BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - Ajax (25-03-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - maandag 22 maart 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

inclusief de penaltys
Dat kan niet als het 0-0 is na 120 minuten.......:-P
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 20:52   quote  deeplink  
nee het wordt, 2-2, an door een fout van de scheids moet ajax 5 penaltys scoren tewijl go ahead alles al heeft gemist:)
Yordee1
 Yordee1 - maandag 22 maart 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 17:16 schreef robs het volgende:
Ajax-trainer Martin Jol benadert de halve finale van de KNVB-beker tegen Go Ahead Eagles als een Europese wedstrijd. Dat meldt De Telegraaf. De Amsterdammers kunnen zich donderdag kwalificeren voor de bekerfinale.
"We benaderen het duel als een Europa League-wedstrijd", aldus Jol. "We verzamelen 's ochtends in de Arena, trainen licht, rijden naar een hotel, slapen, hebben rond vijf uur de bespreking, eten en gaan naar het stadion."

Jol vindt de uitgebreide voorbereiding meer dan logisch. "Zo goed waren we nog niet in de beker, Go Ahead is een goed voetballende ploeg en je praat wel over een halve finale. We willen naar de eindstrijd."
Slapen? :P Ah gossie, onze Ajaciedjes doen een middagdutje :X :P
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 20:53 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Slapen? :P Ah gossie, onze Ajaciedjes doen een middagdutje :X :P
iedere club tegenwoordig, veel geld verdienen weinig presteren en dan ook nog een middagdutje doen...
larsje
 larsje - maandag 22 maart 2010 - 21:30   quote  deeplink  
oprollen ze:)
robs
 robs - dinsdag 23 maart 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Zorg dat je zo'n hoog tempo speelt in de eerste helft dat die gasten na de rust helemaal kapot zijn. Leer van AGOVV en Dordrecht, kijk die wedstrijden op video en doe het anders! Speel in de sterkste formatie en zie dit als de halve finale van de KNVBN Beker en niet als een potje tegen Go Ahead Eagles...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 14:39   quote  deeplink  
ga opkop arenden x) wat een kut naam eigelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door ajaxamsterdam4ever --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 23 maart 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 20:06 schreef Ride het volgende:
2-7...
Denk niet dat ze 2x kunnen scoren.. zal net als die andere zijn.

Maximaal 1x dus...

maar ik blijf bij 0-8.. hahahaha
robs
 robs - dinsdag 23 maart 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Gewoon blij zijn met winst, ook al is het 0-2, schadevrij doorkomen en in elk ngeval dan 25 april in de FINALE en die verliezen we volgens mij bijna nooit!
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 23 maart 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 17:58 schreef robs het volgende:
Gewoon blij zijn met winst, ook al is het 0-2, schadevrij doorkomen en in elk ngeval dan 25 april in de FINALE en die verliezen we volgens mij bijna nooit!
halen we wamberto wel ff van stal hahaha :P

davids brak daar toch zijn scheenbeen bij go ahead?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door Johnqqqq --
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 maart 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Go Ahead Eagles vs AJAX, wat kunnen we hier van verwachten? Om een beetje een beeld van deze wedstrijd te krijgen, ben ik eens wezen neuzen in de archieven.

Voor de Nederlandse beker hebben Ajax en Go Ahead Eagles nog nooit tegen mekaar gespeeld, maar in de competitie 56x ( 28 thuis en 28 uit ). 1x is er een oefenwedstrijd gespeeld tussen beide en dat was in Deventer. Deze wedstrijd werd na 25 minuten gestaakt, door spreekkoren, bij een 0-1 tussenstand ( doelpunt Huntelaar ).

Leuk om te weten is dat van de 28 partijen die Ajax thuis speelde tegen Go Ahead, alle 28 werden gewonnen door Ons Aller Ajax, met een doelsaldo van 105 voor en 25 tegen. In uitwedstrijden ligt de balans anders; 18x winst, 7x verlies en 3x gelijk, met een doelsaldo van 55 voor en 30 tegen.

De grootste overwinning die Ajax ooit boekte in Deventer op Go Ahead was op 31-01-1993, we wonnen met 0-6. Bergkamp opende in die pot de score met een goal in de 19e minuut, Davids zorgde in de 29e minuut voor een 0-2 ruststand. Na rust wist Ajax de score op te voeren door doelpunten van Frank de Boer ( 49e m.), Wim Jonk ( 71e m.) en Marciano Vink ( 85e en 87e m.).

