans om de ballen af te maken.... het probleem ligt gewoon bij de creativiteit (afellay lazovic reis bijv. die allemaal niet meededen...)
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 01:10   quote  deeplink  
suarez heeft inderdaad een vrije rol.. Jol laat vaak of ema of eriksen zorgen dat de linkerkant bezet word.. En dus is suarez Rechts.. Maar hij heeft op somige punten wel gelijk maar tiovonen is helemaal niet zo slecht..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:34 schreef freakie het volgende:
alibabba klopt.. alleen twente was wel soort juve spel aan het spelen.. het spel helemaaal dood leggen..
Dat probeerde twente ook bij ons in de arena, en psv probeerde dat ook inde arena, Dat is ze allebei niet gelukt, waarom?? omdat wij aanvallend denken en dat blijven doen, Alibabba zegt het precies zoals het is..
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 01:11   quote  deeplink  
lezen remco.. Ik vergelijk niks maar als je vergelijkt moet je hem zowiezo niet vergelijken met tiovonen..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoe kun je Rutten een laffe coach noemen? Rutten speelt het hele seizoen 4-3-3 zonder een echte controleur. Dat zijn 6 aanvallend ingestelde mensen in een elftal...
Maar hij laat deze jongens niet dominant en op de helft van de tegenstander voetballen.
Als aanvallend ingestelde spelers niet aanvallende taken meekrijgen, maar controlerende taken, dan maakt de intentie van de spelers zelf natuurlijk niks meer uit..
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 01:13   quote  deeplink  
ja maar draai t is om.. Wij bij hun in het stadion.. Twente heeft die wedstrijd ook dood gespeelt..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:59 schreef freakie het volgende:
Nee klopt.. maar dat had psv nu ook!
Maar psv speelde thuis.

Toen ajax thuis speelde, maakten wij het spel en zette de tegenstander constant onder druk..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:11 schreef freakie het volgende:
lezen remco.. Ik vergelijk niks maar als je vergelijkt moet je hem zowiezo niet vergelijken met tiovonen..
jij moet zelf beter lezen, ik zeg nergens dat ik hem vergelijk. Ik zeg alleen dat Suarez wel degelijk een spits is, al speelt hij ook vaak vanaf rechtsbuiten.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:13 schreef freakie het volgende:
ja maar draai t is om.. Wij bij hun in het stadion.. Twente heeft die wedstrijd ook dood gespeelt..
Inderdaad bij hun thuis, nu speelde ze bij psv, dat mag psv niet in eigen huis laten gebeuren, dat is ons in eigen huis ook niet gebeurt. Als je in Twente speelt kan dat inderdaad gebeuren.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat probeerde twente ook bij ons in de arena, en psv probeerde dat ook inde arena, Dat is ze allebei niet gelukt, waarom?? omdat wij aanvallend denken en dat blijven doen, Alibabba zegt het precies zoals het is..
PSV probeerde het spel dood te leggen in de arena? heb je de wedstrijd wel gekeken? PSV was toch echt de ploeg die vol op de aanval speelde (vooral in de eerste helft)... En vandaag speelde psv ook vol op de aanval... maar je let te veel op die geruchten die in de media verschijnen en denkt dat psv altijd speelt zoals uit tegen heracles...
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 01:20   quote  deeplink  
kijk laat ik het zo zegge.. We missen suarez in duel tegen twente.. We spelen thuis... Ik denk dat wij ook niet gigantisch veel druk kunnen zette.. twente had de wedstrijd tegen ajax ook alles onder controle maar omdat ajax heeel erg efficient was wonnen ze..
freakie
 freakie - zondag 21 maart 2010 - 01:22   quote  deeplink  
remco had het over vergelijken niet dat jij dat deed maar onze ajaxthebestevannl...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 01:22   quote  deeplink  
precies, als afellay meedeed was het miss. anders geweest... afellay (onze 'aanvoerder') is voor psv net zo belangrijk als suarez voor ajax..
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV probeerde het spel dood te leggen in de arena? heb je de wedstrijd wel gekeken? PSV was toch echt de ploeg die vol op de aanval speelde (vooral in de eerste helft)... En vandaag speelde psv ook vol op de aanval... maar je let te veel op die geruchten die in de media verschijnen en denkt dat psv altijd speelt zoals uit tegen heracles...
Ik lees geen media, en kijk alles zelf, Psv heeft veel kansen gehad in de arena, maar dat betekent niet dat je dan vol op de aanval speelt, Jij snapt niet zoveel van het spelletje, dus ik snap je domheid wel..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees geen media, en kijk alles zelf, Psv heeft veel kansen gehad in de arena, maar dat betekent niet dat je dan vol op de aanval speelt, Jij snapt niet zoveel van het spelletje, dus ik snap je domheid wel..
PSV had de controle over het middenveld en van daaruit werden steeds aanvallen opgebouwd. Ajax was uiterst effectief en had maar 4 a 5 kansjes nodig...
Ride
 Ride - zondag 21 maart 2010 - 01:37   quote  deeplink  
Eerst van die Efteling club winnen en dan de finale halen zonder schade. Als Twente deze week verliest van 010 in de beker hebben ze een extra klap erbij voor het weekend.
Dan gaat de schrik in de benen en kop zitten en kan je wachten op verlies punten.
We moeten de titel halen dit jaar, het wordt weer tijd...
Ride
 Ride - zondag 21 maart 2010 - 01:38   quote  deeplink  
Nee, we moeten de dubbel halen dit jaar.
Eindelijk kan het weer en ik sta te popelen om 2x naar het Leidseplein te gaan.
bird
 bird - zondag 21 maart 2010 - 01:44   quote  deeplink  
laatste keer dat we kampioen was nec uit de laatste wedstrijd dus dit seizoen gaat het gebeuren
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 21 maart 2010 - 01:45   quote  deeplink  
PATRICK AUB ROT OP WE MOETEN JE HIER NIET!

