BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tsjaaa.... Feyenoord verleende stage aan Bryan Ruiz

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Feyenoord liet Bryan Ruiz lopen.
craven
 craven - maandag 22 maart 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Feyenoord verleende stage aan Bryan Ruiz
Geschreven op 2010-03-22 om 19:21 | Bekeken: 5021 | Reacties: 28 | | Foto: OrangePictures.nl Feyenoord heeft in het verleden een stage verleend aan de toen 19-jarige Bryan Ruiz, zo blijkt uit de archieven van de officiële clubwebsite. De aanvaller van FC Twente trainde in 2005 op eigen verzoek een aantal dagen mee met Feyenoord en Excelsior. Ook speelde hij een oefenwedstrijd mee bij KVC Westerlo, de club waarmee Feyenoord een samenwerkingsverband had. De korte stage van de Costa Ricaan was vrijblijvend en na afloop keerde hij terug naar zijn club Deportiva Alajuelense.

Naar verluid was het toenmalig trainer Ruud Gullit bijna gelukt om de tweede topscorer van de Eredivisie binnen te halen, maar na diens ontslag is de transfer niet doorgegaan. Ruiz vertrok in 2006 naar AA Gent en werd drie jaar later gekocht door FC Twente, waar hij inmiddels in 28 wedstrijden maar liefst 19 keer het net wist te vinden. Woensdag zijn de Tukkers tegenstander van Feyenoord in de halve finale van de KNVB Beker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door Boudewijn --
MMM
 MMM - maandag 22 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Achja..
MMM
 MMM - maandag 22 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door MMM --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
nedved zou ook ooit komen, 4 jaar geleden is engelaar afgetest, bergkamp zagen we niet zitten, en dat alles TERWIJL DE MINNARES VAN MARK WOTTE GEWOON OVERAL MOCHT BINNENLOPEN!!
Terminator
 Terminator - maandag 22 maart 2010 - 22:23   quote  deeplink  
echt stront in hun ogen magoed nu lopen er gelukkig betere mensen rond...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 maart 2010 - 22:24   quote  deeplink  
zoals? erik beukers?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Joh hij is alleen maar goed als tie windje mee heeft..
bryan_ruiz_400.jpg

Heeft wel vaak windje mee gehad dit seizoen..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
ik.....vind m eng....
piet
 piet - maandag 22 maart 2010 - 22:26   quote  deeplink  
ach ja elke club heeft wel zo'n speler die vroeger is afgetest, en uiteindelijk weer ergens opduikt. We kunnen beter met Feyenoord vooruit kijken. Geef de jeugd een kans!!
sevillana
 sevillana - maandag 22 maart 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 22:24 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
zoals? erik beukers?
broertje van Michel?
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 maart 2010 - 22:52   quote  deeplink  
john de bever
Xapter
 Xapter - maandag 22 maart 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Joh hij is alleen maar goed als tie windje mee heeft..
[ afbeelding ]

Heeft wel vaak windje mee gehad dit seizoen..
hahahahaha
R()b
 R()b - maandag 22 maart 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 22:26 schreef piet het volgende:
ach ja elke club heeft wel zo'n speler die vroeger is afgetest, en uiteindelijk weer ergens opduikt. We kunnen beter met Feyenoord vooruit kijken. Geef de jeugd een kans!!
Precies.
Dan erbij Ruiz is nu 26 ofzo , en toen op stage bij ons 19.
Nou zoveel heeft hij niet laten zien in 6 jaar hoor.
Maar omdat hij nu 1 jaar lekker draait bij Twente , is het ineens een wereldvoetballer?
Ik ben blij dat Feyenoord hem niet genomen heeft toen.
craven
 craven - maandag 22 maart 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Niet helemaal mee eens, hadtoch een aardige transfersom kunnen opleveren + bij aa gent(ja maar aa gent)heeft hij toch echte wel goed gespeeld,en had feyenoord, ik meen 2 of 3 jaar geleden, ook intresse in hem. heeft hij toch echte wel goed gespeeld. Maar ja las het berichtje en dacht: tsjaaaa
derq
 derq - maandag 22 maart 2010 - 23:17   quote  deeplink  
toen ik dit meldde in 2007 of 2008 had niemand er oren naar. ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 maart 2010 - 23:19   quote  deeplink  
nog steeds niet, moet je kijken hoe lang het geduurd heeft voor El Ahmadi een beetjee ging draaien. En die was ook koning Boko in twente
R()b
 R()b - dinsdag 23 maart 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 23:13 schreef craven het volgende:
Niet helemaal mee eens, hadtoch een aardige transfersom kunnen opleveren + bij aa gent(ja maar aa gent)heeft hij toch echte wel goed gespeeld,en had feyenoord, ik meen 2 of 3 jaar geleden, ook intresse in hem. heeft hij toch echte wel goed gespeeld. Maar ja las het berichtje en dacht: tsjaaaa
tja ... ook weer 2 kanten.
Misschien was Ruiz toen niets geworden bij Feyenoord , en voor 1 á 2 miljoen weer vertrokken zoals velen.
We zullen het nooit weten , daarom kun je met deze berichten niet zoveel.

quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 23:19 schreef hotjumper het volgende:
nog steeds niet, moet je kijken hoe lang het geduurd heeft voor El Ahmadi een beetjee ging draaien. En die was ook koning Boko in twente
Precies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door R()b --
derq
 derq - dinsdag 23 maart 2010 - 00:15   quote  deeplink  
hijs trouwens ook al in hollandsport geweest, daar werd dit ook gemeld.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 23 maart 2010 - 07:38   quote  deeplink  
we kijken teveel achterom. verlangend naar vroeger, nostalgisch terug kijkend naar betere tijden. maar we moeten het doen met wat we hebben. wie wil die slonzige cremlin van een ruiz nou als je castaignos heb?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 maart 2010 - 09:44   quote  deeplink  
nou en.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 maart 2010 - 10:31   quote  deeplink  
zo dan
moa
 moa - dinsdag 23 maart 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 23:00 schreef R()b het volgende:

[..]

