BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg in belangstelling van HSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 maart 2010 - 13:15   quote  deeplink  
ik denk dat iedereen wel CL wil spelen blink.gif
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 maart 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 10:03 schreef freakie het volgende:
wat? Zes miljoen!?
ja jol heeft aan het begin van het seizoen gezegt dan niemand in nderland meer waard is dan 6 miljoen maar nu zegt die over vd wiel heel anders
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 maart 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 13:15 schreef Aaaaight het volgende:
ik denk dat iedereen wel CL wil spelen [ afbeelding ]
denk je
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 10:17 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

[..]

Klopt helemaal. Zijn "kleine" postuur vangt hij op met een geweldig inzicht.
Dat staat buiten kijf maar Vermeer heeft vorig seizoen uitstekend Stekelenburg vervangen.
Toen die terug kwam van zijn blessure na de winterstop hebben we niet voor niks 4 wedstrijden enorm veel punten verloren...
Zijn jullie toch niet vergeten hè...

Maar of Vermeer de enige vervanger is? Denk het persoonlijk wel. Stanley Menzo was ook geen reus. 1.87 las ik net op het net...
tegenwoordig moet je bijna 2 meter zijn lijkt het wel...

Maar goed.. als we landskampioen worden wil de Steek denk ik ook wel C.L. spelen
ik verwacht trouwens wel gewoon dat Vermeer de nieuwe keeper wordt als Stekelnburg zou vertrekken, echter hoop ik wel dat ajax Krul zou halen...
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 19:40 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

denk je
kwee nie
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 maart 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

kwee nie
toch logisch?
remco k
 remco k - vrijdag 26 maart 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Wat??
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:

Maar goed.. als we landskampioen worden wil de Steek denk ik ook wel C.L. spelen
Dream on. Op 18 april krijgt Twente de punten hopelijk cadeau van Feyenoord en zijn ze kampioen... en een week later worden de GASten uit 020 zonder beker terug naar huis gestuurd. Helemaal niets in Amsterdam dus.
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 13:47   quote  deeplink  
halen wij die dubbel en spelen wij dus CL dan is het een grote(re)kans dat we volgend jaar het zelfde selectie hebben en duse cht de beste van NL zijn
MET ABSOLUUT GEEN SCHULDEN
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:47 schreef sjakiepakie het volgende:
halen wij die dubbel en spelen wij dus CL dan is het een grote(re)kans dat we volgend jaar het zelfde selectie hebben en duse cht de beste van NL zijn
MET ABSOLUUT GEEN SCHULDEN
Je hebt zeker de VI van de laatste 2 weken niet gelezen? ;-)
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
VI heeft lezers nodig dus schrijven ze maar wat op als ajax en gee nnieuwe spelers aantrekt ne CL speelt en de salarissen die al best hoog zijn niet verhoogt en 1 of 2 onnodige spelers verkoopt dan is er gewoon een hele grote winst waar feyenoord alleen maar van kan dromen
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:04   quote  deeplink  
In de CL heeft geen enkele NL club iets te zoeken. Ook 020 niet.
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:06   quote  deeplink  
wat een onzin uitspraak
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Nee natuurlijk niet. De CL wordt gedomineerd door de commercie dus door de grotere clubs in Europa. Elk jaar zijn het zo'n beetje dezelfde 8 teams in de kwartfinale, dat rijtje kan je zelf invullen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 14:12   quote  deeplink  
dus wat jij zegt is dat we voortaan maar met de kwartfinale moeten beginnen ?
Rene45
 Rene45 - vrijdag 26 maart 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Nee ik zeg dat NL clubs niks meer in de CL te zoeken hebben. In het begin mogen ze nog even meeballen maar vanaf de kwartfinale zijn het (een uitzondering een enkel keertje daargelaten) zo'n beetje altijd dezelfde teams.

