|
|
sevillana
|
|
|
quote: snap überhaupt niet dat 020 nog trots kan zijn, waarop eigenlijk? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Leuk voor die jongen, ben benieuwd, je weet maar nooit. Hoop wel dat hij er eentje inschiet anders wordt hij weer door de zelfde personen uitgescheten die dit altijd doen........... diegene weten wel wat ik bedoel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
De druk is te groot voor die jongen. Weer zo een rare keuze van Mario Net zoals slory in de spits tegen 020 en Makaay op de bank. Dan mag hij klagen van Makaay deed niet mee... vind je het gek? Allemaal spelen voor eigen succes tegenwoordig en zijn bezig met hun eigen spelletje. Bedien makaay.. daar gaat het om. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: juichen voor de bekerwinst niet?
raar.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 10:06 schreef fredje het volgende:De druk is te groot voor die jongen. Weer zo een rare keuze van Mario Net zoals slory in de spits tegen 020 en Makaay op de bank. Dan mag hij klagen van Makaay deed niet mee... vind je het gek? Allemaal spelen voor eigen succes tegenwoordig en zijn bezig met hun eigen spelletje. Bedien makaay.. daar gaat het om. ontsla Makaay.
Been neemt de druk weg door die op zn eigen schouders te leggen. Dat is goed trainerschap, als Been het goed doet, dartelt Luc vanavond door de wei, gesteund door een enthousiast legioen. Zo kunnen helden geboren worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als 1 man achter Luc en Mulder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Op woensdag 24 maart 2010 - 05:18 schreef hotjumper het volgende:
[..]
ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor!
lukt mij niet
quote: _______________________________________________________________________________
hotjumper - woensdag 24 maart 2010 - 05:18 quote deeplink
quote: Op dinsdag 23 maart 2010 - 22:14 schreef Xapter het volgende: Snap ook niet dat ajax trots kan zijn als ze de cup winnen..
ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor! ________________________________________________________________
meen je dat? vind je dat echt raar? ik vind juichen voor 020 raar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoelang ken je hj nu al?
Denk je echt dat ie dat bedoelde? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 11:05 schreef sevillana het volgende:[..] hotjumper - woensdag 24 maart 2010 - 05:18 quote deeplink quote: Op dinsdag 23 maart 2010 - 22:14 schreef Xapter het volgende: Snap ook niet dat ajax trots kan zijn als ze de cup winnen.. ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor! meen je dat? vind je dat echt raar? ik vind juichen voor 020 raar! de laatste keer dat wij de beker wonnen hadden we het ook niet zwaar qua loting, daar heb ik echt geen biertje minder om gedronken. Er van uitgaand dat jij wel een goed verstaander was nam ik genoegen met een half woord. de zin had natuurlijk moeten zijn:
'ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor! toen wij door een gunstige loting de bekerfinale haalde en wonnen!' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: daar gaat 't niet om, ik stel gewoon dat ik niet juich voor jiddenvolk uit 020 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 11:09 schreef hotjumper het volgende:[..] de laatste keer dat wij de beker wonnen hadden we het ook niet zwaar qua loting, daar heb ik echt geen biertje minder om gedronken. Er van uitgaand dat jij wel een goed verstaander was nam ik genoegen met een half woord. de zin had natuurlijk moeten zijn: 'ach, ik stond de laatste keer ook te juichen hoor! toen wij door een gunstige loting de bekerfinale haalde en wonnen!' leest al weer een stuk prettiger, ja |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik voel me gegriefd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog 1,5 uur en dan ga ik alvast kan niet wachten om als eerste plaats tenemen in de TEMPEL aan de MAAS... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zit in Utreg, ik ben blij als ik t uberhaupt kan zien vanavond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Middagje vrij genomen he ,er zijn van die dagen en vandaag is er 1. ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: toch wel je blauwe pak aan he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spijkerbroek overhemd, 3 dagen niet geschoren.
fok em. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahaha laatste keer dat ik er was: Fred Perry polo Spijkerbroek Dr Martens kisten
had ik doorlopend een collega-vrije zone van 4 meter om me heen hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh ik zit hier al 3 dagen.. dus ik vind t prima!
Morgen naar Arlanda.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Morgen thuis werken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
de dwarsliggers van het bedrijf? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ah, dat wordt dus geen bakkie doen deze week |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: het bedrijf ligt dwars, ik niet! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: je zou zulke mensen in dienst hebben, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo voel ik dat ook bij alle 6 bedrijfen waar ik werkzaam was hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja is altijd vervelend voor ze als er mensen bij zitten die weten wat echt werken is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kom eens een week meelopen bij mij in de keuken |
|
|
|