BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beker Wedstrijd Feyenoord - Twente. Geeft Hoop

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - woensdag 24 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Hoe feyenoord speelde tegen twente ,

geeft hoop op verlies punten van tegenstanders ajax.

wat jullie?
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 24 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
:D
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 24 maart 2010 - 22:40   quote  deeplink  
dat denk ik ook wel, maar ik zou graag naar de bekerfinale willen en ik ben bang dat het niet door gaat voor ons Ajax supporters..
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:40 schreef Johnnyafca het volgende:
dat denk ik ook wel, maar ik zou graag naar de bekerfinale willen en ik ben bang dat het niet door gaat voor ons Ajax supporters..
???
Sajayden
 Sajayden - woensdag 24 maart 2010 - 22:43   quote  deeplink  
hoezo?

denk je dat ajax geklopt word door go ahead eagles?
denk t niet..
maarre voor de competitie denk ik dat deze winst best lekker is...
want feyenoord voelt zich lekker nu..
en twente hoeft maar 2x gelijk te spelen of 1x te verliezen en 1x gelijk te spelen.
en ajax maar 2x te winnen om op de eerste plaats te staan..
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 24 maart 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:43 schreef Sajayden het volgende:
hoezo?

denk je dat ajax geklopt word door go ahead eagles?
denk t niet..
maarre voor de competitie denk ik dat deze winst best lekker is...
want feyenoord voelt zich lekker nu..
en twente hoeft maar 2x gelijk te spelen of 1x te verliezen en 1x gelijk te spelen.
en ajax maar 2x te winnen om op de eerste plaats te staan..
Denk dat hij bedoelt dat er geen supporters mogen komen. Maar dat is echt onzin. Want dan vind ik ook dat Feyenoord geen supporters mag meenemen.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 22:45   quote  deeplink  
BEN JE GEK, TWENTE WIL ZICH REVANCHEREN NATUURLIJK!!

DIT WERKT ALS EEN ROOIE LAP OP EEN STIER
MAAR WEL de 3e klassieker van het seizoen
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 24 maart 2010 - 22:46   quote  deeplink  
nee ik denk dat er geen supporters mee mogen, sorry dat ik onduidelijk was
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 24 maart 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:46 schreef Johnnyafca het volgende:
nee ik denk dat er geen supporters mee mogen, sorry dat ik onduidelijk was
kenne ze nie maken
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:45 schreef Johnqqqq het volgende:
BEN JE GEK, TWENTE WIL ZICH REVANCHEREN NATUURLIJK!!

DIT WERKT ALS EEN ROOIE LAP OP EEN STIER
MAAR WEL de 3e klassieker van het seizoen
inderdaad, ik wete ook niet of het wel zo goed was...
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:48 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

kenne ze nie maken
waarom niet??? wedstrijden in de kuip en de Arena, tussen feijenoord en ajax zouden 5 jaar lang zonder uitsupporters gespeeld worden.

Toch hoop ik, dat als we doorgaan de gemeente rotterdam een uitzondering maakt.

Aan de andere kant, bij een finale Feijenoord AJAX kan het gezien de belangen nooit goed gaan met de supporters en zal er heel veel politie op de been moeten zijn..
freakie
 freakie - woensdag 24 maart 2010 - 22:52   quote  deeplink  
K weet niet of twente dat wel heel erg vind.. 1ste worden of de beker winnen en je helemaal leeg spelen..
freakie
 freakie - woensdag 24 maart 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Remco.. Geen suporters??
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:53 schreef freakie het volgende:
Remco.. Geen suporters??
waarschijnlijk niet he, een grote groep mensen heeft het verpest voor de rest, en zeg nou zelf, zit jij weer te wachten op alle rellen en alle gevolgen van dien.. ikke niet.

We hebben het zelf verpest en moeten op de blaren zitten....
freakie
 freakie - woensdag 24 maart 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Of toch.. bij deze een uitzondering en de beker helemaal op het laatste doen en dan 2 wedstrijden..
freakie
 freakie - woensdag 24 maart 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ja inderdaad remco.. vind het eigenlijk beetje triest.. maar eerst morge winnen!
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 25 maart 2010 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:45 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Denk dat hij bedoelt dat er geen supporters mogen komen. Maar dat is echt onzin. Want dan vind ik ook dat Feyenoord geen supporters mag meenemen.
wat is dat voor gelul.Deregel is dat de uit spelende ploeg geen supporters mee mag nemen. Deloting heeft Feyenoord als thuis spelende ploeg geplaatst . Dus die supporters mogen wel en die van go ahead ook;-)
dekker1000
 dekker1000 - donderdag 25 maart 2010 - 01:10   quote  deeplink  
Er mogen wel spelers van Ajax mee! dat heeft cohen nog gezegd toen ie burgemeester was. De bekerwedstrijden vallen niet onder de "5 jaars regels".
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 25 maart 2010 - 07:20   quote  deeplink  
ja maar dekker1000, ik denk dat er weer wat geluld wordt, waardoor we niet mee mogen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 25 maart 2010 - 07:53   quote  deeplink  
Dan vind ik ook dat Feyenoord ook geen supporters mee mogen nemen
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 25 maart 2010 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 07:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Dan vind ik ook dat Feyenoord ook geen supporters mee mogen nemen
Ja leuk... een leeg stadion met alleen maar bobo's en bnn-ers