Die CL is misschien leuk voor de commercie maar ik vond het ouderwetse knock-out systeem (en dan vanaf de 1e ronde) veel mooier. Dan heb je veel meer kans op verrassingen.
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 maart 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:04 schreef Rene45 het volgende:
In de CL heeft geen enkele NL club iets te zoeken. Ook 020 niet.
Een goed en gezond AJAX is een kwelling voor elke Europese tegenstander. Ajax heeft de wijsheid kwa voetbal in pacht en is daarin met afstand koploper in Nederland. Ajax is een club met een geweldige cultuur en zijn daarmee in staat om in de toekomst weer een CL mee te winnen. Dit alles kan alleen geschieden als Ajax zijn zaakjes perfect op orde heeft.
freakie
 freakie - vrijdag 26 maart 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Maar jongens laat die rene45 er zit gewoon een beetje frustratie in die man.. feyenoord gaat zoo bar kut.. alles loopt weg en ze moeten spelers kwijt.. en schulden niet normaal.. dat willen de feyenoorders ook zien bij ajax.. egt laat hem nou maar..
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 26 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
ik ken een goede psychiator
remco k
 remco k - zaterdag 27 maart 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 14:00 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Je hebt zeker de VI van de laatste 2 weken niet gelezen? ;-)
AJax stevent af op een verlies dit jaar, dat is wat anders dan schulden hebben, we hebben nog steeds een positeif banksaldo van 52 miljoen +, en nee dat is geen mening maar feiten aangezien ajax beursgenoteerd is moet dat inzichtbaar zijn dus ajax is nog steeds een gezonde club....
remco k
 remco k - zaterdag 27 maart 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 - 13:44 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Dream on. Op 18 april krijgt Twente de punten hopelijk cadeau van Feyenoord en zijn ze kampioen... en een week later worden de GASten uit 020 zonder beker terug naar huis gestuurd. Helemaal niets in Amsterdam dus.
denk je serieus dat feijenoord een andere club punten cadeau geeft?? en feijenoord is niet de enige club waar twente nog tegen moet he...
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 28 maart 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

aangezien 010 1 punt voorstaat op az zullen ze niet zo snel twente laten winnen uit rivaliteit
bully
 bully - zondag 28 maart 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

[..]

Klopt helemaal. Zijn "kleine" postuur vangt hij op met een geweldig inzicht.
Dat staat buiten kijf maar Vermeer heeft vorig seizoen uitstekend Stekelenburg vervangen.
Toen die terug kwam van zijn blessure na de winterstop hebben we niet voor niks 4 wedstrijden enorm veel punten verloren...
Zijn jullie toch niet vergeten hè...

Maar of Vermeer de enige vervanger is? Denk het persoonlijk wel. Stanley Menzo was ook geen reus. 1.87 las ik net op het net...
tegenwoordig moet je bijna 2 meter zijn lijkt het wel...

denk niet dat stekelenburg vertrekt.
je ziet zoveel geruchten terwijl meeste niet waar zijn.
en denk dat het een groot verlies zal zijn voor ajax als hij vertrekt.
een vermeer is zeker geen optie omdat hij goed lijkt maar vaak door zelf verkeerd optestellen moet hij spectuculere reddingen verichten.
keepen is niet alleen mooie reddingen maar ook de goede plaats uitzoeken zodat je weinig reddingen moet verichten.
wat van de sar juist zo goed in is.
want die zie je ook weinig grote reddingen verichten omdat hij dat zelf voorkomt en ook altijd er staat als het nodig is.
en stekelenburg is juist nu goed bezig plus dat hij steeds minder foutjes maakt.
dus word meer volwassen en is op dit moment gewoon de onbetwiste nr1 voor oranje op van de sar na.
en over stanley menzo dat was heel andere keeper dan vermeer.
die was juist goed in het meevoetballen maar ook hij maakte elke wedstrijd zijn foutje.
hij werd ook niet voor niks vervangen door van de sar die toen die tijd ook nog niet geheel foutloos was.
joey
 joey - zondag 28 maart 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 18:50 schreef bully het volgende:

[..]

