BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat wil die SNOR nu eigenlijk bereiken?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 maart 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Een tijd geleden was er een topic waarin stond dat dhr. derksen en vrienden bijna altijd negatief spreken over Ajax.

Vanaf toen ben ik daar eigenlijk meer op gaan letten en ik ben tot de conclusie gekomen dat er echt alleen maar cynische grappen over alles dat met Ajax te maken heeft worden gemaakt!

Gisteravond ook weer, Jol wordt uitgelachen omdat hij wat meer zeggenschap heeft gekregen, zn broer deugt niet en is maar een amateur, cruijff lult maar wat en laat ik maar niet over de spelers beginnen, want er is geen een speler echt goed bij Ajax volgens derksen en v.d. gijp!

Kunnen jullie uitleggen wat hier de bedoeling van is, want ik begin me steeds meer te ergeren aan die twee! Je ziet ook dat die v.d. gijp bijna niets zegt als het even negatief over feyenerd gaat, dan is ie opeens redelijk stil.

Graag netjes houden, ik wil alleen weten of dit nog langer moet doorgaan, want anders moeten we die derksen maar gewoon niet meer bekijken met zn allen en dan is v.i. zo van de buis als alle Ajacieden iets anders gaan kijken!

Gegroet!
adriu
 adriu - dinsdag 23 maart 2010 - 13:18   quote  deeplink  
even zijn snor er af haalen , dat zal derksen leren zijn mont te houden over ajax!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door adriu --
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Gewoon zorgen dat je kampioen wordt dan is meneertje weer stil
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 23 maart 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Ik kijk dat soort programma's bijna niet meer dus kan er geen echte mening over vormen...

Alleen Studio Voetbal keek ik vroeger nog wel eens maar als ik 'm nu om 22.55 uur aanzet en ik zie die rotkop van waterkneus dan haak ik alweer af.

Wilfred Genee is voor mij één van de walgelijkste presentatoren van de nederlandse televisie.
Wat een misselijk ventje is dat. Alles is verkeerd aan die gozer.
Derksen? Het zal wel. Hij is normaal wel goed geïnformeerd en zijn colums lees ik wel vaak op VI.nl maar op t.v. is het een rare.
Negatief over AJAX vind ik niet erg, kan me weinig boeien. Als ze straks net zoals in 1995 weer allemaal voorop staan bij Europese succes dan zal ik er weer over kotsen.
En Jack van Gelder kan van mij ook een rotschop krijgen, sinds hij alleen maar over alles praat behalve Ajax hoeft hij ook geen wedstrijd meer te verslaan op de radio.
Het was vroeger onvergeetelijk en super wat hij deed maar tegenwoordig slaat hij de plank mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door FsideVak129 --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
wat was er vroeger zo onvergetelijk en super aan dan?
reminho
 reminho - dinsdag 23 maart 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Jongens het is gewoon een kleuterklas daarzo.
Snor zeikt kraai junior af,Genee probeert het bij snor enz enz.
Grote monden maar wat hebben ze zelf gepresteerd in het voetbal,weinig tot niets.
Ik kijk er niet meer naar,waar het omgaat dus het belangrijke nieuws verneem ik wel van andere media,die wel serieus ergens mee omgaan.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Ik vind dat afzeiken van elkaar juist wel grappig en het afkraken van alles wat met ajax te maken valt me niet zo op. ik vind het programma vi vele malen leuker dan studio voetbal juist omdat het minder serieus is. maar het valt me wel op dat als er een ajax fan te gast is er minder op ajax gezeken word door sigaar snor en rene vd grijp dan als bijv. Frank Lammers te gast is.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 23 maart 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 13:43 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
wat was er vroeger zo onvergetelijk en super aan dan?
?

Jack van Gelder die de Champions League deed op Radio Langs de Lijn.
Was stukken beter dan het t.v. commentaar en, eerlijk is eerlijk, erg Ajax-gezind.
Toen was hij een supporter en zo leek het ook bij de uitzendingen.
Ontzettend gaaf hoe hij dat deed. Krijg er weer kippenvel van.
Hell, ik heb de c.d. van Ajax - 1995 met het commentaar van Jack erbij...

Check deze maar...

