|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Daley blind |
|
|
|
reminho
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Als ze ons aankomende zondag de 3 punten geven en ervoor zorgen dat zij winnen van Twente mogen ze hem nog een jaar huren. Goede afspraak??
On: Dubbel gevoel. Gezien zijn spel van de afgelopen weken is het aanzienlijk dat hij komend seizoen deel gaat uitmaken van Ajax 1. Het is afwachten wat de plannen van Martin Jol met Blind zijn. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik denk dat je moet afwachten wat er met van der Wiel gebeurd. Wanneer hij weggaat heb je een goede aan Blind. Wanneer van der Wiel blijft zou ik hem nog ff lekker later rijpen bij FCG. Al is hij natuurlijk ook een goede c. verderdiger. Dus wanneer Vertonghen bijv. weggaat kan je hem ook terug halen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Blind speelt linksback bij Groningen. Anita komt te kort. Urby zal waarschijnlijk vertrekken en Atouba heeft niks laten zien dus gewoon terughalen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zal toch wat zijn dat Daley net zoals Vertongen toen bij RKC er voor zorgt dat AJAX zondag niet wint... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Laatste min schiet suarez op doel.. laag over de grond.. en blind houd de bal uit het doel van groningen..:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:30 schreef FsideVak129 het volgende:Zal toch wat zijn dat Daley net zoals Vertongen toen bij RKC er voor zorgt dat AJAX zondag niet wint... quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:Laatste min schiet suarez op doel.. laag over de grond.. en blind houd de bal uit het doel van groningen..:P Stelletje mafketels. Moet er niet aan denken dat Blind dit zondag doet. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Blind is Ajacied in hart en nieren die kegelt er voor ons 1 in hoor als het nog gelijk staat 89ste minuut :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahhahahaha:P amsterdammer113:P ik zeg ook maar wat xD |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:40 schreef Aaaaight het volgende:Blind is Ajacied in hart en nieren die kegelt er voor ons 1 in hoor als het nog gelijk staat 89ste minuut :P Kijk dat zijn de betere teksten. Stel je me weer een beetje mee gerust. hahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Weet ik ook wel. Moet er alleen niet aan denken. whahaha |
|
|
|
|
bird
|
|
|
volgend seizoen mag ie van mij terug komen |
|
|
|
|
burgos
|
|
|
terug halen die jongen hoe meer eigen spelers hoe beter dat is wel gebleken dit jaar. dure jongen weg daley terug |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Zeker terughalen, net als Jan-Arie Van der Wiel en Jan verkopen voor samen 20 miljoen
achterhoede volgend jaar Stekelenburg Blind-Alderweireld-Van der Heijden-Anita/Urby |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Gewoon nog een jaartje laten rijpen dan weer terug,Van der wiel en Vertonghen gaan nog nergens heen hoor? |
|
|
|
|
burgos
|
|
|
stekelenburg op doel ???denk ff niet. zal vermeer wel worden. steek wordt verkocht. lijkt mij ook niet erg,al het geld is welkom toch?? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik vrees dat er dit jaar wel veel spelers verkocht worden.. Suarez,Urby, Jantje, Alderweireld, Steek, V/d Wiel dus Blind terug halen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:Als ze ons aankomende zondag de 3 punten geven en ervoor zorgen dat zij winnen van Twente mogen ze hem nog een jaar huren. Goede afspraak?? On: Dubbel gevoel. Gezien zijn spel van de afgelopen weken is het aanzienlijk dat hij komend seizoen deel gaat uitmaken van Ajax 1. Het is afwachten wat de plannen van Martin Jol met Blind zijn. Ik denk dat Blind volgend seizoen gewoon nog assistend tranier zal zijn bij ajax:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:Laatste min schiet suarez op doel.. laag over de grond.. en blind houd de bal uit het doel van groningen..:P als ajax dan met 4-0 voorstaat is het niet zo erg:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:28 schreef Brandje het volgende:Blind speelt linksback bij Groningen. Anita komt te kort. Urby zal waarschijnlijk vertrekken en Atouba heeft niks laten zien dus gewoon terughalen. Blind speelt rechtsback bij Groningen en afgelopen weekend links in het centrum.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 16:28 schreef Brandje het volgende:Blind speelt linksback bij Groningen. Anita komt te kort. Urby zal waarschijnlijk vertrekken en Atouba heeft niks laten zien dus gewoon terughalen. tegen wie is Anita tot nu toe te kort gekomen dan?? hij heeft zo'n beetje iedere tegenstander in de zak en heeft nog geen fout gemaakt waaruit gescoord werd. Ik hoor wel meer mensen zeggen dat hij tekort komt, maar dat wordt nooit eens goed onderbouwd. Hij is een zeer solide schakel in onze verdeding die mede dankzij hem pas 19 tegengoals hoevde te incasseerde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:03 schreef Aaaaight het volgende:ik vrees dat er dit jaar wel veel spelers verkocht worden.. Suarez,Urby, Jantje, Alderweireld, Steek, V/d Wiel dus Blind terug halen... denk niet dat Alderweireld al verkocht zal worden, daar is hij nog niet ver genoeg voor, en Wiel en Vertongen hebben allebei ook nog gewoon een fatsoenlijk contract, dat hebben ze zelf met alle verstand getekend, laat ajax die jongens maar gewoon nog een jaartje bij zich houden.
Ik bedoel ajax heeft deze jongens gemaakt tot wat ze nu zijn, laten ze eerst maar eens wat terug doen voor de club..... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
omdat hij klein is lijkt dat zo.. het is gewoon een klein chihuahua tijgertje, vind hem persoonlijk goed en zeker Ajax 1 waardig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hij gaat in ieder geval altijd voorop in de strijd.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
nog een jaartje maar zou ik zeggen het gaat goed met ons middenveld dsu we hebben hem ff niet nofig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:28 schreef sjakiepakie het volgende:nog een jaartje maar zou ik zeggen het gaat goed met ons middenveld dsu we hebben hem ff niet nofig hij speelt in de verdediging, niet op het middenveld al kan hij ook daar goed uit de voeten.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
hehe...Blind gaat terug naar ajax hoor,dat is zo klaar als een klontje.... of vertonghen of vd wiel en/of emanuelson gaan/gaat weg...in al die gevallen of in eentje word blind direkt teruggehaald.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aaaight... ik snap jou wel.. Over het aantal spelers dat je denkt dat er verkocht worden.. alleen niet alleen ajax heeft geld problemen! mar teams zitte op hun grens! en dus daarom denk ik dat de zomer weer opvallend rustig blijft! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Daley Blind terughalen, want hij laat wekelijks zien dat hij eredivisiewaardig is. Eenmaal terug bij Ajax groeit ie alleen maar meer in zijn spel, bovendien is het een echte Ajacied. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja blind gaat terug,multi inzetbaar!!! |
|
|
|