|
|
sevillana
|
|
|
quote: mee eens, er zijn nu voldoende mogelijkheden (lees: spelers) om in dit systeem te spelen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Nou ik vind Fer de laatste paar wedstrijden niet echt meer de topper die hij was. Hoop dat ze goede vorm snel terug komt. geld ook voor Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door gekzat -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 11:25 schreef gekzat het volgende:Nou ik vind Fer de laatste paar wedstrijden niet echt meer de topper die hij was. Hoop dat ze goede vorm snel terug komt. geld ook voor Biseswar Fer speelt zich een beetje uit de picture, gunstig... Hij heeft nu ff een dip maar dat komt wel goed.
Biseswar zal altijd een egoïstisch voetballertje blijven, dat verander je gewoon niet. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Nee ik vind dat zo zonde Biseswar heeft echt alles wat en goeie linksbuiten nodig heeft techniek en snelheid. Maar waarom blijft die smurf nou zo eigenwijs zelfzuchtig. Ik vind het echt zonde.
Hoe bedoel je dat Fer zich een beetje uit de picture speelt? Gunstig? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: komt ie wat minder hoog op het verlanglijstje van andere clubs te staan, blijft ie langer bij ons. Gunstig zeg ik dan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahaha.... die kon je aanvoelen hahahahaha.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vond landzaat overigens 1 van de mindere. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote: Vond ik ook...
zeg het niet snel en was verbaasd van me eigen gedachte... Maar ik dacht Landzaat eruit en Bruins erin |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
BISESWAR, ik geloofde mn ogen niet! Op eigen helft dat slome dribbeltje van hem uitproberen. En je zag hem echt zn tegenstander opzoeken en het liefst wilde hij er twee dollen. Op 30 meter voor eigen doel!!! Wat bezielt zo'n gast?!?! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ach overdrijven is ook een vak, tegen RKC 0-1 (doelpunt Tomasson) dat was pas slecht. Slechtste voetbal wordt niet in de kuip gespeeld, wel wisselvallig en met een hoop fouten op het middenveld. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 12:13 schreef BRAYY het volgende:BISESWAR, ik geloofde mn ogen niet! Op eigen helft dat slome dribbeltje van hem uitproberen. En je zag hem echt zn tegenstander opzoeken en het liefst wilde hij er twee dollen. Op 30 meter voor eigen doel!!! Wat bezielt zo'n gast?!?! voorlopig maar ff op de bank laten zitten, kan die een tijdje nadenken over z'n spel. misschien dat hij het dan gaat beseffen. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 13:45 schreef sevillana het volgende:[..] voorlopig maar ff op de bank laten zitten, kan die een tijdje nadenken over z'n spel. misschien dat hij het dan gaat beseffen. eindelijk eens een goede opmerking van jou! Ik reageerde niet veel maar vanaf nu dagelijks denk ik. Ik was het altijd eens met antoniorijen wat betreft Bruins. Alleen snap ik niet dat Biseswar nooit werd bekritiseerd! Die is nog minder dan Bruins. Mario moet gewoon doorgaan met saneren en de jeugd de kans geven. Dan heeft Feyenoord weer een toekomst. Er zullen er dan helaas een paar verkocht moeten worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hoi antonio of is dit t debiele neefje? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 17:45 schreef de.fan het volgende:[..] eindelijk eens een goede opmerking van jou! Ik reageerde niet veel maar vanaf nu dagelijks denk ik. Ik was het altijd eens met antoniorijen wat betreft Bruins. Alleen snap ik niet dat Biseswar nooit werd bekritiseerd! Die is nog minder dan Bruins. Mario moet gewoon doorgaan met saneren en de jeugd de kans geven. Dan heeft Feyenoord weer een toekomst. Er zullen er dan helaas een paar verkocht moeten worden. eindelijk? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Sevillana je kent de film "The fan" toch wel??? Dit is zo'n zelfde wacko!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 24 maart 2010 - 23:43 schreef Marco12345 het volgende:Ik ben al 40 jaar supporter van Feyenoord maar zó slecht als in de eerste helft tegen Twente heb ik het nog nooit gezien! Ben blij met de winst maar die eerste helft staat nog wel even op het netvlies, zó slecht was het! Moet je wat vaker komen kijken.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik sidder en huiver nu al
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: klopt, dan went het een beetje, ........................................, een beetje hè? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies! In mijn hele 25 jaar als Feyenoordsupporter zoveel dieptepunten gezien. Overigens ook genoeg hoogtepunten. Feyenoorder ben je nu eenmaal niet voor je plezier! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 20:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:Precies! In mijn hele 25 jaar als Feyenoordsupporter zoveel dieptepunten gezien. Overigens ook genoeg hoogtepunten. Feyenoorder ben je nu eenmaal niet voor je plezier! sterker door strijd? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En omdat het gewoon een manier van leven is! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
FEYENOORD, GEEN DEEL VAN MIJN LEVEN = MIJN LEVEN! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahaha slechtste voetbal ooit ????dan moet je naar ajaks kijken nu hahahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 11:25 schreef gekzat het volgende:Nou ik vind Fer de laatste paar wedstrijden niet echt meer de topper die hij was. Hoop dat ze goede vorm snel terug komt. geld ook voor Biseswar Vond hem gister anders weer lekker buffelen |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: sry zal niet weer gebeuren!lol |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
@ Terminator ; beetje jammer voor 2x dezelfde tekst. Niet origineel hoor |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: nee maja ach ik ben ook niet origineel dus doe ik het goed toch?the same old boring me......lol |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ja ik probeer me eraan te houden maar ik hoor alleen maar stront iedere keer uit die bijlmerbekken van ze whehehe en dan ga ik weer!maar ik zal me proberen te beteren lol!maar herinner jij me er effe af en toe dan aan goed??P;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Tegen 020 moeten we vanaf minuut 1 scherp zijn! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: we moeten ALTIJD scherp zijn tegen wie dan ook! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
schijnt nogal lastig te zijn |
|
|
|
|
afdeling zuid
|
|
|
hoppakee laatste wedstrijden volle bak halen met 4-4-2. roy volgend seizoen "gewoon" nog 1 jaartje uitvoetballen in onze kuip. luuk op een hoger plan trekken... en volgendjaar een CL plaats veilig stellen... life can be easy ;-) |
|
|
|