|
|
robs
|
|
|
Nog zes wedstrijden winnen voor de titel. Allereerst Groningen thuis. In deze opstelling denk ik?
Stekelenburg
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
Enoh- De Jong - De Zeeuw
Suarez - Pantelic - Eriksen
Bank: Vermeer, Oleguer, Anita, Gabri, Rommedahl, Sulejmani of Lodeiro en Suk
Wat wordt volgens jullie de opstelling en de uitslag? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
zo zal het er wel uit gaan zien denk ik. Hoop wel dat ze tegen groningen beter voetballen als tegen rkc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerst nog tegen Go Ahead Eagles
Maar tegen Groningen denk ik dat je aardig in de burt zit. enkel verwacht ik dat Eriksen niet zal spelen, Anita linksback en Emanuelson op de plek van Eriksen. Echter hoop ik op jou opstelling:)
Zal wel een moeilijke wedstrijd worden, groningen gaat steeds beter draaien, ik verwacht dat Groningen de moeilijkste wedstrijd is voor ajax in de resterende 6 potjes.
Hopelijk speelt Blind geen belangrijke rol zoals Vertongen dat ooit bij Rkc tegen AJAx deed.
2-0 |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
zkr een overwinning voor ajax nu maar blijven hopen op puntverlies van twente zonder brama bij sparta rotterdam:) Als dat gebeurt weet ik zkr dat ajax kampioen wordt:D |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ajax verdient het gewoon om kampioen te worden, als je zelfs je slechte wedstrijden met 4 goals verschil wint! Volgende week Groningen thuis, met Toby, Jan en Demy :D En donderdag GAE verslaan!
Steek Gregz Toby Jan Anita Demy Enoh Siem Suarez Pantelic Urby |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ja en daarn W2 en ADO uit ook pakken en dan vervolgens als laatste Heracles thuis en NEC uit... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
niet te vroeg juichen robs! maar als jij helderziend bent, vind ik het niet erg;D |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het mooiste zou zijn als die tegenstanders nu al heel veel punten gaat verliezen zodat we thuis tegen Heracles kampioen kunnen worden...
HAHAHAHAHA
4-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 14:32 schreef remco k het volgende:Eerst nog tegen Go Ahead Eagles Maar tegen Groningen denk ik dat je aardig in de burt zit. enkel verwacht ik dat Eriksen niet zal spelen, Anita linksback en Emanuelson op de plek van Eriksen. Echter hoop ik op jou opstelling:) Zal wel een moeilijke wedstrijd worden, groningen gaat steeds beter draaien, ik verwacht dat Groningen de moeilijkste wedstrijd is voor ajax in de resterende 6 potjes. Hopelijk speelt Blind geen belangrijke rol zoals Vertongen dat ooit bij Rkc tegen AJAx deed. 2-0 Het zal je waarschijnlijk niets verbazen maar ik hoop juist wel dat Anita speelt en dan ook Emanuelson.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 14:49 schreef Yordee1 het volgende:Ajax verdient het gewoon om kampioen te worden, als je zelfs je slechte wedstrijden met 4 goals verschil wint! Volgende week Groningen thuis, met Toby, Jan en Demy :D En donderdag GAE verslaan! Steek Gregz Toby Jan Anita Demy Enoh Siem Suarez Pantelic Urby Helemaal mee eens.......... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Met een brede selectie zoals we die nu hebben moet het toch mogelijk zijn om clubs als Groningen, VVV en Heracles thuis en uit NEC, Willem 2 en ADO te verslaan? Gewoon scherp zijn en het net zo benaderen als donderdag:
Ajax-trainer Martin Jol benadert de halve finale van de KNVB-beker tegen Go Ahead Eagles als een Europese wedstrijd. Dat meldt De Telegraaf. De Amsterdammers kunnen zich donderdag kwalificeren voor de bekerfinale. "We benaderen het duel als een Europa League-wedstrijd", aldus Jol. "We verzamelen 's ochtends in de Arena, trainen licht, rijden naar een hotel, slapen, hebben rond vijf uur de bespreking, eten en gaan naar het stadion."
