BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roy Makaay

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 00:10   quote  deeplink  
..doe is wat voor je poen man. Heeft in die 45 minuten echt geen tering gedaan, wat een oud wijf. Wat een schandalige vertoning!

Stond zelfs een keer meters buitenspel en lekker teruglopen op z'n dooie akkertje..

Wat mij betreft hoeft ie er niet meer in. Doe dan maar Luc met het oog op de toekomst.

EDIT: MODS laat dit topic a.u.b. staan ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door MMM --
agneovo
 agneovo - zondag 21 maart 2010 - 00:16   quote  deeplink  
lul niet zo dom...
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:16 schreef agneovo het volgende:
lul niet zo dom...
Kom eens met een inhoudelijke reactie i.p.v dit domme gebrabbel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 00:17   quote  deeplink  
Luc stond klaar EINDELIJK voor de 2e helft,komt er zo1n klote wolkbreuk..
Het zit godver ook nooit mee...
Makaay het was leuk en nu over en uit..
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 00:18   quote  deeplink  
Zelfs Mario is het met me eens:

Been verliest geduld met Makaay

De kans dat Roy Makaay in zijn laatste seizoen bij Feyenoord nog een keer in het basisteam mag beginnen, is niet groot meer. Zijn trainer Mario Been maakte na de gestaakte wedstrijd tegen Vitesse, bij de rust (1-1) wegens overvloedige regenval, een wrevelige indruk.

'Ik had Roy er voor de tweede helft al afgehaald,' mopperde Been, die wegens blessures onder anderen niet over zijn aanvallers Jon-Dahl Tomasson en Sekou Cissé kon beschikken.

'Het leek soms wel of hij niet mee deed. Het was de bedoeling om druk op Vitesse te zetten. Maar na een goede beginfase was daar geen sprake meer van, zeker ook bij Roy niet.'
agneovo
 agneovo - zondag 21 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Kom eens met een inhoudelijke reactie i.p.v dit domme gebrabbel.
Zodra jij met een normale topic kom zal ik inhoudelijk reageren maar niet op dom gelul..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:18 schreef MMM het volgende:
Zelfs Mario is het met me eens:

Been verliest geduld met Makaay

De kans dat Roy Makaay in zijn laatste seizoen bij Feyenoord nog een keer in het basisteam mag beginnen, is niet groot meer. Zijn trainer Mario Been maakte na de gestaakte wedstrijd tegen Vitesse, bij de rust (1-1) wegens overvloedige regenval, een wrevelige indruk.

'Ik had Roy er voor de tweede helft al afgehaald,' mopperde Been, die wegens blessures onder anderen niet over zijn aanvallers Jon-Dahl Tomasson en Sekou Cissé kon beschikken.

'Het leek soms wel of hij niet mee deed. Het was de bedoeling om druk op Vitesse te zetten. Maar na een goede beginfase was daar geen sprake meer van, zeker ook bij Roy niet.'
later roy
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:20 schreef agneovo het volgende:

[..]

Zodra jij met een normale topic kom zal ik inhoudelijk reageren maar niet op dom gelul..
Hee knul, reageer gewoon eens. Wat heeft Makaay deze wedstrijd, of zal ik zeggen de afgelopen 2 jaar, gepresteerd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hee knul, reageer gewoon eens. Wat heeft Makaay deze wedstrijd, of zal ik zeggen de afgelopen 2 jaar, gepresteerd?
weinig tot ni....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 21 maart 2010 - 00:26   quote  deeplink  
NIKS..........

wat een dikke tyfus zooi. ben net pas terug:S
Xapter
 Xapter - zondag 21 maart 2010 - 00:30   quote  deeplink  
Klote trein stond ook nog een kwartier stil
godver nog later thuis dan ik normaal thuis zou zijn na een wedstijd!
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:20 schreef agneovo het volgende:

[..]

Zodra jij met een normale topic kom zal ik inhoudelijk reageren maar niet op dom gelul..
Familie van Roy?
Buurman?
Vriendje?

Makaay is elke wedstrijd die hij mee doet de zwakste schakel en een vertragende factor.
Tis gewoon af.
Milo
 Milo - zondag 21 maart 2010 - 09:31   quote  deeplink  
Zoals jullie weten zijn bram en ik altijd pro makaay geweest!

