BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum en Fer enkel en alleen bezig met Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 23 maart 2010 - 10:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wijnaldum en Fer enkel en alleen bezig met Feyenoord (Goal.com)

Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 23 maart 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Wijnaldum en Fer enkel en alleen bezig met Feyenoord
Feyenoord is niet bereid om groeibriljanten Leroy Fer en Georginio Wijnaldum voor een appel en een ei te verkopen. De spelers van de Rotterdammers geven ook aan niet bezig te zijn met een vertrek.

"Ik vind het verrassend dat mijn naam steeds in kranten en op websites wordt genoemd. Ik ben namelijk nog helemaal niet bezig met een transfer. Echt niet", verklaart Wijnaldum, die zichzelf niet te jong acht voor een vertrek, tegenover Sportweek.

"Op zich wil ik op alle mogelijke manieren de club helpen, maar ik voel me lekker hier in Rotterdam. Dus ga ik nu niet over een vertrek nadenken. De komende weken focus ik me alleen op Feyenoord."

Fer, die met Feyenoord graag Europees wil spelen, denkt daar hetzelfde over en gaat er van uit dat hij volgend seizoen bij Feyenoord speelt. "Ik word er niet warm of koud van dat ze steeds mijn naam noemen. Op dit moment houd ik me totaal niet bezig met een vertrek. Ik zie wel wat er op m'n pad komt."

Fer vind ik nou niet echt overtuigend zeggen dat hij bij Feyenoord blijft en dat hij dat graag wil.. Hopen dat ze beide nog een jaar blijven sowieso!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - dinsdag 23 maart 2010 - 10:16   quote  deeplink  
Laten we het hopen..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 23 maart 2010 - 10:25   quote  deeplink  
als je een bod krijgt van minimaal 5 miljoen, strik erom en wegwezen.. zo veel geld hebben de meeste clubs niet meer. kijk bijvoorbeeld roy beerens, fiorentina heeft er circa 3 miljoen voor over. en ik vind roy beerens persoonlijk niet veel minder als wijnaldum. (mits wijnaldum op de flank speeld)
MMM
 MMM - dinsdag 23 maart 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 10:25 schreef obiku010 het volgende:
als je een bod krijgt van minimaal 5 miljoen, strik erom en wegwezen.. zo veel geld hebben de meeste clubs niet meer. kijk bijvoorbeeld roy beerens, fiorentina heeft er circa 3 miljoen voor over. en ik vind roy beerens persoonlijk niet veel minder als wijnaldum. (mits wijnaldum op de flank speeld)
5? Ben je gek ofzo knul..

EDIT: Oh het is Obiku, achja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door MMM --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 23 maart 2010 - 10:44   quote  deeplink  
ik ben hartstikke serieus man. denk echt niet dat ze (hoe graag ik het ook wil) zo veel meer gaan opbrengen. overal word angstvallig de hand op de knip gehouden. en de clubs die geld hebben, kopen liever een "gearriveerde" speler. het is een topic, en ik geef mijn visie. dus geef liever aan hoe jij het dan ziet! ik ben benieuwd..

ik beoordeel op hoe ze nu spelen. ontwikkeling niet meegerekent. als ze volgend jaar beter zijn als nu (nog beter) dan kan de prijs wel oplopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door FR-Han --
Y_A_R
 Y_A_R - dinsdag 23 maart 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Jaartje blijven, en hopen dat ze het goed doen in europa (mochten we het redden) dan gaat de prijs ook omhoog ;-) (en dan maar hopen dat ze geen ernstige blesure oplopen)
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 23 maart 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 10:49 schreef Y_A_R het volgende:
Jaartje blijven, en hopen dat ze het goed doen in europa (mochten we het redden) dan gaat de prijs ook omhoog ;-) (en dan maar hopen dat ze geen ernstige blesure oplopen)
helemaal mee eens! als aanvulling op wat ik zojuist vertelde..
FR
 FR - donderdag 25 maart 2010 - 23:40   quote  deeplink  
en zo hoort het ook
Ronneke
 Ronneke - donderdag 25 maart 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Ach, dat leren zulke jongens toch van hun media coach....
Als er een grote club komt met veel geld zeggen ze, het was gezellig maar ik moet nu gaan. En niet anders als dat.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 26 maart 2010 - 08:13   quote  deeplink  
Ik schat Fer en Wijnaldum wel zo in dat ze feyenoord ook willen laten verdienen om wat terug te doen. Contracten open breken en verlengen met een paar jaar. des te meer leveren ze op. Salarishuis word toch een paar miljoen lager koment jaar.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 maart 2010 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 23:43 schreef Ronneke het volgende:
Ach, dat leren zulke jongens toch van hun media coach....
Als er een grote club komt met veel geld zeggen ze, het was gezellig maar ik moet nu gaan. En niet anders als dat.........
precies, zie Drenthe. (begrijp het overigens wel hoor, als je op je 25ste binnen kan lopen).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum en Fer enkel en alleen bezig met Feyenoord









0.0055320