|
|
remco k
|
|
|
Ajax eindelijk weer een plekje opgeschoven na de winst op Rkc.
Nu moet ajax niet meer achterom kijken, psv gewoon vergeten en door jagen op Twente.
De komende twee weken zal Twente naar mijn verwachting geen punten laten liggen tegen respectievelijk Sparta en VVV en zullen wij dus moeten volgen door geen fouten te maken.
daarna moet Twente thuis tegen H'veen, uit naar AZ, Thuis tegen Feijenoord en uit naar NAC.
Hier zal Twente minimaal 4 punten moeten laten liggen, als ajax dan alles wint worden we kampioen.
Wat vinden wij Ajacieden van de inhaalrace op psv. En wat verwachten wij van de inhaalrace op Twente. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
de inhaalrace van ajax is fantastisch, en vaak ook nog met goed voetbal. nu maar hopen dat twente nog punten laat liggen en ajax alles blijft winnen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
ajax wint alles kerel. ben ik heilig van overtuigd. we scoren elke wedstrijd 3 a 4 x dus de tegenstander moet er ook al flink wat maken om uberhaupt een pun tje te pakken. Twente staat nu onder enorme druk. Ajax wint elke wedstrijd dik en hun MOETEN dus blijven winnen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ajax verdient het gewoon om kampioen te worden, als je zelfs je slechte wedstrijden met 4 goals verschil wint! Volgende week Groningen thuis, met Toby, Jan en Demy :D En donderdag GAE verslaan!
Steek Gregz Toby Jan Anita Demy Enoh Siem Suarez Pantelic Urby |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
1. Ajax MOET ALLES WINNEN en dat is niet onmogelijk, ik vind Ado-uit en Heracles-thuis de lastigste.
2. Als we alles winnen kunnen we zwaaien richting Eindhoven, daar zijn we dan van verlost.
3. Twente moet 4 punten laten liggen en dat kan zeker gebeuren, want ze moeten nog naar Alkmaar en Breda. Ook in Venlo zullen ze het niet makkelijk krijgen, alleen Ajax en Utrecht wisten daar te winnen. Onze grote aartsrivaal Feyenoord kan ons een handje helpen, de laatste 5 seizoenen wist Twente in Enschede maar 2x te winnen van Feyenoord.
Kortom; alles is nog mogelijk en wat zou het fantastisch zijn als AJAX kampioen zou worden, nadat het zo'n grote achterstand had. Ik heb ontzettend veel zin in een feestje in Amsterdam, want Amsterdam is The Place to Be. Bier, bier en nog eens BIER.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Tis zeker allemaal nog moegelijk, maar dan moet twente punten laten liggen en ajax alles winenn. En alletwee gaat lastig worden angezien twente zaak nog wint ik laatste minuten terwijl ze eigenlijk niet het beste voetbal laten zien en ajax vaak toch (kijk naar vorige seizoenen) ook aan t eind punten toch laat liggen door niet tegen de druk aan te kunnen...
Maargoed..Ajax heft de laatste weken super gespeeld! En dit moeten ze vasthouden! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 15:07 schreef alibabba het volgende:1. Ajax MOET ALLES WINNEN en dat is niet onmogelijk, ik vind Ado-uit en Heracles-thuis de lastigste. 2. Als we alles winnen kunnen we zwaaien richting Eindhoven, daar zijn we dan van verlost. 3. Twente moet 4 punten laten liggen en dat kan zeker gebeuren, want ze moeten nog naar Alkmaar en Breda. Ook in Venlo zullen ze het niet makkelijk krijgen, alleen Ajax en Utrecht wisten daar te winnen. Onze grote aartsrivaal Feyenoord kan ons een handje helpen, de laatste 5 seizoenen wist Twente in Enschede maar 2x te winnen van Feyenoord. Kortom; alles is nog mogelijk en wat zou het fantastisch zijn als AJAX kampioen zou worden, nadat het zo'n grote achterstand had. Ik heb ontzettend veel zin in een feestje in Amsterdam, want Amsterdam is The Place to Be. Bier, bier en nog eens BIER.... ik vin groningen thuis ook niet 123 simpel
denk dat ajax minder moeite met heracles heeft dan met groningen ATM |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jah vergeet groningen niet nee;) Speel weer toppie hoor! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Zo nu staan wij 2e en psv 3e.Op naar de 1e plek!
Tegen Grunn zijn Vertonghen,Alderweireld en De zeeuw er weer bij.
