|
|
robs
|
|
|
Komende donderdag een lastige pot. Halve finale KNVB beker. Hoe gaan we spelen? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Zo ? Stekelenburg
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
Enoh- De Jong - De Zeeuw
Suarez - Pantelic - Eriksen
Bank: Vermeer, Oleguer, Anita, Gabri, Rommedahl, Sulejmani of Lodeiro en Suk |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik denk dat jol voor ema kiest voorin;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Steek
wiel ald vert anita
zeeuw enoh siem
suarez pant ema
Of zijn er spelers geschorst die ik nu net hieboven heb neergezet?
Ik denk ook, aangezien ajax de laatste weken goewoon sterk speelt, dat het een makkelijke overwinning word! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Gewoon 3-0 voorstaan in de 1e helft en dan met een b-team in de 2e helft spelen! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Joey's opstelling. GAE niet onderschatten, want we weten hoe we speelden tegen AGOVV en Dordrecht. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik denk vermeer ogararu kapelhof olequer anita gabri de jong enoh rommedahl suk lodeiro :P
whaahh en dan 6-0 winnen zou wel geniaal zijn |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@Yordee1
toen speelde ajax ook tijdje minder hhor vind ik, nu zijn ze in vorm;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@johnqqqq
Whahah zou idd waanzinnig zijn!;) 4x Suk!
Don't Fuck With Suk!!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ajax heeft het altijd lastig hoor tegen eerste divisiecliubs, dit seizoen bij dordrecht en agovv was het drie keer niks dus scherp zijn, deze ploeg is niet minder dan RKC, gewoon winnen en de finale halen, zo winnen we dalijk nog de dubbel haha, dat zou echt geniaal zijn |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 15:21 schreef Yordee1 het volgende:Joey's opstelling. GAE niet onderschatten, want we weten hoe we speelden tegen AGOVV en Dordrecht. Ja dat was de 1e helft van het seizoen toen was ajax zoekende,na de winterstop zijn we sterker geworden! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Idd ik ben het eens met ajaxthebestevan NL! |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
het lijkt me beter om sommige spelers rust te geven. van der wiel bijvoorbeeld. ook emanuelson verdient wel een rustdag. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Vind ik niet..t blijft de beker heh!;) Ik weet je zou zo van gae moeten winnen, mar je wet maar nooit..Wil je dan ogagaru inzetten? Die heeft nog geen wedstrijd gespeeld man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van der Wiel oogt totaal niet vermoeid, Ema heeft een paar keer op de bank gezeten, en daar mag hij van mij ook best blijven ziten.
Ik moet zeggen dat Suarez de laatst paar wedstrijden absoluut niet goed is, hij oogt ook vermoeid, misschien eerste helft laten spelen en als we op 2-0 staan wisselen voor Sulejmani. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Dat wil Suarez denk ik niet. Die wil zoveel mogelijk doelpunten maken. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
dat kan ook jah..:)
Denk overigens dat Jol dat niet doet.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Weet wel zeker dat ie op zijn sterkst aantreedt... Halve finale beker!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 15:36 schreef robs het volgende:Ajax heeft het altijd lastig hoor tegen eerste divisiecliubs, dit seizoen bij dordrecht en agovv was het drie keer niks dus scherp zijn, deze ploeg is niet minder dan RKC, gewoon winnen en de finale halen, zo winnen we dalijk nog de dubbel haha, dat zou echt geniaal zijn ik schat gae zelfs hoger in dan rkc,maar toch gaan we duidelijk winnen....tweede helft zal duidelijk het verschil maken weer...conditioneel,positioneel en op ervaring.....1-4 |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
steek gregz toby vertongen emanuelson de zeeuw enoh de jong suarez pantelic sulejmani
jongens dit is toch het moment voor mikky om zelfvertrouwen te krijgen ik vond eigelijk dat die tegen rkc ook moets spelen die jonge heeft gvd 16 miljoen gekost dus hij kan echt wel wat alleen hij mist een beetje zelfvertrouwen we zagen het nog tegen juve in de eerste helft was hij een van de beste mensen op het veld !! uitslag 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
maarten grgy jan toby anita demy enoh siem luiz pantelic ema en dan geen gezeik maar een 6 of 7-0 winst |
|
|
|
|
bird
|
|
|
verhoeven anita oleguer kappelhof ogararu suljemani aissati gabri rommedahl suk kennedy |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 21:49 schreef bird het volgende:verhoeven anita oleguer kappelhof ogararu suljemani aissati gabri rommedahl suk kennedy grapje zeket mischien als we 4-0 voor staan bij rust maar het is geen oefen wedtrijd maar de halve finale |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hahaha nee gewoon met de sterkste starten en oprollen die handel |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
als je bij rust al 3/4 voor staat kan je inderdaad spelers als suk/sulemani etc etc erin doen! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
geen rust geven, het word een uitermate moeilijke wedstrijd en het is en blijft halve finale beker, dus gaan voor de prijzen en de sterkste 11 opstellen. Indien de stand het toelaat kun je nog altijd spelers wisselen die het nodig hebben. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja, ik sluit me aan bij Dege.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Helemaal met Dege eens. Gewoon zo:
Stekelenburg Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
Enoh- De Jong - De Zeeuw
Suarez - Pantelic - Eriksen
Bank: Vermeer, Oleguer, Anita, Gabri, Rommedahl, Sulejmani of Lodeiro en Suk |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:
Welterusten.... als je ziet hoe makkelijk wij scoren dan denk je toch niet dat GaVooruitArends ons angst inboezemen. Het zal hakken en harken worden voor ze en enige waar ze voor moeten waken zijn blessures.