Ik moet nou eerlijk bekenen dat het over is.
Makaay bedankt, veel succes bij je volgende club.
bram
 bram - zondag 21 maart 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 09:31 schreef Milo het volgende:
Zoals jullie weten zijn bram en ik altijd pro makaay geweest!

Ik moet nou eerlijk bekenen dat het over is.
Makaay bedankt, veel succes bij je volgende club.
EENS
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 21 maart 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:10 schreef MMM het volgende:
..doe is wat voor je poen man. Heeft in die 45 minuten echt geen tering gedaan, wat een oud wijf. Wat een schandalige vertoning!

Stond zelfs een keer meters buitenspel en lekker teruglopen op z'n dooie akkertje..

Wat mij betreft hoeft ie er niet meer in. Doe dan maar Luc met het oog op de toekomst.

EDIT: MODS laat dit topic a.u.b. staan ;)
Kan je dat dan ook van de rest van het elftal verwachten dat ze wat doen voor hun poen.
noem biseswar, wijnaldum,bruins,el hamadi,fer, bahia.

van voorzetten / steekballen hebben zowel biseswar als wijnaldum geen kaas gegeten.
Dan kan je net goed Makaay op de bank zetten, die ballen komen toch niet.
Wat moet ie dan doen, lekker slidings maken / bal ophalen op het middenveld/ vanaf de middelijn op doel schieten? vertel het maar

Buitenspel stond Makaay overigens niet, op het moment van spelen stond hij nog voor een vitesse speler.

Kortom altijd heel makkelijk om een speler aan te wijzen bij het falen van meer dan de helft van het team.

Cisse heeft iedere wedstrijd zeker 5 minuten nodig om de bal onder controle te krijgen en Tomasson wordt gemist ja, omdat ie niet alleen de bal afjaagt om zelf aan de bal te komen, maar ook nog het vuile werk opknapt voor biseswar en andere ploeggenoten..

Nee, je kan beter van het systeem 4-3-3 afstappen en met een versterkt middenveld gaan spelen, want waarom 4-3-3 als er toch geen fatsoenlijke bal wordt voorgegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door RedWhiteBlack --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 09:58 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Kan je dat dan ook van de rest van het elftal verwachten dat ze wat doen voor hun poen.
noem biseswar, wijnaldum,bruins,el hamadi,fer, bahia.

van voorzetten / steekballen hebben zowel biseswar als wijnaldum geen kaas gegeten.
Dan kan je net goed Makaay op de bank zetten, die ballen komen toch niet.
Wat moet ie dan doen, lekker slidings maken / bal ophalen op het middenveld/ vanaf de middelijn op doel schieten? vertel het maar

Buitenspel stond Makaay overigens niet, op het moment van spelen stond hij nog voor een vitesse speler.

Kortom altijd heel makkelijk om een speler aan te wijzen bij het falen van meer dan de helft van het team.

Cisse heeft iedere wedstrijd zeker 5 minuten nodig om de bal onder controle te krijgen en Tomasson wordt gemist ja, omdat ie niet alleen de bal afjaagt om zelf aan de bal te komen, maar ook nog het vuile werk opknapt voor biseswar en andere ploeggenoten..

