BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been klaagt over de motivatie van de spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bram
 bram - maandag 22 maart 2010 - 12:50   quote  deeplink  
been klaagt over de motivatie bij een aantal spelers,is dat niet een taak voor de trainer om daar verandering in te brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door Boudewijn --
craven
 craven - maandag 22 maart 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Een gedeelte wel, maar spelers moeten ook bij zich zelf te raden gaan, je speelt ergens voor, een 4e plek(europees voetbal). Dat wil je toch afdwingen??
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 22 maart 2010 - 12:55   quote  deeplink  
been is een slechte en koppige trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door Feijenoord1908 --
R()b
 R()b - maandag 22 maart 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 12:52 schreef craven het volgende:
Een gedeelte wel, maar spelers moeten ook bij zich zelf te raden gaan, je speelt ergens voor, een 4e plek(europees voetbal). Dat wil je toch afdwingen??
Precies!
Laatste keer dat ik motivatie zag was PSV - Feyenoord voor de KNVB beker.
bram
 bram - maandag 22 maart 2010 - 12:59   quote  deeplink  
ja dat bedoel ik,als ik zie wat sommige brengen zoals afgelopen zaterdag,dat geeft toch te raden,45000 mensen en dan zo lamlendig spelen
ar
 ar - maandag 22 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
ze waren gewoon bang dat ze het zooitje zouden afscheuren denk ik
jo3h
 jo3h - maandag 22 maart 2010 - 13:34   quote  deeplink  
ik wordt van mario been een beetje moe met dat gezeik de ene keer zegt hij dat en de andere keer weer wat anders terwijl hij dit zelf gedaan heeft dope onzekerheid want dan speel die en dan weer die het is elke keer wat anders hij had dat elftal van tegen psv moeten laten de klootzak geeft altijd een ander de schuld hij is de hoofd schuldige van alles
R()b
 R()b - maandag 22 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 13:34 schreef jo3h het volgende:
ik wordt van mario been een beetje moe met dat gezeik de ene keer zegt hij dat en de andere keer weer wat anders terwijl hij dit zelf gedaan heeft dope onzekerheid want dan speel die en dan weer die het is elke keer wat anders hij had dat elftal van tegen psv moeten laten de klootzak geeft altijd een ander de schuld hij is de hoofd schuldige van alles
Niet rebelleren.
De enige schuld van Mario waar ik blij mee ben , is dat we 4e staan en stand KNVB beker.
Reken maar dat Been elke dag veeeeel moeite doet.
Sander
 Sander - maandag 22 maart 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Mario Been heeft helemaal gelijk.
Je kan kut spelen of niet in de wedstrijd zitten, maar inzet en beleving en zeker de wil om te winnen MOET ER ALTIJD ZIJN !!!!
Vergeet niet ... inzet is ook een kwaliteit !
"onze" jongens worden betaald om te spelen, m.a.w. ze moeten het publiek vermaken.
Okè dan komt resultaat op de eerste plaats en mooi en aanvallend voetbal op de tweede plaats. maar er lopen er een paar bij ... geen inzet, geen beleving helemaal niks ... en dat voor een Godsvermogen per jaar.
Ik snap zijn bezorgdheid wel, als je geen surplus aan kwaliteit hebt zul je keihard moeten werken, doe je dat niet kom je in de problemen ... zo ook zaterdagavond.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 22 maart 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 13:34 schreef jo3h het volgende:
ik wordt van mario been een beetje moe met dat gezeik de ene keer zegt hij dat en de andere keer weer wat anders terwijl hij dit zelf gedaan heeft dope onzekerheid want dan speel die en dan weer die het is elke keer wat anders hij had dat elftal van tegen psv moeten laten de klootzak geeft altijd een ander de schuld hij is de hoofd schuldige van alles
idd!
Milo
 Milo - maandag 22 maart 2010 - 13:55   quote  deeplink  
ach, been moet af en toe wel wat zeggen.
Maar hij was ook niet altijd braaf als speler. (jeugd wk 80)?
sevillana
 sevillana - maandag 22 maart 2010 - 14:04   quote  deeplink  
heel simpel, werken voor je poen!
dat hoort gewoon bij Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 maart 2010 - 14:37   quote  deeplink  
psies.
craven
 craven - maandag 22 maart 2010 - 14:41   quote  deeplink  
idd, niet zeuren maar presteren
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 maart 2010 - 19:59   quote  deeplink  
ipv op de eretribune zouden ze die gasten eens in de parterre vakken moeten zetten als ze niet in de basis staan en niet op de bank zitten.Dan merken ze misschien eens wat ze de gemiddelde Feyenoord supporter aan doen met hun slappe instelling.
sevillana
 sevillana - maandag 22 maart 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 19:59 schreef hotjumper het volgende:
ipv op de eretribune zouden ze die gasten eens in de parterre vakken moeten zetten als ze niet in de basis staan en niet op de bank zitten.Dan merken ze misschien eens wat ze de gemiddelde Feyenoord supporter aan doen met hun slappe instelling.
laten we dan maar met Diego beginnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been klaagt over de motivatie van de spelers









0.0057559