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=jack+van+gelder+ajax+finale+1995&meta=&aq=o&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Tuurlijk is ie Ajaxgezind maar als het hem gevraagd wordt dan ontkent hij dat en begint ie weer over AFC. Je bent Ajacied of niet en als je het bent dan kom je daar met trots vooruit en je niet in allemaal bochten wringen on zo neutraal mogelijk over te komen. Ik vind het een misselijk mannetje geworden met die eeuwige grijns op die enge bruine kop van hem.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 maart 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Het grappige is dat supporters van andere clubs ook denken dat Derksen, Van Gelder en weet ik wie allemaal alleen maar anti-hun club zijn. VI is entertainment. Een vorm van cabaret met hier en daar inhoudelijk wat over voetbal. Volgens mij nemen ze zichzelf ook niet al te serieus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door PSVMocro --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 14:29 schreef PSVMocro het volgende:
Het grappige is dat supporters van andere clubs ook denken dat Derksen, Van Gelder en weet ik wie allemaal ook alleen maar anti-hun club zijn. VI is entertainment. Een vorm van cabaret met hier en daar inhoudelijk wat over voetbal. Volgens mij nemen ze zichzelf ook niet al te serieus.
wat een onzin, als ze dat niet doen bij vi dan krijg je het zelfte als studio voetbal :l
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 maart 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 14:32 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

wat een onzin, als ze dat niet doen bij vi dan krijg je het zelfte als studio voetbal :l
Onzin? Ik zeg toch niet dat het verkeerd is wat ze bij VI doen. Ik geef alleen aan dat het meer entertainment is dan bijv. Studio Voetbal. Bij een serieus programma gaan ze elkaar niet continu afzeiken. Ik ben een vaste kijker en kan er wel omlachen.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 15:14 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Onzin? Ik zeg toch niet dat het verkeerd is wat ze bij VI doen. Ik geef alleen aan dat het meer entertainment is dan bijv. Studio Voetbal. Bij een serieus programma gaan ze elkaar niet continu afzeiken. Ik ben een vaste kijker en kan er wel omlachen.
ja maar je beweerd ook dat ze zichzelf niet serieus nemen. dat slaat werkelijk nergens op. ze haten elkaar gwm achter de schermen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 23 maart 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 15:26 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

ja maar je beweerd ook dat ze zichzelf niet serieus nemen. dat slaat werkelijk nergens op. ze haten elkaar gwm achter de schermen.
Heeft Derksen zelf een paar keer aangegeven. Er is maar eentje die zichzelf heel serieus neemt en dat is Hans Kraaij Jr. met zijn blaadjes waar de perfecte opstellingen voor Oranje en alle clubs opstaan.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 23 maart 2010 - 15:41   quote  deeplink  
De spanning is elke uitzending voelbaar tussen Hans en Johan... Het wachten is op een uitbarsting van Hans, wanneer Johan weer over Hans' vader begint... :D
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 23 maart 2010 - 16:06   quote  deeplink  
De beste man wil gewoon kijkers winnen voor RTL, daarvoor moet hij half Nederland afkraken en een paar keer ruzie maken met Hans kraaij of Wilfred Gene.Tja, het blijft een commerciële omroep.... Niks van die man aantrekken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
ja, dit kan allemaal wel wezen, maar derksen heeft het vaak over Suarez en Panteliç en dan echt alleen maar op een cynische manier!
Nooit heeft Suarez een fantastische wedstrijd gespeeld, nooit is Panteliç een keer echt de uitblinker, altijd maar "bruikbare speler, maar niet meer dan dat".

"ik moet nog maar zien of Suarez bij een "topclub" ook goed zal zijn"
"Ajax stevend af op 35 miljoen schuld" hij bedoelde vast verlies en hoopt gewoon dat er paniek ontstaat in Amsterdam, daar kots ik van. Ajax had een begroting van 60+ milj. en heeft wel verlies geleden ja, maar wat nou "Ajax gaat feyenerd achterna"??

Want oh oh ooh, wat is het "knap van feyenerd dat ze zoveel punten hebben" en "tja, uit bij Ajax met 4-1 verliezen is dan niet erg"

"best leuk hoor zo'n spelertje (Lodeiro) halen, maar Ajax moet eerst eens wat spelers wegdoen" daar heeft ie gelijk in, maar is Ajax daar niet mee bezig? en moeten we dan de super talenten laten lopen naar de concurenten??

"laten we nu niet overdrijven met Erikson, zal gerust kunnen voetballen, maar ik heb nog niks van hem gezien dus eerst maar eens 15 wedstr. goed presteren" Iedere blinde kan zien dat die jongen echt goed is, maar nee, niet te positief over een Ajax-speler hoor!

"Siem de Jong, sja, dat is een leuke voetballer voor groningen, maar voor de top komt hij veel te kort" Wie is de laatste wedstrijden één van de de meest belangrijke spelers van Ajax? met jezus veel inzet en passie?....juist ja, DE JONG!

Jongens (en meiden), wees trots op Ajax, want zoals jullie weten is iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN stinky jaloers op onze club en aanhang!! Geniet daarvan!