Nee, je kan beter van het systeem 4-3-3 afstappen en met een versterkt middenveld gaan spelen, want waarom 4-3-3 als er toch geen fatsoenlijke bal wordt voorgegeven.
(werklust)
oja je heb ergens ook wel gelijk,maar ja dan dat woord (werklust) vooral in de regen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Leon FR1908 --
G-child
 G-child - zondag 21 maart 2010 - 21:47   quote  deeplink  
@ redwhiteblack aka Balkenende
het is pas makkelijk om het probleem te verleggen naar variabele die
altijd aanwezig zullen zijn, moeilijke is constateren en accepteren dat
de zogenaamde koek op is bij Makaay. Tuurlijk heeft hij wekelijks geen
absolute toppers naast hem die de bal praktisch in het goal klaar leggen, maar
voor de eer van jezelf, de supporters en de club + jaarlijks 1.8 mil op je bankrekening
mag je g*dverdomme wel inzet en passie tonen!! Betaal jaarlijks 180 Ekkies om
te voetballen en mag bijna aan het zuurstof na een wedstrijd, dit omdat je in mijn ogen alles op alles "moet" zetten om te winnen!!
Dus please ophouden met excusses zoeken, als we dat blijven doen dan komt Feyenoord nergens, amen
G-child
 G-child - zondag 21 maart 2010 - 21:49   quote  deeplink  
En ohja nog een wijze les die ik heb geleerd, voetbal je zelf kut, zorg dan dat je alles
in het werk stelt om andere beter te laten spelen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 21:49 schreef G-child het volgende:
En ohja nog een wijze les die ik heb geleerd, voetbal je zelf kut, zorg dan dat je alles
in het werk stelt om andere beter te laten spelen...
amen.
De Spot
 De Spot - zondag 21 maart 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:10 schreef MMM het volgende:
..doe is wat voor je poen man. Heeft in die 45 minuten echt geen tering gedaan, wat een oud wijf. Wat een schandalige vertoning!

Stond zelfs een keer meters buitenspel en lekker teruglopen op z'n dooie akkertje..

Wat mij betreft hoeft ie er niet meer in. Doe dan maar Luc met het oog op de toekomst.

EDIT: MODS laat dit topic a.u.b. staan ;)
Ben ook geen Makaay fan,maar het heeft ook te maken met hoe Feyenoord speelt,lopen teveel achteruit....maar iets meer respect mag wel!!
alexfr
 alexfr - zondag 21 maart 2010 - 22:31   quote  deeplink  
kijk makaay doet het in het veld niet goed, hij is een van mijn favoriete spelers en op t veld bakt hij er niks van...
maar deze man heeft in een rampseizoen bij feyenoord getekend, in het 1e jaar 9 x gescoord(valt mee maar oke) en hij heeft met een aantal andere de club (her)opgebouwd. ik geloof dat makaay buiten het veld zeer belangrijk is, hij is alleen te oud.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
zijn enige sterke punt is goals.... alle ballen gingen sowieso op doel bij hem, maar dat is voorbij
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:16 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ben ook geen Makaay fan,maar het heeft ook te maken met hoe Feyenoord speelt,lopen teveel achteruit....maar iets meer respect mag wel!!
Respect? Voor z'n periode bij Feyenoord ja, hier heeft hij niets gepresteerd.
R()b
 R()b - zondag 21 maart 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:16 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ben ook geen Makaay fan,maar het heeft ook te maken met hoe Feyenoord speelt,lopen teveel achteruit....maar iets meer respect mag wel!!
Met alle respect Makaay oogt ongeinspireerd !
schele
 schele - woensdag 24 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
haha, wat verwachten we van Makaay, dat hij bergen werk verzet?
Toen Makaay kwam wist je dat hij niet de bikkelaar werd in moeilijke tijden, nooit gekunnen, daar moet je hem ook niet op afrekenen. Makaay is een pure spits die zijn goaltjes maakt. Alleen hebben wij buitenspelers die liever de bal zelf schieten dan afgeven, en die worden wel op handen gedragen terwijl Makaay wordt afgezeken als spits terwijl hij geen bal krijgt.
Tomasson daarentegen is heilig hier. Terwijl hij juist degene is die voor de goal geen pepernoot raakt !
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 maart 2010 - 05:15   quote  deeplink  
ik verwachtte dat ie veel zou scoren, doet ie niet meer dus DAAAAAG! Roy!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 maart 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Mooi man, dat mensen Makaay nogsteeds als topspits zien.
Zal ie fijn vinden.
Maximus
 Maximus - woensdag 24 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 22:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Respect? Voor z'n periode bij Feyenoord ja, hier heeft hij niets gepresteerd.
Kruip maar lekker onder een steen!!! Balen he dat nou juist Makaay je naar de finale schiet!!! jankbek!!!
willempje
 willempje - woensdag 24 maart 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Roy goed gedaan!!!!!!!! En laat al die zeikerds maar lullen!!
derq
 derq - woensdag 24 maart 2010 - 23:16   quote  deeplink  
hey gaat dit topic over makaay?
niet van toepassing
 niet van toepassing - woensdag 24 maart 2010 - 23:17   quote  deeplink  
MAKAAY///HELD

Makaay in Oranje!
De levende legende van Zuid
sevillana
 sevillana - woensdag 24 maart 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 23:16 schreef derq het volgende:
hey gaat dit topic over makaay?
nee, over Roy
FR
 FR - woensdag 24 maart 2010 - 23:20   quote  deeplink  
makaay en castaignos helden!

