|
|
bird
|
|
|
als ie weg gaat wie moet hem dan vervangen ik denk Piet Velthuizen een uitstekende vervanger is. wat denken jullie? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Laat Maarten nog een jaartje blijven!En Vermeer kan hem opvolgen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
ALS hij weggaat, dan hebben we altijd nog Vermeer, Verhoeven en Padt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 17:09 schreef bird het volgende:als ie weg gaat wie moet hem dan vervangen ik denk Piet Velthuizen een uitstekende vervanger is. wat denken jullie? UUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHH........... VERMEER??????? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
whaha dat zou wel geldverspilling zijn een keeper kopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar nog liever zie ik AJAX Tim Krul ophalen uit Newcastle, ik heb daar een paar vrienden en zie hem weleens spelen, echt ongelooflijk wat is dat een goede keeper zeg, zelden een keeper gezien die op die leeftijd al zo veel uitstraling heeft als deze jongen.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:19 schreef remco k het volgende:maar nog liever zie ik AJAX Tim Krul ophalen uit Newcastle, ik heb daar een paar vrienden en zie hem weleens spelen, echt ongelooflijk wat is dat een goede keeper zeg, zelden een keeper gezien die op die leeftijd al zo veel uitstraling heeft als deze jongen.. die kost aardig wat duiten, kan ik je melden.
Twente heeft aan het begin van het seizoen geprobeerd em te halen
maar hij was te duur, toen hebben ze mihaljov gehuurd |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Ajax heeft als enige in NL een keepers Luxe... Steekie is echt super bezig de laatste tijd en Vermeer heeft zich ook bewezen en Verhoeven regelt altijd voor kortingsbonnen van Domino's... wat wil je nog meer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:20 schreef Johnqqqq het volgende:[..] die kost aardig wat duiten, kan ik je melden. Twente heeft aan het begin van het seizoen geprobeerd em te halen maar hij was te duur, toen hebben ze mihaljov gehuurd Ik ben echt van mening dat Ajax daar wel wat voor mag neerleggen, neem van mij maar aan dat die jongen over een jaar of twee Steek gaat verdrijven uit het NL elftal. Hij pakt zo verschrikkelijk veel "onhoudbare" ballen, dat is gewoon niet normaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:21 schreef Aaaaight het volgende:Ajax heeft als enige in NL een keepers Luxe... Steekie is echt super bezig de laatste tijd en Vermeer heeft zich ook bewezen en Verhoeven regelt altijd voor kortingsbonnen van Domino's... wat wil je nog meer? Ik dacht dat Verhoeven sponsor van de PIZZAHUT was??? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
lekker laten vertrekken hij moet ook een leuk carriere hebben en wij hebben nog altijd vermeer en ajax zit toch in de schulden nou een mooie oplossing zou ik zeggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:26 schreef sjakiepakie het volgende:lekker laten vertrekken hij moet ook een leuk carriere hebben en wij hebben nog altijd vermeer en ajax zit toch in de schulden nou een mooie oplossing zou ik zeggen Ajax zit helamaal niet in de schulden. Ajax heeft dit jaar een verlies geleden, dat is heel wat anders.. ajax heeft nog steeds een positief saldo op eigen rekening staan van meer dan 50 miljoen, dit was aan het begin van het seizoen nog rond de 62 miljoen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Als ze flink willen betalen, mag hij weg. Gun hem het beste. Vermeer is een bijzonder goeie vervanger. Geen nieuwe keeper halen, en zeker geen Velthuizen! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:27 schreef Yordee1 het volgende:Als ze flink willen betalen, mag hij weg. Gun hem het beste. Vermeer is een bijzonder goeie vervanger. Geen nieuwe keeper halen, en zeker geen Velthuizen! een keeper is nooit echt duur ik denk dat we met 15 miljoen heel mooi zitten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op man, AJAX zal geen 15 miljoen krijgen voor Stekelenburg, hooguit een keer 8 miljoen, er wordt uberhaubt niet veel betaald voor keepers, en Steek is nu ook niet bepaald een Casillias |
|
|
|
|
burgos
|
|
|
