|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik mis DE WOLF! heb m niet zelf meegemaakt maar zou wel zo'n 'stoer' boegbeeld willen zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
zaan
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 20:46 schreef Feyenoord-010 het volgende:[..] luc tomasson Bruins El Ahmadi Wijnaldum Fer Gio bahia vlaar de vrij van dijk als tie weer fit is zo iets dergelijks zou iets kunnen opleveren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, en eigenlijk nog wel een aantal, .................................... hebbie ff? |
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en V2..................... Makaay en Hofs in het begin van 07-08 allebei oud vitesse........uhum |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Iedereen in de spits behalve Makaay |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote: Ik ook... COME BACK! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: eigenlijk moet je er een liedje mee zingen.IEDEREEN IN DE SPITS BEHALVE MAKAAY!!! |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ik mis 1 miljard euro op me bank! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
En ik mis Ed de Goey ( Say oeh ah Ed de Goey, say oeh ahh Ed de Goey!) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
met twee spitsen gaan spelen,jdt en luc en luigi er kort achter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: whahahaha ik niet want ik heb vakantie hahaha maar normaal gesproken mis ik het weekend ook wel jah maaar nu effe niet lol |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ik mis het gezeik van antoniorijen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
-----darley/van Dijk de vrij-vlaar-bahia-Gio ------Fer--El.Ahmadi--- wijn---de Baab*---cisse/diego ----------Luc------------- *Tenzij tomasson kan spelen |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Hoop echt dat Luc een keer 90 minuten mag maken, kunnen we ook eens bekijken wat die jongen echt in huis heeft! Heeft qua stijl wel wat weg van Henry. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben er (ook) benieuwd naar |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 13:15 schreef Vieze furrrrr het volgende:Hoop echt dat Luc een keer 90 minuten mag maken, kunnen we ook eens bekijken wat die jongen echt in huis heeft! Heeft qua stijl wel wat weg van Henry. Ja,en Vincken de stylzz van Messi |
|
|
|
|
jackfeyenoord
|
|
|
cisse-------castaignos--------wijnaldum
---tomasson---
fer------------------------bruins
v.bronckhorst----bahia----vlaar-------de vrij
v.dijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:29 schreef jackfeyenoord het volgende:cisse-------castaignos--------wijnaldum ---tomasson--- fer------------------------bruins v.bronckhorst----bahia----vlaar-------de vrij v.dijk bruins naast Fer??? als verdedigende middenvelder?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door craven -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lijkt me niet ideaal, of JDT of Bruins achter de spits (Luc C.?) ligt meer voor de hand en naast Fer zal onze maroc wel gaan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|