BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder bedankt!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Hij was bij de eerste schuldig, de tweede was snoeihard.
Hij heeft toch ook een paar goede reddingen gehad.
Blij dat ze weer een keer goed gespeeld hebben en inzet hebben getoond.
Dit was jammer, maar als ze de volgende wedstrijd zo spelen winnen we zonder probleem.
Misschien komt het toch nog goed.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:39 schreef fernadez het volgende:

[..]

weet je wat jij moet doen gewoon samen met je vriendje Been opzouten want supporters als jij barst het van in het jodendom.
Ik wordt langzaam doodziek van jou en dat hoort niet van echte supporters onderling
Wat jij vind zal me een zorg zijn.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:50 schreef Wolfmen het volgende:
Snap MMM wel,.....

voor mij zijn Bruins en de Cler buiten hun eerste seizoen volledig overbodig,dus dat is al 2/3 seizoenen,ik persoonlijk kan me heel moeilijk vasthouden aan 1 goede wedstrijd per seizoen of 1 goede actie of 1 goede helft voor Feyenoord in een seizoen,kan me daar maar moeilijk mee troosten!!is gewoon te weinig voor wat Feyenoord moet zijn!!Zie dan liever een de Vrij die gewoon sinds hij er staat elke week z'n werk doet en in ieder geval nooit negatief opvalt!!En wat betreft Mulder is dit wel fout nmr zoveel in vrij weinig wedstrijden,mist daarbij ook nog s de uitstraling van een keeper.....

Maar om dan te gaaan roepen dat je maar achter iedereen in dat shirt moet gaan staan omdat je anders geen Feyenoord supporter bent gaat me wat ver...

Voorbeelden genoeg van spelers en beleidsmakers zonder inzet en interesse voor het wel en wee van de club,die lachend de Kuip uit gelopen zijn met wat centjes,wil niet perse zeggen dat dat ook voor bovenstaande 3 geld.

Op naar Arnep zal weer moeilijk genoeg worden
+1

Helemaal mee eens.
fernadez
 fernadez - zondag 30 januari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat jij vind zal me een zorg zijn.
mij nog minder ,maar doe nou niet als of jij er alleen verstand van hebt.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:56 schreef fernadez het volgende:

[..]

mij nog minder ,maar doe nou niet als of jij er alleen verstand van hebt.
Doe ik ook niet, ik geef mijn mening.
DY
 DY - zondag 30 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
niemand begrijpt wat er in een hoofd van een keeper omgaat.

als je 0-1 voorstaat bij de landskampioen dan begin je toch te denken, als keeper:
als ik nu een fout maak dan is t voorbij. en je krijgt het maar niet uit je hoofd.

ik zeg altijd.
als een anvaller een fout maakt, heb je de middenvelders, de verdediging en de keeper om het opteknappen.
Maakt een midde velder een fout , dan heb je de verdedeging en de keeper.
maak je als verdediger een fout dan heb je de keeper.
en maakt een keeper een fout dan is het meteen een goal.
Hiermee wil ik zeggen is dat de keeper mentaal de zwaarste taak heeft op het veld.
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klop geen klote van..
hahahahahahaha, inkoppertje!! Hadden we jou maar in de basis!!
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:51 schreef fernadez het volgende:

[..]

HE,hebben we niet gezegd dat jij moest gaan wibberen?
EXIT PLEASE
Te stoer!
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 30 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Bekerfinales 2x(zowel uit als thuis), Gent uit, Excelsior uit, 020 uit, Twente uit. Is wat teveel he?

Denk jij nou echt dat een Casillas of een Buffon dit overkomt? Nee.
Staan niet voor niets bij topclubs, dus nee inderdaad niet. Maar ik weet dat het Dudek, Championsleague gewonnen met Liverpool, wel vaker overkomen is, toch eerste keeper gebleven en is naar Liverpool verhuist, zo kan het ook !

Maarja, jullie katten liever elke speler af dan dat je ze toejuicht, nou behalve de lievelingetjes dan he...
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:51 schreef Klop het volgende:

[..]