En babovic natuurlijk ook hoe hij voor de camera van bronckhorst weghaald en roept LET"S GO wat een culdheld!! :D
FR
 FR - woensdag 24 maart 2010 - 23:20   quote  deeplink  
super FEYENOORD!
niet van toepassing
 niet van toepassing - woensdag 24 maart 2010 - 23:35   quote  deeplink  
Babovic, 3 minuten gespeeld. En gooide na de wedstrijd gelijk zijn shirt op X.
Geweldenaar!
R()b
 R()b - woensdag 24 maart 2010 - 23:39   quote  deeplink  
Werd wel eens tijd Roy!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 maart 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:10 schreef MMM het volgende:
..doe is wat voor je poen man. Heeft in die 45 minuten echt geen tering gedaan, wat een oud wijf. Wat een schandalige vertoning!

Stond zelfs een keer meters buitenspel en lekker teruglopen op z'n dooie akkertje..

Wat mij betreft hoeft ie er niet meer in. Doe dan maar Luc met het oog op de toekomst.

EDIT: MODS laat dit topic a.u.b. staan ;)
Hij heeft het gedaan!!!Feyenoord naar de finale geschopt hahaha :)
Vakkie Q
 Vakkie Q - donderdag 25 maart 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Kijk azijnzeikerds schrijf Roy Makaay nooit af.
Ik zeg het al een geruime tijd dat Feyenoord met 2 spitsen moet spelen en Makaay er altijd in te zetten.
Castaingos liep in de eerste helft ook alleen en liep er net zo verloren bij als Roy al weken lang.
Gelukkig ging Biseswar er uit want die bakt er geen reet van en loopt alleen maar de kantjes er af.
Super dat Makaay de 2-1 scoort en ons naar de FINALE schiet.
Dus al die kritiek zeikerds kunnen voorlopig weer hun kop houden en gewoon achter de hele ploeg blijven staan.
Dus ook achter Makaay al speelt hij wat minder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 maart 2010 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 00:33 schreef Vakkie Q het volgende:
Kijk azijnzeikerds schrijf Roy Makaay nooit af.
Ik zeg het al een geruime tijd dat Feyenoord met 2 spitsen moet spelen en Makaay er altijd in te zetten.
Castaingos liep in de eerste helft ook alleen en liep er net zo verloren bij als Roy al weken lang.
Gelukkig ging Biseswar er uit want die bakt er geen reet van en loopt alleen maar de kantjes er af.
Super dat Makaay de 2-1 scoort en ons naar de FINALE schiet.
Dus al die kritiek zeikerds kunnen voorlopig weer hun kop houden en gewoon achter de hele ploeg blijven staan.
Dus ook achter Makaay al speelt hij wat minder.
Nou nou we hebben het hier toch niet over het hele seizoen he...
R()b
 R()b - donderdag 25 maart 2010 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 00:33 schreef Vakkie Q het volgende:
Kijk azijnzeikerds schrijf Roy Makaay nooit af.
Ik zeg het al een geruime tijd dat Feyenoord met 2 spitsen moet spelen en Makaay er altijd in te zetten.
Castaingos liep in de eerste helft ook alleen en liep er net zo verloren bij als Roy al weken lang.
Gelukkig ging Biseswar er uit want die bakt er geen reet van en loopt alleen maar de kantjes er af.
Super dat Makaay de 2-1 scoort en ons naar de FINALE schiet.
Dus al die kritiek zeikerds kunnen voorlopig weer hun kop houden en gewoon achter de hele ploeg blijven staan.
Dus ook achter Makaay al speelt hij wat minder.
Speel je goed , dan speel je goed.
En speel je slecht , dan speel je gewoon slecht!
Tegen Vitesse was Makaay SLECHT.
Vandaag heeft hij het perfect gedaan.
Zo simpel ligt het gewoon!
Heeft niets te maken met zeiken of je ploeg niet steunen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 maart 2010 - 06:57   quote  deeplink  
prima goal.. Nu rendeerde hij. Voor t eerst dit seizoen
bram
 bram - donderdag 25 maart 2010 - 07:17   quote  deeplink  
vond de baab de uitblinker,wat een inzet,geweldig wat je kunt doen in drie minuten,vooral die vliegende tackle,grote klasse
aadje2
 aadje2 - donderdag 25 maart 2010 - 07:21   quote  deeplink  
Roy GROTE klasse
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 25 maart 2010 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 06:57 schreef Stylzz het volgende:
prima goal.. Nu rendeerde hij. Voor t eerst dit seizoen
Kreeg voor het eerst bruikbare ballen aan gespeeld, en hij is meer een spits voor een twee spitsen systeem.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 25 maart 2010 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 09:58 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Kan je dat dan ook van de rest van het elftal verwachten dat ze wat doen voor hun poen.
noem biseswar, wijnaldum,bruins,el hamadi,fer, bahia.

