BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (28-03-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - zondag 28 maart 2010 - 16:48   quote  deeplink  
ja ik hoop het ook echt.twente-010. ben ik 1 keer in mijn leven voor 010, en az gaar ook winnen van twente
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 maart 2010 - 20:22   quote  deeplink  
ruis,perez,brama,stoch,boschker is een en al adriline,die gaan helaas geen punten meer morsen
joey
 joey - zondag 28 maart 2010 - 20:25   quote  deeplink  
jawel joh!;)
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 20:32   quote  deeplink  
Siem de Jong had ik veel meer als aanspeelpunt verwacht, want hij kan daarin een goeie zijn. Het duo in de spits de Jong-Eriksen is wellicht een briljante. Stekelenburg kwam weer sterk voor de dag en de Zeeuw neutraliseerde vaak het aanvalsspel van Groningen. Al met al een fantastische overwinning die vervolgd moet worden aan een kampioensschap.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 maart 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Maar dan moet twente punten morsen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Of je moet hopen dat Ruis de bof krijgt,schijnt te heersen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 maart 2010 - 20:42   quote  deeplink  
dus niet de bof heeft:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 maart 2010 - 20:43   quote  deeplink  
flauw grapje
bully
 bully - zondag 28 maart 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 20:32 schreef alibabba het volgende:
Siem de Jong had ik veel meer als aanspeelpunt verwacht, want hij kan daarin een goeie zijn. Het duo in de spits de Jong-Eriksen is wellicht een briljante. Stekelenburg kwam weer sterk voor de dag en de Zeeuw neutraliseerde vaak het aanvalsspel van Groningen. Al met al een fantastische overwinning die vervolgd moet worden aan een kampioensschap.
weet niet welke wedstrijd jij heb gezien dan?
ik was daar en heb twee dramatisch spelende clubs gezien.
veel hoge ballen weinig voorzetten of passes die aankwamen.
dragende spelers die het vandaag lieten afweten.zelfs de jong waarvan ik toch echt liefhebber ben liet het vandaag ondanks zijn wereld goal afweten.
de zeeuw en suares waren beide wisselrijp.
maar had ook het idee dat groningen het ook wel goed vond en dat ajax daardoor in slaap werd gesust.
maar ik moet natuurlijk niet klagen want ondanks het slechte spel heefd ons ajax toch terecht gewonnen.
en kan me nog herinneren dat we met dit soort wedstrijden de laatste jaren juist de punten verloren.
en wat het spel betreft zijn we dit jaar weer aardig verwent en valt zo`n wedstrijd als dit dus wat tegen.
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 20:59 schreef bully het volgende:

[..]

