|
|
qwerto
|
|
|
ik zeg het al vanaf de pak em beet 10e wedstrijd van het seizoen !
Het huidige 4-3-3 systeem past totaal niet in de eredivisie en niet bij de spelersgroep !
Als je vanaf volgend seizoen in een 4-4-2 gaat spelen met cissé en castaignos(C2 weer een ivoriaan en een nederlander)
dan zou het beter moeten gaan !
------------- Darley ------------ -Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio- ----------- El Ahmadi ----------- - Wijnaldum ------------- Fer --- ----------- Tomasson ------------ ----- Castaignos - Cissé --------
Een ruit op het middenveld waar el ahmadi in het gat kan duiken
tevens vind ik de vrij echt geweldig spelen maar zou ik toch kiezen voor dani Fernandez |
|
|
|
|
bram
|
|
|
als gio stopt kun je bahia links zetten en de vrij in het centrum samen met vlaar |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
waar basseer je je keuze voor fernandez op? Vrij lekker laten staan die jongen kan ons knaken opleveren in de toekommst, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren was geen 4-4-2, maar nog steeds een 4-3-3. Hij zette makaay alleen naast Castaignos en liet de linkerkant vrij. Wijnaldum stond nogsteeds op dezelfde plek, met een vrije rol, zoals DB dat ook had in de 1e helft. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Er werd nu iig wel met 2 spitsen gespeelt en wijnaldum zakte meer terug. Vondt t toch meer weghebben van 4-4-2. Nu waren het landzaat en fer die er vooral overheen kwamen op de flanken.
Ben duidelijk ook voor een 4-4-2 systeem. - Zwaarder middenveld - Extra spits voorin om de bal vast te houden en middenv. bij te laten sluiten. - Je benut je spelers materiaal ook veel beter. (Cisse kan als linkerspits uit de voeten, als linksbuiten faalt hij zowiezo. Ook kun je nu combo's maken met Tomasson, Makaay, Castaignos en Cisse.)
Met 4-3-3 ben je gewoon te afhankelijk van een sterke balvaste spits en vleugelspelers die er overheen komen en een voorzet geven. Dat lukt met ons materiaal gewoon niet. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
------------- Darley ------------ -De vrij - Vlaar - Bahia - Gio- ---------- Fer----El Ahmadi ----- Wijnaldum----------------Biseswar ----- Castaignos - Makaay -------- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 13:38 schreef Vieze furrrrr het volgende:------------- Darley (of Mulder?)------------ -De vrij - Vlaar - Bahia - Gio- ---------- Fer----El Ahmadi ----- Wijnaldum----------------Biseswar (of Bruins/JDT?) ----- Castaignos - Makaay (of JDT/Cisse?)-------- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
4222. eigenlijk een verbasterde 442. dat moeten we spelen. volgend seizoen -------muldert--------- fernandez--- de vrij---vlaar--- bahia ---------ahmadi----fer--------- wijnaldum-----------tomasson ---CASTAIGNOS------cisse
eventueel, (was ik even vergeten) gio voor ahmadi, maar dan wijnaldum voor ahmadi. dus wijnaldum gewisseld voor gio, ahmadhi een plekje vooruit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 14:15 schreef obiku010 het volgende:4222. eigenlijk een verbasterde 442. dat moeten we spelen. volgend seizoen -------muldert--------- fernandez--- de vrij---vlaar--- bahia ---------ahmadi----fer--------- wijnaldum-----------tomasson ---CASTAIGNOS------cisse misschien ook een optie, als iedereen blijft dan hè? |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 14:15 schreef obiku010 het volgende:4222. eigenlijk een verbasterde 442. dat moeten we spelen. volgend seizoen -------muldert--------- fernandez--- de vrij---vlaar--- bahia ---------ahmadi----fer--------- wijnaldum-----------tomasson ---CASTAIGNOS------cisse Das hetzelfde als ik net zei behalve Tomasson.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: + nog een paar ................................................ pffffffffff |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 14:15 schreef obiku010 het volgende:4222. eigenlijk een verbasterde 442. dat moeten we spelen. volgend seizoen -------muldert--------- fernandez--- de vrij---vlaar--- bahia ---------ahmadi----fer--------- wijnaldum-----------tomasson ---CASTAIGNOS------cisse eventueel, (was ik even vergeten) gio voor ahmadi, maar dan wijnaldum voor ahmadi. dus wijnaldum gewisseld voor gio, ahmadhi een plekje vooruit ja...dat word hem. daarmee worden we kampion volgend jaar. schaken auasar voor wijnaldum of fer..... dan blijven we sterk.... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 11:57 schreef qwerto het volgende:ik zeg het al vanaf de pak em beet 10e wedstrijd van het seizoen ! Het huidige 4-3-3 systeem past totaal niet in de eredivisie en niet bij de spelersgroep ! Als je vanaf volgend seizoen in een 4-4-2 gaat spelen met cissé en castaignos(C2 weer een ivoriaan en een nederlander) dan zou het beter moeten gaan ! ------------- Darley ------------ -Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio- ----------- El Ahmadi ----------- - Wijnaldum ------------- Fer --- ----------- Tomasson ------------ ----- Castaignos - Cissé -------- Een ruit op het middenveld waar el ahmadi in het gat kan duiken tevens vind ik de vrij echt geweldig spelen maar zou ik toch kiezen voor dani Fernandez daar heb je goed over nagedacht, en ik vind het ook zeker geen slecht idee. maar ik denk dat Mario toch met 2 mensen aan de zijkanten wilt spelen. En daar is Fer te belangrijk voor. Misschien omwisselen met el ahmadi.
Het is wel allemaal leuk en aardig, maar het komende seizoen duurt nog wel fftjes. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
idd gewoon 4-4-2 spelen!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
4-4-2 roep ik al tijden. Dan had je ook al veel meer aan Makaay gehad!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Sevillana het begint nu wel eng te worden hoe vaak wij het ineens eens zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel een beetje idd, kom dan een keer met iets onzinnigs. zoals de fan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder en Darley in de spits en Makaay op doel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoezo dat?? Als ik nou Vlaar in de spits had gezegd??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: iig beter dan Vlaar in de goal |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat moet ik eerst zien want denk dat hij zelfs daar voldoet!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en Mulder in de verdediging? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee!!! Darley en v.Dijk natuurlijk!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oneens, porceleinen voetballers |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dudek terughalen voor de plek van Vlaar?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja samen met van Duivenbode! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oneens, zie liever de IJzeren |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 11:57 schreef qwerto het volgende:ik zeg het al vanaf de pak em beet 10e wedstrijd van het seizoen ! Het huidige 4-3-3 systeem past totaal niet in de eredivisie en niet bij de spelersgroep ! Als je vanaf volgend seizoen in een 4-4-2 gaat spelen met cissé en castaignos(C2 weer een ivoriaan en een nederlander) dan zou het beter moeten gaan ! ------------- Darley ------------ -Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio- ----------- El Ahmadi ----------- - Wijnaldum ------------- Fer --- ----------- Tomasson ------------ ----- Castaignos - Cissé -------- Een ruit op het middenveld waar el ahmadi in het gat kan duiken tevens vind ik de vrij echt geweldig spelen maar zou ik toch kiezen voor dani Fernandez Mooi gesproken!!
Helemaal eens. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Idd lekker 442 spelen. Ook al zouden we het willen we hebben geen echte vleugel aanvallers. De enige die je heb is biseswar maar die is te druk met zichzelf |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lekker boeie allemaal, gewoon winnen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 21:56 schreef remco1978 het volgende:Idd lekker 442 spelen. Ook al zouden we het willen we hebben geen echte vleugel aanvallers. De enige die je heb is biseswar maar die is te druk met zichzelf helaas wel, betwijfel ook sterk of ie het ooit door gaat krijgen |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Om te winnen moet je wel aanspeelpunten hebben voorin. Gister zag je duidelijk dat de 2e helft er meer dreiging uitging omdat je meer aanspeelpunten voorin hebt |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote: Lekker verkopen. 442 gaan spelen met C2 in de spits gini er achter en pedro terug halen. Heb je niet eens meer een spits nodig in principe. Erasmus is er ook nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
we hebben net een echte vleugel ghaald... |
|
|
|