BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord laat veel punten liggen met Bruins

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Deze topic plaats ik nog even voor ik morgen avond naar Australie vertrekt!
Zoals jullie allemaal weten ben ik de grootste tegenstander van Bruins, en het is een voldongen feit dat we ( Feyenoord ) met Bruins veel te veel punten verliezen en alleen daarom begrijp ik niet dat Mario Been niet ingrijpt!! Afgelopen winter mocht ie nog verhuurd/verkocht worden en nu wekelijks in de basis en daardoor slinkt de voorsprong van Feyenoord met rasse schreden helaas.......

Het gaat jullie allemaal goed en tot horens
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Van mij hoeft ie er ook niet in.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Veel plezier in het moeras!
Terminator
 Terminator - zondag 21 maart 2010 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:20 schreef antoniorijen het volgende:
Deze topic plaats ik nog even voor ik morgen avond naar Australie vertrekt!
Zoals jullie allemaal weten ben ik de grootste tegenstander van Bruins, en het is een voldongen feit dat we ( Feyenoord ) met Bruins veel te veel punten verliezen en alleen daarom begrijp ik niet dat Mario Been niet ingrijpt!! Afgelopen winter mocht ie nog verhuurd/verkocht worden en nu wekelijks in de basis en daardoor slinkt de voorsprong van Feyenoord met rasse schreden helaas.......

Het gaat jullie allemaal goed en tot horens
euuuhhh ja in principe ben ik nooit een tegestander van feyenoordspelers omdat ze namelijk bij feyenoord spelen maar ja kijk als bruins goed speelt mag die van mij spelen en als die slecht speelt moet tie eruit maja ik had eerst het idee dat die er ook uit moest maar omdat been het iets beter doet met bruins heb ik het idee dan verbeek dat deed met bruins heb ik nu weer mijn twijfels maja eigenlijk wilde ik seggen in eht begin wilde ik hem weghebben bij feyenoord maar nu mag die blijven voor de bank vindt ik alhoewel hij op dit moment in de basis ook geen echte storende factor is wat ik nu wel bij makaay erg krijg dat sorende factoortjuh......

maar effe wat anders ga je naar australie??kan je mij niet meenemen ik wil namelijk emigreren althans ik en mijn ouders heb jij enig idee hoe of ga je alleen met vakantie??want ik vindt nerderland maar een kutland met kutemensen lol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Terminator --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 21 maart 2010 - 00:30   quote  deeplink  
tegen roda en heracles was die goed, toen hoorde ik je niet.

nu speelt ie een keer minder en je staat gelijk vooraan om hem af te zeiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Feijenoord1908 --
Xapter
 Xapter - zondag 21 maart 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Niemand speelde goed vandaag!
Dus zoveel kan je die jongen niet verwijten
volgend seizoen moet hij het toch echt elke week laten zien aangezien ik denk dat hij basis komt te staan..
zonde van Luc vanavond trouwens!
craven
 craven - zondag 21 maart 2010 - 00:34   quote  deeplink  
ach laat luc maar debuteren als t droog is...
Xapter
 Xapter - zondag 21 maart 2010 - 00:36   quote  deeplink  
Was het niet droog tegen groningen?
craven
 craven - zondag 21 maart 2010 - 00:44   quote  deeplink  
in de kuip dan...
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 maart 2010 - 05:50   quote  deeplink  
Feyenoord laat veel punten liggen sinds antonio weer terug is.
Ik zeg succes in australie!!!
fredje
 fredje - zondag 21 maart 2010 - 07:02   quote  deeplink  
Bruins was niet zo slecht.
We moeten geen stok zoeken om de hond te slaan.
PieterBos
 PieterBos - zondag 21 maart 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Na de winterstop met Tomasson ipv Bruins ook te weinig punten gepakt. Dus waar heb je het over?
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Bruins was gisteren helemaal niet slecht, kijk het maar terug, hij was de enige die iemand alleen voor de keeper gezet heeft gisteren.