Ajax benaderd de wedstrijd van donderdag zeer serieus en dat stemt mij tevreden. The Eagles hebben dit seizoen thuis in de competitie toch al 3 wedstrijden verloren en van de laatste 5 wedstrijden wist het er maar 2 te winnen, dit waren wel de laatste 2. Het is toch een halve finale en ik verwacht, wanneer Ajax scherp aan de aftrap verschijnt, geen problemen. Ajax scoort zeer makkelijk en dat gaat in Deventer weer bewezen worden.........1-4.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 23 maart 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 21:16 schreef alibabba het volgende:
Go Ahead Eagles vs AJAX, wat kunnen we hier van verwachten? Om een beetje een beeld van deze wedstrijd te krijgen, ben ik eens wezen neuzen in de archieven.

Voor de Nederlandse beker hebben Ajax en Go Ahead Eagles nog nooit tegen mekaar gespeeld, maar in de competitie 56x ( 28 thuis en 28 uit ). 1x is er een oefenwedstrijd gespeeld tussen beide en dat was in Deventer. Deze wedstrijd werd na 25 minuten gestaakt, door spreekkoren, bij een 0-1 tussenstand ( doelpunt Huntelaar ).

Leuk om te weten is dat van de 28 partijen die Ajax thuis speelde tegen Go Ahead, alle 28 werden gewonnen door Ons Aller Ajax, met een doelsaldo van 105 voor en 25 tegen. In uitwedstrijden ligt de balans anders; 18x winst, 7x verlies en 3x gelijk, met een doelsaldo van 55 voor en 30 tegen.

De grootste overwinning die Ajax ooit boekte in Deventer op Go Ahead was op 31-01-1993, we wonnen met 0-6. Bergkamp opende in die pot de score met een goal in de 19e minuut, Davids zorgde in de 29e minuut voor een 0-2 ruststand. Na rust wist Ajax de score op te voeren door doelpunten van Frank de Boer ( 49e m.), Wim Jonk ( 71e m.) en Marciano Vink ( 85e en 87e m.).

Ajax benaderd de wedstrijd van donderdag zeer serieus en dat stemt mij tevreden. The Eagles hebben dit seizoen thuis in de competitie toch al 3 wedstrijden verloren en van de laatste 5 wedstrijden wist het er maar 2 te winnen, dit waren wel de laatste 2. Het is toch een halve finale en ik verwacht, wanneer Ajax scherp aan de aftrap verschijnt, geen problemen. Ajax scoort zeer makkelijk en dat gaat in Deventer weer bewezen worden.........1-4.
Was die oefenwedstrijd niet de wedstrijd waarin Davids z'n been brak? Dat ie zonder scheenbeschermer speelde :P

Maja, Ajax is gewoon verplicht te winnen. Spelers snappen het zelf nu ook wel, waar het vorig seizoen nogal schommelde, gaat het nu veel beter.
robs
 robs - dinsdag 23 maart 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Het gaat om de instelling. Die was tegen RKC de eerste helft slap en zwak. En ook in eerdere bekerwedstrijden dit seizoen tegen Dordt en AGOVV. Tegen WHC liep het wel uitstekend.
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 maart 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 21:24 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Was die oefenwedstrijd niet de wedstrijd waarin Davids z'n been brak? Dat ie zonder scheenbeschermer speelde :P

Maja, Ajax is gewoon verplicht te winnen. Spelers snappen het zelf nu ook wel, waar het vorig seizoen nogal schommelde, gaat het nu veel beter.
Dit was idd de wedstrijd waarin Davids zijn linkerscheenbeen brak en hij droeg toen idd geen scheenbeschermers.
robs
 robs - woensdag 24 maart 2010 - 00:28   quote  deeplink  
Donderdag kunnen ze bewijzen dat de eerste helft tegen KC aan het gemis van Demi-Jan-Toby lag en echt een foutje was, want het had echt zomaar 2-0 kunnen staan na tien minuten en GA Eagles thuis is niet minder dan RKC
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 maart 2010 - 08:11   quote  deeplink  
Kunnen ze vast wennen aan het topnivo van de Eredivisie...
PK
 PK - woensdag 24 maart 2010 - 09:14   quote  deeplink  
                   Stekelenburg

Wiel  Alderweireld  Vertonghen Anita

Zeeuw    Enoh

Eriksen        Jong         Urby                                                                                                         

Suarez                                                                                                                                                                                                           
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 maart 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Hahahaha,

quote:

Voorbeschouwing Feyenoord - FC Twente

Sta je bovenaan. Ben je daarnaast één wedstrijd verwijderd van de finale van de KNVB Beker. Moet je daarvoor wel eerst Feyenoord verslaan, in De Kuip. Reis je dus massáál vanuit Enschede richting Rotterdam, alwaar je alle ter beschikking gestelde kaarten hebt afgenomen en meerdere vakken bevolkt.

Denk je dan.

