BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Daley Blind nog 1 jaar Groningen ,of terug naar Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Daley blind
reminho
 reminho - maandag 22 maart 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Wat is wijsheid,Daley speelt erg goed bij Fc Groningen.
Fc Groningen wil hem nog 1 jaar huren.Ajax heeft dat voor kennisneming aangenomen
Wat is jullie mening hierin,ik zeg gezien zijn spel,wil ik hem volgend jaar wel bij ajax aan het werk zien!

http://www.depers.nl/sport/464765/FC-Groningen-wil-verder-met-Blind.html
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 maart 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Als ze ons aankomende zondag de 3 punten geven en ervoor zorgen dat zij winnen van Twente mogen ze hem nog een jaar huren. Goede afspraak??

On: Dubbel gevoel. Gezien zijn spel van de afgelopen weken is het aanzienlijk dat hij komend seizoen deel gaat uitmaken van Ajax 1. Het is afwachten wat de plannen van Martin Jol met Blind zijn.
SanderS
 SanderS - maandag 22 maart 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Ik denk dat je moet afwachten wat er met van der Wiel gebeurd. Wanneer hij weggaat heb je een goede aan Blind. Wanneer van der Wiel blijft zou ik hem nog ff lekker later rijpen bij FCG. Al is hij natuurlijk ook een goede c. verderdiger. Dus wanneer Vertonghen bijv. weggaat kan je hem ook terug halen...
Brandje
 Brandje - maandag 22 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Blind speelt linksback bij Groningen. Anita komt te kort. Urby zal waarschijnlijk vertrekken en Atouba heeft niks laten zien dus gewoon terughalen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 22 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Zal toch wat zijn dat Daley net zoals Vertongen toen bij RKC er voor zorgt dat AJAX zondag niet wint...
freakie
 freakie - maandag 22 maart 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Laatste min schiet suarez op doel.. laag over de grond.. en blind houd de bal uit het doel van groningen..:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:30 schreef FsideVak129 het volgende:
Zal toch wat zijn dat Daley net zoals Vertongen toen bij RKC er voor zorgt dat AJAX zondag niet wint...
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:
Laatste min schiet suarez op doel.. laag over de grond.. en blind houd de bal uit het doel van groningen..:P
Stelletje mafketels. Moet er niet aan denken dat Blind dit zondag doet. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door amsterdammer113 --
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 22 maart 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Blind is Ajacied in hart en nieren die kegelt er voor ons 1 in hoor als het nog gelijk staat 89ste minuut :P
freakie
 freakie - maandag 22 maart 2010 - 16:41   quote  deeplink  
hahahhahahaha:P amsterdammer113:P ik zeg ook maar wat xD
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:40 schreef Aaaaight het volgende:
Blind is Ajacied in hart en nieren die kegelt er voor ons 1 in hoor als het nog gelijk staat 89ste minuut :P
Kijk dat zijn de betere teksten. Stel je me weer een beetje mee gerust. hahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 maart 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:41 schreef freakie het volgende:
hahahhahahaha:P amsterdammer113:P ik zeg ook maar wat xD
Weet ik ook wel. Moet er alleen niet aan denken. whahaha
bird
 bird - maandag 22 maart 2010 - 17:06   quote  deeplink  
volgend seizoen mag ie van mij terug komen
burgos
 burgos - maandag 22 maart 2010 - 17:12   quote  deeplink  
terug halen die jongen
hoe meer eigen spelers hoe beter
dat is wel gebleken dit jaar.
dure jongen weg daley terug
robs
 robs - maandag 22 maart 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Zeker terughalen, net als Jan-Arie
Van der Wiel en Jan verkopen voor samen 20 miljoen

achterhoede volgend jaar
Stekelenburg
Blind-Alderweireld-Van der Heijden-Anita/Urby
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 22 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Gewoon nog een jaartje laten rijpen dan weer terug,Van der wiel en Vertonghen gaan nog nergens heen hoor?
burgos
 burgos - maandag 22 maart 2010 - 17:27   quote  deeplink  
stekelenburg op doel ???denk ff niet.
zal vermeer wel worden.
steek wordt verkocht.
lijkt mij ook niet erg,al het geld is welkom toch??
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 22 maart 2010 - 18:03   quote  deeplink  
ik vrees dat er dit jaar wel veel spelers verkocht worden.. Suarez,Urby, Jantje, Alderweireld, Steek, V/d Wiel dus Blind terug halen...
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Als ze ons aankomende zondag de 3 punten geven en ervoor zorgen dat zij winnen van Twente mogen ze hem nog een jaar huren. Goede afspraak??