Maak je maar geen zorgen ajax is moeilijk te verslaan in de arena! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee niet simpel maar 1 extra motivatie:P de 100 goals halen in de eredivisie:P dus zo moeten er dan minimaal 3 scoren:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hahaha jah dat is een extra motivatie idd!;) |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ajax word kampioen!!
twente heeft nog helemaal niet bewezen dat ze de druk aan kunnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar twente is ook nog nergens onder de druk bezweken, het is allemaal nog lastig zat, tuurlijk moeten wij hoop houden en vol zelfvertrouwen de laatste wedstrijden inknallen.
Ajax moet en zal alles winnenm en dan maar afwachten wat twente doet.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ja afwachten maar..Nu op de beker focusen! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jammer genoeg zijn wij afhankelijk wat twente doet ik denk dat ajax 2e word maar het kan nog 1e worden het zit de laatste paar wed. wel mee |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 14:40 schreef remco k het volgende:Ajax eindelijk weer een plekje opgeschoven na de winst op Rkc. Nu moet ajax niet meer achterom kijken, psv gewoon vergeten en door jagen op Twente. De komende twee weken zal Twente naar mijn verwachting geen punten laten liggen tegen respectievelijk Sparta en VVV en zullen wij dus moeten volgen door geen fouten te maken. daarna moet Twente thuis tegen H'veen, uit naar AZ, Thuis tegen Feijenoord en uit naar NAC. Hier zal Twente minimaal 4 punten moeten laten liggen, als ajax dan alles wint worden we kampioen. Wat vinden wij Ajacieden van de inhaalrace op psv. En wat verwachten wij van de inhaalrace op Twente. ik denk dat alleen de wedstrijd tegen Az de moeilijkste is, denk dat ze verder geen punten verspelen. Nac uit is omdat het de laatste wedstrijd is denk ik wel te doen. en ze hebben geluk dat Heereveen en Feyenoord thuis krijgen. Gok nog steeds op twente...sry:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door piet -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
inderddad zal twente waarschijnlijk geen punen morsen maar wij hebben wel groningen is best moeilijk |
|
|
|
|
bully
|
|
|
als ajax blijft winnen word de druk op twente en niet tevergeten psv [die ook nog steeds achtervolgt] vanzelf groter. maar zal zeker moeilijk worden. en hoe meer twente blijft winnen hoe groter hun zelfvertrouwen. laten we eerst die tweede plek vasthouden zodat we in iedergeval vooronde gl spelen. de rest is nog afwachten maar mijn vertrouwen word wel steeds groter. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ajax moet ook 1e worden voor het aanzien van andere eu clubs want twente is 10 km in duitsland niet meer bekend |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
geweldig doelsaldo per wedstrijd. Ajax scoort 3,04 keer per wedstrijd en krijgt maar 0,67 goal per wedstrijd tegen.
Twente scoort 1,86 keer per wedstrijd en krijgt 0,78 goal per wedstrijd tegen.
psv scoort 2,17 keer per wedstrijd en krijgt 0,82 goal per wedstrijd tegen.
Gemiddeld speelt twente 1 op de 5,6 wedstrijden een keer gelijk, maar dat is tegen de "makkelijkere" tegenstanders geweest.
Twente moet dus nog 1 keer extra gelijkspelen, dan worden wij op doelsaldo kampioen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zou maar ff alle topic op een rij zette.. voor robs.. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Ik zie Twente eigenlijk alleen nog punten verspelen bij AZ. Het verschil is dan nog 1 of 2 punten(verlies of gelijk maakt uiteraard niets uit)Mogelijk dat ze dan toch echt zenuwachtig worden. Laten we het hopen!!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
NAC uit op de laatste dag gaan ze ook niet winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dit topic is voor echte ajacieden... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee er zijn vele mensen die onze remco niet snappen, laat maar waaien Aaaaight |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Als we boven psv eindigen dit jaar is dat al hoger dan we in de winterstop dachten. De inhaalrace is dus geslaagd. Nog 4 wedstrijden en dan is de terechte kampioen duidelijk... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja fsidevak.. Ik ben allang blij dat we 2e staan! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
nac zie liever twente kampioen worden dan ajax! dus als nac nergens meer om speelt dan zie ik twente niet verliezen daar! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 12:31 schreef ajacied het volgende:nac zie liever twente kampioen worden dan ajax! dus als nac nergens meer om speelt dan zie ik twente niet verliezen daar! Ik geloof er geen snars van... alsof dat er ooit toe gedaan heeft.
NEC ziet dan liever AJAX wel kampioen worden en laten er 20 door?
volgens mij willen NAC-ers nooit verliezen en zeker niet thuis en zeker niet de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rob loopt al een tijdje te stoken en vervelend gedrag te vertonen naar mij toe, hij vind bijv dat een aantal mensen hier geen echte supporter zijn terwijl het zelf ene relnicht is die vooraan wil staan als er weer supporters met elkaar op de fuist gaan, en dat noemt zichzelf dan een echte supporter.