Ik gok een 1-8 ofzo |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Ga niet mensen rust geven ofzo. this wel halve finale. & ze hebbe al heracles & nac uitgeschakeld. A-Elftal en dan 2-5 ofzo. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ajax-trainer Martin Jol benadert de halve finale van de KNVB-beker tegen Go Ahead Eagles als een Europese wedstrijd. Dat meldt De Telegraaf. De Amsterdammers kunnen zich donderdag kwalificeren voor de bekerfinale. "We benaderen het duel als een Europa League-wedstrijd", aldus Jol. "We verzamelen 's ochtends in de Arena, trainen licht, rijden naar een hotel, slapen, hebben rond vijf uur de bespreking, eten en gaan naar het stadion."
Jol vindt de uitgebreide voorbereiding meer dan logisch. "Zo goed waren we nog niet in de beker, Go Ahead is een goed voetballende ploeg en je praat wel over een halve finale. We willen naar de eindstrijd." |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ben ook benieuwd wie de andere halve finale gaat winnen. Als het Twente word dan hebben we een mooie finale omdat het 2 teams zijn die aan elkaar gewaagd zijn (alhoewel de tussenstand 3-1 in ons voordeel is) maar als het feyenooi wordt dan kan je pas echt lachen... Zou mij verbazen als er dan AJAX publiek mag komen... en als twente de finale haalt en wij (uiteraard) ook wordt het alsnog een rare dag. Al die 010-ers zullen nooit blij zijn dat er joden in hun stadion op hun plek zitten. Zal wel een slagveld worden buiten en misschien ook wel binnen zoals bij Ajax-PSV tijden terug... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 12:02 schreef FsideVak129 het volgende:Ben ook benieuwd wie de andere halve finale gaat winnen. Als het Twente word dan hebben we een mooie finale omdat het 2 teams zijn die aan elkaar gewaagd zijn (alhoewel de tussenstand 3-1 in ons voordeel is) maar als het feyenooi wordt dan kan je pas echt lachen... Zou mij verbazen als er dan AJAX publiek mag komen... en als twente de finale haalt en wij (uiteraard) ook wordt het alsnog een rare dag. Al die 010-ers zullen nooit blij zijn dat er joden in hun stadion op hun plek zitten. Zal wel een slagveld worden buiten en misschien ook wel binnen zoals bij Ajax-PSV tijden terug... ben er wel bij :) hoe je ook krijgt je krijgt een mooie pot ! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Twemnte wint, de kakkies hebben nog NUL potten thuis gewonnen in 2010 en Tomasson is er niet bij |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
staan er spelers van Ajax op scherp??? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Is het voor beker en competitie gelijk? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Enoh staat op scherp, maar alleen zondag tegen groningen. Beker en competitie is apart qua geel, alleen bij rood ben je de sigaar de volgende wedstrijd die gespeeld wordt |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik heb het nog even nagekeken, maar als je tehen go ahead eagles je tweede geel pakt dan ben je voor de volgende wedstrijd geschoirst. Dit betekent dat Van der Wiel, Patelic en Anita de finale missen als ze donderdag geel krijgen.
Gele kaarten beker Ajax: Dordrecht: Gabri (2x geel en al geschorst geweest), Anita, Pantelic, Suarez AGOVV: niemand WHC: Suarez (en al geschorst geweest tegen NEC) NEC: Van der Wiel
Op scherp voor de beker: Van der Wiel, Anita, Pantelic
Ik neem aan dat een derde geel niet automatisch schorsing betekent, in dat geval zouden Suarez en Gabri ook op scherp staan donderdag.
Op scherp competitie: Enoh |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: lastige pot?? wtf... |
|
|
|
|
ajaxuitmokum!
|
|
|
quote: GA Eagles niet onderschatten, let maar op dat ajax het moeilijk gaat krijgen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Dat is inderdaad zo. De ze ploeg thuis is niet minder dan een RKC, echt, NIET ONDERSCHATTEN, dat hebben we tegen AGOVV en Dordrecht toch wel kunnen zien jongens dit seizoen? Op naar de finale, maar wel er VOL voor gaan! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ajax-trainer Martin Jol benadert de halve finale van de KNVB-beker tegen Go Ahead Eagles als een Europese wedstrijd. Dat meldt De Telegraaf. De Amsterdammers kunnen zich donderdag kwalificeren voor de bekerfinale. "We benaderen het duel als een Europa League-wedstrijd", aldus Jol. "We verzamelen 's ochtends in de Arena, trainen licht, rijden naar een hotel, slapen, hebben rond vijf uur de bespreking, eten en gaan naar het stadion."
Jol vindt de uitgebreide voorbereiding meer dan logisch. "Zo goed waren we nog niet in de beker, Go Ahead is een goed voetballende ploeg en je praat wel over een halve finale. We willen naar de eindstrijd." |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
1-4...kort erop zitten,tempo moordend hoog maken...loop je ze letterlijk kapot tweede helft.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inclusief de penaltys |
|
|
|