als het kan snel verkopen. leuk voor steek en voor ajax. nogmaals al het geld is welkom |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik word beetje moe van dit soort berichten.. stekelenburg gaat neverdenooitnie naar hsv....echt belachelijk.....en zo komen er nog wel 10 clubs voorbij..... suarez gaat weer naar de halve wereld,vdwiel gaat naar legio clubs,emanuelson naar half italie of spanje,eriksen tekent niet bij(nog)en gaat dus ook naar de halve wereld..... vertonghen,tja,heel europa komt voorbij..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 19:59 schreef bahbah het volgende:ik word beetje moe van dit soort berichten.. stekelenburg gaat neverdenooitnie naar hsv....echt belachelijk.....en zo komen er nog wel 10 clubs voorbij..... suarez gaat weer naar de halve wereld,vdwiel gaat naar legio clubs,emanuelson naar half italie of spanje,eriksen tekent niet bij(nog)en gaat dus ook naar de halve wereld..... vertonghen,tja,heel europa komt voorbij..... Dit berich is door Steek zelf bevestigd, dus de belangsteling is er wel degelijk.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik zie stekelenburg niet naar hsv gaan aangezien hun keeper zijn contract heeft verlengt. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Stekelenburg verkopen voor een goeie prijs en met Vermeer hebben we een opvolger al in huis, alleen maar winstgevend. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 20:16 schreef alibabba het volgende:Stekelenburg verkopen voor een goeie prijs en met Vermeer hebben we een opvolger al in huis, alleen maar winstgevend. mwjah alibabba.....maar dan wel voor de hoofdprijs...we moeten onze huid duur verkopen,anders kunnen we weer opnieuw beginnen.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik bedoel:we kunnen m voor 8 miljoen verkopen,maar waarom geen 15 miljoen dan?als ze m echt willen betalen ze wel,en zo niet:ja lekker hier laten....vind het niet zo erg dat ie erin staat momenteel hoor...:) zelfde met suarez:je kunt 20 miljoen vangen maar ook 40 miljoen,wedden? |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
hiernaa nog 1 jaar:) en dan vermeer:D! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben echt van mening dat Ajax daar wel wat voor mag neerleggen, neem van mij maar aan dat die jongen over een jaar of twee Steek gaat verdrijven uit het NL elftal. Hij pakt zo verschrikkelijk veel "onhoudbare" ballen, dat is gewoon niet normaal.. doet vermeer ook.. en ik weet zeker dat zowel Vermeer als Krul Steek voorbij gaan :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer is nog niet de helft zo goed als Krul, ik denk dat jij hem te weinig ziet spelen daarvoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 20:25 schreef bahbah het volgende:ik bedoel:we kunnen m voor 8 miljoen verkopen,maar waarom geen 15 miljoen dan?als ze m echt willen betalen ze wel,en zo niet:ja lekker hier laten....vind het niet zo erg dat ie erin staat momenteel hoor...:) zelfde met suarez:je kunt 20 miljoen vangen maar ook 40 miljoen,wedden? er is crisis momenteel, deze winterstop is er vrijwel geen geld uitgegegen, en datzelfde zal gelden komende zomer. 15 miljoen voor een keeper? nee dat gaat niet betaald worden. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik vind vermeer niet goed genoeg hij is niet echt overtuigend en we kunne altijd verhoeven op de goal zette hahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vermeer niet overtuigend ? OS en EK nie gezien ? nee remco krul weinig zien keepen inderdaad.. maar als hij werkelijk zo goed was he waar was hij dan op de os en ek ipv Vermeer ? en begrijp me nie verkeerd hij zou vast wel goed zijn.. en als hij inderdaad beter is mag ajax hem ook wel halen van mij. maar ik heb vertrouwen in onze zwarte kat :) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
dankzij vermeer staan we 4 punten achter op twente en 1 voor op psv
(denk maar aan az thuis) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:vermeer niet overtuigend ? OS en EK nie gezien ? nee remco krul weinig zien keepen inderdaad.. maar als hij werkelijk zo goed was he waar was hij dan op de os en ek ipv Vermeer ? en begrijp me nie verkeerd hij zou vast wel goed zijn.. en als hij inderdaad beter is mag ajax hem ook wel halen van mij. maar ik heb vertrouwen in onze zwarte kat :) Hij was toen totaal nog niet in de picture en is 2jaar jonger dan Kenneth, daarom was hij er niet bij.