Niet dus. FC Twente heeft de kaartverkoop voor de kraker van morgenavond namelijk vroegtijdig gestaakt, omdat de teller bleef hangen op het schamele aantal van 796 verkochte kaarten. Voor wie nu denkt ´dat heb ik natuurlijk niet goed gelezen´ herhalen we het nog maar even: FC Twente heeft de kaartverkoop voor de kraker van morgenavond namelijk vroegtijdig gestaakt, omdat de teller bleef hangen op het schamele aantal van 796 verkochte kaarten...

Zo´n kraker en het dan zó af laten weten... ben je dan een zielige club? Zelfs eerstedivisionist FC Zwolle, dat net als FC Twente de mogelijkheid kreeg 1200 kaarten af te nemen, nam bij haar bekertreffen in De Kuip meer dan duizend supporters mee...

Nee, dan Twente. Slechts zevenhonderdzesennegentig man. En een berg trommels en bandieries natuurlijk.

Nou, kom dan maar. Naar Rotterdam. We vreten je op
whaha.gif

Wat een slappelingen daar in het oosten, jullie verdienen geen finale plaats

een finale 010 - 020 ouderwets...
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 24 maart 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Finale Feyenoord - Ajax zou prachtig zijn! Als we winnen natuurlijk... Maar met bekerfinales hebben we nooit zoveel moeite, en met Feyenoord al helemaal niet.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 maart 2010 - 12:18   quote  deeplink  
ja maar dan speelt 010 zwaar in het voordeel hun hebben supporters in de kuip Ajax niet... gaat ze nooit lukken het stadion 50/50 te vullen met Ajacieden en kakkies...
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/219/knvb-beker/2010/03/24/1847410/jol-laat-sulejmani-thuis

Ik begin het verhaal steeds aparter te vinden, Verhoeven gaat wel mee maar Sulejmani blijft thuis
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 24 maart 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 17:21 schreef remco k het volgende:
http://www.goal.com/nl/news/219/knvb-beker/2010/03/24/1847410/jol-laat-sulejmani-thuis

Ik begin het verhaal steeds aparter te vinden, Verhoeven gaat wel mee maar Sulejmani blijft thuis
Verhoeven gaat voor de zekerheid mee, indien de vrouw van Vermeer gaat bevallen..
Of ja, dat denk ik dan. Dat lijkt mij de meest logische beredenering.
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
dat wist ik niet, maar zelfs Suk wordt constant boven Sulejmani gekozen, en Suk heeft echt helemaal nog niks laten zien in het eerste..
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 18:43   quote  deeplink  
nee idd, maar heb je die goal bij jong ajax gezien tegen psv die was wel van klasse hoor van suk...

maar ik heb pas jol horen zeggen dat hij suljemani en aisatti aan het klaarstomen is voor volgend seizoen, ze moeten fysiek sterker worden enzo.
En hij wil dat ze zich daar volledig op richten.

WAT MAAKT HET UIT, STEL HIJ ZET VERHOEVEN IN DE SPITS ALS AANSPEELPUNT, EN DIE SCHIET ER 2 IN ik heb dan geen kritiek hoor.
(heb me lesje wel geleerd emanuelson psv thuis)
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 18:43 schreef Johnqqqq het volgende:
nee idd, maar heb je die goal bij jong ajax gezien tegen psv die was wel van klasse hoor van suk...

maar ik heb pas jol horen zeggen dat hij suljemani en aisatti aan het klaarstomen is voor volgend seizoen, ze moeten fysiek sterker worden enzo.
En hij wil dat ze zich daar volledig op richten.

WAT MAAKT HET UIT, STEL HIJ ZET VERHOEVEN IN DE SPITS ALS AANSPEELPUNT, EN DIE SCHIET ER 2 IN ik heb dan geen kritiek hoor.
(heb me lesje wel geleerd emanuelson psv thuis)
Ik vind Ema door zijn goal niet in 1 keer een beter voetballer, laat hem het maar eens een seizoen lang laten zien,,,,, ook tegen de kleintjes, daar zit bij hem vaak het probleem.

Je hebt natuurlijk verder wel gelijk, toch had ik graag weer wat van Mickey willen zien..
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 19:06   quote  deeplink  
zeg ik da ema een betere voetballer is, je moet beter lezen.

Hij speelde boom die wedstrijd maar hij is nog steeds dezelfde.

IK wil ook die suljemani wel eens zien vlammen.
Maar als dit het kost om hem volgend seizoen te laten vlammen

ik zeg maar even:
suljemani de jong suarez
eriksen
enoh de zeeuw
blind vertongen alderweireld greggy
steek

dan ben ik tevreden
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  

kippenvel filmpje

DIT JAAR WORDT HET AJAX MENSEN,
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 19:06 schreef Johnqqqq het volgende:
zeg ik da ema een betere voetballer is, je moet beter lezen.