On: Dubbel gevoel. Gezien zijn spel van de afgelopen weken is het aanzienlijk dat hij komend seizoen deel gaat uitmaken van Ajax 1. Het is afwachten wat de plannen van Martin Jol met Blind zijn.
Ik denk dat Blind volgend seizoen gewoon nog assistend tranier zal zijn bij ajax:)
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:
als ajax dan met 4-0 voorstaat is het niet zo erg:)
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:28 schreef Brandje het volgende:
Blind speelt linksback bij Groningen. Anita komt te kort. Urby zal waarschijnlijk vertrekken en Atouba heeft niks laten zien dus gewoon terughalen.
Blind speelt rechtsback bij Groningen en afgelopen weekend links in het centrum..
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:28 schreef Brandje het volgende:
tegen wie is Anita tot nu toe te kort gekomen dan?? hij heeft zo'n beetje iedere tegenstander in de zak en heeft nog geen fout gemaakt waaruit gescoord werd. Ik hoor wel meer mensen zeggen dat hij tekort komt, maar dat wordt nooit eens goed onderbouwd. Hij is een zeer solide schakel in onze verdeding die mede dankzij hem pas 19 tegengoals hoevde te incasseerde.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:03 schreef Aaaaight het volgende:
ik vrees dat er dit jaar wel veel spelers verkocht worden.. Suarez,Urby, Jantje, Alderweireld, Steek, V/d Wiel dus Blind terug halen...
denk niet dat Alderweireld al verkocht zal worden, daar is hij nog niet ver genoeg voor, en Wiel en Vertongen hebben allebei ook nog gewoon een fatsoenlijk contract, dat hebben ze zelf met alle verstand getekend, laat ajax die jongens maar gewoon nog een jaartje bij zich houden.

Ik bedoel ajax heeft deze jongens gemaakt tot wat ze nu zijn, laten ze eerst maar eens wat terug doen voor de club.....
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 22 maart 2010 - 18:14   quote  deeplink  
omdat hij klein is lijkt dat zo.. het is gewoon een klein chihuahua tijgertje, vind hem persoonlijk goed en zeker Ajax 1 waardig
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:16   quote  deeplink  
hij gaat in ieder geval altijd voorop in de strijd..
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 22 maart 2010 - 18:28   quote  deeplink  
nog een jaartje maar zou ik zeggen het gaat goed met ons middenveld dsu we hebben hem ff niet nofig
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:28 schreef sjakiepakie het volgende:
nog een jaartje maar zou ik zeggen het gaat goed met ons middenveld dsu we hebben hem ff niet nofig
hij speelt in de verdediging, niet op het middenveld al kan hij ook daar goed uit de voeten..
bahbah
 bahbah - maandag 22 maart 2010 - 19:10   quote  deeplink  
hehe...Blind gaat terug naar ajax hoor,dat is zo klaar als een klontje....
of vertonghen of vd wiel en/of emanuelson gaan/gaat weg...in al die gevallen of in eentje word blind direkt teruggehaald....
freakie
 freakie - maandag 22 maart 2010 - 20:13   quote  deeplink  
aaaight... ik snap jou wel.. Over het aantal spelers dat je denkt dat er verkocht worden.. alleen niet alleen ajax heeft geld problemen! mar teams zitte op hun grens! en dus daarom denk ik dat de zomer weer opvallend rustig blijft!
alibabba
 alibabba - maandag 22 maart 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Daley Blind terughalen, want hij laat wekelijks zien dat hij eredivisiewaardig is. Eenmaal terug bij Ajax groeit ie alleen maar meer in zijn spel, bovendien is het een echte Ajacied.
bahbah
 bahbah - maandag 22 maart 2010 - 22:33   quote  deeplink  
ja blind gaat terug,multi inzetbaar!!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Een verdediging met greg, jan, toby en blind.Zou toch mooi zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Daley Blind nog 1 jaar Groningen ,of terug naar Ajax

0.0075879