|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Lig nu ziek op bed, maar dat veranderd natuurlijk als ons Feyenoord speelt... Alleen er is gekut met de schotel enz. enz. dus...? Bij Europa League wedstrijden zend RTL een livestream uit en nu niet!! |
|
|
|
|
octo
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
wedstrijd is tog gewoon op rtl 7? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja maar zn schotel is lek |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: tering schotel ook, maar me ouders willen toch nog zien hoeveel zelfmoordterroristen zich dagelijks profileren dus............................................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 17:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] tering schotel ook, maar me ouders willen toch nog zien hoeveel zelfmoordterroristen zich dagelijks profileren dus............................................................... ik wou net zeggen, "die randwijk gaat geen cliche uit de weg" |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
haha, wou eerst nog eronder zetten RED NEDERLAND, STEM GEERT maar dat liet ik maar achterwege hahahahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
je bent zo giga vervelend |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jij bent gewoon een jankerd, heb liever dat je op me privé-bericht reageert en beter reageer je maar niet meer op mij reacties. heb nl geen zin in wéér een ellelange discussie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
RTL 7 toch? Of ook geen kabel in de buurt? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: lees eerst zou ik zeggen...........................schotel |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
http://livetv.ru/en/ Voor al het voetbal binnen- en buitenlands, gebruik dit elk weekend (vanuit Amerika)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2010 door martinm70 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 17:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] tering schotel ook, maar me ouders willen toch nog zien hoeveel zelfmoordterroristen zich dagelijks profileren dus............................................................... Als een kat voor het raam van de buren gaan zitten! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
nee, loop hier naakt rond |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Jij bent echt ziek, er kan werkelijk geen serieuze reactie af bij jou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
door prive gebeuren niet naar het stadion,ik stel wel voor om als die debiel,randwijk,reageert hem te negeren. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en nu nog een borrel en voor de tv |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 20:16 schreef bram het volgende:door prive gebeuren niet naar het stadion,ik stel wel voor om als die debiel,randwijk,reageert hem te negeren. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Ik zou maar wat anders gaan doen als ik jou was want van deze wedstrijd wordt je alleen nog maar zieker... :-( Beterschap! |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 21:42 schreef Rene45 het volgende:Ik zou maar wat anders gaan doen als ik jou was want van deze wedstrijd wordt je alleen nog maar zieker... :-( Beterschap! Ik heb niks gezegd ;-) |
|
|
|