Doe er dan maar een heleboel scholen bij met kinderen van beide steden in.
Maak er dan een feest van voor de jeugd.
Als we allebei niet mogen komen.

Of alleen maar vrouwen... zal een leuk geluid geven op de t.v.

hahahahahaha
freakie
 freakie - donderdag 25 maart 2010 - 08:22   quote  deeplink  
eerst maar winnen:P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 maart 2010 - 08:27   quote  deeplink  
Toen ik vanmorgen wakker werd en de eindstand zag baalde ik ook een beetje dat Feyenooit in de finale staat. Ik denk dat er dus zeker geen fans van ons meemogen naar de badkuip. Echter moet de KNVB dan wel vasthouden aan de stelregel dat elke club de helft van de kaarten krijgt, zodat Feyenooit niet het hele stadion aflaadt met zijn eigen supporters. Maar eerst moet Ajax vanavond winnen en dan zien we de komende dagen wel wat de burgervader uit Rotjeknor beslist. Ik heb er in ieder geval weinig hoop bij.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 25 maart 2010 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 08:27 schreef amsterdammer113 het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd en de eindstand zag baalde ik ook een beetje dat Feyenooit in de finale staat. Ik denk dat er dus zeker geen fans van ons meemogen naar de badkuip. Echter moet de KNVB dan wel vasthouden aan de stelregel dat elke club de helft van de kaarten krijgt, zodat Feyenooit niet het hele stadion aflaadt met zijn eigen supporters. Maar eerst moet Ajax vanavond winnen en dan zien we de komende dagen wel wat de burgervader uit Rotjeknor beslist. Ik heb er in ieder geval weinig hoop bij.
Precies... dan maar een half leeg stadion
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 01:10 schreef dekker1000 het volgende:
Er mogen wel spelers van Ajax mee! dat heeft cohen nog gezegd toen ie burgemeester was. De bekerwedstrijden vallen niet onder de "5 jaars regels".
Onzin, Cohen heeft hier ook helemaal niks over te zeggen, en er is gezegd dat het geval apart bekeken zou worden..
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 08:38 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Precies... dan maar een half leeg stadion
Eens..
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 maart 2010 - 09:05   quote  deeplink  
@ dekker1000

inderdaad Spelers mogen gewoon mee !!!! word zo lastig voetballen zonder he ? ghegheghe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 09:13   quote  deeplink  
HAHAHAA, dat had ik helemaal nog niet gezien, misschien dat de harde kern dan een wedstrijdje mag meepikken.......
Guyt
 Guyt - donderdag 25 maart 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet he, een grote groep mensen heeft het verpest voor de rest, en zeg nou zelf, zit jij weer te wachten op alle rellen en alle gevolgen van dien.. ikke niet.

We hebben het zelf verpest en moeten op de blaren zitten....
Ik heb gehoord dat er voor deze wedstrijd waarschijnlijk een uitzondering gemaakt zal worden. Zo niet dan vind ik dat zowel AJAX als Feyenoord geen supporters mogen hebben.
Guyt
 Guyt - donderdag 25 maart 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 01:10 schreef dekker1000 het volgende:
Wat jij zegt klopt dus wel want zo iets heb ik ook gelezen.. Ze zullen het bekijken omdat dit los staat van de competitie. Ik heb het dan over supporters van AJAX niet over spelers maar dat zal wel een misverstandje van je zijn.
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 09:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er voor deze wedstrijd waarschijnlijk een uitzondering gemaakt zal worden. Zo niet dan vind ik dat zowel AJAX als Feyenoord geen supporters mogen hebben.
De Burgemeester heeft vorige week nog heel duidelijk laten weten, dat als ajax en feijenoord in definale zouden staan, dat er dan gekeken wordt of de 5 jaars regeling blijft gelden, dat betekent dus helemaal niet dat we wel meemogen, en dat is ook helemaal niet gezegd..
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/124206/Ajax_supporters_welkom_bij_bekerfinale.html

Hier staat inderdaad iets dat we waarschijnlijjk wel mee mogen..