Hij speelde boom die wedstrijd maar hij is nog steeds dezelfde.

IK wil ook die suljemani wel eens zien vlammen.
Maar als dit het kost om hem volgend seizoen te laten vlammen

ik zeg maar even:
suljemani de jong suarez
eriksen
enoh de zeeuw
blind vertongen alderweireld greggy
steek

dan ben ik tevreden
ik zeg ook nergens dat jij dat wel zegt toch??

Jou opstelling kan ons nog wel eens mooie dingen opleveren...
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 19:22 schreef Johnqqqq het volgende:
[ filmpje ]

kippenvel filmpje

super mooi filmpje dit, laten we hopen...
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

ik zeg ook nergens dat jij dat wel zegt toch??

Jou opstelling kan ons nog wel eens mooie dingen opleveren...
haha nee okee dan..

ja joh als dat team bij elkaar kan blijven

kunnen we mooie dingen presteren hoor!
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 19:35   quote  deeplink  
ik denk het ook, ik hoop dan ook dat Jol geen belangrijke spelers hoeft te laten gaan.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 19:39   quote  deeplink  
GODVER dat zou toch mooi zijn de DUBBEL!

Ik vin dat we dan verplicht zijn als supporters om een rondvaart door de gracht te regelen. (net als oranje in 1988)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 24 maart 2010 - 21:42   quote  deeplink  
misschien ook wel ideaal wedstrijdje voor lodeiro
Ride
 Ride - woensdag 24 maart 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Goed idee, zondag moeten we toch weer tegen Groningen dus wat krachten verdelen kan geen kwaad.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 25 maart 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Ajax gaat ruim winnen dat weet ik zeker!
robs
 robs - donderdag 25 maart 2010 - 13:12   quote  deeplink  
Op naar de dubbel, Twente speelt in een week (11, 14, 18 april)2 x gelijk (za/zo-woe-za/zo tegen Heerenveen, Feyenoord en AZ) en wij winnen 9 x op rij:

VANAVOND GA EAGLES UIT
28 maart GRONINGEN THUIS
4 APRIL ADO DEN HAAG UIT
11 APRIL VVV THUIS
14 APRIL WILLEM 2 UIT
18 APRIL HERACLES THUIS
25 APRIL TWENTE IN DE KUIP (bekerfinale)
2 MEI NEC UIT
robs
 robs - donderdag 25 maart 2010 - 13:15   quote  deeplink  
O nee de Kakkies krijgen we 25 april, nou ja die verzuipen we dan wel in hun eigen badkuip, eerder al 5-1 dit jaar in de Arena, dus...
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 maart 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
[ filmpje ]

kippenvel filmpje

PRACHTIG FILMPJE !!!006.gif
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 25 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Stekelenburg

Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson

Enoh - De Jong - De Zeeuw

Rommedahl - Suarez - Eriksen

We zullen wel niet zo spelen, maar ik vind het wel een mooie opstelling xD.

Ik gok op een 1-4.
Royaal
 Royaal - donderdag 25 maart 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 13:12 schreef robs het volgende:

25 APRIL TWENTE IN DE KUIP (bekerfinale)

ontkenningsfase
robs
 robs - donderdag 25 maart 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Maakt niet uit wie het wordt, die beker winnen we sowieso!
Zeker als wij er als Ajax-supporters bij mogen zijn...
robs
 robs - donderdag 25 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Anita en Panta staan vanavond op scherp voor de finale...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 25 maart 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 15:54 schreef robs het volgende:
Anita en Panta staan vanavond op scherp voor de finale...
Niet laten spelen dus...
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 25 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Al stonden ze niet op scherp... Dan mogen ze er van mij nog naast blijven.
tom
 tom - donderdag 25 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 16:02 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Niet laten spelen dus...
Gregory VD Wiel trouwens ook
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 25 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 16:54 schreef tom het volgende:

[..]

Gregory VD Wiel trouwens ook
Oh? Dat is niet te hopen. Stond niet vermeldt op internet?
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 maart 2010 - 17:06   quote  deeplink  
niet laten spelen dus vooral Greg niet... een te grote waarde om in de finale te missen...
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
dat stukje met vd wiel is wrg goed gedaan
Boss
 Boss - donderdag 25 maart 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 15:51 schreef robs het volgende:
Maakt niet uit wie het wordt, die beker winnen we sowieso!
Zeker als wij er als Ajax-supporters bij mogen zijn...
Als 't rellen wordt in Deventer, kunnen alle Ajax-supporters thuis blijven bij een finale... Dus, hou 't rustig!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 25 maart 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
[ filmpje ]

kippenvel filmpje

Mooie filmpje zeg;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - Ajax (25-03-2010)

0.0061578