denk niet dat stekelenburg vertrekt.
je ziet zoveel geruchten terwijl meeste niet waar zijn.
en denk dat het een groot verlies zal zijn voor ajax als hij vertrekt.
een vermeer is zeker geen optie omdat hij goed lijkt maar vaak door zelf verkeerd optestellen moet hij spectuculere reddingen verichten.
keepen is niet alleen mooie reddingen maar ook de goede plaats uitzoeken zodat je weinig reddingen moet verichten.
wat van de sar juist zo goed in is.
want die zie je ook weinig grote reddingen verichten omdat hij dat zelf voorkomt en ook altijd er staat als het nodig is.
en stekelenburg is juist nu goed bezig plus dat hij steeds minder foutjes maakt.
dus word meer volwassen en is op dit moment gewoon de onbetwiste nr1 voor oranje op van de sar na.
en over stanley menzo dat was heel andere keeper dan vermeer.
die was juist goed in het meevoetballen maar ook hij maakte elke wedstrijd zijn foutje.
hij werd ook niet voor niks vervangen door van de sar die toen die tijd ook nog niet geheel foutloos was.
Steek is klaar voor en cluppie hoger..Denk dus dat hij wel vertrekt!
Zal ook goed voor hem uitpakken..mits hij elke keer speel!

Hij doet het goed hier..is op een mooie leeftijd..Maar denk dat hij zich bij ajax niet verder kan ontwikkelen.. Denk dat als hij dus verder gaathij zich ook weer beter kan ontwikkelen bij een hogere club..En dat is weer goed voor oranje!;)

Vermeer is een prima vervanger! En anders moeten ze Ochoa kopen!
remco k
 remco k - zondag 28 maart 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Ik denk dat steek zich nog wel degelijk kan ontwikkelen hier, dit is veruit zijn beste seizoen tot nog toe, en het is ook pas de eerste keer dat hij zo presteerd als nu, ik absoluu niet zijn grootste fan en heb erg veel terecht commentaar op hem gegeven, maar ik moet zeggen dat hij de laatste maanden steeds beter gaat keepen, en ook eindelijk eens de punten pakt voor ons.
freakie
 freakie - zondag 28 maart 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Remco jezus wat heb je op?:O Je zegt dat steek het goed doet:P
alibabba
 alibabba - zondag 28 maart 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Stekelenburg is de laatste weken van grote waarde voor Ajax en dit is het ideale moment om hem te verkopen. Vermeer is een geweldige vervanger die het op den duur veel beter gaat doen dat Stekelenburg ooit heeft gedaan.
freakie
 freakie - zondag 28 maart 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Vermeer op doel... Pfff.. Dodelijk op hoog nivo volgend jaar..
bully
 bully - zondag 28 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 21:36 schreef alibabba het volgende:
Stekelenburg is de laatste weken van grote waarde voor Ajax en dit is het ideale moment om hem te verkopen. Vermeer is een geweldige vervanger die het op den duur veel beter gaat doen dat Stekelenburg ooit heeft gedaan.
ik denk dat je snel van deze woorden spijt zal krijgen als het zover is.
want vermeer is leuke keeper met mooie reflexen.
maar moet juist zijn reddingen verichten door zijn eigen foute opstelling in het doel.
en dan lijkt het een heel mooie redding.
maar wel eentje die niet nodig was.
vind vermeer een leuke keeper voor een middenmotor maar zeker niet voor ajax.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 28 maart 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

de punten cadeau, net als met die beker wedstrijd zeker? en in tegenstelling tot twente heeft ajax dit seizoen nog niet feyenooit verloren dus we pakken gwn die dubbel.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 29 maart 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 maart 2010 - 22:32 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

de punten cadeau, net als met die beker wedstrijd zeker? en in tegenstelling tot twente heeft ajax dit seizoen nog niet feyenooit verloren dus we pakken gwn die dubbel.
en zo niet?? DAN TOCH!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg in belangstelling van HSV

0.0068910