Jol vindt de uitgebreide voorbereiding meer dan logisch. "Zo goed waren we nog niet in de beker, Go Ahead is een goed voetballende ploeg en je praat wel over een halve finale. We willen naar de eindstrijd."
Bovendien zullen AZ en NAC thuis tegen Twente toch wel minimaal gelijk kunnen spelen? NAC verloor thuis niet van Ajax en PSV! En AZ is in een bloedvorm. Zlef alles winnen en vertrouwen op NAC en AZ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal mee eens robs, Ajax moet nog 9 wedstrijden op rij winnen voor de dubbel, ervan uitgaande dat twente nog 4 punten gaat morsen.
Iedere pot moet benaderd worden alsof het een CL finale is.
Van de 6 ploegen waar Twente tegen moet, zullen er zeker 3/4 zijn waar ze het uitendelijk niet makkelijk gan krijgen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Twente moet in zeven dagen tegen Heerenveen thuis, AZ uit en Feyenoord thuis. Lijkt me sterk dat ze daar negen punten uit halen, twee gelijke spelletjes is genoeg...
Maar dan mo0eten wij wel SCHERP blijven en ALLES winnen. 8 potjes incl. de beker en dan....de DUBBEL en volgend jaar die heerlijke CL tune terug in de Arena!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 17:24 schreef remco k het volgende:Helemaal mee eens robs, Ajax moet nog 9 wedstrijden op rij winnen voor de dubbel, ervan uitgaande dat twente nog 4 punten gaat morsen. Iedere pot moet benaderd worden alsof het een CL finale is. Van de 6 ploegen waar Twente tegen moet, zullen er zeker 3/4 zijn waar ze het uitendelijk niet makkelijk gan krijgen. geloof mij maar dat Jol alles!!!benaderd als een ec wedstrijd....kijk maar naar hoe het gaat tegen gae |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Deze wedstrijd winnen we makkelijk,maak me geen zorgen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik maak me ook geen zorgen, ik hoop wel dat als we op een snelle comfortabele voorsprong komen, dat Jol een aantal spelers wat rust gaat geven, Want ondanks dat Suarez alles zelf wil spelen, ziet hij er zwaar vermoeid uit op het veld, en zou het dus niet verkeerd zijn als we hem in de rust kunnen wisselen.. Zelfde geldt voor De zeeuw, al heeft hij afgelopen weekend natuurlijk al wat rust gehad.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Het mag geen probleem zijn en het MOET, maar pas op voor Groningen, jongens van Ajax als je dit leest: SCHERP BEGINNEN !!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Op naar de dubbel, Twente speelt in een week (11, 14, 18 april)2 x gelijk (za/zo-woe-za/zo tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ) en wij winnen 9 x op rij:
DONDERDAG GA EAGLES UIT 28 maart GRONINGEN THUIS 4 APRIL ADO DEN HAAG UIT 11 APRIL VVV THUIS 14 APRIL WILLEM 2 UIT 18 APRIL HERACLES THUIS 25 APRIL TWENTE IN DE KUIP (bekerfinale) 2 MEI NEC UIT |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM Lalalalalala... AJAX AMSTERDAM |
|
|
|
|
PK
|
|
|
Stekelenburg
Wiel Alderweireld Vertonghen Anita Zeeuw Enoh
Eriksen Jong Urby Suarez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 00:54 schreef robs het volgende:Op naar de dubbel, Twente speelt in een week (11, 14, 18 april)2 x gelijk (za/zo-woe-za/zo tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ) en wij winnen 9 x op rij: DONDERDAG GA EAGLES UIT 28 maart GRONINGEN THUIS 4 APRIL ADO DEN HAAG UIT 11 APRIL VVV THUIS 14 APRIL WILLEM 2 UIT 18 APRIL HERACLES THUIS 25 APRIL TWENTE IN DE KUIP (bekerfinale) 2 MEI NEC UIT Bekerfinale 25 april??? nee he, ik stap vrijdag nacht in de auto voor een weekje vakantie in Frankrijk. /!#@*(*&%$#%^%%#^(*@#*^!%...... |
|
|
|
|
Vromansky
|
|
|
Ajax Twente en Pisvee gelijk eindigen. Lekker op doelsaldo kampioen worden |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Haha dat zou ultiem zijn ja! Jongens volgens mij gaat het echt gebeuren. DE DUBBEL ! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Op naar de dubbel, Twente speelt in een week (11, 14, 18 april)2 x gelijk (za/zo-woe-za/zo tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ) en wij winnen 9 x op rij:
DONDERDAG GA EAGLES UIT 28 maart GRONINGEN THUIS 4 APRIL ADO DEN HAAG UIT 11 APRIL VVV THUIS 14 APRIL WILLEM 2 UIT 18 APRIL HERACLES THUIS 25 APRIL TWENTE IN DE KUIP (bekerfinale) 2 MEI NEC UIT |
|
|
|
|
robs
|
|
|
O nee, de Kakkies 25 april haha We verzuipen ze daar in hun eigen badkuip |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik wil daar bij zijn!!!!! |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Ik denk 4-0 thuis tegen fc.