Waren er maar mensen met een mening, ipv dat politiek correcte gelul!! Hij maakt toch gewoon de fout waardoor er punten verloren worden!!?? En Bruins haalt die voorzet er (voor de zoveelste keer) weer niet uit waardoor je ook nog verliest!!??

MONGOOL!!!
Een mening hebben is heel iets anders dan het intypen van beledigende en denigrerende teksten. Als je van mening bent, dat Mulder, Bruins, Castaignos, De Cler en Been fouten hebben gemaakt vandaag, dan zal iedereen daarin met je mee kunnen gaan, en waarschijnlijk zal de een de fouten van de ene speler wat acceptabeler vinden als de ander. Dat is een discussie en een mening. Jij roept alleen maar kwetsende teksten, zowel voor spelers als voor mensen die mongloíde zijn of een mongolíde kind hebben. Je verschuilt je waarschijnlijk achter je liefde voor Feyenoord en de opgebouwde frustratie. Maar als je nou eerlijk bent, is het niet gewoon een gebrekkige woordenschat en een beperkte opvoeding?
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:53 schreef fernadez het volgende:

[..]

dus jij mag je mening wel geven en wij niet ,
ga alsjeblieft naar je joden vriendjes.
Jodenvriendjes!? Zulke taal spreken ze alleen in 020!!
Maximus
 Maximus - zondag 30 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:58 schreef Els het volgende:

[..]

Een mening hebben is heel iets anders dan het intypen van beledigende en denigrerende teksten. Als je van mening bent, dat Mulder, Bruins, Castaignos, De Cler en Been fouten hebben gemaakt vandaag, dan zal iedereen daarin met je mee kunnen gaan, en waarschijnlijk zal de een de fouten van de ene speler wat acceptabeler vinden als de ander. Dat is een discussie en een mening. Jij roept alleen maar kwetsende teksten, zowel voor spelers als voor mensen die mongloíde zijn of een mongolíde kind hebben. Je verschuilt je waarschijnlijk achter je liefde voor Feyenoord en de opgebouwde frustratie. Maar als je nou eerlijk bent, is het niet gewoon een gebrekkige woordenschat en een beperkte opvoeding?
game set and MATCH....:)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, ik geef mijn mening.
Ik vind dat jij er een hoop verstand van hebt.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:58 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

Staan niet voor niets bij topclubs, dus nee inderdaad niet. Maar ik weet dat het Dudek, Championsleague gewonnen met Liverpool, wel vaker overkomen is, toch eerste keeper gebleven en is naar Liverpool verhuist, zo kan het ook !
Ja dus? Je geeft aan: 'De beste keepers van de wereld maken zulke fouten, ook maar stoppen met keepen dan?'

Dus wat is het voor onzin dat je zegt dat ze bij topclubs spelen? So what?

Dudek was ook 100 keer beter, die pakte tenminste punten voor je..
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ik vind dat jij er een hoop verstand van hebt.
Dank u!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
alsjeblieft
fernadez
 fernadez - zondag 30 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:59 schreef Klop het volgende:

[..]

Jodenvriendjes!? Zulke taal spreken ze alleen in 020!!
zie je wel je weet niet eens waar je over praat.
toe steek nog een joint op een laat ons met rust.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 30 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja dus? Je geeft aan: 'De beste keepers van de wereld maken zulke fouten, ook maar stoppen met keepen dan?'

Dus wat is het voor onzin dat je zegt dat ze bij topclubs spelen? So what?

Dudek was ook 100 keer beter, die pakte tenminste punten voor je..
In latere seizoenen ja, zijn eerste seizoen was dramatisch.
Barthez, veel GROVE blunders, maar stond er altijd weer.
fernadez
 fernadez - zondag 30 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja dus? Je geeft aan: 'De beste keepers van de wereld maken zulke fouten, ook maar stoppen met keepen dan?'

Dus wat is het voor onzin dat je zegt dat ze bij topclubs spelen? So what?