Dit wordt 300% zeker de nieuwe keeper van NL op ten duur. Trust me ajax zou er goed aan doen deze jongen te contracteren..
Ik zeg trouwens ook niet dat Vermeer niet goed is, of niet goed genoeg, integendeel zelfs, vermeer is een prima keeper, maar als je wat beters kan krijgen, dan moet je het volgens mij altijd doen..
Maar mensen die hier roepen dat AJAX Veldhuizen moet gaan halen, die moeten echt hun mond gaan spoelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 21:19 schreef Johnqqqq het volgende:dankzij vermeer staan we 4 punten achter op twente en 1 voor op psv (denk maar aan az thuis) beetje overdreven, vind je zelf ook niet, hij speelde die wedstrijd goed, maar Steek pakt die bal van Toivonen ook knap waardoor ajax in de wedstrijd blijft..
Dus zeg nuj niet dat we 2e staan door Vermeer. We staan 2e door ongeveer 28 verschillende selectie spelers, en niet te vergeten een goede technische staf.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja je snapt me toch wel :P
waarom wordt hier altijd alles zo letterlijk genomen
pffffff |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
denken jullie nou echt dat krul nog terugkomt?man die gaat naar manchester of arsenal of liverpool....hehhe gekke gasten soms hier(positief) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 21:19 schreef Johnqqqq het volgende:dankzij vermeer staan we 4 punten achter op twente en 1 voor op psv (denk maar aan az thuis) [/qstekelenburg heeft ook aardig wat wed. gered |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] beetje overdreven, vind je zelf ook niet, hij speelde die wedstrijd goed, maar Steek pakt die bal van Toivonen ook knap waardoor ajax in de wedstrijd blijft.. Dus zeg nuj niet dat we 2e staan door Vermeer. We staan 2e door ongeveer 28 verschillende selectie spelers, en niet te vergeten een goede technische staf.. Volledig mee eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 21:47 schreef Johnqqqq het volgende:ja je snapt me toch wel :P waarom wordt hier altijd alles zo letterlijk genomen pffffff Mijn excuses, je moet vaak even kijken wie het schrijft en dan pas posten, ik deed het nu even andersom.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 11:48 schreef remco k het volgende:[..] Mijn excuses, je moet vaak even kijken wie het schrijft en dan pas posten, ik deed het nu even andersom.. excuses aanvaard haha, nee is goed zat een beetje in een dipje toen.
