BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is heel rijk qua talent

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 maart 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Beste supporter,

Aan de fantastische wedstrijd van gisteren heb je kunnen zien dat Feyenoord misschien financieel arm is, maar qua talent heel erg rijk. Als je kijkt hoe de talenten het hebben gedaan, dat is geweldig. Ik was heel tevreden over Luc Castaignos, Stefan de Vrij speelde fantastisch en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarbij wil ik niet de oudere spelers vergeten, want die hebben de ploeg op sleeptouw genomen.

Natuurlijk ben ik ook ontzettend blij voor Roy Makaay, die de winnende maakte. In de pers werd afgelopen dagen gedaan alsof ik hem al had afgeschreven, maar daar is niets van waar. Ik was alleen zaterdag ongelooflijk boos, maar na gisteren ben ik ongelooflijk blij. Dat is het mooie van sport.

Ik maak mijn keuzes altijd op basis van hoe ik denk dat we het meeste kans hebben om te winnen. Gisteren was dat met Luc in de spits. Omdat we de eerste helft niet een keer echt goed druk konden zetten op Twente, gaven we het initiatief uit handen. Daarom hebben we in de rust een tactische omzetting gedaan en zijn we met Roy naast Luc gaan spelen, waardoor de wedstrijd de tweede helft kantelde.

Het is heel erg belangrijk voor de club dat we de finale hebben bereikt. Dit betekent naam en faam voor Feyenoord, maar ook geld. Dat zijn dingen die de club en de supporters heel erg nodig hebben. Het spreekt voor zich dat ik meer dan blij ben met het resultaat van gisteren.

Op de training van vandaag zullen we het maar rustig aan doen, want sommige jongens hingen na de wedstrijd aan de kapstok, die waren helemaal leeg. Dan gaan we vanavond eens op ons gemak bekijken welke tegenstander er voor de finale uitrolt.

Bedankt voor je steun.

Groeten,

Handtekening_Been.gif

Mario Been

Deze mail wordt exclusief aangeboden aan supporters van 'Het Legioen'
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 maart 2010 - 11:19   quote  deeplink  
Als ze niet transfervrij de deur uitlopen,dan zijn we idd rijk.
qwerto
 qwerto - donderdag 25 maart 2010 - 11:59   quote  deeplink  
gooi er dan ook gewoon een paar contract verlengingen in a.u.b
geef : Vlaar,Wijnaldum,Fer,Castaignos enz enz dan allemaal een contract tot pak em beet 2015 !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door qwerto --
Ronneke
 Ronneke - donderdag 25 maart 2010 - 12:25   quote  deeplink  
Inderdaad geef ze een contract met een voor jonge speler redelijk aantrekkelijk salaris en probeer deze nog 3 jaar te houden. Vlaar wordt moeilijk denk ik .....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord is heel rijk qua talent









0.0054111