|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb zin in woensdag.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: die strijkt haar geld op en dondert weer op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vraag je vrouw eens wat je zei voor de zin(alsof ik mezelf hoor praten) Waarschijnlijk was dit in je hoofd heel grappig ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hahaha idd moeilijk om mij in toom te houden, welke 15 jarige irakees zit er nou op dit forum?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] hahaha idd moeilijk om mij in toom te houden, welke 15 jarige irakees zit er nou op dit forum?? te veel? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is er in irak niks te doen soms? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jawel, maar sprinkhanen schieten in de woestijn gaat ook een keer vervelen hé... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Jawel, maar sprinkhanen schieten in de woestijn gaat ook een keer vervelen hé... wel lekker weer daar |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Jawel, maar sprinkhanen schieten in de woestijn gaat ook een keer vervelen hé... dacht meer aan iets opbouwen .................................................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kerncentales ofzo, ze lopen al achter op Iran... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: allemaal de schuld van Peter Bosz!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is hij ook irakees dan? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee gelukkig niet, anders had ik écht PVV gestemd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: peter bosz is het onechte kind van bin ladens tante, zijn plan was europa's grootste haven lam te leggen door Feyenoord slecht te laten presteren.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:14 schreef hotjumper het volgende:[..] peter bosz is het onechte kind van bin ladens tante, zijn plan was europa's grootste haven lam te leggen door Feyenoord slecht te laten presteren.... 't was hem wel bijna gelukt, had niet veel langer moeten duren met die gozer |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
door onze vriend zijn de toekomstige transfers niks meer waard en kijken we de komende vijf jaar naar niveau EMM |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:18 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:door onze vriend zijn de toekomstige transfers niks meer waard en kijken we de komende vijf jaar naar niveau EMM vriend? ...... spreek voor jezelf ....................................... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:20 schreef sevillana het volgende:[..] vriend? ...... spreek voor jezelf ....................................... Met deze uitdrukking bedoelde ik iets geheel anders, misschien had mijn slordige vorm van interpunctie verdoezeld kunnen woorden door twee aanhalingstekens te plaatsen. Enfin wil ik dit af doen als een incident.
Proost! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:21 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Met deze uitdrukking bedoelde ik iets geheel anders, misschien had mijn slordige vorm van interpunctie verdoezeld kunnen woorden door twee aanhalingstekens te plaatsen. Enfin wil ik dit af doen als een incident. Proost! wel knap, dit taalgebruik |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: moet jij eens kijken wie de vervanger is van Albayrak over een paar jaartjes.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] moet jij eens kijken wie de echtgenoot is van Albayrak over een paar jaartjes..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb al een tijdje in de gaten dat dit land naar de kloten gaat |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft ook z'n bijdrage geleverd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Prins Bernhard is de oorzaak van alles!! Door hem werd liegen heel gewoon!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en weer een topic om zeep ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is er geen dienstplicht in irak? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jawel en die ben ik ontvlucht |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tijd voor uitlevering dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: op de spelfouten na. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: kindsoldaatje spelen! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wil hem wel eeens met een spits als Luc voor hem zien. Volgens mij zie je dan pas de echte Bruins. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gaan we dan alweer de echte Bruins zien.. Waarom hoor ik dit domme gelul al 2 jaar? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 20:04 schreef MMM het volgende:[..] Gaan we dan alweer de echte Bruins zien.. Waarom hoor ik dit domme gelul al 2 jaar? Met wie nog meer dan? Volgens mij heb ik het alleen met Slory gehoord en daar heeft hij niet veel mee samengespeeld. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
is hij niet echt?
Mag hij toch maar keer terug komen.. die vervanger van hem doet het niet best |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, wat wil je, integratie werkt nog niet optimaal maar hij doet z'n best denk ik |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|