2x suarez 1x rommedahl en 1x eriksen |
|
|
|
|
robs
|
|
|
4-0 zou mooi zijn ja, die uitslag begint zo langzamerhand gewoon te worden, alleen zullen we wel attent moeten blijven en niet te gemakkelijk beginnen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
SCHERP BLIJVEN EN VOL EROP!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: nee gewooon met verschil winnen dan kunen nze niteggen oh hadden we maar 20 doelpunten meer gescoord en we zijn even goed als ajax of wat een geluk dat ajax weet te winnen |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
waarom niet?? in jong Ajax doet hij het goed en scoort daar genoeg..Pantelic staat op scherp.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Als je voorstaat kun je hem wel wisselen maar ze moeten zeker met Pantelic eginnen, die jongen is echt goud waard, zoveel ballen als hij vasthoudt en passjes die hij geeft! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Panta staat alleen in de beker op scherp |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
gewoon spelen ajax zal echt niet verliezen tegen de nummer 3 (volgens mij) van de jupellierleugue |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 14:49 schreef Yordee1 het volgende:Ajax verdient het gewoon om kampioen te worden, als je zelfs je slechte wedstrijden met 4 goals verschil wint! Volgende week Groningen thuis, met Toby, Jan en Demy :D En donderdag GAE verslaan! Steek Gregz Toby Jan Anita Demy Enoh Siem Suarez Pantelic Urby Ik hoop ook op deze opstelling... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop toch echt dat Eriksen speelt, met hem in de ploeg is er in de competitie nog nooit verloren, hij is een rustpunt met de ideale acties om spelers vrij voor de goal te zetten. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
ik denk dat ajax het dese wedstrijd heel moeilijk gaat krijgen want dat groningen is in vorm en ik hoop maar dat anita of emanuelson blind kan tegenhouden:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Blind tegenhouden? waarom mag hij niet kijken dan? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
na de monsterzege van vanavond zal het wel lukken zondag |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Zelfde opstelling zondag als tegen de Eagles
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson Enoh-De Jong-De Zeeuw Suarez-Pantelic-Eriksen
2e helft Rommedahl erin |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 20:07 schreef ajaxboy2 het volgende:ik denk dat ajax het dese wedstrijd heel moeilijk gaat krijgen want dat groningen is in vorm en ik hoop maar dat anita of emanuelson blind kan tegenhouden:) 'gewoon' veel tegen druk geven, net als v/d Wiel tegen Dudelzak.. dat ze meer verdedigend werk moeten verrichten dan aanvallend... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
OPSTELLING
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson Enoh-De Jong-De Zeeuw Suarez-Pantelic-Eriksen
BANK Vermeer, Rommedahl, Oleguer, Gabri, Anita, Lodeiro, Suk of Sulejmani |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 18:20 schreef robs het volgende:OPSTELLING Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson Enoh-De Jong-De Zeeuw Suarez-Pantelic-Eriksen BANK Vermeer, Rommedahl, Oleguer, Gabri, Anita, Lodeiro, Suk of Sulejmani ja ik heb ong. hetzelfde al speelt ema niet goed op dat plek |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
waarom doet jol het niet gelijk zo:
steek van der wiel alderweireld verthongen anita enoh de jong de zeeuw rommedahl suarez eriksen |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
of ema ipv anita
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|