van voorzetten / steekballen hebben zowel biseswar als wijnaldum geen kaas gegeten.
Dan kan je net goed Makaay op de bank zetten, die ballen komen toch niet.
Wat moet ie dan doen, lekker slidings maken / bal ophalen op het middenveld/ vanaf de middelijn op doel schieten? vertel het maar

Buitenspel stond Makaay overigens niet, op het moment van spelen stond hij nog voor een vitesse speler.

Kortom altijd heel makkelijk om een speler aan te wijzen bij het falen van meer dan de helft van het team.

Cisse heeft iedere wedstrijd zeker 5 minuten nodig om de bal onder controle te krijgen en Tomasson wordt gemist ja, omdat ie niet alleen de bal afjaagt om zelf aan de bal te komen, maar ook nog het vuile werk opknapt voor biseswar en andere ploeggenoten..

Nee, je kan beter van het systeem 4-3-3 afstappen en met een versterkt middenveld gaan spelen, want waarom 4-3-3 als er toch geen fatsoenlijke bal wordt voorgegeven.
Zou Been dit gelezen hebben??
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2010 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:55 schreef Maximus het volgende:

[..]

Kruip maar lekker onder een steen!!! Balen he dat nou juist Makaay je naar de finale schiet!!! jankbek!!!
Ach jochie, aan het tijdstip te zien was je geen eens in de Kuip. Dus even dimmen, hé.

Waarom heb ik je verder niet in dit topic zien reageren toen het slecht ging met Makaay en nu het goed gaat kom je opeens de grote jongen uithangen..

Verder voel ik me niet te groot om toe te geven dat Makaay goed inviel en dat het toen beter ging lopen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 25 maart 2010 - 08:46   quote  deeplink  
4-4-2 past beter bij Feyenoord en Makaay want dan kan er tenminste druk naar voren worden gezet.
FR
 FR - donderdag 25 maart 2010 - 09:00   quote  deeplink  
BABOVIC!
Milo
 Milo - donderdag 25 maart 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Jezus wacht even, voor dat we beginnen te zeiken of meteen roepen dat Makaay een held is! Makaay maakt een slecht seizoen door, net eigenlijk als het hele elftal.
En dan bedoel ik niet de prestaties want die is tot opheden goed, in de finale en een 4de plaats op dit moment in handen is het resultaat prima.

Maar voetballend gezien is het allemaal wat minder.

Makaay verdiend 2,2 miljoen euro, en hij is een spits en een spits heeft als opdracht om doelpunten te maken.

Ik blij voor de club Feyenoord dat ze gewonnen hebben en ik vind het leuk dat Makaay heeft gescoord niets meer niets minder.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 maart 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 08:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
4-4-2 past beter bij Feyenoord en Makaay want dan kan er tenminste druk naar voren worden gezet.
Eens,je ziet als Makaay een paar ballen krijg er echt wel een paar inlegt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roy Makaay









0.0116908