BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi blijft realistisch

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 24 maart 2010 - 14:05   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi werd in de afgelopen dagen wat vaker aangesproken dan normaal. In de uitzending van Studio Voetbal zei Robin van Persie een grote fan te zijn van de middenvelder, die volgens hem het niveau van de Premier League zou aankunnen. El Ahmadi lacht de complimenten weg: Er klopt eigenlijk niet veel van.

Gevraagd naar de spelers uit de Eredivisie die volgens Van Persie in Engeland zouden kunnen voetballen, noemde de Rotterdammer naast Luis Suárez en Ibrahim Afellay ook El Ahmadi. Iedereen begint over dat compliment van Robin. Het was prachtig om te horen, reageerde de Marokkaan in AD/Sportwereld. Maar ik wil realistisch blijven.

De middenvelder van Feyenoord is naar eigen zeggen nog niet klaar voor een stap hogerop. Ik heb absoluut nog niet bewezen dat ik klaar zou zijn voor de Premier League, vervolgde El Ahmadi, die woensdagavond met zijn ploeg tegen zijn voormalig werkgever FC Twente speelt. Verder lijkt het mij beter om er maar niet op in te gaan.

Bron: www.fr12.nl

Zo hoort het!! Meest onderschatte voetballer bij Feyenoord!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 maart 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:05 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Karim El Ahmadi werd in de afgelopen dagen wat vaker aangesproken dan normaal. In de uitzending van Studio Voetbal zei Robin van Persie een grote fan te zijn van de middenvelder, die volgens hem het niveau van de Premier League zou aankunnen. El Ahmadi lacht de complimenten weg: Er klopt eigenlijk niet veel van.

Gevraagd naar de spelers uit de Eredivisie die volgens Van Persie in Engeland zouden kunnen voetballen, noemde de Rotterdammer naast Luis Suárez en Ibrahim Afellay ook El Ahmadi. Iedereen begint over dat compliment van Robin. Het was prachtig om te horen, reageerde de Marokkaan in AD/Sportwereld. Maar ik wil realistisch blijven.

De middenvelder van Feyenoord is naar eigen zeggen nog niet klaar voor een stap hogerop. Ik heb absoluut nog niet bewezen dat ik klaar zou zijn voor de Premier League, vervolgde El Ahmadi, die woensdagavond met zijn ploeg tegen zijn voormalig werkgever FC Twente speelt. Verder lijkt het mij beter om er maar niet op in te gaan.

Bron: www.fr12.nl

Zo hoort het!! Meest onderschatte voetballer bij Feyenoord!
Ik denk dat Babovic de meest onderschatte voetballer is bij Feyenoord.
DE BAAB////HELD
Karim/////HELD
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
leon,kruip je bed in je bent ziek,wat betreft karim eens,maar die andere sukkel!!!!!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 24 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
vanavond 2 assists waaruit Luc 2x scoort en waardoor Feyenoord de tukkers opzij zet zou een mooi begin van zijn verdere carriere zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 maart 2010 - 14:14   quote  deeplink  
hahahahaha ik hoop dat ik ooit nog de mogenlijkheid krijgt om over de kwaliteiten van dit ventje met jou te bespreken Bram.
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 14:18   quote  deeplink  
die krijg je,ben nog steeds bezig om aan het einde of begin een feest te organiseren voor,bijna,alle forumleden,lijkt me geweldig om elkaar dan eens te zien en onder het genot van veel drank met elkaar te ouwehoeren over onze club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 maart 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:18 schreef bram het volgende:
die krijg je,ben nog steeds bezig om aan het einde of begin een feest te organiseren voor,bijna,alle forumleden,lijkt me geweldig om elkaar dan eens te zien en onder het genot van veel drank met elkaar te ouwehoeren over onze club
Wordt een hele lange en gezellige avond Bram...
PS komt er ook zo`n Poolse uit een doos springen??Vind Jappie leuk :)
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
speciaal voor jappie laat ik eentje overkomen van 80,op oude fiets moet je het leren ,toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:26 schreef bram het volgende:
speciaal voor jappie laat ik eentje overkomen van 80,op oude fiets moet je het leren ,toch?
hahahaha jazekers...
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:13 schreef sevillana het volgende:
vanavond 2 assists waaruit Luc 2x scoort en waardoor Feyenoord de tukkers opzij zet zou een mooi begin van zijn verdere carriere zijn
ook je bed in,te ziek om normaal te lullen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 maart 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:54 schreef bram het volgende:

[..]

ook je bed in,te ziek om normaal te lullen
je weet maar nooit bram???
sevillana
 sevillana - woensdag 24 maart 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 14:54 schreef bram het volgende:

[..]

ook je bed in,te ziek om normaal te lullen
"zou" hè?
bram
 bram - woensdag 24 maart 2010 - 15:01   quote  deeplink  
ja ja ik snap het wel,DE BAAB///ANTIHELD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi blijft realistisch









0.0059700