Alleen niet van die snorkel derksen!
MikeT
 MikeT - dinsdag 23 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
VI op tv is alleen tijdens transferperiodes leuk, dan kun je ff alle geruchten horen (en zien). Voor de rest zijn het een stel azijnzeikers eerste klas, die hopen met hun gezeik te scoren. Door Ajax af te zeiken kunnen ze scoren bij PSV en door PSV af te zeiken willen ze bij weer andere score. En zo gaat het cirkeltje rond en rond. En meneer Snor vind het zowieso leuk om te zeiken, ook als hij bij ander progamma's zit (bijv Pauw en Witteman) gaat tie op de zelfde wijze verder. Raar eigenlijk dattie niet depresief van zichzelf word :P

Vind Studio Voetbal beter, maar helaas wel wisselvallig :(
JJ123
 JJ123 - dinsdag 23 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
Laten we ons nou niet te druk maken om de Snor. Hij heeft misschien een beetje verstand van voetbal maar financiën zijn niet aan de Snor en zijn redacteuren besteed. Daar kunnen we ons allemaal heel druk om maken maar wij weten toch wel beter hoop ik? Even voorbeeldje: Hij noemt Pantelic een miskoop, maar hij kost maar 1 miljoen. Is dan wel een salaris van 1 miljoen maar is alsnog goedkoper dan elke andere spits van zijn kaliber. Maar dat simpele rekensommetje gaat blijkbaar het rekenvermogen van VI te boven.

Ajax heeft met Jol een coach die denkt aan de toekomst en financieel loopt er genoeg op het veld, als onderpand voor gemaakte schulden. Ajax werkt al jaren op deze manier, dat is het voordeel van een beursgenoteerd bedrijf, alleen wordt er nu toevallig aandacht aan besteed omdat de Snor wat chaos wil creëren omdat hij geen ongelijk wil krijgen. Het enige wat die man wil is dat Ajax geen kampioen word. Hij is zo subjectief als de pest en aan zijn oordeel moet geen waarde worden gehecht.
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - dinsdag 23 maart 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 16:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
ja, dit kan allemaal wel wezen, maar derksen heeft het vaak over Suarez en Panteliç en dan echt alleen maar op een cynische manier!
Nooit heeft Suarez een fantastische wedstrijd gespeeld, nooit is Panteliç een keer echt de uitblinker, altijd maar "bruikbare speler, maar niet meer dan dat".

"ik moet nog maar zien of Suarez bij een "topclub" ook goed zal zijn"
"Ajax stevend af op 35 miljoen schuld" hij bedoelde vast verlies en hoopt gewoon dat er paniek ontstaat in Amsterdam, daar kots ik van. Ajax had een begroting van 60+ milj. en heeft wel verlies geleden ja, maar wat nou "Ajax gaat feyenerd achterna"??

Want oh oh ooh, wat is het "knap van feyenerd dat ze zoveel punten hebben" en "tja, uit bij Ajax met 4-1 verliezen is dan niet erg"

"best leuk hoor zo'n spelertje (Lodeiro) halen, maar Ajax moet eerst eens wat spelers wegdoen" daar heeft ie gelijk in, maar is Ajax daar niet mee bezig? en moeten we dan de super talenten laten lopen naar de concurenten??

"laten we nu niet overdrijven met Erikson, zal gerust kunnen voetballen, maar ik heb nog niks van hem gezien dus eerst maar eens 15 wedstr. goed presteren" Iedere blinde kan zien dat die jongen echt goed is, maar nee, niet te positief over een Ajax-speler hoor!

"Siem de Jong, sja, dat is een leuke voetballer voor groningen, maar voor de top komt hij veel te kort" Wie is de laatste wedstrijden één van de de meest belangrijke spelers van Ajax? met jezus veel inzet en passie?....juist ja, DE JONG!

Jongens (en meiden), wees trots op Ajax, want zoals jullie weten is iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN stinky jaloers op onze club en aanhang!! Geniet daarvan!

Alleen niet van die snorkel derksen!
NOBODY LIKES US BUT WE DON'T CARE!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 17:09 schreef JJ123 het volgende:
Laten we ons nou niet te druk maken om de Snor. Hij heeft misschien een beetje verstand van voetbal maar financiën zijn niet aan de Snor en zijn redacteuren besteed. Daar kunnen we ons allemaal heel druk om maken maar wij weten toch wel beter hoop ik? Even voorbeeldje: Hij noemt Pantelic een miskoop, maar hij kost maar 1 miljoen. Is dan wel een salaris van 1 miljoen maar is alsnog goedkoper dan elke andere spits van zijn kaliber. Maar dat simpele rekensommetje gaat blijkbaar het rekenvermogen van VI te boven.

