|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord Niet Verder Met Zevental Spelers (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Feyenoord zal de aflopende contracten van Jonathan de Guzman, Tim Vincken, Jerson Ribeiro, Hanne Hagary, Kevin Wattamaleo, Mitchell Schet en Jordao Pattinama niet verlengen. Dat heeft technisch directeur Leo Beenhakker de spelers elk in een persoonlijk gesprek laten weten. Het zevental Feyenoorders is daardoor vrij om voor komend seizoen een nieuwe club te vinden. In verband met de CAO voor contractspelers betaald voetbal is Feyenoord verplicht spelers met een aflopende verbintenis of een optie tot verlenging vóór 1 april te informeren. Op het persoonlijke gesprek met Beenhakker zal nog een formele bevestiging per brief volgen.
Het zijn stuk voor stuk uitstekende voetballers en bij Feyenoord opgeleid bovendien, aldus Beenhakker, maar wij zien ons om zowel sportief-technische redenen als vanuit het oogpunt van de financiële gezondmaking van de club genoodzaakt om afscheid van hen te nemen. Voor Jonathan de Guzman geldt bovendien dat hij het na dit seizoen graag elders wil proberen. Ik heb de jongens daarom in een persoonlijk gesprek moeten vertellen dat wij niet in de omstandigheid zijn om hun contracten te verlengen. Dat zijn we verplicht en dat geeft hun bovendien ruimschoots de tijd om elders een club te vinden. Wij wensen hen daar alle succes bij en zijn hen dankbaar voor hun inzet voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Tsja zo is het leven. Vind Wattamaleo en Pattinama toch leuke voetballers. Als de Don het zegt zal het wel. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
nja vind het bijzonder eerst Schet als verlosser te presenteren maandje geleden en nu opeens afteschrijven |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ben je ongesteld vandaag haha de tering |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 maart 2010 - 19:50 schreef Royaal het volgende:nja vind het bijzonder eerst Schet als verlosser te presenteren maandje geleden en nu opeens afteschrijven was een foutje, denk dat ze meer profijt van Pedro zullen hebben |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wattamaleo vond ik nog wel goed. Maar als Beenhakker het zo wil dan sta ik erachter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies!! Don't fuck with the Don! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij je zin, fout dus |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik krijg niet zo vaak mijn zin. Bedankt! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't begint een beetje eng te worden nu, dat eens zijn |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eens????? Wat betekent de nada? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Helemaal niets in 020!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: voor al die mooie jaren!! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:
:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik gok dat minimaal 3 van deze spelers elders nog gaan schitteren. Het is een pure financiele overweging.Deze jongens kunnen best goed voetballen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
jammer dat ze ook de guzman weg doen,ZE HADDEN NOOIT AAN DIE SUKKEL MOETEN BEGINNEN |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wist jij, toen die kwam, dat het een judas van het allerlaagste allooi was. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nee tuurlijk niet,maar hij heeft zoveel mensen teleurgesteld,hoop dat hij geen club kan vinden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 07:39 schreef bram het volgende:nee tuurlijk niet,maar hij heeft zoveel mensen teleurgesteld,hoop dat hij geen club kan vinden. ach dat hij zijn contract niet verlengt vindt ik tot daar aan toe, maar dat hij steeds maar loopt de blaten dat hij bij Feyenoord niet meer kan groeien vind ik zwaar irritant. Juist nu de jeugd zo doorbreekt had hij als ervaren speler een belangrijke rol kunnen vervullen in de opbouw van het team. Een heldenrol was dan niet denkbeeldig geweest voor hem. Maar goed hij kiest voor een rol in een tweede garnituur-clubje in spanje of in engeland. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is toch ook buitenland |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik heb een visum moeten aanvragen, dus inderdaad! De Guzman kan inderdaad niet verder groeien omdat hij aldoor gebesseerd is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 - 07:46 schreef hotjumper het volgende:[..] ach dat hij zijn contract niet verlengt vindt ik tot daar aan toe, maar dat hij steeds maar loopt de blaten dat hij bij Feyenoord niet meer kan groeien vind ik zwaar irritant. Juist nu de jeugd zo doorbreekt had hij als ervaren speler een belangrijke rol kunnen vervullen in de opbouw van het team. .......... helemaal mee eens |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Van mij mogen ze alle 7 weg Ze voegen niks meer toe en kosten enkel geld En geld hebben we niet In de jeugd hebben we betere rond lopen En ze zijn nog jonger ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van Kevin Wattamaleo vind ik het wel jammer, volgens mij was die wel inzetbaar als linksback, hoewel ik Gio hoog heb zitten is dat toch 1 van onze zwakke plekken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 16:40 schreef hotjumper het volgende:van Kevin Wattamaleo vind ik het wel jammer, volgens mij was die wel inzetbaar als linksback, hoewel ik Gio hoog heb zitten is dat toch 1 van onze zwakke plekken. Ja ik vond het ook al zo jammer , nah ze zullen dan wel wat beters in huis hebben denk ik dan maar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 16:52 schreef R()b het volgende:[..] Ja ik vond het ook al zo jammer , nah ze zullen dan wel wat beters in huis hebben denk ik dan maar. eventueel Bahia, dat de Vrij naar het centrum verhuist als Fernandez weer fit is. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik ga alvast de vodka bestellen,schijfje citroen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ie uit de vriezer komt dan drink ik hem zonder iets.
Vandaag hou ik het even bij bier... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: lekker, trouwens hadden wij niet om een fles vodka gewed? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
zoals de canadezen brood gooien gooien wij een canadees het land uit Lang leven de pvv !
Deze spelers voegen absoluut niets toen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 - 19:09 schreef qwerto het volgende:zoals de canadezen brood gooien gooien wij een canadees het land uit Lang leven de pvv ! Deze spelers voegen absoluut niets toen scherp??? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Goeie maatregel van Don Leo! Gewoon verder met de jeugd zoals: Castaignos,de Vrij,Mulder,Darley,Wijnaldum,Fer,Schenkeveld en dan nog de talenten die in de a-jeugd schitteren zoals: Lamprou,van Haaren,Khwela,Fileccia,Clasie,Cabral,Martins indi en Isoufi. En dan vooral Isoufi, die kan volgens mij net zo goed worden als Robin van Persie, een heerlijk jochie die spelers zo mooi het bos in kan sturen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gelukkig beseffen Mario en Don Leo dat alleen jeugdspelers niet voldoende is. er zal ook nog behoefte zijn aan spelers met de nodige ervaring. verdere jeugspelers zullen van lieverlee moeten instromen, dus met beleid gebracht moeten worden. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Mogen er nog spelers worden toegevoegd aan het lijstje? |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
quote: kies maar uit er zijn er genoeg die het niveau niet elke week aan kunnen. |
|
|
|