Dudek was ook 100 keer beter, die pakte tenminste punten voor je..
ook het eerste half jaar???????????????

of was jij er toen nog niet.
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:58 schreef Els het volgende:

[..]

Een mening hebben is heel iets anders dan het intypen van beledigende en denigrerende teksten. Als je van mening bent, dat Mulder, Bruins, Castaignos, De Cler en Been fouten hebben gemaakt vandaag, dan zal iedereen daarin met je mee kunnen gaan, en waarschijnlijk zal de een de fouten van de ene speler wat acceptabeler vinden als de ander. Dat is een discussie en een mening. Jij roept alleen maar kwetsende teksten, zowel voor spelers als voor mensen die mongloíde zijn of een mongolíde kind hebben. Je verschuilt je waarschijnlijk achter je liefde voor Feyenoord en de opgebouwde frustratie. Maar als je nou eerlijk bent, is het niet gewoon een gebrekkige woordenschat en een beperkte opvoeding?
Als ik roep dat joden kanker hebben is dat toch ook niet REALITEIT! Mongool e.d. is een uiting van frustratie, niet de bedoeling om iemand te kwetsen die mongolide kinderen heeft ofzo. (als je persoonlijk benadeeld word hierin, dan neem ik mn woorden naar je terug) Ik vin gewoon dat Mulder een mongool is zooals hij wederom die blunder maakt en Bruins weigert zn lichaam erin te gooien, daar zal iedereen het mee eens zijn!
vries60
 vries60 - zondag 30 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Enorme fout van Mulder helaas. Daarvoor keepte hij goed en straalde wat meer vertrouwen uit.Dat vertrouwen zal nu wel weer verdwenen zijn. Doodzonde voor hem en heel Feyenoord...anders was winst dichtbij geweest en was dat de grote ommekeer geweest.
Klop
 Klop - zondag 30 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:03 schreef fernadez het volgende:

[..]

zie je wel je weet niet eens waar je over praat.
toe steek nog een joint op een laat ons met rust.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
En vergeet de cd van Bob Marley niet he!!! En die afsluiting..... Gay Parade??!!
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef MelvinFR het volgende:

[..]

In latere seizoenen ja, zijn eerste seizoen was dramatisch.
Barthez, veel GROVE blunders, maar stond er altijd weer.
Barthez kon er helemaal niks van bij United, rampzalige keeper.

quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef fernadez het volgende:

[..]

ook het eerste half jaar???????????????

of was jij er toen nog niet.
Ja toen was ik er ook hoor jochie. Dudek moest ook wennen aan Nederland, dat heeft zeker meegespeeld. Heeft ook een aantal foutjes gemaakt in het begin maar had tenminste uitstraling. Daarna is het een fantastische keeper geworden.

Mulder hoort hier niet thuis maar bij de amateurs op zondagmiddag in de 5e klasse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 16:40 schreef Els het volgende:

[..]

Want van Dijk heeft dit seizoen nog geen fouten gemaakt? En is btw ook zo'n beloftevolle keeper?
haha, eens.

Mulder, haalt moeilijke ballen eruit, wint op die manier punten, maar maakt zo nu en dan en vrij cruciale fout, waardoor er ook punten verloren worden.

Van Dijk, is wat betrouwbaarder, maar wint absoluut geen punten, haalt de hoeken niet meer, maar heeft wel bijna altijd de ballen die direct in zijn bereik komen, maar dat bereik is niet groot. Bovendien kan hij niet uittrappen.

Liever Mulder. Denk dat het te maken heeft met vertrouwen en onervarenheid. Laat Mulder maar staan en als hij die fouten uit zijn spel haalt dan hebben we gewoon een goede keeper. Dudek, Gomes, Stekelenburg maakten in het begin van hun carriere ook zulke fouten, maar hebben toch de top gehaald. Ik zeg niet dat Mulder dat ook doet, maar onervaren spelers maken allemaal relatief veel fouten, alleen bij keepers is dat vaak cruciaal en dus opvallender.
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:04 schreef Klop het volgende:

[..]

