BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet Velthuizen en Theo Bos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Marco12345
 Marco12345 - zondag 21 maart 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Wat een rare kwibussen zijn dat zeg! Piet die kwam met zijn hand op zijn hart het veld op kijkend naar boven, pratend met God. Denkt ie echt dat die God hem gaat helpen om goed te presteren tegen Feyenoord?! (of vroeg hij om een wolkbreuk?)

En dan Theo de joker: 'we begonnen goed', 'er viel hier iets halen' 'we hadden goede kansen' (...) Tot aan de hevige regenval had Vitesse niks in te brengen, geen enkele kans en ze begonnen dramatisch want Feyenoord (Vlaar) had in de beginperiode wel 3x kunnen scoren.

Wát een matige ploeg dat Vitesse zeg, ik ga ervan uit dat we die drie punten gewoon alsnog gaan pakken.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 19:56   quote  deeplink  
haha was wel grappig ja... velthuizen en nog zo'n stumper komen het veld op dus iedereen denkt dat ze weer beginnen......... klappen, joelen, maarrrrrrr................. ze bleven er alleen op! ineens een hels gefluit hahahahahahahaa
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 maart 2010 - 19:56   quote  deeplink  
klopt
kiki&pim
 kiki&pim - zondag 21 maart 2010 - 20:33   quote  deeplink  
meeeens en ik zag net nog die overtreding waaruit vitesse scoorde in studio sport. Vieze knipoog van die vitesse speler in de camera zovan die heb ik mooi versiert die vrije trap en die belg trap er nog in ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet Velthuizen en Theo Bos









0.0053780