Voor de rest was t na de 25e minuut met iedereen KUDT. Lekker weertje.
aadje2
 aadje2 - zondag 21 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Bruins is een van de weinigen met inzicht alleen nog een beetje inzet te kort. Verder prima speler.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Ja dat is ook de reden dat ie afgebrand word. Inzet.
Maar als hij probeert te spelen als bijvoorbeeld JDT dan gaat ie overtredingen maken en gaat het ten koste van zijn creativiteit...
bram
 bram - zondag 21 maart 2010 - 09:55   quote  deeplink  
BRUINS///DE VERLOSSER,GISTEREN WEER UITSTEKEND,ALS MENSEN MET EEN TRAINERSDIPLOMA ZEGGEN DAT HIJ SLECHT IS ZULLEN ZE DAT DIPLOMA WEL GEKREGEN HEBBEN BIJ DE DOUWE EGBERTS PUNTEN
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 21 maart 2010 - 09:55   quote  deeplink  
We hebben al zat geklaagd over deze jongen. Over zijn inzet en wil. Tegen Roda en Heracles heeft hij laten zien niets minder te zijn dan de rest. Het is een soort voetballer die wij niet veel in onze team zien. Ik denk dat Mario toch gelijk gaat krijgen, dat Bruins in de toekomst van hele grote waarde voor Feyenoord kan zijn. Die jongen heeft het in het verleden ook al laten zien toen hij bij Ecxelsior liep en ook in zijn eerste jaar bij Feyenoord toen hij en de Guzman het verweid kregen teveel alleen te doen. Maar toen was hij wel een van de lichtpuntjes!!
Ik ben ook niet echt fan van hem maar heb wel vertrouwen in Been die wel fan van hem is!!
Wacht rustig af en ooit neemt Bruins Feyenoord aan de hand en gaat hij veel moois laten zien. Daarom moeten we niet meer mekkeren over hem en achter hem gaan staan zodat hij maar een kant op kan, en dat is de goede kant op!!!!

Luigi, go for it!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Wallie1908 --
bjorn
 bjorn - zondag 21 maart 2010 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 09:55 schreef Wallie1908 het volgende:
We hebben al zat geklaagd over deze jongen. Over zijn inzet en wil. Tegen Roda en Heracles heeft hij laten zien niets minder te zijn dan de rest. Het is een soort voetballer die wij niet veel in onze team zien. Ik denk dat Mario toch gelijk gaat krijgen, dat Bruins in de toekomst van hele grote waarde voor Feyenoord kan zijn. Die jongen heeft het in het verleden ook al laten zien toen hij bij Ecxelsior liep en ook in zijn eerste jaar bij Feyenoord toen hij en de Guzman het verweid kregen teveel alleen deden. Maar toen was hij wel een van de lichtpuntjes!!
Ik ben ook niet echt fan van hem maar heb wel vertrouwen in Been die wel fan van hem is!!
Wacht rustig af en ooit neemt Bruins Feyenoord aan de hand en gaat hij veel moois laten zien. Daarom moeten we niet meer mekkeren over hem en achter hem gaan staan zodat hij maar een kant op kan, en dat is de goede kant op!!!!

Luigi, go for it!!
mee eens
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 21 maart 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Ligt niet aan Bruijns, antonio heb poep in z'n ogen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 21 maart 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Hij verward denk ik biseswar, voor bruins, denk ik
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 maart 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:
tegen roda en heracles was die goed, toen hoorde ik je niet.

nu speelt ie een keer minder en je staat gelijk vooraan om hem af te zeiken.
sorry hoor maar ook toen heb ik hem afgedankt..........
Terminator
 Terminator - zondag 21 maart 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 10:21 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