Als ik roep dat joden kanker hebben is dat toch ook niet REALITEIT! Mongool e.d. is een uiting van frustratie, niet de bedoeling om iemand te kwetsen die mongolide kinderen heeft ofzo. (als je persoonlijk benadeeld word hierin, dan neem ik mn woorden naar je terug) Ik vin gewoon dat Mulder een mongool is zooals hij wederom die blunder maakt en Bruins weigert zn lichaam erin te gooien, daar zal iedereen het mee eens zijn!
Nee, daarom is het ook niet echt fatsoenlijk en op z'n minst dom om dat te roepen. Ik heb geen kinderen, en heb een IQ van boven de 130, dus je hoeft mij geen excuses aan te bieden, ik ben nergens door beledigd. Ik begrijp de frustratie, maar in de frustratie typen wij dingen, die echt afschuwelijk zijn. Kan je Mulder niet gewoon een prutser, sukkel of lamlul vinden. Dat is minder grof en toch niet aardig. Als je mongool verwisselt voor sukkel, gaat de discussie over de inhoud verder, ipv over de woorden die je gebruikt. Dat lijkt me uiteindelijk toch jouw bedoeling, discussie over de inhoud?
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:06 schreef vries60 het volgende:
Enorme fout van Mulder helaas. Daarvoor keepte hij goed en straalde wat meer vertrouwen uit.Dat vertrouwen zal nu wel weer verdwenen zijn. Doodzonde voor hem en heel Feyenoord...anders was winst dichtbij geweest en was dat de grote ommekeer geweest.
Welnee, als ik speler was, dan zou ik hier vertrouwen uit putten. Nipt verliezen van een team dat 26 punten meer heeft. Alles in perspectief, toch?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 30 januari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Dit is te moeilijk voor Klop Els, zulke volzinnen.
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Barthez kon er helemaal niks van bij United, rampzalige keeper.

[..]

Ja toen was ik er ook hoor jochie. Dudek moest ook wennen aan Nederland, dat heeft zeker meegespeeld. Heeft ook een aantal foutjes gemaakt in het begin maar had tenminste uitstraling. Daarna is het een fantastische keeper geworden.

Mulder hoort hier niet thuis maar bij de amateurs op zondagmiddag in de 5e klasse.
Nee joh, Dudek had in het begin echt geen uitstraling. Die stond in het doel en ik heb lang gedacht dat hij ruimtevrees had.
vries60
 vries60 - zondag 30 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:12 schreef Els het volgende:

[..]

Welnee, als ik speler was, dan zou ik hier vertrouwen uit putten. Nipt verliezen van een team dat 26 punten meer heeft. Alles in perspectief, toch?
Heb je ook wel gelijk in. Vooraf werd helemaal nergens op gerekend.Maar de teleurstelling zit nog heel diep.Maar wel zeer positief verrast vandaag qua spelopvatting en beleving.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Ik vond van wel, maar had aan het begin ook niet verwacht dat hij het zo ver zou schoppen.
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Dit is te moeilijk voor Klop Els, zulke volzinnen.
Ik denk dat hij z'n hart wel op de goede plaats heeft, maar dat het bloed een beetje te snel stroomt.
ted
 ted - zondag 30 januari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
nou ik vind mulder een prutser.
de.fan
 de.fan - zondag 30 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Ik blijft het een waardeloze keeper vinden, die ons punten heeft gekost!!
Wat mij betreft kan ie niet snel genoeg weg
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 30 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:18 schreef ted het volgende:
nou ik vind mulder een prutser.
oke
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:16 schreef MMM het volgende:
Ik vond van wel, maar had aan het begin ook niet verwacht dat hij het zo ver zou schoppen.
In die tijd ging ik ook naar de oefenwedstrijden. Ben me rotgeschrokken en zou toen zo De Goey teruggewild hebben. Maar ja, ik vond het ook onbegrijpelijk toen De Goey kwam en Hiele op de bank moest. En nu, als ik wedstrijden met Hiele terugzie, dan ben ik al weer blij met Mulder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
kortom MULDER///HELD!!!!
vries60
 vries60 - zondag 30 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Nog verder terug in de tijd, Eddy Treytel,was ook niet altijd even betrouwbaar. Maar daar stonden wel een paar verdedigers voor die hem weinig werk bezorgde.
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:24 schreef vries60 het volgende:
Nog verder terug in de tijd, Eddy Treytel,was ook niet altijd even betrouwbaar. Maar daar stonden wel een paar verdedigers voor die hem weinig werk bezorgde.
Maar op het belangrijkste moment kon hij toch het veld ruimen voor EPG.
ar
 ar - zondag 30 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Mulder heeft wat aardige ballen gered,maar op cruciale momenten knullig.Wel een beetje vergelijkbaar met Dudek in z,n eerste periode bij ons,en daar is het toch goed mee gekomen.
vries60
 vries60 - zondag 30 januari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:27 schreef Els het volgende:

[..]

Maar op het belangrijkste moment kon hij toch het veld ruimen voor EPG.
Ja, dat was wel heel zuur voor hem...in die wedstrijd mocht geen enkel risico genomen worden.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 30 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Laten we zeggen dat Mulder nog niet rijp is voor het Nederlands Elftal!!!!!!!!!!!!

Of wel, heeft Feijenoord al heel wat punten gekost.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:31 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Laten we zeggen dat Mulder nog niet rijp is voor het Nederlands Elftal!!!!!!!!!!!!

Of wel, heeft Feijenoord al heel wat punten gekost.
En laat ik Feyenoord 10.000 x belangrijker vinden dan dat hele nederlands elftal
craven
 craven - zondag 30 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:33 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En laat ik Feyenoord 10.000 x belangrijker vinden dan dat hele nederlands elftal
zo is het
Vnny
 Vnny - zondag 30 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:33 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

En laat ik Feyenoord 10.000 x belangrijker vinden dan dat hele nederlands elftal
inderdaad dat Nederlands elftal kan me echt geen pleuris schelen joden en lampies team
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 januari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 17:20 schreef Els het volgende:

[..]

In die tijd ging ik ook naar de oefenwedstrijden. Ben me rotgeschrokken en zou toen zo De Goey teruggewild hebben. Maar ja, ik vond het ook onbegrijpelijk toen De Goey kwam en Hiele op de bank moest. En nu, als ik wedstrijden met Hiele terugzie, dan ben ik al weer blij met Mulder.
Denk dat je nu of Hiele tekort doet of Mulder wel erg wil beschermen...
Vermoed niet dat Mulder in de buurt komt van Hiele,alleen al qua uitstraling niet,niet onbelangrijk voor een sluitpost
Els
 Els - zondag 30 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2011 - 19:08 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Denk dat je nu of Hiele tekort doet of Mulder wel erg wil beschermen...
Vermoed niet dat Mulder in de buurt komt van Hiele,alleen al qua uitstraling niet,niet onbelangrijk voor een sluitpost
Qua uitstraling is Hiele een grote, maar ik schrik wel af en toe als ik zie welke ballen hij er door liet. Blijkbaar herinner je je de blunders niet, als iemand al jaren weg is. Zo zal het met Mulder uiteindelijk ook wel gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 januari 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Hup Mulder!!
JanM
 JanM - zondag 30 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Mulder///HELD!
sevillana
 sevillana - zondag 30 januari 2011 - 23:43   quote  deeplink  
zo is dat
Nibke
 Nibke - zondag 11 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Mulder pakt nog steeds geen punten voor Feyenoord. Mulder maakte niet echt veel fouten,
maar ondanks enorm slecht verdedigen leek me die bal vandaag toch houdbaar, gelukkig maken we er zelf 3 en kost het vandaag geen punten. Ik zou toch die Lamprou/ Darley wel eens in het doel willen zien staan. Mulder heeft er nu 5 gespeeld en heeft me nog steeds niet kunnen overtuigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder bedankt!!









0.0075991