|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beetje minder door het raam staren tijdens de lessen had kunnen helpen ................................... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Serieus onderwijs is héél slecht! Natuurlijk is alles hier goed geregeld, maar op de bassisschool voeren we/ze niets uit! Niemand keek tenminste 3 jaar geleden mijn reken/taal en weet ik het schriften na waardoor de hele klas altijd minder maakte dan er in stond. verder heb ik ontelbare nutteloze bladen ingevoerd waarin zóveel tijd zat en is de manier van uitrekenen helemaal verkeerd! Notabene van me buurman heb ik de goede deelmanier geleerd in tegenstelling tot de ongelooflijke manier die me op school werd verteld! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik denk dat je bedoelde el dramadi ipv bruins.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
miroslav
|
|
|
Lekker laten staan en vertrouwen geven die Bruins. Hij doet het goed en het wordt alleen maar beter naar mate zijn vertrouwen groeit. Een verschrikkelijk slimme voetballer die nog een hoop centen op kan gaan leveren voor ons! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 23:00 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Serieus onderwijs is héél slecht! Natuurlijk is alles hier goed geregeld, maar op de bassisschool voeren we/ze niets uit! Niemand keek tenminste 3 jaar geleden mijn reken/taal en weet ik het schriften na waardoor de hele klas altijd minder maakte dan er in stond. verder heb ik ontelbare nutteloze bladen ingevoerd waarin zóveel tijd zat en is de manier van uitrekenen helemaal verkeerd! Notabene van me buurman heb ik de goede deelmanier geleerd in tegenstelling tot de ongelooflijke manier die me op school werd verteld! en wat zou de reden daarvan zijn |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Bruins speelt de bal naar Diego,Diego tikt de bal terug op Bruins .Bruins speeld de bal voor Diego de diepte in en Diego begrijp dat dan niet als vleugelspeler??? Het legioen reageerd alsof Bruins het fout deed maar ik vond die fout bij Diego liggen. IK OOK. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: veranderen om het veranderen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat een zinloze klote topic is dit zeg. De schuld bij 1 persoon leggen. We spelen met 11 man. Tegen Heracles scoorde hij bijna 2 keer en Wijnaldum en Fer hebben door balverlies de tegendoelpunten tegen ADO en Heracles veroorzaakt. Tegen Roda ging Bahia gruwelijk in de fout, gelukkig geeft Bruins nog een prachtige assist en scoort nog. Je moet wel een hekel aan die jongen hebben om dit te schrijven, belachelijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 23:25 schreef Ronneke het volgende:Wat een zinloze klote topic is dit zeg. De schuld bij 1 persoon leggen. We spelen met 11 man. Tegen Heracles scoorde hij bijna 2 keer en Wijnaldum en Fer hebben door balverlies de tegendoelpunten tegen ADO en Heracles veroorzaakt. Tegen Roda ging Bahia gruwelijk in de fout, gelukkig geeft Bruins nog een prachtige assist en scoort nog. Je moet wel een hekel aan die jongen hebben om dit te schrijven, belachelijk. Amen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Uiteraard heeft hij zijn lakse momenten zoals die aftrap tegen roda.. maar hij heeft meer inzicht dan de rest van het team bij elkaar.. beetje jammer dat de rest er niets mee doet.. bisseswar nooit diep? cisse nooit diep? wijnaldum geeft liever zelf de bal diep (nr 10?) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
BRUINS///THE KING OF SOCCER |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BRUINS//FOR PRESIDENT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind dat de knvb een regel moet aan nemen dat het team waarin Bruins speelt reglementair winnaar is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 11:03 schreef hotjumper het volgende:ik vind dat de knvb een regel moet aan nemen dat het team waarin Bruins speelt reglementair winnaar is! stem voor! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
een robuuste knaap op het veld zoals bruins, mistaat ook bij barca niet! maar ik zeg lekker houden die knul. kunnen we nog een hoop strijd van verwachten! luigi... de 2e nedved!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 11:03 schreef hotjumper het volgende:ik vind dat de knvb een regel moet aan nemen dat het team waarin Bruins speelt reglementair winnaar is! ik stem nooit,maar nu ben ik voor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat allebei zeggen! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Kan Bruins niet mee naar Australïe?? Hij doet niet mee en we pakken gelijk Fc Twente voor de beker!!! Wat mij betreft kan Landzaat beter blijven staan ipv Luigi Bruins. Hij krijgt elke keer weer kansen en verpruts het steeds weer, weg ermee!! Basta , finito , exit met Bruins. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jij bent echt niet goed!! |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Yes who the fuck is Bruins???? Nooit meer mee laten doen , worden we alleen maar beter van denk ik. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahaha tjah die bruins
ik weet het ook niet maar als iedereen fit is dan is er toch geen plaats voor bruins denk ik.....de laatste wedstrijd vond ik hem ook niet bepaald bijzonder moet ik seggen.... terwijl die 2 wedstrijden daarvoor wel aardig deed sins hele lange tijd!hij is toch veels te wisselvallig vinnik...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 17:41 schreef de.fan het volgende:[..] Yes who the fuck is Bruins???? Nooit meer mee laten doen , worden we alleen maar beter van denk ik. denk ook dat jij niet helemaal goed bent |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: eens, speelde goed gisteren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: met wie was Luigi gisteren aan het spelen, met randwijk soms? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou kunnen, of leon. waar is die eigenlijk?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
weinig reactie van hem. zeker nog bijkomen van gisteren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Ik denk dat bruins het wel kan maken bij feyenoord als hij wat meer kracht ontwikkeld. Aan zijn voetbalkwaliteiten ligt het niet, hij kan fysiek de beuk er niet ingooien als de situatie er om vraagt ,dan sneeuwt hij onder en zit niet meer in de wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer gewonnen zonder Bruins! |
|
|
|