Precies.
Dan erbij Ruiz is nu 26 ofzo , en toen op stage bij ons 19.
Nou zoveel heeft hij niet laten zien in 6 jaar hoor.
Maar omdat hij nu 1 jaar lekker draait bij Twente , is het ineens een wereldvoetballer?
Ik ben blij dat Feyenoord hem niet genomen heeft toen.
24

Maar erg indrukwekkend waren zn prestaties inderdaad niet.
Jaar-Club-Competitie+ Aantal wedstrijden en doelpunten.

2003/04 Alajuelense Primera División 17 3
2004/05 Alajuelense Primera División 31 13
2005/06 Alajuelense Primera División 35 8
2006/07 AA Gent België Eerste klasse 16 3
2007/08 AA Gent België Eerste klasse 31 11
2008/09 AA Gent België Eerste klasse 32 12
2009/10 FC Twente Nederland Eredivisie 28 19

Eigenlijk zn eerste seizoen dat hij in een competitie speelt met een beetje niveau, en hij goed rendeert.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 23 maart 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 11:45 schreef moa het volgende:

Eigenlijk zn eerste seizoen dat hij in een competitie speelt met een beetje niveau, en hij goed rendeert.
Ik moet zeggen dat het Belgische niveau de laatste jaren snel dichtbij komt aan de Eredivisie.
Ik durf zelfs te zeggen dat de Belgische competitie de Nederlandse al voorbij is en dat heeft alles met het Nederlanddse clubvoetbal te maken.

ruiz.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door BRAYY --
moa
 moa - dinsdag 23 maart 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 12:19 schreef BRAYY het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het Belgische niveau de laatste jaren snel dichtbij komt aan de Eredivisie.
Ik durf zelfs te zeggen dat de Belgische competitie de Nederlandse al voorbij is en dat heeft alles met het Nederlanddse clubvoetbal te maken.

[ afbeelding ]
Luik en Anderlecht doen het dit jaar leuk europees, en ik vind dat ze ook beide een erg leuk team hebben.

Maar als je kijkt naar het spelersmateriaal bij onze top5 denk ik dat die veel sterker is.

Bovendien hebben we in nederland een sterke subtop, met o.a. Twente, AZ, Groningen, Heerenveen etc.. Neem je de subtop van belgie dan heb je het over:

KV Kortrijk
Sint Truiden
Zulte Waregem

Allemaal ploegjes uit kleine plaatsen, kleine begroting en een minimaal klein stadion, die kun je niet vergelijken met onze subtoppers, Twente Heerenveen Groningen AZ hebben allemaal een grote achterban en een degelijke begroting + stadion. Dat laatste geldt ook voor ploegen als Vitesse, Utrecht, Nec en Nac.

Ik denk als je de Eredivisie neemt, zonder Feyenoord Ajax PSV en je maakt een mixje van de overige eredivisieteams en wat 1e divisie teams, dat je dan ongeveer een competitie als de belgische hebt.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 23 maart 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 13:03 schreef moa het volgende:

[..]

Bovendien hebben we in nederland een sterke subtop, met o.a. Twente, AZ, Groningen, Heerenveen etc.. Neem je de subtop van belgie dan heb je het over:

KV Kortrijk
Sint Truiden
Zulte Waregem
daar heb je wel weer gelijk in. maar als ik Anderlecht zie spelen dan heb ik de indruk dat zij wel eens kampioen zouden kunnen worden als je beide competities zou samensmelten. Verder heb je natuurlijk clubs als AA gent, standart luik, club brugge en dan houdt het inderdaad wel een beetje op.
moa
 moa - dinsdag 23 maart 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 13:19 schreef BRAYY het volgende:

[..]

daar heb je wel weer gelijk in. maar als ik Anderlecht zie spelen dan heb ik de indruk dat zij wel eens kampioen zouden kunnen worden als je beide competities zou samensmelten. Verder heb je natuurlijk clubs als AA gent, standart luik, club brugge en dan houdt het inderdaad wel een beetje op.
Anderlecht maakte in die europa league wedstrijd ook indruk op mij, als ze dat niveau elke week op het veld zouden kunnen brengen dan zouden ze zeker een titel kandidaat zijn bij een samensmelting van competities. Maar de Nederlandse competitie is wel degelijk veel sterker dan de vlaamse.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 23 maart 2010 - 19:08   quote  deeplink  
en volgend jaar spelen ze weer kut. net zo wisselvalig als de nederlandse clubs
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 maart 2010 - 19:29   quote  deeplink  
belgen zijn kudt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 23 maart 2010 - 19:56   quote  deeplink  
jep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tsjaaa.... Feyenoord verleende stage aan Bryan Ruiz









0.0080728