Ajax heeft met Jol een coach die denkt aan de toekomst en financieel loopt er genoeg op het veld, als onderpand voor gemaakte schulden. Ajax werkt al jaren op deze manier, dat is het voordeel van een beursgenoteerd bedrijf, alleen wordt er nu toevallig aandacht aan besteed omdat de Snor wat chaos wil creëren omdat hij geen ongelijk wil krijgen. Het enige wat die man wil is dat Ajax geen kampioen word. Hij is zo subjectief als de pest en aan zijn oordeel moet geen waarde worden gehecht.
Dat wou ik van iemand horen, dat derksen niet wil dat Ajax kampioen wordt!

Ben ik niet de enige die dat denkt!
franky
 franky - dinsdag 23 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
gewoon negeren die snor en als je abonnement hebt op Vi, opzeggen!!!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 23 maart 2010 - 17:49   quote  deeplink  
ach johan derksen moet je met een korreltje zout nemen
remco k
 remco k - dinsdag 23 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
PRECIES DAT WAT WIJ NU DOEN, IS DAT WAT JOHAN DERKSEN WIL NAMELIJK AANDACHT, er wordt over hem gepraat en dat is exact wat hij wil, negeer die hele vent gewoon...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Kon ik dat maar, hem gewoon negeren. Maar daar ben ik te prikkelbaar voor!

Kraak pisv eens af met dat anti-voetbal, niet het mooiste voetbal van Nederland, namelijk Ajax!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 24 maart 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 22:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kon ik dat maar, hem gewoon negeren. Maar daar ben ik te prikkelbaar voor!

Kraak pisv eens af met dat anti-voetbal, niet het mooiste voetbal van Nederland, namelijk Ajax!
dus je bent een soort hans-kraai
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 maart 2010 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 17:13 schreef ajaxuitmokum! het volgende:

[..]

NOBODY LIKES US BUT WE DON'T CARE!!
Alleen als we weer succesvol zijn zie je al die BN-ers en teletekstpubliek weer tevoorschijn komen.
Zal je net zien bij de bekerfinale wie er allemaal heengaat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door FsideVak129 --
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 maart 2010 - 12:15   quote  deeplink  
enige leuke wat hij doet is Hans kraay afzeiken en mooi ook
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 maart 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 12:15 schreef Aaaaight het volgende:
enige leuke wat hij doet is Hans kraay afzeiken en mooi ook
Hans Kraay jr. is een topgozer...

Met mijn vrijgezellenfeest kwam mijn broertje hem tegen in Arnhem bij een kroeg en sprak hem aan zonder dat ik het wist.
Stond hij opeens naast me en ging een heel verhaal ophangen waarom ik niet moest trouwen en dat ik net als hij alleen maar alle lekkere jonge meiden moest pakken zolang als ik leefde...

whoeha.gif

Kregen we een rondje van hem en veel fun gewenst de rest van de avond...

Hij had ook niks kunnen doen of zeggen, zullen er zat van rondlopen.
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 12:29 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hans Kraay jr. is een topgozer...

Met mijn vrijgezellenfeest kwam mijn broertje hem tegen in Arnhem bij een kroeg en sprak hem aan zonder dat ik het wist.
Stond hij opeens naast me en ging een heel verhaal ophangen waarom ik niet moest trouwen en dat ik net als hij alleen maar alle lekkere jonge meiden moest pakken zolang als ik leefde...

[ afbeelding ]

Kregen we een rondje van hem en veel fun gewenst de rest van de avond...

Hij had ook niks kunnen doen of zeggen, zullen er zat van rondlopen.
Hij heeft een ex van mijn een collega van mij gedaan:):):):):) HUMOR toch
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 maart 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 07:50 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

dus je bent een soort hans-kraai
HE! Dat is niet echt een compliment, hahahaaaa!

Kom op man, Hansie is de enige daar aan tafel die nog wel een iets positiefs zegt over Ajax!

Noem me geen KRAAI meer ok? ;) doe dan maar VOGEL of Leonel MUSSIE!
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 maart 2010 - 13:09   quote  deeplink  
vind het wel leuk als die pissig word als hij niks mag zeggen of als er over ze vader begonnen word... dan gedraagd die zich net als ene kind van 10 grijns.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door Aaaaight --
alibabba
 alibabba - donderdag 25 maart 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Johan Derksen is en blijft Johan Derksen. Je moet alles wat hij zegt met een korreltje zout nemen, want hij is zo rechtlijnig als de Rijn. Die Wilfred Genee probeert Ajax belachelijk te maken met zijn altijd vervelende cynische ondertoon omtrent AJAX.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 29 maart 2010 - 21:11   quote  deeplink  
de snor heeft zo weer wat over AJAX

wat zou het zijn,

pantelic en rommedahl geen contract verder
of dat er schulden zijn?

gaap gaap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat wil die SNOR nu eigenlijk bereiken?

0.0061259