Ik had natuurlijk moeten typen MEDE door vermeer niet door vermeer
excuses van mijn kant |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: hoe wil je ooit de europese top weer berijken als je je beste spelers telkens laat gaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 12:02 schreef Johnqqqq het volgende:[..] excuses aanvaard haha, nee is goed zat een beetje in een dipje toen. Ik had natuurlijk moeten typen MEDE door vermeer niet door vermeer excuses van mijn kant excuses aanvaard, hahahaha, wat zijn we toch vergevingsgezind nu het goed gaat met ajax, wat wil een mens nog meer.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] excuses aanvaard, hahahaha, wat zijn we toch vergevingsgezind nu het goed gaat met ajax, wat wil een mens nog meer.. kampioen worden? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd fijn een CUP, dubbel D |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 14:48 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] hoe wil je ooit de europese top weer berijken als je je beste spelers telkens laat gaan? dat is al jaren zo.. als Ajax dat niet deed zaten we zeker bij de TOP kijk maar naar alle spelers die we weg hebben gedaan.. v/d Vaart, Sneijder, Ibra, Chivu, Heitinga, Maxwell en kan nog wel ff doorgaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zie graag een andere keeper.. maar dat is weer een gerucht.. dus pas zien en dan geloven.. Maar als steek gaat dan kan je vermeer wel op doel zette maar zoals menig keeper nu zegt.. als je die lengte heb kan je nog zo goed keepen maar als koller, crouch of welke speler dan ook naast je staat ben je niks meer.. dus vermeer is een goede keeper maar denk dat als het er opaan komt vermeer NET iets te kort komt(letterlijk en figuurlijk).. Dus tim krul mag je dan zeker veel geld voor neertellen! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Die van Real Madrid is ook klein... Die keept ook voor Spanje trouwens ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Casillas? is 1.85.. vermeer 1.81 en bouw scheeld het ook nog uns.. Natuurlijk zijn er kleine keepers.. maar dan moet dat team ook wel hele goede verdedigers hebben die zoveel mogelijk wegkoppen.. Of voorkomen dat er veel hoge ballen komen.. dat heeft ajax nu niet.. als er dus vermeer staat volgend jaar.. Als he.. dan hebben we de verdediging die dan moet zorgen dat een juve niet kan koppen of voorzette kan geven.. das best lastog hebben we gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cassilias bedoel je??. Dat is een keeper van een andere planeet, wordt bijna jaarlijks tot beste keeper van de wereld verkozen. Vermeer is best goed en kan ook wle goed worden, toch hoop ik dat Jol zal proberen Krul te halen..
Trouwens wel echt klasse van Vermeer, dat hij zo rustig is en blijft ondanks dat hij al 23 is en geen basisspeler is, hij heeft ook aangegeven niet perse weg te hoeven... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
niet meer dan zes miljoen volgens Jol dan he. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 22:28 schreef freakie het volgende:Casillas? is 1.85.. vermeer 1.81 en bouw scheeld het ook nog uns.. Natuurlijk zijn er kleine keepers.. maar dan moet dat team ook wel hele goede verdedigers hebben die zoveel mogelijk wegkoppen.. Of voorkomen dat er veel hoge ballen komen.. dat heeft ajax nu niet.. als er dus vermeer staat volgend jaar.. Als he.. dan hebben we de verdediging die dan moet zorgen dat een juve niet kan koppen of voorzette kan geven.. das best lastog hebben we gezien.. quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 09:16 schreef remco k het volgende:[..] Cassilias bedoel je??. Dat is een keeper van een andere planeet, wordt bijna jaarlijks tot beste keeper van de wereld verkozen. Vermeer is best goed en kan ook wle goed worden, toch hoop ik dat Jol zal proberen Krul te halen.. Trouwens wel echt klasse van Vermeer, dat hij zo rustig is en blijft ondanks dat hij al 23 is en geen basisspeler is, hij heeft ook aangegeven niet perse weg te hoeven... Klopt helemaal. Zijn "kleine" postuur vangt hij op met een geweldig inzicht. Dat staat buiten kijf maar Vermeer heeft vorig seizoen uitstekend Stekelenburg vervangen. Toen die terug kwam van zijn blessure na de winterstop hebben we niet voor niks 4 wedstrijden enorm veel punten verloren... Zijn jullie toch niet vergeten hè...
Maar of Vermeer de enige vervanger is? Denk het persoonlijk wel. Stanley Menzo was ook geen reus. 1.87 las ik net op het net... tegenwoordig moet je bijna 2 meter zijn lijkt het wel...
Maar goed.. als we landskampioen worden wil de Steek denk ik ook wel C.L. spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|