sorry hoor maar ook toen heb ik hem afgedankt..........
ach weet je wat het voordeel met bruins is?je kan hem nog als het moet op elk moment afdanken als het nodig is....maar nu heeft tie miss een klein voordeel van de twijfel maar dat kan binnen de korste keren ook weer omschieten want hij is niet stabiel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Terminator --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 maart 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 09:55 schreef bram het volgende:
BRUINS///DE VERLOSSER,GISTEREN WEER UITSTEKEND,ALS MENSEN MET EEN TRAINERSDIPLOMA ZEGGEN DAT HIJ SLECHT IS ZULLEN ZE DAT DIPLOMA WEL GEKREGEN HEBBEN BIJ DE DOUWE EGBERTS PUNTEN
ja daar heb je een punt: zo'n speler komt er bij mij er nooit in!! Ik hou zeker ook van creatieve spelers maar dan moeten ze wel wat inzet kunnen tonen en dat zal bij Bruins nimmer en nooit begeuren, dus waarom zullen we daar dan de moeite voor nemen. Ik zeg altijd met inzet win je voor de helft al een wedstrijd! En dat blijkt Mario ook te vinden gezien zijn reactie over de spelersgroep over de wedstrijd tegen Vitesse.
Ik had ook allang kenbaar gemaakt dat zo'n speler moet vertrekken.
bram
 bram - zondag 21 maart 2010 - 10:28   quote  deeplink  
wij danken jou af
en tot ziens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door bram --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 maart 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:33 schreef Xapter het volgende:
Niemand speelde goed vandaag!
Dus zoveel kan je die jongen niet verwijten
volgend seizoen moet hij het toch echt elke week laten zien aangezien ik denk dat hij basis komt te staan..
zonde van Luc vanavond trouwens!
dan wenst ik jullie allemaal veel succes,dat wordt zwemmen in de kuip met Bruins
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 maart 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 00:27 schreef Terminator het volgende:

[..]

euuuhhh ja in principe ben ik nooit een tegestander van feyenoordspelers omdat ze namelijk bij feyenoord spelen maar ja kijk als bruins goed speelt mag die van mij spelen en als die slecht speelt moet tie eruit maja ik had eerst het idee dat die er ook uit moest maar omdat been het iets beter doet met bruins heb ik het idee dan verbeek dat deed met bruins heb ik nu weer mijn twijfels maja eigenlijk wilde ik seggen in eht begin wilde ik hem weghebben bij feyenoord maar nu mag die blijven voor de bank vindt ik alhoewel hij op dit moment in de basis ook geen echte storende factor is wat ik nu wel bij makaay erg krijg dat sorende factoortjuh......

maar effe wat anders ga je naar australie??kan je mij niet meenemen ik wil namelijk emigreren althans ik en mijn ouders heb jij enig idee hoe of ga je alleen met vakantie??want ik vindt nerderland maar een kutland met kutemensen lol!
Ik ga naar Australïe omdat ik een werkvergunning heb tot eind 2012, dus het is tijdelijk om ervaring op te doen als jeugdtrainer bij een betaald voetbal organisatie zodat ik de cursus coach betaald voetbal kan doen als ik weer terug ben. Het is dus geen definitieve emigratie,al kan ik jou frustratie goed begrijpen. Nederland wordt alleen maar steeds egoïstischer
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 21 maart 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Totaal niet mee eens.Hij is bijna de enige die een steekpass in huis heeft en dat ook laat zien.Hij zette gister ook Ahmadi weer alleen voor de keeper.In een beter lopend elftal is hij van hele grote waarde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Bruins speelt de bal naar Diego,Diego tikt de bal terug op Bruins .Bruins speeld de bal voor Diego de diepte in en Diego begrijp dat dan niet als vleugelspeler???
Het legioen reageerd alsof Bruins het fout deed maar ik vond die fout bij Diego liggen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 maart 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Bruins speelt de bal naar Diego,Diego tikt de bal terug op Bruins .Bruins speeld de bal voor Diego de diepte in en Diego begrijp dat dan niet als vleugelspeler???
Het legioen reageerd alsof Bruins het fout deed maar ik vond die fout bij Diego liggen.
precies, diego moet lekker op een schoolpleintje gaan voetballen
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
wat leon zegt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 13:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

precies, diego moet lekker op een schoolpleintje gaan voetballen
Dat ook weer niet maar ze moeten het schuldige vingertje wel naar de juiste persoon wijzen vind ik.
G-child
 G-child - zondag 21 maart 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Beter het zonnetje opZoeken, zal je goed doen
Terminator
 Terminator - zondag 21 maart 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Bruins speelt de bal naar Diego,Diego tikt de bal terug op Bruins .Bruins speeld de bal voor Diego de diepte in en Diego begrijp dat dan niet als vleugelspeler???
Het legioen reageerd alsof Bruins het fout deed maar ik vond die fout bij Diego liggen.
hahahahahahaha ja das wel waar jah wat had diego dan verwacht dat hij 20 keer heen en weer gign tikken met hem natuurlijk had diego maradonna....de diepte in moeten gaan!maar wrom snap jij dat wel en hij niet??vaag vond diego slecht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:11 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahahahaha ja das wel waar jah wat had diego dan verwacht dat hij 20 keer heen en weer gign tikken met hem natuurlijk had diego maradonna....de diepte in moeten gaan!maar wrom snap jij dat wel en hij niet??vaag vond diego slecht!
Ja precies ...
derq
 derq - zondag 21 maart 2010 - 16:53   quote  deeplink  
waarom worden al mijn berichtjes over antoniorijen's neefje uit maastricht verwijderd?