dragende spelers die het vandaag lieten afweten.zelfs de jong waarvan ik toch echt liefhebber ben liet het vandaag ondanks zijn wereld goal afweten.
maar had ook het idee dat groningen het ook wel goed vond en dat ajax daardoor in slaap werd gesust.
maar ik moet natuurlijk niet klagen want ondanks het slechte spel heefd ons ajax toch terecht gewonnen.
en kan me nog herinneren dat we met dit soort wedstrijden de laatste jaren juist de punten verloren.
en wat het spel betreft zijn we dit jaar weer aardig verwent en valt zo`n wedstrijd als dit dus wat tegen.
Het voetbal was idd niet van een hoogstaand niveau. De Jong is niet te onderschatten en als spits al helemaal niet. Ook De Zeeuw liep vervelend in de weg voor Groningen, waardoor het voor Fc Grun moeilijk was om hun spelletje te spelen. Suarez had zijn dag niet, maar hem moeten we blijven koesteren. Ik heb Enoh nog niet onderbelicht, maar hij is van onschatbare waarde met zijn ongelooflijke loopvermogen.
bully
 bully - zondag 28 maart 2010 - 21:37   quote  deeplink  
klopt enoh was met vertongen die wat moeilijk begon een van de betere op het veld.
en natuurlijk stekelenburg niet vergeten want die stond er wel op moment dat het nodig was.
maar de zeeuw kan wel in de weg lopen maar bij balbezit was hij vaak degeen die de bal inleverde ook.
vond hem vandaag net als suares onder hun niveau voetballen.
en moet zeggen dat ik anita waarvan ik zeker geen liefhebber ben ook een van de betere vond.
als ik tien minuten zit te kijken dat de bal van hoofd naar voet enz op middenveld heen en weer gaat kan ik het zeker hebben over slecht spel.
en als je dan ook nog zag hoeveel passes misgingen.
had soms het idee dat ze wedstrijdje deden wie de slechtste pas kon geven.
maar wat ik al zei de laatste jaren waren de slechte dagen van ajax vaak ook gelijk puntverlies.
maar nu hebben ze toch de klasse de wedstrijd tewinnen.
dus ik mag niet klagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door bully --
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 21:37 schreef bully het volgende:
klopt enoh was met vertongen die wat moeilijk begon een van de betere op het veld.
en natuurlijk stekelenburg niet vergeten want die stond er wel op moment dat het nodig was.
maar de zeeuw kan wel in de weg lopen maar bij balbezit was hij vaak degeen die de bal inleverde ook.
vond hem vandaag net als suares onder hun niveau voetballen.
en moet zeggen dat ik anita waarvan ik zeker geen liefhebber ben ook een van de betere vond.
als ik tien minuten zit te kijken dat de bal van hoofd naar voet enz op middenveld heen en weer gaat kan ik het zeker hebben over slecht spel.
en als je dan ook nog zag hoeveel passes misgingen.
had soms het idee dat ze wedstrijdje deden wie de slechtste pas kon geven.
maar wat ik al zei de laatste jaren waren de slechte dagen van ajax vaak ook gelijk puntverlies.
maar nu hebben ze toch de klasse de wedstrijd tewinnen.
dus ik mag niet klagen.
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, de Zeeuw en Suarez zijn belangrijke schakels. Ik vind het leuk dat je Anita prijst, want ik kan me herinneren dat je hem tekort deed. Anita is een geweldige voetballer met een geweldige instelling en linksback is eigenlijk niet zijn positie, maar doet het maximale en zeurt nooit.
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 22:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, de Zeeuw en Suarez zijn belangrijke schakels. Ik vind het leuk dat je Anita prijst, want ik kan me herinneren dat je hem tekort deed. Anita is een geweldige voetballer met een geweldige instelling en linksback is eigenlijk niet zijn positie, maar doet het maximale en zeurt nooit.
vond Anita vandaag, samen met Enoh en Vertongen erg goed spelen, Jol gaat het volgend seizoen weer zwaar krijgen.

Even over Enoh, ongelooflijk jongens wat een mentaliteit heeft die gast, sommigen hier klagen weleens over zijn techniek, maar hoe hij constant wegdraait bij spelers en diepte zoekt en alles afjaagt, jongens dat is echt een diamantje hoor.
Wat een dynamiek straalt hij uit, ik vind de laatste tijd dan ook dat De Zeeuw echt in de schaduw van Enoh staat en niet andersom...

Dat wou ik even kwijt......
robs
 robs - zondag 28 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Ajax gewoon even blijven winnen, Twente speelt gelijk tegen NAC en AZ en voila!
robs
 robs - zondag 28 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Ik zat in het stadion en heb ondanks alles genoten. Enoh, Abita, Jan en Steek waren de uitblinkers.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 28 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
2 mei Leidseplein!
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 20:59 schreef bully het volgende:

[..]

heet leek inderdaad vaak niet heel goed, toch was alles wel geconcentreerd en het is natuurlijk niet voor niks dat Jans zei van een hele goede ploeg te hebben verloren...
bully
 bully - zondag 28 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

heet leek inderdaad vaak niet heel goed, toch was alles wel geconcentreerd en het is natuurlijk niet voor niks dat Jans zei van een hele goede ploeg te hebben verloren...
het leek niet alleen slecht het was slecht.
denk niet dat je de wedstrijd dan heb gezien.
want als ik de bal zeker 10 minuten van hoofd naar voet van ajax naar groningen heen en weer zie gaan zonder dat er verder wat gebeurd heefd dat naar mijn mening niks met concentratie temaken.
als je dan ook nog de simpelste pases mis zie gaan heefd dat evenmin met concentratie temaken.
maar ook groningen kon niet overtuigen .

heefd natuurlijk wel met concentratie temaken maar juist het gemis eraan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 maart 2010 door bully --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (28-03-2010)

0.0082340