Enkel is dit een uitspraak van iemand van de knvb, en die hebben daar niks over te zeggen...
Guyt
 Guyt - donderdag 25 maart 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:34 schreef Sajayden het volgende:
Hoe feyenoord speelde tegen twente ,

geeft hoop op verlies punten van tegenstanders ajax.

wat jullie?
Heb de wedstrijd in zn geheel gezien en moet zeggen dat Twente de 1e helft heer en meester was Feyenoord kwam geen enkele keer in de buurt van Boscker. Dus het had zo maar al 0-3 kunnen staan met rust.. In de 2de helft was Feyenoord beter dan Twente tot aan de 2-1 daarna kwam Feyenoord goed weg door een bal op de lat van Tiote maar het was te laat. Laat ze maar blij zijn daar joh kan niet wachten tot Feyenoord - Ajax (moeten ze wel eerst winnen, je weet tenslotte nooit met zo een bekerwedstrijd). Dan maar hopen dat de hele stad Rotterdam in diepe rouw wordt gedompeld hahaha omdat Ajax dan wint heerlijk. Ajax the best...
Rogier
 Rogier - donderdag 25 maart 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Er is allang bevestigd dat Ajax fans mee mogen naar een evt. bekerfinale. Ook mogen fey fans naar de Johan Cruyff schaal.
Guyt
 Guyt - donderdag 25 maart 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 09:33 schreef remco k het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/124206/Ajax_supporters_welkom_bij_bekerfinale.html

Hier staat inderdaad iets dat we waarschijnlijjk wel mee mogen..

Enkel is dit een uitspraak van iemand van de knvb, en die hebben daar niks over te zeggen...
We wachten maar af. Maar ik blijf er bij of supporters van beide clubs of helemaal geen een.Wat vind jij??? Maar hoe zit het eigenlijk is het Feyenoord-AJAX of anders om dan zou je zeggen dat AJAX ze wel mee mag nemen en Feyenoord niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 maart 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 09:40 schreef Guyt het volgende:

[..]

We wachten maar af. Maar ik blijf er bij of supporters van beide clubs of helemaal geen een.Wat vind jij??? Maar hoe zit het eigenlijk is het Feyenoord-AJAX of anders om dan zou je zeggen dat AJAX ze wel mee mag nemen en Feyenoord niet.
De loting heeft uitgewezen dat Feyenooit in de finale de thuisspelende ploeg is. Het leek wel een gereguleerde loting zo makkelijk als dit ging. Natuurlijk zou het van de zotte zijn geweest als Ajax de thuisspelende ploeg was in de finale. Bij een eventuele weigering van de uitsupporters zouden de Feyenooit-supporters dan geen toegang hebben tot het stadion en een half stadion gevuld zijn met Ajax-supporters. Daarom was de loting al op voorhand te voorspellen. Het is makkelijker om geen Ajax-supporters toe te laten in de badkuip dan feyenooit-supporters.

Ik blijf erbij dat als de Ajax-supporters worden geweerd dat de KNVB vasthoud aan de eventuele verdeling van de kaarten. Dat betekent dat de finale dan wordt gespeeld in een half gevuld stadion ipv een vol stadion. Maar Ajax moet zich natuurlijk wel eerst plaatsen vanavond.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 maart 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 09:37 schreef Rogier het volgende:
Er is allang bevestigd dat Ajax fans mee mogen naar een evt. bekerfinale. Ook mogen fey fans naar de Johan Cruyff schaal.
Oh en waar heb jij die zogenaamde bevestiging vandaan. Er is alleen door de KNVB aangegeven dat supporters van de uitspelende ploeg eventueel meemogen naar de finale, maar dat de uiteindelijke beslissing wordt genomen door de burgemeester van Rotjeknor. Deze heeft nog niets uitgesproken over de komst van Ajax-supporters en laat de burgemeester van Rotjeknor nu net een vriendje zijn van Cohen.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 25 maart 2010 - 10:04   quote  deeplink  
sorry maar wat rogier zegt, ik heb dat toen ook ergens gelezen.

Toen die loting zo was heeft dat in de telegraaf gestaan.

Laat ze die kuip maar afladen met kakkies...

wat is mooier dan winnen in een volle kuip :D
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 maart 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 - 10:04 schreef Johnqqqq het volgende:
sorry maar wat rogier zegt, ik heb dat toen ook ergens gelezen.

Toen die loting zo was heeft dat in de telegraaf gestaan.