Daarvandaan:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij is de enige kerel, kap toch eens een keer NEPSUPPORTER!! Kijk eens om je heen, er is helemaal niemand het met je eens.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 12:38 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ik geloof er geen snars van... alsof dat er ooit toe gedaan heeft. NEC ziet dan liever AJAX wel kampioen worden en laten er 20 door? volgens mij willen NAC-ers nooit verliezen en zeker niet thuis en zeker niet de laatste wedstrijd. ik hoop het ! maar geloof mij nou maar als ik zeg dat ze in nac breda een hekel aan ajax hebben en twente de kampioensschap meer gunnen dan ons ! Zelf zou ik van niemand willen verliezen maar de tijd zal het leren ! twente moet tegen heerenveen gelijk spelen en tegen az verliezen ! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 13:56 schreef ajacied het volgende:[..] ik hoop het ! maar geloof mij nou maar als ik zeg dat ze in nac breda een hekel aan ajax hebben en twente de kampioensschap meer gunnen dan ons ! Zelf zou ik van niemand willen verliezen maar de tijd zal het leren ! twente moet tegen heerenveen gelijk spelen en tegen az verliezen ! Wie heeft niet een hekel aan ons...
hahaha
Nobody likes us...
gaat lukken... heb er zeker sinds zondag een goed gevoel bij |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ja ik heb ook zeker een goed gevoel, alleen hoop ik echt dat ze zaterdag al punten laten liggen ! heb zondag zeker 3 saltos gemaakt lolzzz |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik denk dat Twente nog cker 3x gelijk gaat spelen!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hoop dat de tukkers dit weekend al punten verspelen, zou wat ontspannender zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En we kunnen weer 3 punten inlopen op de koploper, ongelooflijk wat een inhaalrace van ajax...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:30 schreef remco k het volgende:En we kunnen weer 2 punten inlopen op de koploper, ongelooflijk wat een inhaalrace van ajax... Kunnen we morgen bij een overwinning maar 2 punten pakken??????:) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:30 schreef remco k het volgende:En we kunnen weer 2 punten inlopen op de koploper, ongelooflijk wat een inhaalrace van ajax... 3 toch :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
sorry jongens:) de spanning he:) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
voor deze man doen we het!!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
We moeten gewoon kampioen worden dit jaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We verdienen het in ieder geval wel.
Het mooiste voetbal, de meeste goals gemaakt, de minste tegengoals, en de beste voetballer van de ED |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
Ajax moet gewoon winnnen. Ajax is trouwens ook veel veranderd vergeleken met voor de winterstop. Nu heeft Ajax 2 echte voetballers ( eriksen en lodeiro) ) die als het niet loopt hun kwaliteiten zullen laten zien. Alles draait dus Ajax wint van willem 2, wel met moeite als ze niet snel scoren. Dan Heracles oprollen thuis en dan de belangrijkste wedstrijd van het seizoen tegen NEC waarbij het kwaliteitsverschil en de wil van Ajax naar boven komt. Tussendoor hopelijk feyenooi vernederen in de kuip |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:51 schreef Rene45 het volgende:[..] Leuke stand. Wen er maar vast aan want ik hoop dat Feyenoord en NAC aan Twente geen stroobreed in de weg zullen leggen :-) lol, misschien hoeft feyenoord dat ook wel niet "twente voetbalt tegen zichzelf" |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
ik heb net nog effe naar de vorige tien seizoenen gekeken. Als Ajax de laatste drie competitie wedstrijden wint, dan is het gewoon kampioen. Dat kan niet anders!! Want dan hebben ze aan het eind van het seizoen 85 punten. De meeste aantal van de laatste 11 ( incl deze) seizoenen!! Hebben ze maar drie keer verloren. De laagste aantal van de laatste 11 seizoenen ( net als in 02/03), Hebben ze maar 4 keer gelijk gespeeld. OOk de laagste aantal van de laatste 11 seizoenen. Hebben ze sowieso de laagste aantal doelpunten tegen van de laatste 11 seizoenen ( in 03/04 hadden ze er maar 31 tegen en zijn toen kampioen geworden). Ze hebben nu ook al de meeste doelpunten gemaakt van de laatste 11 seizoen. En dan te bedenken dat ze in de laatste 10 seizoenen twee keer kampioen zijn geworden. Deze kampioenschap kan gewoon niet misgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Twente gaat punten laten liggen tegen feyenoord EN NAC en Ajax wint gewoon zijn wedstrijden!!!! En wordt weer kampioen!!!! |
|
|
|