je kunt me niet gaan vertellen dat ze niet ON TOPIC zijn, als je kijkt naar de topicstarter.
derq
 derq - zondag 21 maart 2010 - 16:53   quote  deeplink  
daarnaast moet diego gewoon in de spits... stond ie vroeger ook altijd...
R()b
 R()b - zondag 21 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 16:53 schreef derq het volgende:
waarom worden al mijn berichtjes over antoniorijen's neefje uit maastricht verwijderd?

je kunt me niet gaan vertellen dat ze niet ON TOPIC zijn, als je kijkt naar de topicstarter.
Idd soms weet ik ook niet of het nou ze neefje is of niet.
Maar goed...
Het ligt echt niet aan Bruins alleen.
Hele team is slap en ongeinspireerd , op Vlaar na.
En Antonio jij wilt trainer worden hehehehehehehe.
Good luck , you need it ! :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Idd soms weet ik ook niet of het nou ze neefje is of niet.
Maar goed...
Het ligt echt niet aan Bruins alleen.
Hele team is slap en ongeinspireerd , op Vlaar na.
En Antonio jij wilt trainer worden hehehehehehehe.
Good luck , you need it ! :D
Voor zijn eerste vertrek zat tie nog bij de commando`s..
Ik denk dat antonio en zijn neefie moeilijk te onderscheiden zijn.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
ik denk dat antonio zijn buitenechtelijke vader gaat opzoeken...
sevillana
 sevillana - zondag 21 maart 2010 - 17:29   quote  deeplink  
HUP LUIGI !!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 maart 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Het probleem lijk te zijn dat het middenveld de bal niet kwijt kan voorin. Het positie spel is dermate slecht dat een El ahmadi en een Bruins de bal niet kwijt kunnen. In dat licht zou je ook nog kunnen denken dat ze een Hofs te snel hebben laten gaan.
sevillana
 sevillana - zondag 21 maart 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:
Het probleem lijk te zijn dat het middenveld de bal niet kwijt kan voorin. Het positie spel is dermate slecht dat een El ahmadi en een Bruins de bal niet kwijt kunnen. In dat licht zou je ook nog kunnen denken dat ze een Hofs te snel hebben laten gaan.
Bruins en JDT moeten gewoon allebei spelen, die hebben allebei wel 't nodige snapvermogen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

Bruins en JFT moeten gewoon allebei spelen, die hebben allebei wel 't nodige snapvermogen
JFT??? zit jij ook weer aan de veterano
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:
Het probleem lijk te zijn dat het middenveld de bal niet kwijt kan voorin. Het positie spel is dermate slecht dat een El ahmadi en een Bruins de bal niet kwijt kunnen. In dat licht zou je ook nog kunnen denken dat ze een Hofs te snel hebben laten gaan.
alsof ik mezelf hoor praten
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
JFK=
Jon Fucking Tomasson??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
sevillana
 sevillana - zondag 21 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

JFT??? zit jij ook weer aan de veterano
foutje, heb 't aangepast. verraderlijk lekker spul, dat Veterano. dat dan weer wel.
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 maart 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

alsof ik mezelf hoor praten
resistance is futile, we are AO, you will be assimilated....
sevillana
 sevillana - zondag 21 maart 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
JFK=
Jon Fucking Tomasson??
mag jij die woorden wel gebruiken van je oppas?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door sevillana --
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
JFK=
Jon Fucking Tomasson??
JON FUCKING TOMASSON, held! Maakt woensdag de winnende als ie speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 maart 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

alsof ik mezelf hoor praten
Vraag je vrouw eens wat je zei voor de zin(alsof ik mezelf hoor praten)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord laat veel punten liggen met Bruins









0.0100710