|
|
gladdeharry
|
|
|
Wie moet er woensdag in de spits? Ik hoop op Tomasson met Bruins daar achter. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
tomasson als ie niet fit is castaignos |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
hahaha herinnerd u zich deze nog nog nog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Damaschin!
ik zeg doe Luc maar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens gooi Luc maar voor de leeuwen ... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
geen spits! word ons middenveld niet overlopen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
volgens mij doet vlaar t niet eens zo slecht als spits |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Tomasson, Cisse, Castaignos, Biseswar, Makaay? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
---Cisse--Castangios--Wijaldum-- ----------Tomasson------------- Ik zou zo gaan spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:00 schreef ovi het volgende:---Cisse--Castangios--Wijaldum-- ----------Tomasson------------- Ik zou zo gaan spelen en ik zou landzaat op het middeveld gooien naast..
Ik weet het niet maar Landzaat is altijd sterk geweest in bekerwedsrtijden.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:00 schreef ovi het volgende:---Cisse--Castangios--Wijaldum-- ----------Tomasson------------- Ik zou zo gaan spelen ------------Castaignos-------------------- ------------Tomasson---------------------- Cissé---------------------------Wijnaldum-
:) |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] en ik zou landzaat op het middeveld gooien naast.. Ik weet het niet maar Landzaat is altijd sterk geweest in bekerwedsrtijden.. ja een middenveld met Landzaat , Fer en El Ahmadi zie ik ook wel zitten . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Lamzaad is een te groot risico op grotendeels met 10 man spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En als dan ook Makaay en Bruins nog spelen, hou je niet veel over. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet mee eens omdat Landzaat in een beker duel heel anders is als de Landzaat in een competitie wedstrijd.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] en ik zou landzaat op het middeveld gooien naast.. Ik weet het niet maar Landzaat is altijd sterk geweest in bekerwedsrtijden.. afvallige hond!!!!!!!
je bedoeld natuurlijk:
en ik zou Babovic op het middeveld gooien naast..
ga je toetsenbord spoelen bah bah bah! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Maar met dit middenveld hebben we de beste wedstrijden gespeeld vind ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zeg babovic erin! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bruins centraal op middenveld achter spits Tomasson voor het nodige voetbalintellect! Cisse op links en Gini aan de rechterkant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:34 schreef hotjumper het volgende:[..] afvallige hond!!!!!!! je bedoeld natuurlijk: en ik zou Babovic op het middeveld gooien naast.. ga je toetsenbord spoelen bah bah bah! Kut kut kut ja natuurlijk bedoel ik Babovic alleen mijn toetsenboard doet soms ff niet wat ik wil.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kut kut kut ja natuurlijk bedoel ik Babovic alleen mijn toetsenboard doet soms ff niet wat ik wil.. zeker zo'n jodenkloon van dell? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Vinden joden homo´s fijn? Als ze maar voor ajax zijn!
toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou iets van de lidl (yours) is dat ook een jodenkloon? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: lidl is weer duits zou goed moeten zijn |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
voor mensen die geen mac kunnen betalen
lijk wel lang hier...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: goed en duits?Oke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
daar gaan we weer... video-race |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] oh gelukkig,heb trouwens gisteren een vakantie geboekt.. Heerlijk met z`n viertje naar een zon overgoten buitenwijkje van Napels.. We kregen 80% korting?? [ filmpje ] leuke buurt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
pffff zolang je maar een maradonna shirt draagt geen enkel probleem |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: je weet nooit welke gek Pelé eert! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maradonna willen ze allemaal maar kunnen het niet betalen. Je krijgt een uurtje vanaf het begin van de wijk.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
het schijnt dat er zelfs coke naar hem vernoemd is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is de Marradonnalijn he. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Misschien Babovic Ipv El Ahmadi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Wanneer krijgt die Been is ballen en start met een 442.. luc en wijnaldum/tomasson bruins erachter.. poepen.. en klaar |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 20:38 schreef Xapter het volgende:Wanneer krijgt die Been is ballen en start met een 442.. luc en wijnaldum/tomasson bruins erachter.. poepen.. en klaar . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Makaay speelt als en drol maar zou hem voor 1x toch wel eens in een 442 opstelling willen zien met luc naast hem en gini erachter |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 20:38 schreef Xapter het volgende:Wanneer krijgt die Been is ballen en start met een 442.. luc en wijnaldum/tomasson bruins erachter.. poepen.. en klaar luc tomasson
Bruins
El Ahmadi Wijnaldum
Fer
Gio bahia vlaar de vrij
van dijk als tie weer fit is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 20:46 schreef Feyenoord-010 het volgende:[..] luc tomasson Bruins El Ahmadi Wijnaldum Fer Gio bahia vlaar de vrij van dijk als tie weer fit is Ik mis DE BAAB... |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|