HEB JE ECHT ZO EEN BORD VOOR JE KOP???

-----------------------------------------
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 21 maart 2010 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:38 schreef Ride het volgende:
Nee, we moeten de dubbel halen dit jaar.
Eindelijk kan het weer en ik sta te popelen om 2x naar het Leidseplein te gaan.
Juist ja,ik heb er zin in wordt helemaal gek als het echt gebeurt!

De 3e ster zal toch wel mooi staan op het shirt....
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 21 maart 2010 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 02:08 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Juist ja,ik heb er zin in wordt helemaal gek als het echt gebeurt!

De 3e ster zal toch wel mooi staan op het shirt....
als dat gebeurt dan draaien we winst ipv verlies :P

iedereen gaat dan een shirt kopen :P
de meeste wel 2 levert lekker op hoor haha

ook seizoenskaarten zullen dan niet aan te slepen zijn volgend jaar..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 21 maart 2010 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 02:11 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

als dat gebeurt dan draaien we winst ipv verlies :P

iedereen gaat dan een shirt kopen :P
de meeste wel 2 levert lekker op hoor haha

ook seizoenskaarten zullen dan niet aan te slepen zijn volgend jaar..
Ja en mischien blijft Suarez nog een jaartje championsleauge spelen,het kan zomaar een mooi jaar worden voor onze aller Ajax!En we hebben het ook zo nodig het moet gewoon.Ik zie deze ploeg wel met passie en strijd alles winnen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 07:59   quote  deeplink  
nou in ieder gaval 2e precies wat ik voorspelde
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 21 maart 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Champions league in eigen hand
dege
 dege - zondag 21 maart 2010 - 11:02   quote  deeplink  
gewoon alles blijven winnen, meer kun je niet doen en hopen op misstappen van zowel twente als psv, psv is nog niet afgeschreven na gisteren, dat zeker niet HELAAS!
eerst maar eens van rkc winnen en de 2e plaats overnemen van die lampekappies, het gaat goed, ajax moet de vorm van de laatste weken vasthouden en na enkele jaren heb ik er weer vertrouwen in dat ze het dit jaar wel kunnen.
Denk dat we blij kunnen zijn met een trainer als Martin Jol, die verdiend ook zeker de nodige complimenten!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 maart 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Jol is top laat hem nog maar lekker zijn ding doen dan komt alles goed!
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:20 schreef freakie het volgende:
kijk laat ik het zo zegge.. We missen suarez in duel tegen twente.. We spelen thuis... Ik denk dat wij ook niet gigantisch veel druk kunnen zette.. twente had de wedstrijd tegen ajax ook alles onder controle maar omdat ajax heeel erg efficient was wonnen ze..
Twente de wedstrijd bij ons in de arena onder controle?? Twente was dominant in de eerste 20 minuten, vanaf het eerste doelpunt van ajax, was ajax de meerdere over twente.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 01:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV had de controle over het middenveld en van daaruit werden steeds aanvallen opgebouwd. Ajax was uiterst effectief en had maar 4 a 5 kansjes nodig...
je zegt het zelf al controle. Als psv een wedstrijd controleert, dan bloed hij altijd dood, jullie hebben een paar kansen gehad, maar jullie probeerden ons en de wedstrijd te neutraliseren, en gelukkig hadden wij veel kwaliteiten en hebben WIJ JULLIE DE ARENA UITGEBLAZEN!!!!!!!!!

psv speelt antivoetbal en wordt daar momenteel op afgestraft. lekker voor jullie met de kutboeren club!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

je zegt het zelf al controle. Als psv een wedstrijd controleert, dan bloed hij altijd dood, jullie hebben een paar kansen gehad, maar jullie probeerden ons en de wedstrijd te neutraliseren, en gelukkig hadden wij veel kwaliteiten en hebben WIJ JULLIE DE ARENA UITGEBLAZEN!!!!!!!!!

psv speelt antivoetbal en wordt daar momenteel op afgestraft. lekker voor jullie met de kutboeren club!!
toen psv het voetbal speelde wat jullie 'anti-voetbal' noemen won PSV. Bijv. uit bij heracles uit roda etc.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
waar staat dat je met antivoetbal niet kan winnen dan.

Ik word nog liever geen kampioen dan dat ik het op de antivoetbal manier moet worden zoals psv..

Iedere keer weer teleurgesteld om het spel naar huis.

je snap het nog steeds niet he flikker eens op man kutlamp
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 12:00 schreef remco k het volgende:
waar staat dat je met antivoetbal niet kan winnen dan.

Ik word nog liever geen kampioen dan dat ik het op de antivoetbal manier moet worden zoals psv..

Iedere keer weer teleurgesteld om het spel naar huis.

je snap het nog steeds niet he flikker eens op man kutlamp
Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat dat "anti-voetbal" een goede manier is om kampioen te worden. Zo hebben we de schaal wel vaker binnengehaald. Maar we spelen veel te aanvallend. Het lijkt net alsof PSV nu op z'n ajax' speelt zoals een paar jaar geleden... Dat leidt natuurlijk tot puntenverlies en daar dwing je niet bepaald geluk mee af. Aanvallen hoort gewoon niet bij psv... en zeker niet met zo'n zwakke verdediging. Dan moet je het achterin juist dichthouden door de aanvallers en middenvelders wat meer naar achteren te laten zakken. Precies dat wat we tegen roda en heracles deden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Gelijke spel van Psv - Twente wat betekent dat voor ajax

0.0086920