Laat ze die kuip maar afladen met kakkies...

wat is mooier dan winnen in een volle kuip :D
Ajax-supporters welkom bij bekerfinale

Mocht Ajax er in slagen de finale van de KNVB Beker te bereiken, dan zijn de supporters welkom in De Kuip. Zelfs als Feyenoord de tegenstander is.

Dat zei Heinrich Welling, hoofd competitiezaken van de KNVB, woensdagavond voor de camera's van RTL7. De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam hebben een afspraak dat supporters vijf jaar niet naar uitwedstrijden van de Klassieker mogen. Dat geldt echter niet voor een eventuele bekerfinale.

"We maken gebruik van een voetnoot", zegt Welling. "In de voetnoot staat dat bij uitzondering supporters van de tegenpartij mee mogen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal en de finale van de KNVB Beker. Natuurlijk moet hier dan eerst over gepraat worden tussen alle betrokken partijen. Maar we gaan uit van goede trouw."

Dit is wat er toen gezegd is door de KNVB. Echter zal de burgemeester van Rotjeknor toestemming moeten geven en dat is niet zo gemakkelijk aangezien hij jarenlang de trouwe vriend van Cohen was. Hier staat dus nog steeds niet in dat het zeker is dat er Ajax-supporters mee mogen naar de badkuip. Er zal eerst overleg moeten worden gevoerd en vervolgens moeten Abouthaleb (of zoiets) nog toestemming geven. En dat laatste wordt het moeilijkste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door amsterdammer113 --
adriu
 adriu - donderdag 25 maart 2010 - 10:53   quote  deeplink  
dan laten we toch de feyenoord suporters thuis!!! . opgelos
dege
 dege - donderdag 25 maart 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

waarom niet??? wedstrijden in de kuip en de Arena, tussen feijenoord en ajax zouden 5 jaar lang zonder uitsupporters gespeeld worden.

Toch hoop ik, dat als we doorgaan de gemeente rotterdam een uitzondering maakt.

Aan de andere kant, bij een finale Feijenoord AJAX kan het gezien de belangen nooit goed gaan met de supporters en zal er heel veel politie op de been moeten zijn..
als supporters zich nu eens alleen maar met voetbal bezig hielden, was deze hele discussie helemaal NIET nodig. Al die agressie is nergens goed voor, dat er rivaliteit is oke, maar wel tot een bepaalde hoogte.
Laat het voetbal weer voor het publiek zijn, spaar je je eigen club ook een hoop ellende en centen mee
E-J
 E-J - donderdag 25 maart 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Denk dat de wedstrijd van vanavond ook flink gaat meewegen.
Aan alle mede supporters: Gedraag je dus vanavond!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 maart 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Mogelijk toch supporters van Ajax naar Kuip

Ajax weet nog niet of het supporters mee naar de Kuip mag meenemen als de club zich donderdagavond voor de bekerfinale plaatst. De Amsterdamse vereniging is in afwachting van een besluit van burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam. Ajax speelt donderdagavond de halve finale van de nationale beker tegen Go Ahead Eagles. De winnaar voetbalt op 25 april in de Kuip de eindstrijd tegen Feyenoord.

De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam hebben vorig jaar afgesproken dat duels tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 alleen worden bijgewoond door fans van de thuisclub. Ze namen die beslissing na een reeks van ongeregeldheden tussen beide supportersgroepen. Voor wedstrijden als de bekerfinale en de Johan Cruijff Schaal kan echter een uitzondering worden gemaakt. De bekerfinale wordt altijd in Rotterdam gespeeld. De ArenA krijgt de strijd om de Johan Cruijff Schaal jaarlijks toegewezen.

Feyenoord en Ajax stonden in 1980 voor het laatst tegenover elkaar in de eindstrijd van de KNVB-beker. Feyenoord won in 1980 met 3-1, dankzij doelpunten van Petur Petursson (2) en Carlo de Leeuw. Frank Arnesen opende de score voor Ajax.

Zoals we eerder in dit forum dus al zeiden wordt het afwachten wat de burgervader van Rotjeknor beslist. Ik ben er in ieder geval nog niet gerust op en het worden dus spannende dagen mocht Ajax zich vanavond plaatsen.

BRON
alibabba
 alibabba - donderdag 25 maart 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Dat gisteren Feyenoord van Twente heeft gewonnen is perfect, want Twente krijgt hierdoor een behoorlijke tik. Bovendien wil Twente in de competitie zich revancheren tegen Rotterdam-zuid, maar dan gaat het juist mis. Ze zullen te graag willen, waardoor ze fouten maken die Feyenoord gaat afstraffen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beker Wedstrijd Feyenoord - Twente. Geeft Hoop

0.0057170